abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2004 @ 14:45:26 #26
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_16428140
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 14:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

Nodig leuke gasten uit zoals Harrie maar geen mensen zoals IRBaboon

Knoop dat nou eens goed in je oren, SC!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_16428181
quote:
Op maandag 19 januari 2004 04:21 schreef Seborik het volgende:

[..]

Heb nu wel D&B bij me.

Het had zo mooi kunnen zijn. .

Maar goed, ik vind het leuk om te luisteren, al is het inderdaad wel erg incrowd soms. Ik weet niet of het een idee is mensen gewoon met de telefoon te bellen, dan zou je [a] geen problemen hebben met vertragingen op de lijn en [b] hebben veel meer Fok!kers een telefoon dan Skype.
Meest aantrekkelijke is denk ik toch wel de combinatie forum/IRC en de Radio.

FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_16428259
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 14:41 schreef Furby het volgende:
Als je weet wie er komt bereid het dan voor qua vragen enzo van mij part maak je topic "vragen aan ..." aan.
Da's een goed idee.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_16428333
Misschien is het idd een idee om er voor te zorgen dat Knut geen prozac meer neemt voor een uitz3ending. .
-
pi_16428799
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 14:12 schreef SunChaser het volgende:
Oke, vertel op. We bestaan twee maanden. We hebben iets van acht a negen uitzendingen gehad.
  • Wat vind je leuk, wat vind je niet leuk.
  • Wat kan beter, wat moeten we niet veranderen.
  • Hoevaak luister je, waarom luister je niet?
  • Wat vond je het leukste in al die uitzendingen, waar maak je je nu nog kwaad over?

• Opzich niet veel te klagen soms worden gespreken wel te saai en duren te lang.
  • interviews kunnen beter, en de verbinding is ook niet altijd optimaal
  • elke keer wel
  • met Harrie 12 jan. was wel leuk
  •   dinsdag 20 januari 2004 @ 15:11:09 #31
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_16429024
    Er wordt teveel geouwehoerd. Meer plaatjes, minder geforceerd leuk proberen te zijn, want jullie zijn negen van de tien keer niet leuk (subjectief uiteraard) omdat jullie zooo graag leuk willen zijn. En ik zou, persoonlijk, jou (Sunchaser) achter de microfoon weg willen hebben. Je sleurt de hele show naar beneden, vind ik.

Verder zijn de gasten vaak wel leuk. Alleen, nogmaals, teveel geouwehoer. Praten is leuk zolang mensen niet het idee krijgen "pfff, draai nou maar ff een plaatje." En zover ik weet is dat iedere week meerdere keren gebeurd. Maar dat is een kwestie van uittesten.

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
    I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
      dinsdag 20 januari 2004 @ 15:12:42 #32
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_16429078
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2004 15:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
    En ik zou, persoonlijk, jou (Sunchaser) achter de microfoon weg willen hebben. Je sleurt de hele show naar beneden, vind ik.
      dinsdag 20 januari 2004 @ 15:12:43 #33
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_16429079
    Oja, aangezien je vast geen plaats zal maken voor een ander, doe dan op z'n minst iets aan je engels, Sunchaser.
    Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
    I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
    pi_16429191
    Ik vind het erg leuk om te luisteren. Ik heb ook best wel eens afentoe dat ik in een deuk lig achter de computer om Fok!radio. Dus dat vind ik wel leuk.

Minpuntjes? De muziek is lang niet altijd geweldig .

dinsdag 20 januari 2004 @ 15:18:30 #35
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_16429253
    quote:
    Oke, vertel op. We bestaan twee maanden. We hebben iets van acht a negen uitzendingen gehad.

• Ik luister niet naar FOk!radio. En dat bevalt me perfect.
    quote:

• Niks. Het interesseert me geen hol wat jullie op Fok!radio uitvreten
    quote:

• Ik luister nooit. Uitleg lijkt me overbodig.
    quote:
  • Wat vond je het leukste in al die uitzendingen, waar maak je je nu nog kwaad over?

• Don't know, don't care.
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      dinsdag 20 januari 2004 @ 16:31:13 #36
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_16431894
    Okay:

Ik heb nu 2 keer gelusterd en geen van de keren heb ik de volledige uitzending uitgezeten omdat mijn stream gewoon geen zin meer had. ZORG AJB VOOR EEN GOEDE STREAM ZODAT IEDEREEN KAN MEEGENIETEN ZONDER BUFFERs!. Zo enorm irritant . En ik snap eigenlijk ook niet waarom er (zoveel) plaatjes gedraaid worden.. We luisteren niet voor de ohzogoede muzieksmaak van andere Fok!kers (!) maar voor de roddels, de idiote interviews en de grappige uitspraken.

Redactie Frontpage dinsdag 20 januari 2004 @ 16:31:59 #37
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_16431924
    Wanneer kom jij eens naar de studio?
      dinsdag 20 januari 2004 @ 16:34:09 #38
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_16432014
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2004 16:31 schreef SunChaser het volgende:
    Wanneer kom jij eens naar de studio?
    Wanneer pasen en pinksteren op één dag vallen.

Ik ben echt afgrijselijk op de radio .

pi_16432119
    - qua muziekkeuze vind ik het matig, te veel radiohead en aanverwante depri-muziek, vind het contrast tussen de muziek ook vrij groot (van jaren 60 naar party-animals), mis a.h.w. een rode draad in de muziek.

- qua presentatie vind ik het wisselend, ik mis de "echte radio-man" die het "zooitje" controleerd en enige smoothness geeft.

- verder vind ik het wel leuk om te luisteren (eventjes), leuk om users te horen, de ene is boeiender dan de andere maar dat hou je toch.

Kortom wel leuk maar het mag wat stabieler worden, ahw een strijkbout over de muziek/presentatie en indeling van het programma laten gaan..

† In Memoriam † dinsdag 20 januari 2004 @ 16:53:08 #40
    675 just me
    oldbie DCLXXV
    pi_16432684
    Ik vind het over het algemeen wel "aardig".

Wat ik minder vond waren de moppen gisterenavond, en dan is "minder" nog heel zwak uitgedrukt, eingelijk vond ik er een aantal behoorlijk walgelijk!

Geef luisteraars ook de gelegenheid om zélf via de telefoon in de uitzending komen als ze denken iets te melden te hebben.

Ik vind het hinderlijk dat er voornamen van users gebruikt worden ipv nicknames, hoe kan ik dan weten over wie het gaat of wie er aangesproken wordt?

Als er niks opzienbarends gebeurd is kap dan het gesprek met Knut af, is voor hem en voor de luisteraars misschien prettiger.

Godmother of Radio 49
    And now I think of my life as vintage wine
    How fragile we are
      Redactie Frontpage dinsdag 20 januari 2004 @ 17:59:35 #41
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_16434684
    Ik zie graag dat we in de toekomst van een telefoon gebruik kunnen maken, ik kan dan ook willekeurige users gaan bellen, onverwacht.
      † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2004 @ 18:56:27 #42
    675 just me
    oldbie DCLXXV
    pi_16436246
    Waarom dit topic niet in General Chat? En kom nou niet met de slimme opmerkingen "omdat het radio is".
    Godmother of Radio 49
    And now I think of my life as vintage wine
    How fragile we are
    pi_16437165
    in het berichtje dat elke maandag op de frontpage verschijnt, staat altijd dat het achteraf ook nog te beluisteren zal zijn. alleen ik kan dat niet vinden
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 januari 2004 @ 19:29:14 #44
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_16437273
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2004 14:41 schreef Furby het volgende:
    Om te beginnen moet je maar eens een goed kader voor je muziekkeuze maken, die column door een ander laten oplezen als dat perse moet en als je door hebt (genoeg feedback op irc en forum) dat iets saai is eerder afkappen. Als je weet wie er komt bereid het dan voor qua vragen enzo van mij part maak je topic "vragen aan ..." aan.

Nolius doet het al wat beter inmiddels met z'n "ge-uhhh" maar omdat dat komt omdat ik 'm al bijna nooit meer hoor weet ik eigenlijk niet. Zorg dat er een normale verbinding is met mensen via telefoon/skype /weet ik veel ipv dit gedoe met ruis/zacht geluid en zo.
    [afbeelding]

Dat hele skype is gepijpzeik natuurlijk.
    Pak de telefoon. Dan zijn mensen verstaanbaar.
      dinsdag 20 januari 2004 @ 21:35:03 #45
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_16441091
    Geïnterviewden en mensen met vaste rubrieken de mogelijkheid bieden het via [mp3 of ander gewenst bestandstype] aan te leveren of anderzins iets met van tevoren op te nemen, zo hoeven ze niet achter hun pc te zitten op moment van uitzending en heb je geen last van brakke of niet-lukkende verbindingen.

Wat meer FP'ers, nieuwsposters als R@B ofzo, er wordt op de FP altijd gezeken dat er weer een nieuw bericht over is, misschien dat ze het leuker vinden als er wat meer aandacht aan hen besteed word.

Inderdaad, wat al eerder gezegd is, iemand die er wat strakker de hand in houd en kan ingrijpen wanneer het een beetje inkakt.

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
      dinsdag 20 januari 2004 @ 21:44:08 #46
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_16441383
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2004 16:34 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Wanneer pasen en pinksteren op één dag vallen.

Ik ben echt afgrijselijk op de radio .

Nou en?
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      dinsdag 20 januari 2004 @ 21:45:26 #47
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_16441421
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2004 21:44 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Nou en?

't Was al saai genoeg, dat Fok!radio. Ik ga 't niveau niet verlagen.
    pi_16444004
    quote:

• Ondanks dat ik totaal geen incrowd ben vind ik het toch wel erg leuk. Misschien dat ik daarom ook wel een objectieve mening kan geven. Zo bekend ben ik hier ook niet.

Qua uitwerking in de uitzending:
    Redelijke wisselwerking tussen de 2 hosts.... Nolius is een beetje stroef en SC is ongeremd en met die tegenstelling werkt over het algemeen wel goed. Echter af en toe is Nolius nog wat erg geforceerd qua praten. Geef hem ook maar wat bier.... kijken of die wat losser komt.

Muziek:
    Weinig over te klagen. Zijn toch verzoeknummers van de users... dus laat dat maar lekker zo. Over het algemeen gaat het daar ook niet om. Dan kan je net zo goed mp3's luisteren. Muziek dient meer voor sfeer en afwisseling.

Opzet:
    Dat is best wel goed. Echter probeer spraakzame gasten uit te nodigen... liefst met een vlotte babbel. Af en toe is het niet veel boeiends.

Leuk zijn/waren:
    - kerstwensen
    - bezoek van sinterklaas
    - opsomming met hoogtepunten van de vorige aflevering
    - roddelrubriek van Yvonne
    - column
    - aantal interviews met crew
    - Irc/Forum aandacht
    - publiek (op de tribune)

en de laatste 2 zijn meer sfeermakers

Niet Boeiend:
    - Usernames zeggen is niet echt boeiend
    - rotte verbindingen
    - Boebiedoe interview en dergelijke.

Voorstellen:
    - Meer gebruik van de creativiteit van users (zoals bij de kerstwensen)
    - Neem van te voren mp3's op met users ofzo (zoals al gezegd)
    - afleveringen met thema's.... allemaal dronken, stoned, mogelijkheid van 2 hosts om elkaar een stroomschok geven
    - Belangrijkste is om grappige/boeiende mensen uitnodigen en zeker niet mensen die zich te serieus nemen

I love the smell of wet grass in the morning.
    pi_16483207
    Ik lees hier goede en bagger bijdrages! (zoals altijd)

Muziek blijft altijd discussie. Wij hebben ervoor gekozen om puur de verzoekjes te draaien. 'Format-radio' hoor je overal al. Bij ons is het juist zo leuk dat je van alles wat kan horen. En smaak....tja, daar valt over te twisten...

Kliekjesvorming is iets waar ik weinig mee kan. We hebben iedere week andere gasten. Nooit dezelfde. En ja, Knut en Yvonne zijn vast, maar ja... als dat al meteen kliekje is, dan is de columnist van Rob Stenders op 3FM ook kliekjesvorming...

Commentaar over het geouwehoer kan ik niet echt plaatsen. Wil je enkel muziek, luister dan op alle tijden behalve als FOK!Radio er is naar ActionRadio

Voor de rest zie ik hier hele nuttige dingen. Uiteraard proberen wij een zo leuk en interessant mogelijke uitzending te maken. Ik heb zelf ook wel dingetjes zoals dat er wat meer users in de uitzending moeten komen, en minder crew. Maar als je weer nietszeggende users hebt, boeit dat ook niemand. En crew kent iedereen over het algemeen.

Maar alles bedankt voor het reageren en we doen er zeker wat mee!!

pi_16485618
    Het leuke aan de muziek is inderdaad dat je vanalles hoort. Je moet je niet in een soort format laten dwingen, wmb. Zoveel users/luisteraars, zoveel smaken, niet.

Wb de vaste gasten vind ik wel dat Knut nou niet echt en aanvulling is op het geheel. Op zich wel aardig om wat van de afgelopen week te vertellen, maar ofwel Knut moet dat heel anders gaan brengen ofwel zet daar iemand anders neer. Het geheel komt op mij nu erg duf en weinig geïnspireerd over. Kort gezegd: Ik heb de indruk dat hij maar wat bij elkaar zwamt na een blik in de topiclijst. (Sorry if i´m wrong, knut) En de kliekjes: Je zult toch een bekende gast in de uitzending willen. Dat is voor iedereen wat leuker, beter dan een onbekende nono die niks te melden heeft. Je komt toch vaak bij de bekende mensen uit. Je ziet dat op tv ook: Daar gaan alle beroemdheden ook in elkaars talkshows op bezoek en zit je ook avond aan avond naar dezelfde koppen te kijken.

Commentaar over het geouwehoer heb ik niet; Dat maakt het juist wel leuk, slap ouwehoeren tussendoor. Maar niet geforceerd leuk doen, hé jongens

Maar kort gezegd: Goed programma elke week, maar beetje het concept bijschaven hier en daar

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')