Bart VS The World (Simpsons) is echt een kl*te spel. Bart VS The Space Mutants is wel erg leukquote:Op maandag 19 januari 2004 21:17 schreef Kiff het volgende:
De NES heeft vele topspellen. Dat moge duidelijk zijn. Laten we het nu eens hebben over de totaal waardeloze rotspellen.
Total Recall, Chiller, Hudson Hawk, dat soort troep. Iemand die nog een waardelozer spel weet dan deze drie?
Ja, cheaten met die extra cartridge (ben de naam kwijtquote:Op maandag 12 april 2004 18:50 schreef GolbeZeromus het volgende:
Kom op, beetje doorzetten. Zeker bij Kreta blijven stekenKan je in dit spel cheaten trouwens? Nooit geweten. Wel zal BoO mij altijd bijblijven met het password systeem. Ben je knetterver, is je password fout
Want de 0 kan een o zijn, of een O, de 9 leek weer op de G en g, de l leek weer op 1 enz. Verschrikkelijk. Je moest echt eerst het Battle of Olympus alfabet leren voordat je aan dit spel moest beginnen. Groots spel verder. Alle Griekse goden en dan op het laatst tegen Hades.
Je hebt mario bros, dan moeten ze samen al die simpele levels doorlopen en steeds 5 vijanden verslaan. Daarna kreeg je de super mario seriequote:Op vrijdag 16 april 2004 15:57 schreef Roi het volgende:
Eigenlijk is Mario Bros.3 toch deeltje 4 ?
Euh nee dan kloppen de nummers volgens mij wel.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:14 schreef Roi het volgende:
Ja maar ik bedoel de platform Mario's, de Super Mario's.
Aha, de Game Geniequote:Op zaterdag 17 april 2004 16:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, cheaten met die extra cartridge (ben de naam kwijt.) Jaaaa, die codes! Verschrikkelijk!
.
Ik vond de muziek trouwens ook erg mooi!
Even in de NES blazen, en in de cartridge. Anders de cartridge erin stoppen, maar niet helemaal doorduwen tot achteren, zodat hij maar net past. Als het nog niet lukt, zul je even wat beter schoon moeten maken, en daarvoor is het reparatietopic.quote:Op zondag 18 april 2004 15:17 schreef zerotolerance het volgende:
Mijn NES werkt niet op één of andere manier. Als ik hem aanzet knippert het lichtje in plaats van branden. Hoe kan dat?
Om ff te verduidelijken dat klopt.. Mario 4 is een gehackde versie van het orginele spel Armadillo.quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:11 schreef Kiff het volgende:
[..]
Het is een soort hackversie van een ander spel, dat spel heet gewoon 'Rock & Ball'. En Mario 4 is dan ook een nepspel en heet dan ook wel 'Rock & Ball Mario'. Zo heb ik het begrepen.
Nee ok dit is mischien gewoon maar 1topic maar dit is het enige (vrij actiefe) Nederlandstaalige NES topic dat ik kenquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:58 schreef Kondros het volgende:
sorry, maar dit noem ik geen NES-forum
Dit is 1 post en 1 keer per dag ofzo post er eens iemand iets.
Sinds de komst van eBay en een creditcard is alles bereikbaar voor iedereen zolang je maar betaald. Het dubbele in belgie weet ik niet, zou er zelf iig niet het dubbele voor geven aangezien je zo'n ding voor veel minder dus uit de VS hebt. Maar goed, dat is met oud spul, wat de gek er voor geeft ... als je een persoon tegen komt die geld over heeft, geen internet heeft en perse dat item wil hebben kan je cashen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:51 schreef Kondros het volgende:
ya, die zag ek... maar is het het waard. Ik heb gehoord dat niet veel mensen hem hebbe. En dat als ie in België komt zeker het dubbele waard is omdat echt weinig mensen da hebbe in België
boxed??quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:07 schreef taart het volgende:
k'heb op de vrijmarkt een NES action pak + 1 spel gekocht voor 15,-![]()
ode odequote:Op vrijdag 30 april 2004 17:10 schreef Jebus het volgende:
Ik heb Final Fantasy 1 near mint, met doosje, boekje, en twee kaarten voor tadaa...... 2 euro![]()
We hebben een winnaarquote:Op vrijdag 30 april 2004 17:10 schreef Jebus het volgende:
Ik heb Final Fantasy 1 near mint, met doosje, boekje, en twee kaarten voor tadaa...... 2 euro![]()
Het steekt, ik ken het. Het liefste ga ik overal briefjes ophangen om zoveel mogelijk zooi te verzamelen..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah, sprak vandaag iemand die een NES met 20 spellen voor 20 euro had gekocht, en mijn broertje had ook een NES met o.a. Megaman 2,3 en 4 voor heel weinig geld gekocht.
Nou heb ik al een NES, maar toch...
quote:Op zondag 2 mei 2004 15:12 schreef Kiff het volgende:
The Adventures Of Bayou Billy
Baby Boomer
Barker Bill's Trick Shooting
Chiller
Duck Hunt
Freedom Force
Gotcha!
Gumshoe
Hogan's Alley
The Lone Ranger
Laser Invasion
Mechanized Attack
Operation Wolf
Shooting Range
To The Earth
Track & Field II
Wild Gunman
En hoe ziet dat er uit????
[afbeelding]
Ik heb er 1 alleen mis ik de handleiding.quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:12 schreef SHARP-NL het volgende:
Ach die nes-spellen voor de GBA hebben wel een leuke nostaligische verpakking, maar blijft toch nep. Helaas is mijn nes naar de klote dus eens een nieuwe zoeken. Heb trouwens nog wel een nos (oude voorraad versie) van Stack Up een ppaar jaar geleden gescoord met nederlandse handleiding, vraag me af hoeveel complete benelux-exemplaren nog in omloop zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |