quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 20:21 schreef deviant het volgende:
Hallo allemaal,Kunnen jullie mij vertellen welk nummer dit is?
BVD!!
[Dit bericht is gewijzigd door TheSilentEnigma op 24-01-2004 21:23]
quote:r kelly - ignition
Op vrijdag 23 januari 2004 21:30 schreef Mask0rz het volgende:
bij dit r&b/rap song hoor je steeds:bounce bounce.... bounce bounce...
VOlgens mij hoor je ook de stem van Jay Z, maar iemand zei me dat het pharell was.. iemand de volledige titel?!
gok ik ben niet zon r&b kenner
quote:nee, sorry. ik bedoelde
Op zaterdag 24 januari 2004 20:56 schreef deviant het volgende:
Heb ik iets verkeerd gedaan TheSilentEnigma?
quote:ken het inderdaad, wordt hier in limburg ook wel vaker gedraaid, maar is volgens mij van een of andere (nederlandse) skihut artiest. Verder kan ik je ook neit helpen
Op zaterdag 24 januari 2004 20:28 schreef Qweraz het volgende:
Oke, ik zoek een ook nummertje;
De omschrijving is simpel, ik hoorde hem laatst in de Skihut, het is de trance versie van Robbie Williams - AngelKazaa geeft een grote lijst, maar geen een is de goede...
Iemand een id welke dj dit nummer onder handen heeft genomen????
quote:Alkaholiks - Likwit
Op zaterdag 24 januari 2004 21:36 schreef maxamius het volgende:
hallo waarschijnlijk is hier al een hele topicreeks over maar ik zoek een nummer waarin ze zingen "no party is a party like a alcholic party"
weet 1 van jullie dit mischien??bedankt, maxamius
Iemand?
quote:paul mccartney - we all stand together
Op zaterdag 24 januari 2004 22:21 schreef flamoes het volgende:
Er is zo'n liedje van dat disney figuur bruintje de beer, of in het engels: rupert bear. Een tekenfilmpclip met allemaal zingende kikkers en andere dieren, maarrrr hoe heet dat nummertje en van wie is het???
quote:Hartstikke bedankt!!!!!!!!
Op zaterdag 24 januari 2004 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:[..]
paul mccartney - we all stand together
quote:Adiemus - Adiemus misschien?
Op zaterdag 24 januari 2004 22:14 schreef mvingerhoets het volgende:
Hallo, ik zoek echt al jaren een nummer dat ik ooit 1 keer op tv heb gezien en sindsdien nooit nergens meer heb gehoord.
Omschrijving; In de clip ervan vliegen een jongen en een meisje in van die 1001 nachten kledij op een vliegend tapijt door een arabisch landschap, kan ook een woestijn zijn, terwijl je een soort van turkse stem hoord zingen; aaaaahhhaaaahaheymadiemoehaaaaaaaaiii.
Vergeef me m'n slecht geheugen maar dit is het beste wat ik ervan kan maken, alvast bedankt stel dat iemand weet waar ik het over heb.
quote:Misschien Snap - Rame ? Staat me iets van bij dat daar een vliegend tapijt in zat
Op zaterdag 24 januari 2004 22:14 schreef mvingerhoets het volgende:
Hallo, ik zoek echt al jaren een nummer dat ik ooit 1 keer op tv heb gezien en sindsdien nooit nergens meer heb gehoord.
Omschrijving; In de clip ervan vliegen een jongen en een meisje in van die 1001 nachten kledij op een vliegend tapijt door een arabisch landschap, kan ook een woestijn zijn, terwijl je een soort van turkse stem hoord zingen; aaaaahhhaaaahaheymadiemoehaaaaaaaaiii.
Vergeef me m'n slecht geheugen maar dit is het beste wat ik ervan kan maken, alvast bedankt stel dat iemand weet waar ik het over heb.
quote:Manau - La Tribu De Dana
Op zondag 25 januari 2004 00:42 schreef G-SaS het volgende:
hey ik zoek een nummer ( goh), tis denk ik ongeveer 2/3 jaar geleden, waren 4 van die franse rappers op zo'n berg die in de clip ronddraaide.. du / le dana ozo... hoe heetten die gasten ook alweer en vooral dat nummer ?! weet iemand dat nog ??
alvast bedankt
quote:wilde gok..
Op woensdag 21 januari 2004 14:15 schreef tillaard het volgende:
en nog een verzoekje:nieuwe (hard)tranceplaat. Alleen drums voorzover ik me kan herinneren, ineens komt er een flinke beat doorheen. Weinig / geen melodie. Zoals wel vaker in dat soort nummers sterft het geluid halverwege uit, en na een korte stilte komen diezelfde monotone drums weer op, steeds harder, en na een hele korte break weer die harde beat.
Sound heeft iets weg van The moon / safri duo / mark norman (overkill dan) om het maar een plaats te geven.iemand enig idee?????
quote:Dat denk ik ook jah, zal wellicht op skihut 12 staan?
Op zaterdag 24 januari 2004 21:31 schreef AltamirA het volgende:[..]
ken het inderdaad, wordt hier in limburg ook wel vaker gedraaid, maar is volgens mij van een of andere (nederlandse) skihut artiest. Verder kan ik je ook neit helpen
quote:JA JA JA INDERDAAD, HARTSTIKKE BEDANKT!!!!!! 'k probeer al jaren dat nummer te vinden maar niemand wist ooit waar ik het over had.
Op zondag 25 januari 2004 00:03 schreef LEiPiE het volgende:[..]
Misschien Snap - Rame ? Staat me iets van bij dat daar een vliegend tapijt in zat
(is overigens gebaseerd op Evening Falls van Enya, maar daar gaat 't ff niet om)
quote:Dj Galaga - Robbie Williams vs Queen - Angels
Op zondag 25 januari 2004 01:18 schreef Qweraz het volgende:[..]
Dat denk ik ook jah, zal wellicht op skihut 12 staan?
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:47 schreef Master-JiP het volgende:
Wie kan mij helpen aan de waanzinnige telefoongesprekken van Jack Spijkerman?
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 19:55 schreef Master-JiP het volgende:
Ik heb van een webradio (C-Dance) een nummer opgenomen, ik weet alleen niet hoe die heet... wie helpt me aan de naam??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |