quote:Nee hoor, geschiktheid kijken we naar, niet naar banverleden of postaantal, en of je affiniteit hebt met het subforum, zie bv MutZ.
Op maandag 19 januari 2004 08:38 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
huh moet je een bepaald postaantal hebben om mod te worden
quote:Ook al Calvobbes, dan zal het FB topic van zijn subforum het drukste topic van fok zijn denk ik...
Op maandag 19 januari 2004 08:28 schreef yvonne het volgende:
Calvobbes,
Dagonet
X-Ray.
quote:mag ik mod worden van MED daar heb ik affiniteit mee, en de users zijn daar lekker rustig
Op maandag 19 januari 2004 08:40 schreef yvonne het volgende:[..]
Nee hoor, geschiktheid kijken we naar, niet naar banverleden of postaantal, en of je affiniteit hebt met het subforum, zie bv MutZ.
quote:Ik heb wel affiniteit met EIL
Nee hoor, geschiktheid kijken we naar, niet naar banverleden of postaantal, en of je affiniteit hebt met het subforum, zie bv MutZ.
quote:Bij onz vind ik dat dat weldegelijk geldt
Bovendien was Mutz toch zowat de enige die gesolliciteerd had, en pas na de paniekpost van een ex-mod waarvan de strekking uiteindelijk was dat ze nog niet de juiste persoon hadden gevonden tussen de sollicitaties..
quote:Op R&P
Op maandag 19 januari 2004 08:53 schreef Xtreem het volgende:
Kreator
quote:of evt. B&H, of SEX
Op maandag 19 januari 2004 09:36 schreef Maanvis het volgende:[..]
Op R&P
quote:BHFH op SEX! Dat lijkt me lachen!
Op maandag 19 januari 2004 09:57 schreef Xtreem het volgende:[..]
of evt. B&H, of SEX
Ik zie deze nu pasquote:Op maandag 19 januari 2004 08:33 schreef Maanvis het volgende:
Als Dagonet 10000 posts heeft en wat interesssanter gaat posten mag ie van mij mod worden hoor
Samen met Kastanova en Krea! Lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:09 schreef Xebrozius het volgende:
Ik zou gaarne willen modden op R&P
Maar in het geval van dat het een vrouw is maakt de rest niet meer uit heh?quote:Op maandag 19 januari 2004 08:40 schreef yvonne het volgende:
Jah!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zie deze nu pas
Wat lief dat dat dan van je mag Maanvis
Posten krengquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zie deze nu pas
Wat lief dat dat dan van je mag Maanvis
Robert_Jensenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:37 schreef _The_General_ het volgende:
wie is die x-ray? ik heb geen searchwaar moet ik hem van kennen dus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |