WAT EEN KUTMUZIEK MAKEN DIE GASTEN !!!!
bah.
Kan me niet voorstellen dat iemand dat mooi vind.
quote:* blackie007 helemaal mee eens is.
Op maandag 19 januari 2004 12:47 schreef TheShadow het volgende:
Claudia op 3fm draait weer eens een nummer van spinvis.WAT EEN KUTMUZIEK MAKEN DIE GASTEN !!!!
bah.
*zing*
quote:vind het wel geinig eigenlijk..
Claudia op 3fm draait weer eens een nummer van spinvis.WAT EEN KUTMUZIEK MAKEN DIE GASTEN !!!!
bah.
quote:neej geen justin of britnay fan ....
Op maandag 19 januari 2004 12:48 schreef thewizzard het volgende:
A. Het is maar 1 gast.
B. Dat is nou eens weer eens een keer vernieuwend.
Zeker justin en britney fan?
quote:ga jij op elk topic wat je niet interressant vind posten ?
Op maandag 19 januari 2004 12:48 schreef Maud_Dib het volgende:
Ga je nou over alle muziek die je klote vindt een topic openen?
quote:Ga jij nu dood?
Op maandag 19 januari 2004 12:50 schreef TheShadow het volgende:[..]
ga jij op elk topic wat je niet interressant vind posten ?
quote:Luister vanavond dan even naar Fok!Radio
bah.
En voor die mensen die het wel mooi vinden....... ik kan het niet begrijpen...
Wat vind je er zo kut aan dan?
quote:Laten we de rollen eens omdraaien;
Op maandag 19 januari 2004 12:52 schreef TheShadow het volgende:
Of het nou een groep is of 1 persoon. Ik blijf het lelijk vinden.En voor die mensen die het wel mooi vinden....... ik kan het niet begrijpen...
Heiden.
quote:Iets met niggahs en bitches.
Op maandag 19 januari 2004 12:53 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Laten we de rollen eens omdraaien;
wat vindt U nou leuke muziek?
quote:Daar is het topic niet voor.... als ik je dat wil vertellen post ik dat wel in MUZ.
Op maandag 19 januari 2004 12:53 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Laten we de rollen eens omdraaien;
wat vindt U nou leuke muziek?
quote:Hihi.
Op maandag 19 januari 2004 12:54 schreef TheShadow het volgende:[..]
Daar is het topic niet voor.... als ik je dat wil vertellen post ik dat wel in MUZ.
quote:true, true...
Op maandag 19 januari 2004 12:55 schreef xplvr het volgende:
Mensen die Spinvis niet goed vinden hebben geen verstand van muziek
quote:ach meneer voelt zich bevoorrecht omdat ie meer posts dan mij heeft ...
Op maandag 19 januari 2004 12:53 schreef Jarno het volgende:
GVD KUTNEWBIE TIEF OP!.
Heiden.
loser
quote:Maar wat vind je er nou zo kut aan dan?
Op maandag 19 januari 2004 12:55 schreef TheShadow het volgende:[..]
ach meneer voelt zich bevoorrecht omdat ie meer posts dan mij heeft ...
loser
quote:Mensen die Spinvis kut vinden moeten dood.
Op maandag 19 januari 2004 12:55 schreef TheShadow het volgende:[..]
ach meneer voelt zich bevoorrecht omdat ie meer posts dan mij heeft ...
loser
quote:* TheShadow is helemaal niet bang voor kritiek, en is helemaal niet schattig
Op maandag 19 januari 2004 12:55 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Hihi.
U bent gewoon bang voor kritiek.
Schattig.
quote:gewoon even met de GTi erover als niemand kijkt
Op maandag 19 januari 2004 12:56 schreef Jarno het volgende:[..]
Mensen die Spinvis kut vinden moeten dood.
quote:Smalfilm
Op maandag 19 januari 2004 12:56 schreef BladE-l----- het volgende:
Ik heb een eigen flat, ik heb de radio aan
Het is alweer woensdag, ik heb een Golf GTi
Een tijdje terug reed ik een fietser dood
Maar gelukkig heeft geen mens me gezien
Wat ik er niet mooi aan vind ? Het is zo vreselijk depressief en op 1 toon gezongen, ik hou meer van wat melodie.
quote:Dus het is niet je smaak en stijl. Dat maakt het niet slecht
Op maandag 19 januari 2004 12:59 schreef TheShadow het volgende:
Vreemd dat als iemand een muziek stijl niet mooi vind gelijk dood moet.Wat ik er niet mooi aan vind ? Het is zo vreselijk depressief en op 1 toon gezongen, ik hou meer van wat melodie.
quote:toch zijn die er... zoals ik dan... maarreh wat vind jij dan muziek?
quote:volgens onderstaande personen wel:
Op maandag 19 januari 2004 13:00 schreef Riedel1 het volgende:[..]
Dus het is niet je smaak en stijl. Dat maakt het niet slecht
quote:
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:51 schreef Bioslock het volgende:[..]
Ga jij nu dood?
quote:vraagprijs?
Op maandag 19 januari 2004 12:48 schreef Massive het volgende:
Ik kreeg zo'n kut-CD voor Sinterklaas.
Alsof ik daar naar luister.
quote:Zingen is met de stem een reeks verschillende tonen voortbrengen.. op 1 toon 'zingen' is dus geen zingen.. Bovendien kun je Spinvis van veel zaken betichten, maar niet dat hij geen melodieen in zijn songs verwerkt... Hij verweeft juist op een ingenieuze manier de meest diverse, en prachtige melodieen.. Luister nog een keer goed en niet bevooroordeeld zou ik zeggen...
Op maandag 19 januari 2004 12:59 schreef TheShadow het volgende:
Het is zo vreselijk depressief en op 1 toon gezongen, ik hou meer van wat melodie.
quote:"Bijna" ?
Op maandag 19 januari 2004 13:05 schreef Bioslock het volgende:
Spinvis is bijna een god.
Album met zang: 6
Album zonder zang: 9
quote:Speciaal voor TS
bah.
Bij zijn muziek past echt geen klassiek geschoolde, loepzuivere stem.
quote:Ik ken zelfs een TRV mod die fan is.
Op maandag 19 januari 2004 12:52 schreef QyRoZ het volgende:
Oeh, pas maar op, je zit in een gevaarlijke zone met een KLB-mod die een groot Spinvis-fan is.
quote:Nee maar als die nou de dames van Lais ook andere nummers had laten zingen, want dat was nl. wel weer goed.
Op maandag 19 januari 2004 14:05 schreef Kwark het volgende:
nee, echt niet mee eens. De gammele zang van spinvis draagt juist heel veel bij aan het geluid, en de sfeer.Bij zijn muziek past echt geen klassiek geschoolde, loepzuivere stem.
quote:Nouja, kunnen voor mijn part dood gaan.
Nee, maar Spinvis is gewoon geweldig. Het zijn trouwens niet mensen, maar maar een man die die muziek maakt. Of het moet live-muziek zijn geweest, dan speelt hij wel met een ensemble.
Ik kan dus niet echt een mening over de artiest hebben. Het liedje daarentegen vind ik bagger. Muzikaal gezien gaat het wel maar is het van ietwat mindere kwaliteit (IMO), maar dat gezing van die gast is niet om aan te horen.
Hopelijk is het overige materiaal beter.
quote:owoooo ... maak je borst maar nat voor doodverwensingen
Op maandag 19 januari 2004 14:18 schreef uniekje het volgende:
Ik ken eigenlijk niks anders van hem dan dat nummer dat wel eens op 3fm voorbij drijft... "Voor ik vergeet" ofzo?Ik kan dus niet echt een mening over de artiest hebben. Het liedje daarentegen vind ik bagger. Muzikaal gezien gaat het wel maar is het van ietwat mindere kwaliteit (IMO), maar dat gezing van die gast is niet om aan te horen.
Hopelijk is het overige materiaal beter.
quote:Goed voorbeeld van de hype die voor de muziek uitloopt, zeg maar.
Op maandag 19 januari 2004 15:24 schreef MuadDib het volgende:
Ik vind er eigenlijk ook niet zoveel aan...
quote:In de OOR/VPRO-achtige media wel, maar die neem ik al met een behoorlijke korrel zout sinds Bloem de Ligny en Eboman.
Op maandag 19 januari 2004 15:25 schreef Jarno het volgende:
Vind je Spinvis echt gehyped?
En wat is het voor onzin om als de TS een artiest belachelijk slecht vindt (en TERECHT), vervolgens te proberen artiesten die hij goed vindt af te kraken. Nogal kinderachtig, naar wij dachten.
quote:het predikaat "pretentieus" is vlgns mij bij deze muziek bij uitstek NIET van toepassing, aangezien de muziek volkomen zonder enige pretentie gemaakt is. Spinvis is nl. gewoon een hobbyist die op z'n zolderkamertje met eenvoudige apparatuur een cd in elkaar geflanst heeft. En niet onverdienstelijk ook: mooie teksten en mooie melodieën.
Op maandag 19 januari 2004 15:57 schreef Hephaistos het volgende:
Spinvis kan absoluut NIET zingen, en combineert dit ook nog eens met valse melodieen (vals, zul je denken. Ja VALS ja). Absolute pretentieuse BAGGER.
quote:Maar dat maakt nog niet dat het dan opeens wel goed is.
Op maandag 19 januari 2004 16:10 schreef Jarno het volgende:
Het is ook niet gemaakt uit commercieel oogpunt, het is een knutseltje van iemand die nooit verwacht had dat het op CD uit zou komen.
quote:Ik vind het wel aardig trouwens.
Op maandag 19 januari 2004 16:13 schreef Forumschorem het volgende:[..]
Maar dat maakt nog niet dat het dan opeens wel goed is.
quote:Nee, zeker niet. Maar dat het slechte stukjes muziek zijn? Mwoch, volgens mij zijn er maar weinig stukken Nederlandstalig te vinden die zo bewerkelijk zijn als de Spinvis composities. Live is het jazz all over, de man is retemuzikaal (heeft zichzelf even vibrafoonschrift aangeleerd voor de live concerten), etc. En hoe de nummers ook gewijzigd en gemangeld worden, het blijft staan en herkenbaar.
Op maandag 19 januari 2004 16:13 schreef Forumschorem het volgende:[..]
Maar dat maakt nog niet dat het dan opeens wel goed is.
Ik denk (nee, ik weet het zeker) dat Spinvis 1 van de meest muzikale Nederlandse acts is. Plus dat een keer wat anders als alle Blofs/Borsatos/Volumias ook wel aardig is, toch?
quote:Eerlijk is eerlijk, ik vind de zang bij vlagen niks. Herfst en Nieuwegein bijvoorbeeld. Een mooi nummer, en mits door iemand anders gezongen (vrouw misschien?) wellicht nog beter. Spinvis moet het gewoon bij zijn Lou Reed / Karl Hyde achtige stemkwaliteiten houden, en het echte zingen aan iemand anders overlaten.
Op maandag 19 januari 2004 16:15 schreef Jarno het volgende:[..]
Nee, zeker niet. Maar dat het slechte stukjes muziek zijn? Mwoch, volgens mij zijn er maar weinig stukken Nederlandstalig te vinden die zo bewerkelijk zijn als de Spinvis composities. Live is het jazz all over, de man is retemuzikaal (heeft zichzelf even vibrafoonschrift aangeleerd voor de live concerten), etc. En hoe de nummers ook gewijzigd en gemangeld worden, het blijft staan en herkenbaar.
Ik denk (nee, ik weet het zeker) dat Spinvis 1 van de meest muzikale Nederlandse acts is. Plus dat een keer wat anders als alle Blofs/Borsatos/Volumias ook wel aardig is, toch?
quote:Ieder zijn eigen mening. Toch jammer dat de meesten hier hun 'geloof' zo krampachtig proberen op te dringen aan diegenen die het 3x niks vinden (daar hoor ikzelf niet bij trouwens, ik plaats alleen opmerkingen bij de zang.) en wanneer dit niet lukt, hen uitmaken voor a-musicaal etc. Beetje sneu.
Op maandag 19 januari 2004 16:19 schreef Jarno het volgende:
Bob Dylan zingt ook zo vals als een hoer, maar verkoopt nog steeds platen. Neil Young idem dito. Het stoort mij niet, iig.
quote:Ik frituur nog liever m'n eigen ballen, IR. Maar toch bedankt.
Op maandag 19 januari 2004 16:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vanavond spinvis bij fokradio.Ga jij ook luisteren, Jarno?
* LostFormat zet Godspeed you black Emperor! op.
quote:
Op zondag 15 februari 2004 15:05 schreef LostFormat het volgende:
Oe, goed idee.* LostFormat zet Godspeed you black Emperor! op.
. Het laatste wonder.
.
Of oe, die xylofoon in de Nieuwegein aan zee versie van Bagagedrager. .
Denk deze er nog even bij: ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
en natuurlijk
.
Hoe kan je dit nou NIET mooi vinden? Barbaren.
Wat een understatement.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:42 schreef Jerruh het volgende:
ik vind het persoonlijk niks.
zo kan je het ook zeggen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een understatement.
Dit is echt intens kut,.
Bijna is helemaal niet.quote:Op maandag 19 januari 2004 13:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
"Bijna" ?
jammer dat anderen niet respecteren als iemand spinvis niet cool vind ...quote:Op maandag 5 april 2004 17:02 schreef Darkestlight het volgende:
Ik vind Spinvis cool. Alleen jammer dat anderen dat niet respecteren.
Op maandag 19 januari 2004 12:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mensen die Spinvis kut vinden moeten dood
wat een abel tekstenquote:Op maandag 19 januari 2004 12:53 schreef Riedel1 het volgende:
De motor draait
De baby huilt
Een vogel schreeuwt
De dag begint en de snelweg suist
nou en ???quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:30 schreef Klobbert het volgende:
Hij heeft het allemaal op zijn zolderkamertje opgenomen zelf alle instrumenten ingespeeld en heeft zelfs z'n vrouw en kinderen als achtergrondkoortje.
ehm.. nee.... jouw mening is niet de absolute enige waarheid....quote:Op zondag 31 oktober 2004 04:02 schreef TheShadow het volgende:
[..]
nou en ???
daarom is het wel baggermuziek !
Het is ook niet bedoeld als een samenhangende liedtekst en daar is de manier van 'zingen ' ook naar. Het is een soort van voordracht. Overigens ben ik het wel met je eens als je stelt dat hij zich er in sommige nummers wat makkelijk van af maakt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
wat een abel teksten
Ik blijf het bizar slechte zaadmuziek vindenquote:Op zondag 31 oktober 2004 10:53 schreef Bioslock het volgende:
Spinvis is heftig.
Ik die Goa herrie van jou ook. Even goede vrienden. Of niet natuurlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar slechte zaadmuziek vinden
ik dacht dat zaadmuziek wel iets voor je was?quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar slechte zaadmuziek vinden
Goa?quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:59 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik die Goa herrie van jou ook. Even goede vrienden. Of niet natuurlijk.
En terrecht.quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goa?.
Dat is al minimaal een jaar of 4 zo dood als Pim Fortuyn. :').
quote:Op donderdag 4 november 2004 13:11 schreef Baklap het volgende:
Spinvis, is dat niet alleen voor nepstudenten die iets minder nep proberen te zijn?
Mijn vriendin wil naar all stars kijken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:02 schreef Baklap het volgende:
Allstars heerst biatch, dus slotje.
Aha identificatie ?quote:Op donderdag 4 november 2004 13:25 schreef Baklap het volgende:
Allstars is heeeeeeeeel tof, heb je zelf nooit bij voetbal gezeten?
Ik zit ook in zo'n waardeloos team dus, en het heeft zoveel overeenkomsten.
Maar ook voor mensen die "Meneer van Dale wacht op antwoord" begrijpen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Spinvis is muziek voor mensen die stam+t regels kunnen toepassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |