abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16486530
1x gepoogd te luisteren; alleen de stream werkte niet echt mee...
Sunchaser heeft een goede radiostem, maar inhoudelijk vond ik er weinig aan; en ik heb er al absoluut geen behoefte om BrEeZaH-tante Yvonne te horen.

De muziek vind ik persoonlijk wel weer oke...

pi_16488773
-Samenspel tussen Nolius en SC is leuk, SC moet oppassen niet te vaak aan het woord te willen zijn. (maar dat heb ik hem al pers. gezegd)

-De week van Knut is oké, hij kan het wat beter voorbereiden misschien, maar ja, als er niets sappigs in die week gebeurd is blijft het natuurlijk een tikkie saai, daar is niets aan te doen.
En dit geldt ook voor Yvonne's roddelrubriek.

-Bij interviews is het de kunst leuke antwoorden te krijgen, dat moet boven "zelf leuk willen" zijn staan
Hier bedoel ik mee, mensen uit laten praten, goed luisteren en ingaan op wat ze te vertellen hebben, dat gebeurt niet altijd, waardoor het gesprek wat rommelig en lacherig wordt, en dat is niet leuk om naar te luisteren.
Ik ben bij 2 uitzendingen geweest, en ik zie ook wel dat dit heel snel gebeurt allemaal omdat er zoveel mensen in een kleine ruimte zitten, én door de gezelligheid.
Maar als je dan thuis luistert is het wel eens heel rommelig.

-Geen foto's meer bespreken tijdens een radio-uitzending

-Muziek is leuk, afwisselend, niet ieders smaak, maar dat hoeft toch ook niet?

-Elke keer andere gasten, heel leuk, jingles zijn ook leuk

-De columns van SC moet ie vooral zelf blijven voorlezen, maar idd wat minder snel, dan wordt het vast beter om naar te luisteren.
En de mic. van SC klinkt zachter dan Nolius.

-Ik kan iedereen aanraden een keer te gast te willen zijn in de studio, het is erg gezellig, de catering is prima , en het is heel leuk om te zien hoe het allemaal in zijn werk gaat

-Geen eigennamen gebruiken, maar de nicknames idd, wat JM ook al aangaf.

-De chat, slowchattopics worden door KA best redelijk bijgehouden over het algemeen, alhoewel het een moordend tempo is waarin er gepost wordt

-Wat onoverzichtelijk is, zijn alle losse (aankondigings)topics.
1 FB topic in GC (ik vind dit een verkeerde plek, TV) en een slowchattopic op de maandag zelf.
De algemene informatie kan dan bovenaan het(op maandag sticky?) FB topic... of zoiets

-Mijn maandagavonden zijn iig leuk gevuld

Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2004 @ 19:58:13 #53
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16496694
De FB hier is zeker goed. Afgelopen dagen heb ik er over nagedacht waar het beter kan, en het besproken met Arno en Martijn.

Wat mijn rol betreft, ik denk dat idd dat Less soms More kan zijn. En ik wil toch het journalistieke aspect meer terug (lees: betere vragen).

Platvloers zijn vind ik soms leuk, maar ik denk idd dat 2 uur over neuken praten doodvermoeiend is om naar te luisteren. Verder hebben we het wel gehad met een paar running gags, die weten wij en de luisteraars nu wel.

Ik moet zeggen dat als ik rustiger praat, dat ik veel beter klink danwel overkom. De verhouding ouwehoeren - muziek kan wellicht wat beter, dus muziek tussen een gesprek in.

Over dat het te incrowd is, daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar het is ook Fok!radio. 95% van de luisteraars zijn fokker en de rest wordt het

Maar hopelijk trekken we ook ActionRadio-luisteraars en dan wordt het wellicht wat algemener.

We gaan er gewoon mee klooien, Fok!radio is voor alle vier de makers (Arno, Martijn, Erik en mij) belangrijke leeruren, die we volledig benutten.

Dat we gewone namen en usernames noemen, dat doen we niet expres maar dat houden we er wel in. We zullen in het begin beide namen noemen, maar de voor de rest moeten mensen maar opletten.

Met feedback dat ik mijn smoel moet houden, dat Arno saai is en de muziek kut, daar kunnnen we en doen we verder niets mee.

Heb je meer suggesties? Graag.

Admin donderdag 22 januari 2004 @ 19:59:16 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16496723
GC, op verzoek
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_16496887
Week van Knut vind ik een beetje saai... dat risico zit er ook snel in bij een terugkomend gedeelte van het programma. Column vind ik ook niet echt leuk. Zoiets lees ik liever op m'n gemak, als ik het zou willen lezen.
Sunchaser vind ik ook ietsje te veel domineren over Nolius... zou wat meer in balans kunnen zijn.
Verder vind ik de keren dat ik het niet leuk vind, de gasten gewoon minder interessant. Er kan misschien naar wat leukere mensen worden gezocht, misschien ook wat meer buiten de crew? IR en Sebbo vond ik verreweg de leukste gasten tot nu toe.
Muziek vind ik heel oke... er horen gewoon ook dingen tussen te zitten die je niet aanstaan. Ik denk dat het door middel van de verzoekjes gewoon voor iedereen wat wils is.
En ik luister bijna iedere week, tenzij ik echt iets belangrijkers te doen heb... of het echt saai wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 22-01-2004 20:32]

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_16497526
  • Wat vind je leuk, wat vind je niet leuk.
  • De week van Knut vind ik niet leuk. Het is te langdradig. Sommige interviews zijn dat ook, maar vaak zijn ze wel erg leuk.
    De columns zijn ook niet altijd even leuk, maar het kan niet altijd feest zijn en dit is meer persoonlijke smaak.

• Wat kan beter, wat moeten we niet veranderen.
  • Misschien kun je wanneer je merkt dat iets niet goed loopt een soort van backup hebben waardoor je niet door hoeft blijven te gaan met het onderwerp, maar snel van iets kunt afkappen en verder gaan op iets anders.

De muziek kan misschien wat uitgebalanceerder, eventueel met wat tips van bijvoorbeeld een muziekmod.

Rhapsody werd bijvoorbeeld erg goed ontvangen door veel mensen.

Maar goed, het verzoekjesprincipe is ook wel erg leuk voor de mensen die het aanvragen.

• Hoevaak luister je, waarom luister je niet?
  • Vrij regelmatig geluisterd. Indien ik niet geluisterd heb, was er meestal iets anders, kwam ik niet op de stream, of heb ik hem afgezet tijdens Knut.

• Wat vond je het leukste in al die uitzendingen, waar maak je je nu nog kwaad over?
  • De interviews vind ik toch wel het leukste, hoewel sommige ook wat minder zijn. Misschien kun je van te voren een betere planning maken wanneer je zoiets wil plaatsen in de uitzending en wat voor dingen je wil vragen. Beter luisteren naar wat mensen zeggen, helpt misschien ook.
    Afgelopen maandag vond ik het gezellig in de studio, alleen die opmerkingen over Mengele e.d. hadden niet gehoeven, maar goed, dat is eenmalig en ik neem aan dat nu daar duidelijke reacties over geweest zijn, ze ook niet meer voor zullen komen.

Het is in ieder geval zeker de moeite om een keer naar de studio te gaan voor de mensen die erover mochten twijfelen.

donderdag 22 januari 2004 @ 20:28:20 #57
    22497 Bioslock
    we hope that you choke
    pi_16497547
    Ik vind het altijd saai.
    pi_16498776
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2004 20:28 schreef Bioslock het volgende:
    Ik vind het altijd saai.
    Maar zeg dan WAAROM. Met dit soort reacties kunnen we niks.
    pi_16498831
    Wat puntjes die door anderen eik ook al zijn aangehaald:
  • Houdt het bij de usernames. Niet alleen als het over de forumgebruikers gaat, maar ook over de presentatoren.
  • SC is relatief heel veel aan het woord. Een beetje meer Nolius kan geen kwaad.
  • Praat niet te lang achter elkaar, maar wissel het af met muziek. Lange gesprekken worden saai om naar te luisteren.
  • Houdt er rekening mee dat de luisteraars er niet bij zijn in de studio en niet alles meekrijgen: geen inside-studiograpjes e.d. dus. Ligt trouwens niet alleen aan jullie, zo'n idee heb ik ook bij grote dj-namen hoor...
  • pi_16498915
    Maar 1 keer geluisterd...

Wat een bagger...
    nooit meer!!!

...ZzzZzzZzz...[ohno]
      Trouwste user 2022 donderdag 22 januari 2004 @ 21:18:05 #61
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_16498941
    Een goed radio-interview laat luisteraars in de waan dat het spontaan is. Vraag dus van te voren aan je gast waar ie het over wil heben.

Knut is bagger. Die zit alleen in onzin zo te horen en weet van toeten nog blazen.
    Probeer iemand te vinden die wel algemeen geörienteerd is.

Probeer je echte namen te vermijden in de uitzending, ik weet nog steeds niet wie Erik is.

Internet is een medium dat erg geschikt is voor interactiviteit. Maak daar meer gebruik van. Er worden per uitzending 7 topics vol gepost. Doe daar meer mee.

Probeer er geen onzin radio van te maken. Zoals met Fotoloog als nieuwe mod en Knut zegt : ik ken hem eigenlijk niet. Terwijl het een geweldige user is die de raad de plaatjes topics levend houdt. Fok! is meer dan onzin.

En meer geile wijven die willen neuken natuurlijk. Maar dat spreekt voorzich.

Verder is het leuk om te luisteren. Mede door de interactie met de users. Zoals gezegd. Dat maakt het uniek en maak er meer gebruik van.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2004 @ 21:19:11 #62
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_16498992
    Ik vind niet dat we alleen usernames moeten gebruiken. De gewone namen kunnen best, zeker in de wat diepere gesprekken. We zeggen altijd de naam en de username, dus gewoon opletten. Iedereen ken mij als Stefan en Nolius als Arno intussen of andersom en verder zijn er een paar gasten, dus gewoon opletten.
      Trouwste user 2022 donderdag 22 januari 2004 @ 21:21:43 #63
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_16499078
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2004 21:19 schreef SunChaser het volgende:
    Ik vind niet dat we alleen usernames moeten gebruiken. De gewone namen kunnen best, zeker in de wat diepere gesprekken. We zeggen altijd de naam en de username, dus gewoon opletten. Iedereen ken mij als Stefan en Nolius als Arno intussen of andersom en verder zijn er een paar gasten, dus gewoon opletten.
    Dus jij bent Stefan ?

Ik dacht dat je Erik was.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2004 @ 21:22:41 #64
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_16499103
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
    Dus jij bent Stefan ?
    Ik dacht dat je Erik was.
    Ja, maar jij slikt pillen.
      Trouwste user 2022 donderdag 22 januari 2004 @ 21:23:36 #65
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_16499135
    Ik heb vaak het gevoel er had meer in gezeten.

Misschien iemand in de redaktie nemen die op de hoogte is van alles wat er op Fok! gebeurd.

Het is leuk om terug te horen dat bijvoorbeeld de VBL-meet erg leuk was. Ik noem maar wat. Bel dan iemand op die daar geweest is.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 januari 2004 @ 21:23:53 #66
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_16499144
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2004 21:22 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Wanneer kappen jullie met skype en gebruik je een beproeft medium?
    Dan ga ik misschien ook weer eens luisteren.
      Trouwste user 2022 donderdag 22 januari 2004 @ 21:24:20 #67
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_16499163
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2004 21:22 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Alleen op maandag tussen acht en elf.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 januari 2004 @ 21:24:32 #68
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_16499172
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2004 21:23 schreef tong80 het volgende:
    Ik heb vaak het gevoel er had meer in gezeten.

Misschien iemand in de redaktie nemen die op de hoogte is van alles wat er op Fok! gebeurd.

Het is leuk om terug te horen dat bijvoorbeeld de VBL-meet erg leuk was. Ik noem maar wat. Bel dan iemand op die daar geweest is.

Ja klopt, het is heel erg vanuit de beleving van de presentatoren en die 3 uit een kliekje.
      Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2004 @ 21:24:39 #69
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_16499177
    We hebben nog geen telefoonvork.
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 januari 2004 @ 21:25:17 #70
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_16499201
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2004 21:24 schreef SunChaser het volgende:
    We hebben nog geen telefoonvork.
    Haal dan niemand in de uitzending die niet op de locatie is. Skype zuigt.
      Admin donderdag 22 januari 2004 @ 21:26:14 #71
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_16499230
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2004 13:54 schreef DonStefano het volgende:
    1x gepoogd te luisteren; alleen de stream werkte niet echt mee...
    Sunchaser heeft een goede radiostem, maar inhoudelijk vond ik er weinig aan; en ik heb er al absoluut geen behoefte om BrEeZaH-tante Yvonne te horen.

De muziek vind ik persoonlijk wel weer oke...

Ik ben een breezer tante

Muziek is soso, kan wat gevarieerder, neem eens users als gast, of haal users in de uitzending, vraag wat meer door.
    Verder vind ik het hele leuke radio en een bezoek aan de studio is zeker aan te raden

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_16499376
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2004 21:18 schreef tong80 het volgende:
    Internet is een medium dat erg geschikt is voor interactiviteit. Maak daar meer gebruik van. Er worden per uitzending 7 topics vol gepost. Doe daar meer mee.
    Heb ik ook vaak aan gedacht, maar weet nog niet wat. Heb je suggesties?
      donderdag 22 januari 2004 @ 21:31:11 #73
    51985 Robert_Jensen
    Tiger anti-jihadpanzer
    pi_16499417
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2004 14:12 schreef SunChaser het volgende:
  • wat vind je niet leuk.

• Fok!Radio.
    quote:
  • Wat kan beter

• De collumnist.
    Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
    pi_16499435
    Misschien overbodig maar ik vind mijn stukje zelf ook niet leuk.
    Maar ik daag daarbij ook een ieder uit om "ZIJN/HAAR" visie te geven op het forum.
    Wat men wel eens denkt is dat ik alles probeer te weten/lezen over het forum. Dat is nooit de insteek geweest van het stukje. Het is de week van Knut. Mijn week dus met mijn visie op het geheel. Als er dan geen donder gebeurd heb ik weinig te melden.

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
    [20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
    [20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
    pi_16499528
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2004 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wanneer kappen jullie met skype en gebruik je een beproeft medium?
    Dan ga ik misschien ook weer eens luisteren.

Ook een goede tip, ja... Dit werkt niet echt lekker.
    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')