quote:Ja als je van het intrappen van open deuren houd. Neem eens een cliche onderwerp van internet, geef er een SC swing aan en hoppa daar heb je weer een column.
Op woensdag 28 januari 2004 11:35 schreef Nolius het volgende:[..]
Niet mee eens. De columns hebben zeker wel inhoud.
quote:steven stem?
Op woensdag 28 januari 2004 11:30 schreef nietzman het volgende:[..]
Misschien moet jij het eens met je Steven stem doen.
quote:Mee eens
Op dinsdag 20 januari 2004 16:36 schreef Italo het volgende:
- qua muziekkeuze vind ik het matig, te veel radiohead en aanverwante depri-muziek, vind het contrast tussen de muziek ook vrij groot (van jaren 60 naar party-animals), mis a.h.w. een rode draad in de muziek.- qua presentatie vind ik het wisselend, ik mis de "echte radio-man" die het "zooitje" controleerd en enige smoothness geeft.
- verder vind ik het wel leuk om te luisteren (eventjes), leuk om users te horen, de ene is boeiender dan de andere maar dat hou je toch.
Kortom wel leuk maar het mag wat stabieler worden, ahw een strijkbout over de muziek/presentatie en indeling van het programma laten gaan..
quote:Alléén op de radio?
Op dinsdag 20 januari 2004 16:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben echt afgrijselijk op de radio.
voor de rest geen commentaar alleen reageer meer op de oproepen via mirc
klasse jongens..
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 30-01-2004 23:50]
quote:Ja, Seagal. Je kan hem ongetwijveld geweldig nadoen.
Op woensdag 28 januari 2004 12:18 schreef MikeyMo het volgende:
steven stem?
Ik moet de laatste 2 uitzendingen nog eens uit het archief halen en beluisteren.Dat van Lotte lijkt me wel interessant.
quote:de nu laatste was weer wat minder.
Op zaterdag 7 februari 2004 16:07 schreef SKMbeat het volgende:
En, heeft dit topic invloed gehad op de laatste paar uitzendingen of houden de presentatoren hun poot stijf?Ik moet de laatste 2 uitzendingen nog eens uit het archief halen en beluisteren.Dat van Lotte lijkt me wel interessant.
quote:Met betrekking tot de aangekondigde vernieuwing of in vergelijking met hun reeds "bekende" FOKpresentatiestijl?
Op zaterdag 7 februari 2004 16:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
de nu laatste was weer wat minder.
quote:FOK!Radio SC 16-2: Knut en Vleermuis live deel 6
Op dinsdag 17 februari 2004 09:33 schreef basalphenaar het volgende:
Is het mogelijk, dat als ik de Fok!radio uitzendingen terugluister, het een stukje door te spoelen zeg maar? Ik heb namelijk gister een uur geluisterd ofzo, maar ik wil het stuk na dat uur gaan luisteren.
Verder: hoe beviel de uitzending van gisteren?
quote:gezellig, heb niet alles kunnen luisteren ivm gtst en nog wat andere dingen, maar het was leuk cynix is een echte radio man.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:56 schreef Nolius het volgende:[..]
FOK!Radio SC 16-2: Knut en Vleermuis live deel 6
Brechtje was lief
quote:ChrisJX was bijna niet te verstaan, laat haar voortaan gewoon een MP3'tje opnemen en dat doormailen, komt de kwaliteit ten goede!
Op dinsdag 17 februari 2004 12:56 schreef Nolius het volgende:[..]
FOK!Radio SC 16-2: Knut en Vleermuis live deel 6
quote:http://www.actionradio.nl/proginfo.php?programmaid=3
Op dinsdag 17 februari 2004 19:45 schreef mat_herben het volgende:
waar kun je de herhaling beluisteren?
Dat is vast 1.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:36 schreef SunChaser het volgende:
En omhoog.
Update:
Het neukengehalte gaat omlaag.
wordt er dan geneukt in de studio?quote:Op maandag 8 maart 2004 13:36 schreef SunChaser het volgende:
En omhoog.
Update:
Het neukengehalte gaat omlaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |