Is er eigenlijk wat tegen de doen, tegen die dingen? En waardoor krijg je ze af en toe ineens in je mond?? Ik hou er nie zo van namelijk...
Aanstippen met pure Tea Tree olie. Hij is gegarandeerd in no-time weg.
Om een afte te voorkomen moet je op je eetgewoonte en slaap gaan letten en de komende weken je mond spoelen met mondwater. Doe dit wel na dat de afte weg is.
(Gezond eten is ook een oplossing (fruit))
Edit: bocasan was et ja
quote:Bocasan ontsmet maar gaat de afte niet actief te lijf. Bocasan is eigenlijk voor tandvleesontsteking.
Op maandag 19 januari 2004 22:31 schreef moussy het volgende:
Spoelen met bocasan, is ie zo weg.
quote:Tea Tree in je mond?
Op maandag 19 januari 2004 22:29 schreef cinnamongirl het volgende:
De oorzaak is een slechte weerstand.Aanstippen met pure Tea Tree olie. Hij is gegarandeerd in no-time weg.
quote:Ik spoel er ook weleens mee, druppel in een borrelglas en gorgelen maar. Wel beetje vieze smaak maar t werkt supergoed.
Op maandag 19 januari 2004 22:33 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Tea Tree in je mond?
het had wel even afscheid mogen nemen.
quote:Zou een ramp voor me zijn, ik ben verslaafd aan Lays Paprika
Op maandag 19 januari 2004 22:38 schreef Suard het volgende:
m'n.. ik krijg ze altijd van paprika chips
Een slechte weerstand? Nou ik heb alles behalve een slechte weerstand, maar het zou dus kunnen komen door te weinig slaap? Dat lijkt me dan de oorzaak bij mij idd
quote:Een slechte weerstand krijg je door verkeerd te eten, stress, weinig slaap etc.
Op maandag 19 januari 2004 22:41 schreef BrauN het volgende:
Doorbijten!? Hoe voel je je...Dat overleef je niet hoor, die pijn.
Een slechte weerstand? Nou ik heb alles behalve een slechte weerstand, maar het zou dus kunnen komen door te weinig slaap? Dat lijkt me dan de oorzaak bij mij idd
quote:Ik van appels... Heel irritant.
Op maandag 19 januari 2004 22:38 schreef Suard het volgende:
m'n.. ik krijg ze altijd van paprika chips
Sterkte er iig mee
quote:wel is van een "grap" gehoord? of niet? krijg je aften van joh!
Op maandag 19 januari 2004 22:41 schreef BrauN het volgende:
Doorbijten!? Hoe voel je je...Dat overleef je niet hoor, die pijn.
nee serieus, niet doen natuurlijk, en iedereen kan een aft krijgen, is eerder door puur toeval dan door een slechte weerstand
maar je kan wat aanstipvloeistofjes proberen, pyralvex ofzo? dat werkt goed, ook voor blaren in de mond, volgens mij gewoon bij apotheek/drogist verkrijgbaar
quote:Wel es van een grap gehoord idd ja
Op maandag 19 januari 2004 22:48 schreef Jzz het volgende:[..]
wel is van een "grap" gehoord? of niet? krijg je aften van joh!
nee serieus, niet doen natuurlijk, en iedereen kan een aft krijgen, is eerder door puur toeval dan door een slechte weerstand
maar je kan wat aanstipvloeistofjes proberen, pyralvex ofzo? dat werkt goed, ook voor blaren in de mond, volgens mij gewoon bij apotheek/drogist verkrijgbaar
Maar je weet het tegenwoordig niet meer... waartoe sommige mensen in staat zijn...
quote:en DAAR hebben we PI's voor
Op maandag 19 januari 2004 23:00 schreef BrauN het volgende:[..]
Wel es van een grap gehoord idd ja
Maar je weet het tegenwoordig niet meer... waartoe sommige mensen in staat zijn...
quote:pyralvex
Op maandag 19 januari 2004 23:03 schreef JaWi het volgende:
Mijn vader heeft hier soms wel eens last van.. Eigenlijk al jaren af en toe, en het is bijzonder pijnlijk schijnt
Wat helpt nou echt goed ? Kan ik die man ook eens blij maken
quote:en dat is dus echt gelul
Op dinsdag 20 januari 2004 01:14 schreef dunc het volgende:
Oorzaak is trouwens vitamine C gebrek.
hahhhahaha ... Nou ... een héle aften fokfamilie ....
Ik vind dat in de bovenstaande topic "Aften" wel hele goeie dingen tussen staan TS-er!
Spoelen met Lecithine en verder lekker door ademen ... zou een vriend van mij zeggen.
Maar ... lees de twe stukken van asclepius maar eens! Hij is een verpleger en ik denk dat hij gelijk heeft over "Aften" .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |