quote:Hmmz
Op dinsdag 20 januari 2004 12:29 schreef White__Tiger het volgende:[..]
Misschien kun je iets met deze site:
http://home.no.net/sprman/booze.phpHier kan iedereen de prijzen zelf updaten dit zou je dan ook per persoon kunnen doen met zijn geld. Ik heb wel een eigen site maar dat is met HTML ben nog onbekend met php.
en dan geef je een password en dan iedereen zelf updaten
quote:Guusie kan dan waarschijnlijk daar zien welk script er wordt gebruikt, zodat hij dat sc ript kan aanpassen en gebruiken voor ons.
Op dinsdag 20 januari 2004 12:32 schreef Nkjez het volgende:
hoezo moeten we die site gebruiken??
Maar ja ben bijna mobster nog 6%
quote:het is het proberen waard
Op dinsdag 20 januari 2004 12:42 schreef Guusie het volgende:
Umm, gasten: ik ben niet erg heel erg goed in PHP dus het is ook voor mij een uitdaging dus ik kan niet met garantie zeggen dat ik het zaterdag klaar heb ofzoMaar ja ben bijna mobster nog 6%
quote:Ja, heb vanochtend een berichtje gestuurd, maar hij is nog niet online. Dus nog geen reactie terug gehad.
Op dinsdag 20 januari 2004 12:41 schreef Nkjez het volgende:
kheb je al bij je familia gevraagd of je weg mocht??
quote:doe ik volgende deel oke
Op dinsdag 20 januari 2004 12:52 schreef Guusie het volgende:
You have been promoted to MobsterVerander even in je OP
Nick Guusie
Ik ben net weer ff begonnen, net terug van college
Nederige ik:
Name Dafan
ID number 12791
Level Ordinary user
City Palermo
Money in cash $2,174
Money in bank account $0
Rank Pickpocket
Start date 19-01-2004 15:52:29
Sent messages 0
Family None...
Capo status You are not under the supervision of a capo
Bullets 0
Weapon None
Plane None...
Testament Nobody...
Bust outs 0
Crime attempts 37
Carjacking attempts 18
Car races won 0
Your last kill attempt You haven't tried to kill someone yet
Last kill attempt on you No one ever tried to kill you!
Hier staat het!
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 12:59 schreef gieling het volgende:
Ik heb opzet voor dat geld script gemaakt, hoe het er ongeveer uit moet komen te zien!Hier staat het!
Dat idee van 1 nick met al ons geld is prima, maar we moeten zorgen dat er niemand achter komt, anders zijn we meteen enorm veel geld kwijt.
quote:Ik verzin wel wat.
Op dinsdag 20 januari 2004 12:59 schreef gieling het volgende:
Ik heb opzet voor dat geld script gemaakt, hoe het er ongeveer uit moet komen te zien!Hier staat het!
Ik maak voor iedereen password aan, omdat je dan bij onze msql moet, en dat ga ik niet open en bloot leggen.
Verder maak ik wel ongeveer wat gieling heeft gemaakt, maar komt er waarschijnlijk niet precies uit...
quote:Vecht dat maar met zn tweeen uit, als er maar geen 2 systemen naast elkaar zijn.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:05 schreef Guusie het volgende:
Ik maak iig wat anders, ik heb al een php site met daarbij een hele handig securtitie system.Ik maak voor iedereen password aan, omdat je dan bij onze msql moet, en dat ga ik niet open en bloot leggen.
Verder maak ik wel ongeveer wat gieling heeft gemaakt, maar komt er waarschijnlijk niet precies uit...
quote:http://80.61.89.144/
Op dinsdag 20 januari 2004 13:05 schreef Guusie het volgende:
Ik maak iig wat anders, ik heb al een php site met daarbij een hele handig securtitie system.Ik maak voor iedereen password aan, omdat je dan bij onze msql moet, en dat ga ik niet open en bloot leggen.
(hij staat op het moment niet aan, maar hij staat iig altijd aan.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |