quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:09 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
Aha in mijn geval wijkt die dus 4mm af (ET Escort=41 en Audi 80=37).
Hoe bedoel je dat het gevaarlijk kan worden als het +/- 10mm afwijkt, ik heb er geen verstand van en die velgen zijn best prijzig
oow ik zie nu deze afbeeldingquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:13 schreef Hollandia2 het volgende:
Maar wat houdt nu precies de 'Naaf diameter' in.
Dit lees ik namelijk hier http://www.fznederland.com/Steekwijzer/Steekwijzer.html af, maar heb geen idee wat het is![]()
In leusden zit een bedrijfje.. Daar wilde ik mn velg heen brengen om broduurschade te herstellen. Zou uiteindelijk durder worden dan een nieuwe velg.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 07:57 schreef Paladin82 het volgende:
Tis een oud topic maar kan hier denk ik wel mijn vraag kwijt,
Heb gister helaas een stoeprandje mee genomen en nu zit er een kras op mijn velg rond de 1 cm bij 4 mm groot ofzo, is er een mogelijkheid om dit een beetje bij te werken, ipv de velg compleet te restoureren, want zo erg is de kras nu ook weer niet.
Ja wel irritant dat je je velg bandloos moet aanleveren.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:51 schreef Paladin82 het volgende:
Hmz tis een leasebak, dus dan blijf ik wel lekker met kras rondrijden, ga er echt geen 250 pleure voor uitgeven, en het is idd licht metaal met volgens mij een metalic lak laag er overheen gespoten. Naja tis zonde over 4 jaar als ik weer nieuwe heb moet ik maar is beter uitkijken voor stomme stoeprandjes
Hmz bij velgendokter is het 30 euro voor een 17"velg met uitspuiten enz, valt me opzich nog mee wel jammer dat de band van de velg gehlaad moet worden enz, zit je alsnog met extra kosten als band opnieuw erom leggen enz, niet echt dingen die je imho zelf doet
En als de velg bij het erop leggen van de band beschadigd wordt, dan is het niet hun schuld. Daarom doen ze dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:51 schreef Paladin82 het volgende:
Hmz tis een leasebak, dus dan blijf ik wel lekker met kras rondrijden, ga er echt geen 250 pleure voor uitgeven, en het is idd licht metaal met volgens mij een metalic lak laag er overheen gespoten. Naja tis zonde over 4 jaar als ik weer nieuwe heb moet ik maar is beter uitkijken voor stomme stoeprandjes
Hmz bij velgendokter is het 30 euro voor een 17"velg met uitspuiten enz, valt me opzich nog mee wel jammer dat de band van de velg gehlaad moet worden enz, zit je alsnog met extra kosten als band opnieuw erom leggen enz, niet echt dingen die je imho zelf doet
Zie ook http://www.guidetodetailing.com/articles.php?articleId=30 over hoe je het zelf doet. De 'Na' foto is vrijwel identiek aan de 'Voor' foto! Als je een beetje handig bent (ik niet overigens) dan kun je dit ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:15 schreef TGT het volgende:
[..]
In leusden zit een bedrijfje.. Daar wilde ik mn velg heen brengen om broduurschade te herstellen. Zou uiteindelijk durder worden dan een nieuwe velg.
Het schijnt dat ze de schade "bijlassen" daarna moet er worden gespoten.. Kwam bij mij uit op 250 euro voor 1 velg.
Lotus dunne bandjes? Hm. Onder de Exige ligt toch heel fraai 225/45r17, en dat kan ik niet echt supersmal noemen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:44 schreef Repeat het volgende:
En waarom heeft een Lotus dan van die dunne bandjes als bredere voor (nog) meer grip zorgen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |