Vanzelfsprekend was ik niet de enige die schrok. Ook zij schrok.
Maar het vreemde is dat die schrik vrijwel gelijk ook weer weg was en mijn "geval" niet slap werd. Dus daar stond ik.. spiernaakt met mijn geval in mijn handen kijkende naar mijn moeder en zij naar mij. Ze glimlachte toen en zei letterlijk: "Ziet er goed uit!" en liep toen weer weg. *oef* Die was weg.. Maar ze heeft mij van redelijk dichtbij zien rukken. Ze stond daar toch wel zeker 2 minuten in de deuropening.
Achteraf vond ik het niet eens erg dat ze me heeft zien aftrekken. Ik ben vrij open opgevoed. Wat heet, enigzins was het zelfs wel een beetje spannend. Soort kick.
Zijn er meer jongens die dit wel eens mee hebben gemaakt en ook zoiets hebben van.. van mij mag ze?
*barf*
Zoals bij mijn vader thuis dus, niets bijzonders aan hoorquote:Op maandag 19 januari 2004 21:52 schreef giovan het volgende:
weleens vaker gehoord van die families waar iedereen naakt in huis rond loopt en de een zit te schijten op de badkamer en de ander gezellig onder de douche staat. Blijft wennen, ook zo'n rukincident lijkt me!
quote:Sommige (maffe) moeders kunnen sommige dingen heel luchtig/grappig opvatten
Op maandag 19 januari 2004 21:45 schreef BDisOKE het volgende:
Je moeder heeft 2 minuten mee staan kijken?![]()
quote:Dit lijkt mij wat minder 'wanhopig' uitzien.
Lijkt me erger als je met je vriendin bezig bent en je moeder komt binnen.
quote:naakt rondlopen is een maar douchen en de ander zit z'n behoefte te doen, dat is je schoonmaken in een zweem van bacterien, daar kan ik me niks bij voorstellen. Een keer gehad met m'n broer die gelijk vol trots z'n produkten liet zien (vandaag zijn ze wat donker) maar dat hoeft niet meer van me.
Op maandag 19 januari 2004 21:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Zoals bij mijn vader thuis dus, niets bijzonders aan hoor
Kijk, het voorval van de TS is gelijk een andere sfeer, sexueel, terwijl wat jij schets niets van dat alles heeft.
Maar wat jij zegt 'niks bijzonders', masturberen jullie ook openlijk?
quote:Yeah right, alsof seks met je vriendin iets is om je voor te schamen
Op maandag 19 januari 2004 21:52 schreef Amano het volgende:
Lijkt me erger als je met je vriendin bezig bent en je moeder komt binnen.
quote:eh?
Op maandag 19 januari 2004 21:56 schreef giovan het volgende:[..]
naakt rondlopen is een maar douchen en de ander zit z'n behoefte te doen, dat is je schoonmaken in een zweem van bacterien, daar kan ik me niks bij voorstellen. Een keer gehad met m'n broer die gelijk vol trots z'n produkten liet zien (vandaag zijn ze wat donker) maar dat hoeft niet meer van me.
Maar wat jij zegt 'niks bijzonders', masturberen jullie ook openlijk?
quote:Alsof masturberen iets is om je voor te schamen?
Op maandag 19 januari 2004 21:56 schreef speknek het volgende:[..]
Yeah right, alsof seks met je vriendin iets is om je voor te schamen
.
quote:en daarom mag er zo kinderachtig gereageerd worden?
Op maandag 19 januari 2004 22:01 schreef Hakkert het volgende:[..]
Het is toch niet normaal
quote:Betrapt worden is 1 maar mensen die overal vlekken maken is 2.
Op maandag 19 januari 2004 22:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dit is geen onzin-forum hoor, gewoon serieus reageren
quote:Ik reageer serieus.. ik vind dat echt sick.. Als het zou gebeuren zou je toch verwachten dat ze hem dan direct weer peert ipv paar minuten staat te kijken..
Op maandag 19 januari 2004 22:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
en daarom mag er zo kinderachtig gereageerd worden?
Dit is geen onzin-forum hoor, gewoon serieus reageren
quote:Als je zoiets gebeurt duurt 1 seconde heeeeeel lang..dus ik denk dat de TS een beetje overdrijft. Maar z'n ma wil misschien graag zien dat ze een gezonde zoon heeft.
Op maandag 19 januari 2004 22:07 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik reageer serieus.. ik vind dat echt sick.. Als het zou gebeuren zou je toch verwachten dat ze hem dan direct weer peert ipv paar minuten staat te kijken..
quote:Schijten is niet echt bevorderlijk voor de geur.. maar verder zie ik niet echt wat het probleem is. Als je je al voor je familie schaamt...
Op maandag 19 januari 2004 21:52 schreef giovan het volgende:
weleens vaker gehoord van die families waar iedereen naakt in huis rond loopt en de een zit te schijten op de badkamer en de ander gezellig onder de douche staat. Blijft wennen, ook zo'n rukincident lijkt me!
Maar goed, als je het niet gewend bent zal je daaraan misschien wel nooit wennen.
Ik ben ook vrij opgevoed, maar di lijkt me toch niet normaal!
quote:Waarom ook niet bij hun zoon?? je geeft er nu wel een incestueus smaakje aan. Gewoon een objectief oordeel bedoel je neem ik aan.
Op maandag 19 januari 2004 23:19 schreef DeepBass909 het volgende:
En ik denk dat veel vaders dat toch ook echt wel bij hun dochter zullen hebben.
quote:Dat proefde ik ook al een beetje uit de openingspost.
Op maandag 19 januari 2004 23:19 schreef DeepBass909 het volgende:
ik ben ook weleens betrapt, en mijn moeder had zoiets van het is normaal...
Maar het is wel schrikken!
Maar bedenk wel, ze is ook gewoon een vrouw, en ik denk dat ze stiekum toch je gereedschap zal beoordelen. En ik denk dat veel vaders dat toch ook echt wel bij hun dochter zullen hebben.
quote:True, maar er zit wel een zweem van hopeloosheid bij. Met een vriendin kun je nog zeggen, hee stoor mij niet terwijl ik de bink uithang.
Op maandag 19 januari 2004 22:00 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Alsof masturberen iets is om je voor te schamen?. Nee toch... iedereen doet het.
.
quote:Yeah dude your mum rocks! En wat je zelf ook al zei later, ze stond waarschijnlijk echt geen twee minuten te kijken, maar op een beschamend moment gaat de tijd voor je gevoel gewoon erg langzaam.
Op maandag 19 januari 2004 21:48 schreef Speedski het volgende:
OMG, dat is echt de ergste nachtmerrie volgens mij. Maar, ik moet wel zeggen: coole opmerking van je ma
stel dat het omgekeerd is
maarre- nee ik ben nog nooit ontdekt ontdanks de dunne muurtjes van mijn slaapkamer. Ik had wel eens toen mijn vriend en ik voor de eerste keer goed beziog waren met elkaars lichaam te verkennen dat er beneden geroepen werd dat de thee klaar was...
en dat op nieuwjaarsochtend, terwijl we alelbei naakt op bed lagen te slapen het neefje binnen kwam wandelen, op zoek naar kleupotloden. Hij asotnd met een open bek te staren...
wel apart dat ze bleef keken overigens... zou toch wel iets hebben, van
Je wordt betrapt (happens to the best of us), je wordt niet afgezeken en je krijgt nog een ego-boost complimentje (met een knipoog) ook. What's the problem? Ze deed verder niets maar keek, noem het maar een parent-check of zo. En dat van die 2 minuten, het lijkt mij inderdaad dat de tijd aardig langszaam ging op dat moment.
Als de TS zijn moeder doorgaans gelooft heb je ook geen kwesties met "is 'ie te klein" of zo. Het zou een gedeukte puber ego's schelen als alle moeders dat deden...
Verder vinden ze het niet erg.
quote:zozo.. rond oud en nieuw naakt op bed slapen.. koud hoor.. brrrrr
Op dinsdag 20 januari 2004 13:52 schreef Girlysprite het volgende:
het kan erger...stel dat het omgekeerd is
maarre- nee ik ben nog nooit ontdekt ontdanks de dunne muurtjes van mijn slaapkamer. Ik had wel eens toen mijn vriend en ik voor de eerste keer goed beziog waren met elkaars lichaam te verkennen dat er beneden geroepen werd dat de thee klaar was...
en dat op nieuwjaarsochtend, terwijl we alelbei naakt op bed lagen te slapen het neefje binnen kwam wandelen, op zoek naar kleupotloden. Hij asotnd met een open bek te staren...
quote:"It's not what you're thinking!"
Op dinsdag 20 januari 2004 18:25 schreef KonnieKipke het volgende:
Lijkt me zo'n American Pie tafereel
bleef je masten toen je doorhad dat je ma je bekeek?
deed je geen poging iets te bedekken?
ik zou echt meteen wat schreeuwen in de trant van: "hooooo! weg!!!!!"
quote:ja idd... pff freaky hoor... ik bedoel als je 14 bent is het misschien voor korte tijd beschamender, maar als het me nu zou overkomen... tering jantje
Op dinsdag 20 januari 2004 19:34 schreef Patrick281 het volgende:
Ik geloof dat ik dood zou willen gaan ..
nooit gebeurd, niet van plan het te laten gebeuren
Maar stel je zit te tikken op het toetsenbord en ineens gaat de deur schuin achter je. Dan ziet die persoon dat je aan het tikken bent.
In mijn geval was ik naakt en aan het rukken dus had ook geen kledingstuk was ik ervoor kon hangen. Ze zag me dus, zei het aantal seconden, daadwerkelijk rukken. Je kijkt verschrikt op half met je hand voor en om je pik, maar mede door haar reactie was de schrik vrij snel weg. Kan ook te maken hebben met combinatie van vrij opgevoed en haar positieve reactie (inderdaad met knipoog zoals iemand eerder zei). En tuurlijk zal ze ernaar gekeken hebben, maar ik zie zelf geen incestneigingen hierin. Een zoon van in de 20 moet gerust met zijn moeder naakt kunnen zijn zonder dat er gelijk sprake is incest of sexuele neigingen. En ik ben niet preuts aangelegd.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 16:11 schreef Janny het volgende:
Dus ze heeft je van dichtbij zien rukken?? Ging je gewoon door met rukken dan????
quote:dAs nog erger dan het moment zelf, het contact erna!
Op woensdag 21 januari 2004 11:14 schreef t-x-m het volgende:
maar ik denk dat het lulligste moment is dat wanneer je daarna naar beneden gaat om bv te eten, als je dan aan tafel schuift.... kijk je je ma echt zo aan..... haha ik zie het al helemaal voor me..... zij met zo'n breede grijns
Die moeder heeft natuurlijk elke keer als ze haar zoon ziet het beeld van zijn penis in volle bloei voor ogen
En de zoon andersom whahhaa
quote:mijn deur heeft geen slot
Op dinsdag 20 januari 2004 21:24 schreef Daxdriverforsale het volgende:
Ik kan wel geloven dat het een kick geeft, maar ik zelf zou het niet graag meemaken.
Daarom -> altijd deur op slot
Nou, toen we elkaar daarna zagen (aangekleed en al) werd er alleen over en weer geglimlacht en verder eigenlijk niets. Niet omdat het taboe is ofzo, maar meer in de sfeer van,.. hoewel het een bijzondere ervaring is, was het ook niet bijzonder. En hoewel je van te voren een bepaald schrikbeeld kunt creeren, wat ik ook deed, stelde het eigenlijk achteraf gezien niets voor. Je denkt je van alles in, maar dat viel reuze mee. Ja ze heeft mijn pik gezien en mijn billen, mijn schaamhaar, mijn stijve en mij zien rukken.. maar het moment dat je door de grond kunt zakken duurde erg kort. Mede door haar reactie had ik zoiets van.. ok dan.. tof.
quote:Ga je toch naar de doe het zelf en haal je een haakje!
Op woensdag 21 januari 2004 19:18 schreef LoggedIn het volgende:mijn deur heeft geen slot
quote:Idd.
Op woensdag 21 januari 2004 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Gek,
als je een meisje was geweest en je vader keek bij het masturberen toe, dan zijn er genoeg die hem wegens incest, ongewenste intimiteiten etc etc in de bak hadden willen gooien.
quote:ja, lach er maar om, toen ik de support manager eens op zijn flikker gaf omdat ie zijn werk niet deed, itt zijn medewerkers, had ik gelijk een klacht aan me jas hangen dat ik een racist zou zijn, maar zijn Sikh zijn had niets met mijn tirade te maken.
Op woensdag 21 januari 2004 22:34 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Idd.
Net zoiets: (maar niets met sex te maken)
Ruzie met een allochtoon en dan gelijk voor fascist uitgemaakt worden.
/ aangeklaagd worden voor discriminatie.
quote:Ja heel triest, zegt gelukkig meer over de bekrompenheid van anderen.
Op woensdag 21 januari 2004 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
ja, lach er maar om, toen ik de support manager eens op zijn flikker gaf omdat ie zijn werk niet deed, itt zijn medewerkers, had ik gelijk een klacht aan me jas hangen dat ik een racist zou zijn, maar zijn Sikh zijn had niets met mijn tirade te maken.
quote:Dus je rukte je af op je moeder?
Op woensdag 21 januari 2004 22:59 schreef Arjen26 het volgende:
En ze heeft niet staan te kijken terwijl ik doorrukte.
quote:Nou dat is wel een verdraaiing van het bericht.. Nee, ik was aan het rukken achter mijn pc toen ze ineens in de kamer stond.
Op woensdag 21 januari 2004 23:12 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dus je rukte je af op je moeder?
quote:Kinky
Op woensdag 21 januari 2004 23:29 schreef Arjen26 het volgende:[..]
Nou dat is wel een verdraaiing van het bericht.. Nee, ik was aan het rukken achter mijn pc toen ze ineens in de kamer stond.
quote:Je had ook kunnen zeggen, "ma, ik ben de 'hand'leiding aan het doornemen"
Op woensdag 21 januari 2004 23:29 schreef Arjen26 het volgende:
[..]
Nou dat is wel een verdraaiing van het bericht.. Nee, ik was aan het rukken achter mijn pc toen ze ineens in de kamer stond.
quote:stond de PC aan? Zo ja, wat voor plaatje zag je uit de monitor?
Op woensdag 21 januari 2004 23:29 schreef Arjen26 het volgende:
Nee, ik was aan het rukken achter mijn pc toen ze ineens in de kamer stond.
ieder zijn hobby
Geweldig topic!!
En om maar even ontopic wat te melden. Ik denk dat ik rechtstreeks het huis uit ga en nooit meer terug kom als me dat gebeurt
Wat lijkt me dat vre-se-lijk
quote:Maar je rukte wel door, zeg je.
Op woensdag 21 januari 2004 23:29 schreef Arjen26 het volgende:[..]
quote:Neej zijn ma stond al 2 minuten te kijken naar haar zoon die zich mastrubeerde terwijl hij www.thehun.nl bezocht.
Op donderdag 22 januari 2004 06:53 schreef SunChaser het volgende:[..]
Maar je rukte wel door, zeg je.
quote:welke url had je op dat moment op je pc aanstaan
Op maandag 19 januari 2004 21:43 schreef Arjen26 het volgende:
Toen ik in mijn kamer was, stond ik compleet naakt en met stijve pik voor mijn computer toen ineens de deur open ging en daar mijn moeder stond.
(...)Maar het vreemde is dat die schrik vrijwel gelijk ook weer weg was en mijn "geval" niet slap werd.
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 22-01-2004 18:35]
quote:hee dat komt bekend voor alleen is het nog net niet zo erg...
Op donderdag 22 januari 2004 22:19 schreef Rembooo het volgende:
toffe ma heb jij dan
Mijn ouders zijn echt zo verschrikkelijk preuts... ernstig gewoon... man zonder t-shirt op tv > zap![]()
maar voel mezelf toch niet op mn gemak als tijdens het eten de tv aanstaat en er allemaal chicks op beeld zijn terwijl het hele gezin mee zit te kijken
quote:zoiets?
Op woensdag 21 januari 2004 23:29 schreef Arjen26 het volgende:Nou dat is wel een verdraaiing van het bericht.. Nee, ik was aan het rukken achter mijn pc toen ze ineens in de kamer stond.
quote:omgf die is gruwelijk. Maar wat een naaiactie om dat te filmen en te uppen.
Op vrijdag 23 januari 2004 01:07 schreef inspiral het volgende:[..]
Voor de rest.. ach, het schept een band. Heb het zelf gelukkig nooit zo meegemaakt en lijkt me ook niet zo heel prettig maar je ma reageerde er denk ik precies goed op. Maar het hangt ook van je eigen instelling af, als je retepreuts zou zijn denk ik ook dat het een goede reden zou zijn om een kamer in timboektoe te zoeken hoe goed ma er ook op zou reageren.
quote:Haha! Prachtig
Op vrijdag 23 januari 2004 01:07 schreef inspiral het volgende:[..]
quote:ja dat was ook de zin waarbij mij de vragen kwamen! hahahah
Op donderdag 22 januari 2004 22:08 schreef The.Lizard.King het volgende:
"ziet er goed uit"
[Dit bericht is gewijzigd door JohnDoes op 26-01-2004 16:42]
Een gezonde zoon!
Wereld opmerking die je mams maakte!!!
quote:Ziet er goed uit? wereldopmerking?
Op maandag 26 januari 2004 16:51 schreef Oblivion het volgende:
Is gewoon een moeder die trots is op wat ze heeft neergezet op de wereld.Een gezonde zoon!
![]()
Wereld opmerking die je mams maakte!!!
Dat wil je (ik) niet horen van je moeder
quote:Mag zeker alleen als je je kleertjes nog aan hebt?
Op maandag 26 januari 2004 16:52 schreef JohnDoes het volgende:[..]
Ziet er goed uit? wereldopmerking?
Dat wil je (ik) niet horen van je moeder
Man, die vrouw heeft je billen afgeveegd, kent je van binnen naar buiten.
Jullie hebben gewoon teveel hormonen gieren in jullie lijf, vandaar dat je anders denkt dan een doorsnee trotse moeder.
quote:kom op zeg welke moeder zegt er nou hitsig 'ziet er goed uit'. terwijl ze haar zoon betrapt met het trekken aan zijn keiharde geaderde pik? ik vind het nogal een suggestieve opmerking, zeker gezien het moment. maar goed dat zal wel aan mij liggen...
Op maandag 26 januari 2004 17:02 schreef Oblivion het volgende:[..]
Mag zeker alleen als je je kleertjes nog aan hebt?
![]()
Man, die vrouw heeft je billen afgeveegd, kent je van binnen naar buiten.
Jullie hebben gewoon teveel hormonen gieren in jullie lijf, vandaar dat je anders denkt dan een doorsnee trotse moeder.
quote:er staat nergens dat z'n moeder hitsig was (ze schrok) en er staat ook nergens iets over een keiharde geaderde pik...
Op maandag 26 januari 2004 17:49 schreef zoalshetis het volgende:[..]
kom op zeg welke moeder zegt er nou hitsig 'ziet er goed uit'. terwijl ze haar zoon betrapt met het trekken aan zijn keiharde geaderde pik?
*mompelt iets over de wens is de vader van de gedachte*
quote:Keihard geaderde pik! Prachtig! subliem!
Op maandag 26 januari 2004 17:49 schreef zoalshetis het volgende:[..]
kom op zeg welke moeder zegt er nou hitsig 'ziet er goed uit'. terwijl ze haar zoon betrapt met het trekken aan zijn keiharde geaderde pik? ik vind het nogal een suggestieve opmerking, zeker gezien het moment. maar goed dat zal wel aan mij liggen...
quote:lieve psycholoog. deze cynische opmerking was bedoeld om extra duidelijk aan te geven dat meneer niet onschuldig zijn onderbroekje verschoonde ofzoiets. nee hij stond te trekken aan zijn, mag ik voor een succesvolle actie toch aannemen, geaderde keihard lul. of is ts geen man? verder geen wensen over geaderde dingen sorry.
Op maandag 26 januari 2004 18:29 schreef PankPinther het volgende:[..]
er staat nergens dat z'n moeder hitsig was (ze schrok) en er staat ook nergens iets over een keiharde geaderde pik...
grappig om te zien hoe je dat er dan zelf bij verzint*mompelt iets over de wens is de vader van de gedachte*
quote:*Hand opsteekt!!
Op maandag 26 januari 2004 17:49 schreef zoalshetis het volgende:
kom op zeg welke moeder zegt er nou hitsig trots 'ziet er goed uit'. terwijl ze haar zoon betrapt met het trekken aan zijn keiharde geaderde pik? ik vind het nogal een suggestieve opmerking, zeker gezien het moment. maar goed dat zal wel aan mij liggen...
En ja ligt aan jou!
quote:keihard zonder aders?? proest, je kan wel zien dat ik hier moet wedijveren met dames. verder no offence hoor...trots is niet altijd uitspreekbaar mevrouw, liefde voor een kind is anders dan voor een minnaar.
Op maandag 26 januari 2004 19:04 schreef Oblivion het volgende:[..]
*Hand opsteekt!!
Echt wel!
En ja ligt aan jou!
[Dit bericht is gewijzigd door zoalshetis op 26-01-2004 19:10]
quote:Wel eens aan gedacht dat een moeder een zoon niet ziet als minnaar?
Op maandag 26 januari 2004 19:09 schreef zoalshetis het volgende:
keihard zonder aders?? proest, je kan wel zien dat ik hier moet wedijveren met dames. verder no offence hoor...trots is niet altijd uitspreekbaar mevrouw, liefde voor een kind is anders dan voor een minnaar.
Dit was Brandpunt GOEDE-AVOND!
quote:Brandpunt bestaat al jaren niet meer hoor, lekker bij de tijd ben je
Op maandag 26 januari 2004 19:15 schreef Oblivion het volgende:[..]
Wel eens aan gedacht dat een moeder een zoon niet ziet als minnaar?
Maar als iemand die zij op de wereld heeft gezet?
Ben je nu zo kort van gedachte dat het hier gewoon NIET over sex gaat?
Topic staat in sex, en TS heeft zich staan aftrekken tot zover de sex!Dit was Brandpunt GOEDE-AVOND!
quote:Ach jij wist wat ik bedoelde, zitten we saam in het schuitje...
Op maandag 26 januari 2004 19:30 schreef Kamphuys het volgende:
Brandpunt bestaat al jaren niet meer hoor, lekker bij de tijd ben je
quote:lees ts starter nou eens heel goed please. dan praten we verder, ik reageer op ts en niet op tussendoortjes.
Op maandag 26 januari 2004 19:15 schreef Oblivion het volgende:[..]
Wel eens aan gedacht dat een moeder een zoon niet ziet als minnaar?
Maar als iemand die zij op de wereld heeft gezet?
Ben je nu zo kort van gedachte dat het hier gewoon NIET over sex gaat?
Topic staat in sex, en TS heeft zich staan aftrekken tot zover de sex!Dit was Brandpunt GOEDE-AVOND!
quote:Heb je de rest van TS ook gelezen?
Op maandag 26 januari 2004 20:27 schreef zoalshetis het volgende:
lees ts starter nou eens heel goed please. dan praten we verder, ik reageer op ts en niet op tussendoortjes.
quote:dat gaat even duren. aangezien ik geen veranderingen in zijn ts zie ga ik ervan uit dat ts dit 'geile' verhaal (kijk maar even naar de manier waarop het geschreven is) nog steeds onderbouwt. dat jij als ehm moeder niet begrijpt waarom ik het verhaaltje dat ts vertelde zorgwekkend vind, baart me zorgen. snap je dat?
Op maandag 26 januari 2004 20:30 schreef Oblivion het volgende:[..]
Heb je de rest van TS ook gelezen?
Dan gaan we verder praten.
quote:Weet je wat ik niet snap? Dat ze niet eerst even klopt voordat ze een bijna volwasse man zijn kamer binnenstapt.
Op maandag 26 januari 2004 20:41 schreef zoalshetis het volgende:[..]
dat gaat even duren. aangezien ik geen veranderingen in zijn ts zie ga ik ervan uit dat ts dit 'geile' verhaal (kijk maar even naar de manier waarop het geschreven is) nog steeds onderbouwt. dat jij als ehm moeder niet begrijpt waarom ik het verhaaltje dat ts vertelde zorgwekkend vind, baart me zorgen. snap je dat?
quote:Dan hoor je nog te kloppen m.i.
Op maandag 26 januari 2004 21:10 schreef RijstNatie het volgende:
Die moeder klopt niet omdat de deur toch op een kier stond?
Maar goed TS reageert niet meer dus ik ben er weg van...
Achteraf vond ik het niet eens erg dat ze me heeft zien aftrekken. Ik ben vrij open opgevoed. Wat heet, enigzins was het zelfs wel een beetje spannend. Soort kick.
Zijn er meer jongens die dit wel eens mee hebben gemaakt en ook zoiets hebben van.. van mij mag ze?
penthouse 1973?
quote:Waarom vertel je het verhaal van de TS weer na?
Op maandag 26 januari 2004 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
penthouse 1973?
quote:hoezo niet? verlicht mij? ik probeer ontopic te zijn.
Op maandag 26 januari 2004 23:09 schreef bugeye het volgende:[..]
Waarom vertel je het verhaal van de TS weer na?
quote:De ts heeft inmiddels toch wel ruim uitgelegd dat het niet zo is als dat jij het opvatte, dus het verhaal lijkt me redelijk duidelijk nu, geen vieze dingen, gewoon een moment verrast blijven staan en dan snel vertrekken met een knipoog, niets aan de hand dus....
Op maandag 26 januari 2004 23:17 schreef zoalshetis het volgende:[..]
hoezo niet? verlicht mij? ik probeer ontopic te zijn.
quote:ehm...ok. ik zal me niet meer baseren op het openingsverhaal van ts.
Op dinsdag 27 januari 2004 09:06 schreef erodome het volgende:[..]
De ts heeft inmiddels toch wel ruim uitgelegd dat het niet zo is als dat jij het opvatte, dus het verhaal lijkt me redelijk duidelijk nu, geen vieze dingen, gewoon een moment verrast blijven staan en dan snel vertrekken met een knipoog, niets aan de hand dus....
En toen ik op mijn 16de een keer een jongen meenam naar huis... moest hij op zolder slapen en kreeg ik een waarschuwing dat ik niets geks moest proberen.
Ik had mijn wekker gezet rond 03:00 en ben toen naar hem toegeslopen.. stiekem in bed gekropen en heerlijk ff liggen 'knuffelen'.
Voor de geile fok!kers hier.. het was geen heftige neukpartij, sorry.... maar gewoon lekker tegen elkaar aan liggen, dat vond ik al spannend genoeg.
Het lag alleen zo lekker dat ik er in slaap was gevallen..
Als ik erover terugdenk dan voelde het echt gewoon voortreffelijk..
Tis beetje offtopic... lag er dus niet te masturberen... maar het was wel betrapt worden en zeker erg spannend!!!
quote:idd.
Op maandag 19 januari 2004 21:45 schreef ill_Bill het volgende:
Sounds to me like a sick family...
quote:ziek. op een dag lig jij met je moeder te neuken en zeg je ook dat het normaal is. je bent echt gestoord.
Op maandag 19 januari 2004 22:15 schreef Arjen26 het volgende:
Net wat je zegt.. 1 seconde lijkt al lang. Het is is zo alsof ik in de ene hand mijn pik vast had en in de andere en stopwatch om te kijken of het daadwerkelijk 2 minuten zijnHet duurde in ieder geval een tijdje (of klinkt ook dat te lang ?
voor ze de kamer weer uitging. Ik heb het er inmiddels ook met anderen over gehad en in aantal gevallen bij jongens diens ma hun naakt zag zagen hun ook dat de moeder toch wel bleef kijken naar het naakte lichaam terwijl zij zoiets hadden van, want maakt het uit.
maar dat was opzich wel een lachwekkende situatie
"over een paar jaar lig je met je moeder te neuken en vind je dat normaal". Rijke fantasie, en wat een ieder voorzich doet moet hij/zij zelf weten. Maar ik neuk geen vrouwen, laat staan mijn eigen moeder.
Het hele topic draait om het feit of iemand wel eens betrapt is en dit ook enigzins spannend vond, ook als dit je eigen moeder kan zijn.
Het staat in geen relatie tot het hebben van sex met diegene die je betrapt. Althans in mijn situatie van toen dus niet.
Ik heb nu regelmatig geprobeerd met eerlijkheid de reacties te beantwoorden, maar als het topic totaal verdraait gaat worden, dan helaas. Toch ben ik blij te lezen dat sommigen mensen ook eerlijk antwoorden zonder gelijk mij een ziek persoon te vinden.
quote:Neuk je geen vrouwen?!
Op dinsdag 27 januari 2004 19:13 schreef Arjen26 het volgende:
Gisteren vond ik het nog wel grappig, maar nu vreemd als ik lees dat sommige mensen "te ver" denken. Betrapt worden, door je moeder, buurman of misschien totale vreemden en dit beschamend en toch ook wel wat spannend vinden, vind ik niet ziek."over een paar jaar lig je met je moeder te neuken en vind je dat normaal". Rijke fantasie, en wat een ieder voorzich doet moet hij/zij zelf weten. Maar ik neuk geen vrouwen, laat staan mijn eigen moeder.
Het hele topic draait om het feit of iemand wel eens betrapt is en dit ook enigzins spannend vond, ook als dit je eigen moeder kan zijn.
Het staat in geen relatie tot het hebben van sex met diegene die je betrapt. Althans in mijn situatie van toen dus niet.
Ik heb nu regelmatig geprobeerd met eerlijkheid de reacties te beantwoorden, maar als het topic totaal verdraait gaat worden, dan helaas. Toch ben ik blij te lezen dat sommigen mensen ook eerlijk antwoorden zonder gelijk mij een ziek persoon te vinden.
quote:dat was helemaal niet ontopic, jij herhaalt gewoon zijn verhaal.
Op maandag 26 januari 2004 23:17 schreef zoalshetis het volgende:[..]
hoezo niet? verlicht mij? ik probeer ontopic te zijn.
quote:Dat begrijp ik ook niet waarvoor je dat inbrengt
Penthouse 1973?
maar erodome zegt het al, dus niets aan de handje
quote:
Op maandag 19 januari 2004 21:43 schreef Arjen26 het volgende:
Ze glimlachte toen en zei letterlijk: "Ziet er goed uit!" en liep toen weer weg.
quote:Nou dat conservatieve gedoe van je ouders heeft in ieder geval niet geholpen als ik zo kijk naar je fotoboek. Goeie god!
Op dinsdag 27 januari 2004 09:26 schreef -Cindy18- het volgende:
Mijn ouders zijn nogal erg conservatief...En toen ik op mijn 16de een keer een jongen meenam naar huis... moest hij op zolder slapen en kreeg ik een waarschuwing dat ik niets geks moest proberen .
Ik had mijn wekker gezet rond 03:00 en ben toen naar hem toegeslopen.. stiekem in bed gekropen en heerlijk ff liggen 'knuffelen'.
Voor de geile fok!kers hier.. het was geen heftige neukpartij, sorry.... maar gewoon lekker tegen elkaar aan liggen, dat vond ik al spannend genoeg.
Het lag alleen zo lekker dat ik er in slaap was gevallen..
Als ik erover terugdenk dan voelde het echt gewoon voortreffelijk..
Tis beetje offtopic... lag er dus niet te masturberen... maar het was wel betrapt worden en zeker erg spannend!!!
[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 04-02-2004 00:19]
Volgens mij baal je wel ff als moeder of vader als je plompverloren een kamer binnen loopt en je zoon of dochter is zichzelf aan het masturberen of andere leuke dingetjes aan het doen met vriend of vriendin ...
Maar goed shit happens, ff hoi zeggen en excusses aanbieden deur netjes achter je sluiten en later er wat grapjes over maken evt... niks ergs aan...
quote:die fotos zijn nep
Op dinsdag 3 februari 2004 21:47 schreef RijstNatie het volgende:[..]
als ik zo kijk naar je fotoboek.
hahaquote:Op maandag 19 januari 2004 21:48 schreef Misanthroopia het volgende:
Voor mij zijn m'n moeder en sex twee totaal verschillende begrippen. Ik zou er niet aan moeten denken om die twee begrippen dan maar op welke wijze dan ook met elkaar te associeren.
*barf*
Het lulligste? Het leukste zul je bedoelen! Heheheh wat zal hij zich schamen (eh sorry TS....voor jou vind ik het natuurlijk erg lullig)quote:Op woensdag 21 januari 2004 11:14 schreef t-x-m het volgende:
maar ik denk dat het lulligste moment is dat wanneer je daarna naar beneden gaat om bv te eten, als je dan aan tafel schuift.... kijk je je ma echt zo aan..... haha ik zie het al helemaal voor me..... zij met zo'n breede grijns
Dat zou ik leuk vinden als de moeder van m'n vriendje (heb ik niet, en als je m'n krankzinnige berichten leest is dat ook wel logisch, maar als ik er 1 zou hebben) dat zou zeggen zou ik het zeeer geil vinden vooral als ze het dan ook nog eens met zo'n trotse glimlach zegtquote:Op woensdag 28 januari 2004 19:16 schreef IBL het volgende:
[..]Als dat het ergste is
Ze heeft het er verder niet meer op familiebezoekjes over gehad?
Gadverdamme wat een bekrompen, kortzichtige kut opmerking. Denk je nou dat hij liep door te trekken, tijdens dat z'n moeder stond toe te kijken? Hij staat perplex... en z'n moeder waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 26 januari 2004 17:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op zeg welke moeder zegt er nou hitsig 'ziet er goed uit'. terwijl ze haar zoon betrapt met het trekken aan zijn keiharde geaderde pik? ik vind het nogal een suggestieve opmerking, zeker gezien het moment. maar goed dat zal wel aan mij liggen...
Flink lullig voor de topic starter dan.....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:13 schreef cleany het volgende:
het zou nog lulliger zijn als je homo zou zijn en je coming out nog niet hebt gehad en wel naar homosexuele anale seks zit te kijken...
het word pas ongezond als je moeder je betrapt en zegt: "zal ik je ff een handje helpen"quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:53 schreef ph34r het volgende:
volgens mij is iedereen zn moeder er in enige mate wel blij mee, masturberen is gezond en dat je het doet is dus een teken dat je goed in elkaar zit (Y)
Ik heb niet eens een deur maar een gordijnquote:Op woensdag 21 januari 2004 19:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mijn deur heeft geen slot
dus jij wacht tot iedereen het huis uit is?quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een deur maar een gordijn![]()
wel handig om je lul nadien aan af te vegen. als je dat vaak genoeg doet is gordijn binnen de korste keren een deurquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
volgens mij moet die poster iets anders aan het gordijn afvegen dan een lulquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:11 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
wel handig om je lul nadien aan af te vegen. als je dat vaak genoeg doet is gordijn binnen de korste keren een deur
Woon je in een hutje van bamboetakken ofzoquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Deze twee opmerkingen in je verhaal, doen mij vermoeden dat je gewoon op je moeder geilt.quote:Op maandag 19 januari 2004 21:43 schreef Arjen26 het volgende:
en mijn "geval" niet slap werd. Ze glimlachte toen en zei letterlijk: "Ziet er goed uit!"
Net een nieuw woord geleerd en daar loopt je mond nu van over?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:41 schreef RigorMortis het volgende:
Ach man, ga je moeder swaffelen!
dit is echt 1 van de beste grappen die ik sinds tijden op fok heb gelezen!quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:11 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
wel handig om je lul nadien aan af te vegen. als je dat vaak genoeg doet is gordijn binnen de korste keren een deur
Misschien heeft' ie gewoon ervaring.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:20 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
dit is echt 1 van de beste grappen die ik sinds tijden op fok heb gelezen!![]()
jammer dat hij niet van toepassing is omdat het over een vrouw ging, maar dat
maakt niet uit.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien heeft' ie gewoon ervaring.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |