abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18472248
quote:
Op maandag 19 januari 2004 21:17 schreef Kiff het volgende:
De NES heeft vele topspellen. Dat moge duidelijk zijn. Laten we het nu eens hebben over de totaal waardeloze rotspellen.
Total Recall, Chiller, Hudson Hawk, dat soort troep. Iemand die nog een waardelozer spel weet dan deze drie?
Bart VS The World (Simpsons) is echt een kl*te spel. Bart VS The Space Mutants is wel erg leuk
pi_18477551
is de nes nog te koop? die van mij heeft m,n vader aan een 2e handszaak verkocht
ik miss duckhunt en turtles 2
  zaterdag 17 april 2004 @ 16:38:57 #103
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_18491526
quote:
Op maandag 12 april 2004 18:50 schreef GolbeZeromus het volgende:

Kom op, beetje doorzetten. Zeker bij Kreta blijven steken Kan je in dit spel cheaten trouwens? Nooit geweten. Wel zal BoO mij altijd bijblijven met het password systeem. Ben je knetterver, is je password fout Want de 0 kan een o zijn, of een O, de 9 leek weer op de G en g, de l leek weer op 1 enz. Verschrikkelijk. Je moest echt eerst het Battle of Olympus alfabet leren voordat je aan dit spel moest beginnen. Groots spel verder. Alle Griekse goden en dan op het laatst tegen Hades.
Ja, cheaten met die extra cartridge (ben de naam kwijt .) Jaaaa, die codes! Verschrikkelijk! .
Ik vond de muziek trouwens ook erg mooi!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_18491871
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 15:57 schreef Roi het volgende:
Eigenlijk is Mario Bros.3 toch deeltje 4 ?
Je hebt mario bros, dan moeten ze samen al die simpele levels doorlopen en steeds 5 vijanden verslaan. Daarna kreeg je de super mario serie
pi_18492132
Ja maar ik bedoel de platform Mario's, de Super Mario's.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_18493149
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:14 schreef Roi het volgende:
Ja maar ik bedoel de platform Mario's, de Super Mario's.
Euh nee dan kloppen de nummers volgens mij wel.
pi_18493554
Super Mario Bros.
Super Mario Bros.2 Jap versie http://www.nintendoland.c(...)r_mario_bros_2_j.htm
Super Mario Bros.2 Western Versie http://www.nintendoland.c(...)r_mario_bros_2_j.htm
Super Mario Bros. 3

Maar hoe heet de westerse Mario bros.2 dan in Japan ? Heet het daar wel gewoon deel 3?
pi_18493993
Nee, daar gaat hij onder een compleet andere naam door het leven. Het is ook eigenlijk een heel ander spel, alleen voor de VS en europa zijn de figuurtjes/items vervangen door Mario & Co. De oorspronkelijke naam was "Doki Doki Panic" (zo heet het spel dus in Japan zonder Mario figuren, wel ontwikkeld door hetzelfde team als Super Mario Bros.).
!
  zaterdag 17 april 2004 @ 19:08:08 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_18494894
Het gebeurt zo vaak dat JPN releases anderen namen hebben dan hun Westerse tegenhangers Zie ook de FF serie en Resident Evil
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_18509230
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 16:38 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, cheaten met die extra cartridge (ben de naam kwijt .) Jaaaa, die codes! Verschrikkelijk! .
Ik vond de muziek trouwens ook erg mooi!
Aha, de Game Genie . Muziek was idd wel erg tof ja. Als je dan bij zo'n god aankwam klonk er altijd zo'n hemels muziekje.
pi_18514821
Mijn NES werkt niet op één of andere manier. Als ik hem aanzet knippert het lichtje in plaats van branden. Hoe kan dat?
re·cal·ci·trant (bn.): 1 onwillig => weerspannig
pi_18514884
quote:
Op zondag 18 april 2004 15:17 schreef zerotolerance het volgende:
Mijn NES werkt niet op één of andere manier. Als ik hem aanzet knippert het lichtje in plaats van branden. Hoe kan dat?
Even in de NES blazen, en in de cartridge. Anders de cartridge erin stoppen, maar niet helemaal doorduwen tot achteren, zodat hij maar net past. Als het nog niet lukt, zul je even wat beter schoon moeten maken, en daarvoor is het reparatietopic.
pi_18515108
Bedankt
re·cal·ci·trant (bn.): 1 onwillig => weerspannig
pi_18515290
Ik kocht altijd van die goedkope aanbiedingen bij intertoys, voor 10 gulden ofzo had je dan een spel.

Echt de meest belachelijke dingen zaten er tussen. Zo herinner ik mij het spel Swords & Serpents, echt een belachelijk spel ik snapte er geen zak van en de handleiding was in het zweeds ofzo (dat was vaak zo met die aanbieding spellen)

Ik heb ook wel wat leuke spellen gehad, turtles 1 vond ik ook mega lastig ik heb hem nooit helemaal uitgespeeld. Dat was bijna onmogelijk.
Verreweg het beste spel ooit gemaakt op de NES is natuurlijk super mario bros 3, maar vreemd genoeg heb ik die zelf nooit gehad. Ik leende hem altijd van iemand

Het makkelijkste spel wat ik ooit heb gehad is asterix, dat had ik een uur na aanschaf al uitgespeeld gelukkig mocht ik het toen nog ruilen...
٩๏̯͡๏)۶
pi_18522160
Makkelijkste spel? Ducktales en Chip 'n Dale Rescue Rangers waren echte doorloopspellen. Ook Bionic Commando vond ik iets te makkelijk.
  maandag 19 april 2004 @ 09:25:58 #116
41565 supadupagama
so what I type shows up here?
pi_18530031
Ik heb hier nog een nieuwe Advantage Joystick in splinternieuwe doos en nieuwe Double Play Wireless controllers in ok doos in de kast bij m'n NES spullen.

*foto's voor het gemak van ebay afgeplukt

Je voelt hem al aankomen: Ik zit heel erg te twijfelen, zou ik deze voor later lekker voor mezelf houden of verkopen op Fok!?
WANTED: Somebody to go back in time with me. This is not a joke. P.O. Box 322, Oakview, CA 93022. You'll get paid after we get back. Must bring your own weapons. Safety not guaranteed. I have only done this once before.
pi_18530147
Ach het is beide geen spectaculair item kwa geld. Die Double Player een keer 20 euro, de Advantage 15. Als je niet superkrap zit kwa geld zou ik ze niet weg doen als je NES spullen verzamelt, het zijn toch leuke dingen op je plank.
!
pi_18537108
Asterix is ook een vette game, waarom maken ze tegenwoordig niet meer zulke platforms? Wat heeft iedereen toch met 3D, daar worden spellen alleen maar onoverzichtelijk van 2D RULEZZZ en het kan nog best goed komen met (redelijk)moderne 2D spellen, Abe heeft het bewezen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 20 april 2004 @ 01:22:22 #119
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_18552222
Ik zou eerder zeggen: Viewtiful Joe heeft het bewezen. (En Castlevania: Symphony of the Night al een tijdje eerder.)
Nicht ärgern, nur wundern!
  donderdag 22 april 2004 @ 19:48:35 #120
50952 SebasC
Zoefffffff!
pi_18616803
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 10:11 schreef Kiff het volgende:

[..]

Het is een soort hackversie van een ander spel, dat spel heet gewoon 'Rock & Ball'. En Mario 4 is dan ook een nepspel en heet dan ook wel 'Rock & Ball Mario'. Zo heb ik het begrepen.
Om ff te verduidelijken dat klopt.. Mario 4 is een gehackde versie van het orginele spel Armadillo.
pi_18619120
ik heb ooit gehoord van Nintendo Aladdin Deck Enhancer. Is dit echt RARE ?

en hoeveel zou het waard zijn in perfecte staat ofzo ?
pi_18624038
Het is rare, maar echt de jackpot heb je niet. Ze staan nog wel is op eBay.com voor 100 dollar met 7 gesealde games. Check maar is.
!
pi_18628264
ya, die zag ek... maar is het het waard. Ik heb gehoord dat niet veel mensen hem hebbe. En dat als ie in België komt zeker het dubbele waard is omdat echt weinig mensen da hebbe in België
pi_18658960
kent er iemand een goed NES-forum. Liefst europees en veel gebruikt. Meestal kijk ik rond op NESworld maar dat is USA denk ik.

soit, mss een tipje ?
pi_18660608
Waar denk je dat je zit jongeman
pi_18660793
sorry, maar dit noem ik geen NES-forum

Dit is 1 post en 1 keer per dag ofzo post er eens iemand iets.

pi_18670343
Ik denk niet dat er grote Europese dedicated NES forums bestaan eigenlijk.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_18676047
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 21:58 schreef Kondros het volgende:
sorry, maar dit noem ik geen NES-forum

Dit is 1 post en 1 keer per dag ofzo post er eens iemand iets.

Nee ok dit is mischien gewoon maar 1topic maar dit is het enige (vrij actiefe) Nederlandstaalige NES topic dat ik ken
pi_18680474
hmm hoor niemand hier over zelda dit was toch ook een topgame, tenminste ik vond van wel
pi_18687067
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 10:51 schreef Kondros het volgende:
ya, die zag ek... maar is het het waard. Ik heb gehoord dat niet veel mensen hem hebbe. En dat als ie in België komt zeker het dubbele waard is omdat echt weinig mensen da hebbe in België
Sinds de komst van eBay en een creditcard is alles bereikbaar voor iedereen zolang je maar betaald. Het dubbele in belgie weet ik niet, zou er zelf iig niet het dubbele voor geven aangezien je zo'n ding voor veel minder dus uit de VS hebt. Maar goed, dat is met oud spul, wat de gek er voor geeft ... als je een persoon tegen komt die geld over heeft, geen internet heeft en perse dat item wil hebben kan je cashen.
!
pi_18688361
Ik heb sinds kort MegaMan 2 weer. Die muziek
Sold my Soul to Sony
pi_18695519
Kent iemand het spel Iron Sword?

Was ik echt dik verslaafd aan, maar ik kwam op een gegeven moment echt niet meer verder.
pi_18792455
k'heb op de vrijmarkt een NES action pak + 1 spel gekocht voor 15,-
  vrijdag 30 april 2004 @ 15:09:13 #134
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_18792474
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 15:07 schreef taart het volgende:
k'heb op de vrijmarkt een NES action pak + 1 spel gekocht voor 15,-
boxed??
Bernie en ik zijn tof.
pi_18793195
zag er verdomme net eentje staan voor 5 euro boxed en wel... twijfelde even, kom 5 minuten later terug en wassie weg
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_18794055
Ik heb Final Fantasy 1 near mint, met doosje, boekje, en twee kaarten voor tadaa...... 2 euro
Sold my Soul to Sony
pi_18794794
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 17:10 schreef Jebus het volgende:
Ik heb Final Fantasy 1 near mint, met doosje, boekje, en twee kaarten voor tadaa...... 2 euro
ode ode
Now you're playing with Power!
pi_18795592
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 15:09 schreef mordradead het volgende:

[..]

boxed??
jep
pi_18797242
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 17:10 schreef Jebus het volgende:
We hebben een winnaar .
  zaterdag 1 mei 2004 @ 00:03:32 #140
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_18802604
Bah, sprak vandaag iemand die een NES met 20 spellen voor 20 euro had gekocht, en mijn broertje had ook een NES met o.a. Megaman 2,3 en 4 voor heel weinig geld gekocht.

Nou heb ik al een NES, maar toch...
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_18804167
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 00:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah, sprak vandaag iemand die een NES met 20 spellen voor 20 euro had gekocht, en mijn broertje had ook een NES met o.a. Megaman 2,3 en 4 voor heel weinig geld gekocht.

Nou heb ik al een NES, maar toch...
Het steekt, ik ken het. Het liefste ga ik overal briefjes ophangen om zoveel mogelijk zooi te verzamelen..

Als ik ooit miljonair wordt, ga ik in het bos wonen, en ga ik niks anders doen dan verzamelen .

Of kom ik nu weer een beetje freaky over .
pi_18819621
kan iemand me een lijstje geven met alle Zapper games?
pi_18832864
The Adventures Of Bayou Billy
Baby Boomer
Barker Bill's Trick Shooting
Chiller
Duck Hunt
Freedom Force
Gotcha!
Gumshoe
Hogan's Alley
The Lone Ranger
Laser Invasion
Mechanized Attack
Operation Wolf
Shooting Range
To The Earth
Track & Field II
Wild Gunman

En hoe ziet dat er uit????

pi_18837328
quote:
Op zondag 2 mei 2004 15:12 schreef Kiff het volgende:
The Adventures Of Bayou Billy
Baby Boomer
Barker Bill's Trick Shooting
Chiller
Duck Hunt
Freedom Force
Gotcha!
Gumshoe
Hogan's Alley
The Lone Ranger
Laser Invasion
Mechanized Attack
Operation Wolf
Shooting Range
To The Earth
Track & Field II
Wild Gunman

En hoe ziet dat er uit????

[afbeelding]
pi_18841453
Ja, ik kon het niet laten even een fotootje te maken Mijn favoriet is toch wel Gumshoe.
pi_18885622
Haha, ze gaan oude NES spellen opnieuw uitbrengen voor de GBA voor 20 dollar per stuk.
pi_18891298
Lekker lullig eigenlijk dat ik voor Mario Advance1: Mario Bros.2 wel de hele mep heb betaald
pi_18909862
Ach die nes-spellen voor de GBA hebben wel een leuke nostaligische verpakking, maar blijft toch nep. Helaas is mijn nes naar de klote dus eens een nieuwe zoeken. Heb trouwens nog wel een nos (oude voorraad versie) van Stack Up een ppaar jaar geleden gescoord met nederlandse handleiding, vraag me af hoeveel complete benelux-exemplaren nog in omloop zijn
Sometimes Anti-Social, Always Anti-Fascist
pi_18910521
Mwaaaah .... ruilen tegen een werkende NES?
!
pi_18911331
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 18:12 schreef SHARP-NL het volgende:
Ach die nes-spellen voor de GBA hebben wel een leuke nostaligische verpakking, maar blijft toch nep. Helaas is mijn nes naar de klote dus eens een nieuwe zoeken. Heb trouwens nog wel een nos (oude voorraad versie) van Stack Up een ppaar jaar geleden gescoord met nederlandse handleiding, vraag me af hoeveel complete benelux-exemplaren nog in omloop zijn
Ik heb er 1 alleen mis ik de handleiding.
Now you're playing with Power!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')