Bedankt trouwens Roy, ik wacht met smart op POP
.
[Dit bericht is gewijzigd door Evad op 20-01-2004 18:52]
quote:ik gok op de officele datum van 27 februari.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:51 schreef Evad het volgende:
slaan![]()
Bedankt trouwens Roy, ik wacht met smart op POP
.
Maar pop is niet een game om te halen hoor. Hij is echt veel te kort, en je speelt em maar 1 keer. Daarnaast zijn de gevechten ook nog eens heel duf (niet zoo cool eigenlijk als je het 5 uur lang doet).
quote:Heb het 2 uur lang gespeeld op de PS2 en ben helemaal verkocht.
Op dinsdag 20 januari 2004 19:06 schreef BMH het volgende:[..]
ik gok op de officele datum van 27 februari.
Maar pop is niet een game om te halen hoor. Hij is echt veel te kort, en je speelt em maar 1 keer. Daarnaast zijn de gevechten ook nog eens heel duf (niet zoo cool eigenlijk als je het 5 uur lang doet).
EN dat je em zo snel uitspeelt, dat is tegenwoordig met iedere goede game
quote:welke goede games zijn dat? Metroid & zelda had ik namelijk niet snel uitgespeeld.
Op dinsdag 20 januari 2004 20:02 schreef Evad het volgende:[..]
Heb het 2 uur lang gespeeld op de PS2 en ben helemaal verkocht.
EN dat je em zo snel uitspeelt, dat is tegenwoordig met iedere goede game
En games van tegenwoordig zijn niet korter als vroeger. ze zijn alleen makkelijker zodat veel mensen het kopen.
quote:Zoals ik
Op dinsdag 20 januari 2004 20:04 schreef BMH het volgende:[..]
welke goede games zijn dat? Metroid & zelda had ik namelijk niet snel uitgespeeld.
En games van tegenwoordig zijn niet korter als vroeger. ze zijn alleen makkelijker zodat veel mensen het kopen.
quote:Wel een spel om te halen! Zeer goede gameplay, kort maar krachtig, zeker wel een van de toppers van 2003... ik doe 'm nooit weg !
Op dinsdag 20 januari 2004 19:06 schreef BMH het volgende:[..]
screenshots: http://www.gc-linux.org/docs/screenshots.html
quote:Wat moet je er in hemelsnaam mee, ik heb al een PC en ik heb een cube gekocht voor te gamen, en nix meer.
Op dinsdag 20 januari 2004 21:48 schreef gamecube_master het volgende:
er zijn een paar mensen bezig om linux op de cube aan het zettenscreenshots: http://www.gc-linux.org/docs/screenshots.html
quote:Hedde gij doar oak une bronneke van, jungmenneke?
Op maandag 19 januari 2004 23:05 schreef BMH het volgende:
Deze week komt nintendo's nieuwe line-up naar buiten dus houd uw hart vast. dit word vetjes!
En mocht er altijd 0 gestaan hebben (wat ik me niet kan herinneren) dan moet je deze post maar als ongepost beschouwen!
quote:*Als niet gepost beschouwt
Op dinsdag 20 januari 2004 22:52 schreef DikkeSmikkel het volgende:
En mocht er altijd 0 gestaan hebben (wat ik me niet kan herinneren) dan moet je deze post maar als ongepost beschouwen!
quote:Nou zal de site wel weer een paar dagen uit de lucht zijn
Op dinsdag 20 januari 2004 23:22 schreef Herr.Flick het volgende:
Nou wat een winst!
quote:Het is de meest logische stap. Vivendi & UV games hebben hem deze week ook al bekend gemaakt.
Op dinsdag 20 januari 2004 22:30 schreef febster het volgende:[..]
Hedde gij doar oak une bronneke van, jungmenneke?
quote:Weee. vetjes! Een gamemachine met 2 schermen. ben benieuwd.
Nintendo Mystery Product Revealed
New dual-screened portable will be focus of E3 2004.
January 20, 2004 - For months Nintendo president Satoru Iwata has been offering Japanese newspapers vague comments about a new mystery hardware that the company would launch in 2004. Nintendo of America today pulled back the curtains on the top-secret device and it looks to be good news for Nintendo fans worldwide.The company's mystery machine is in fact a dual-screened portable game device that is entirely separate from both the GameCube and the Game Boy Advance. It will be marketed completely free of its sister hardware. It's called Nintendo DS for Nintendo Dual-Screen.
Nintendo DS features two connected 3-inch TFT LCD display panels, and two separate processors. The device features an Arm9 main processor and an Arm7 sub processor.The portable will not use GameCube optical disc or Game Boy Advance cartridge based media. Instead, it will play software on semiconductor memory of up to 1 Gigabit, according to the manufacturer.
Nintendo explains the importance of the dual-screen setup: "Players can look forward to being able to manage their game progress from two different perspectives, enhancing both the speed and strategy of the challenge. For example in a soccer game, users can view the whole game on one screen while simultaneously focusing on an individual soccer player's tackle or goal on the other screen.
"Players will no longer be forced to interrupt game play to shift perspective, such as moving from a wide shot to a close up, or alternating between a character's ongoing battle and a map of the environment. Nintendo DS makes it possible to perform the tasks in real time by simply glancing from one screen to the other."
Today's revelation is just the beginning, according to the company. The bulk of information on the machine will be unveiled at May's Electronics Entertainment Expo in Los Angeles.
"We have developed Nintendo DS based upon a completely different concept from existing game devices in order to provide players with a unique entertainment experience for the 21st century," explained Satoru Iwata, Nintendo president.
The announcement, seemingly out of nowhere, likely comes in preparation for Nintendo's upcoming financial report. Also, developers have indicated that they will soon receive development hardware for the new system and with that Nintendo wouldn't be able to keep it a secret for very much longer.
There are no photographs of the device available. However, IGN's own Matt Casamassina has created a conceptual drawing of what the Nintendo DS may look like. Very intriguing, for sure. We know one person who will enjoy the dual screens!
The Nintendo DS will be on-hand at E3 2003 in fully playable form, according to the company. It will ship in the last half of 2004.

De oude game&watch

Lol

[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 21-01-2004 07:33]
quote:Eeehhhh misschien om te internet op je TV of email te lezen? of te IRCen of Linux games spelen :-) DivX kijken you name it alles wordt opeens mogelijk :-) Nu hopen dat een X-server al eerste maken dan hebben een goedkope X-terminal!
Op dinsdag 20 januari 2004 22:11 schreef Herr.Flick het volgende:[..]
Wat moet je er in hemelsnaam mee, ik heb al een PC en ik heb een cube gekocht voor te gamen, en nix meer.
quote:Nintendo DS (nieuwe console) Officieel bericht!
Op woensdag 21 januari 2004 10:27 schreef Lexie het volgende:
Het is dus eigenlijk toch gewoon de opvolger van de GBA? Het gaat hier immers nog steeds over een handheld.
Dit is het Nintendo DS topic. Je praat nu in het Gamecube topic.
quote:nee het word niet de opvolger van de GBA. De Nintendo DS, N5 & de nieuwe gameboy kunnen strax allemaal linken op een of andere manier.
Op woensdag 21 januari 2004 10:27 schreef Lexie het volgende:
Het is dus eigenlijk toch gewoon de opvolger van de GBA? Het gaat hier immers nog steeds over een handheld.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:29 schreef Khadgar het volgende:[..]
Nintendo DS (nieuwe console) Officieel bericht!
Dit is het Nintendo DS topic. Je praat nu in het Gamecube topic.
Ik ben trouwens zeer sceptisch over dat 2 beeldschermen gedoe, en zie eigenlijk de voordelen er niet van
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog steeds NIX gehoord van Nintendo ove rmijn Zelda disc3 mailtjes en 2 maanden verder nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |