quote:Het gaat erom dat je niet elke situatie met een simpel regeltje af kan doen.
Op dinsdag 20 januari 2004 12:56 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Het uitvoeren vd regels?
Waarom loopt iedereen altijd zo te schreeuwen over bureaucratie, denk je?
quote:Tja, maar toch worden die regels uitgevoerd. Ook al schreeuwt men erover.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:02 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Het gaat erom dat je niet elke situatie met een simpel regeltje af kan doen.
Waarom loopt iedereen altijd zo te schreeuwen over bureaucratie, denk je?
Ik zie geen enkele reden om de regels in dit geval niet uit te voeren.
quote:en er is niets mis mee in principe, alleen moet men zich niet zo laten opnaaien omdat een jongetje zit te vertellen dat hij het land uit moet. Er zijn zoveel mensen die het land uitmoeten en die vinden het allemaal zielig voor zichzelf. Als je wilt zou je een zender 24/7 dit soort gevallen kunnen laten uitzenden.
Op dinsdag 20 januari 2004 12:51 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Juist doordat zo'n geval wel voor de tv komt wordt onze maatschappij een spiegel voorgehouden van waar we nu eigenlijk mee bezig zijn.
De rest wil je niet op tv zien zodat je het belabberde leven van anderen lekker kan negeren.
Zo is het nou eenmaal, het is niet anders. Moeten we dan maar weer voor Whalid een uitzondering maken omdat hij op TV is geweest. Lekker lullig weer voor alle Whalids die niet op tv zijn geweest, die zullen gelijk ervoor zorgen dat ze in Hart v. NL een blokje uitzendtijd krijgen.
Ik neem aan dat iedereen die zich over dit egval zo druk maken hun portemonnee al hebben gepakt om Whalid financieel te ondersteunen?
Als er wel netjes volgens de regelktjes wordt gewerkt dan is het weer: inhumaan, bureaucratie etc.
quote:Zou jij als klein kind met je oma terug naar een oorlogsgebied willen?
Op dinsdag 20 januari 2004 13:03 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Tja, maar toch worden die regels uitgevoerd. Ook al schreeuwt men erover.
Ik zie geen enkele reden om de regels in dit geval niet uit te voeren.
quote:omzijlen?
Op dinsdag 20 januari 2004 13:07 schreef du_ke het volgende:
Verdonk mag in geval van uitzonderlijke situaties zelf een beslissing nemen. Dat is zo geregeld in de wet, zij mag die gewoon omzijlen.
quote:OK, ik snap het wel. Het is nooit goed.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:05 schreef Blasted_Billy het volgende:
Idd, voert men de regelstjes die ingesteld zijn niet uit dan is : alles kan hier maar, je hoeft je hier niet aan de wet te houden e.d.Als er wel netjes volgens de regelktjes wordt gewerkt dan is het weer: inhumaan, bureaucratie etc.
Maar hoe kunnen de regels toestaan dat zulke jongens zonder pardon het land uit worden gezet naar een toekomst van niets, terwijl hij hier al zijn leven heeft.
Het gaat mij niet zozeer om deze Whalid, er zijn vast nog veel meer van deze gevallen. Zolang deze jochies niet het criminele pad opgaan en gewoon meedraaien met de economie, wat is onze hinder er dan van?
quote:ik zat ook te denken, wat nou als Whalid hier mag blijven en strx een nieuwe Murat wordt? Hij heeft daar geen toekomst zeg je, maar wat hij voor toekomst hier heeft is ook niet zeker.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
OK, ik snap het wel. Het is nooit goed.
Maar hoe kunnen de regels toestaan dat zulke jongens zonder pardon het land uit worden gezet naar een toekomst van niets, terwijl hij hier al zijn leven heeft.
Het gaat mij niet zozeer om deze Whalid, er zijn vast nog veel meer van deze gevallen. Zolang deze jochies niet het criminele pad opgaan en gewoon meedraaien met de economie, wat is onze hinder er dan van?
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:13 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
ik zat ook te denken, wat nou als Whalid hier mag blijven en strx een nieuwe Murat wordt? Hij heeft daar geen toekomst zeg je, maar wat hij voor toekomst hier heeft is ook niet zeker.
quote:Als er in zijn omgeving maar genoeg stigmatiserende en polariserende mensen zouden zijn als jij, zou dat misschien eventueel kunnen. Maar wie zegt mij dat jij niet de volgende Dutroux bent?
Op dinsdag 20 januari 2004 13:13 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
ik zat ook te denken, wat nou als Whalid hier mag blijven en strx een nieuwe Murat wordt? Hij heeft daar geen toekomst zeg je, maar wat hij voor toekomst hier heeft is ook niet zeker.
quote:Ik vraag me zowiezo al af hoe deze kleine man met zielige moeilijk ter bene oma hier gekomen is.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:06 schreef Dodec het volgende:[..]
Zou jij als klein kind met je oma terug naar een oorlogsgebied willen?
Het zou toch niet het werk van...mensensmokkelaars zijn?
Kom op man er zit een hele industrie achter. Laat je niet in de luren leggen door zielige verhalen.
quote:Nee, laat je vooral niets wijsmaken door een 11 jarige
Op dinsdag 20 januari 2004 13:17 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Ik vraag me zowiezo al af hoe deze kleine man met zielige moeilijk ter bene oma hier gekomen is.
Kom op man er zit een hele industrie achter. Laat je niet in de luren leggen door zielige verhalen.
quote:Nou en?
Op dinsdag 20 januari 2004 13:17 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
quote:Ah ja,
Op dinsdag 20 januari 2004 13:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Als er in zijn omgeving maar genoeg stigmatiserende en polariserende mensen zouden zijn als jij, zou dat misschien eventueel kunnen.
Dat ze vader ook al in de bak zat was natuurlijk ook de schuld vd gemene NLers die hem hierheen gelokt hebben om te discrimineren?
quote::offtopic:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:19 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Ah ja,
. Het is de schuld vd gemenen NLe samenleving dat kneus Murat te simpel was 1+1 te kunnen optellen en daarom zijn frustraties met een pistool op een leraar botviert. Zielige jongen
Dat ze vader ook al in de bak zat was natuurlijk ook de schuld vd gemene NLers die hem hierheen gelokt hebben om te discrimineren?
quote:Zei ik dat? Ik vind het niet lief dat je telkens mijn woorden verdraaid zodat ze net in je straatje passen. Doe ik ook niet bij jou.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:19 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Ah ja,
. Het is de schuld vd gemenen NLe samenleving dat kneus Murat te simpel was 1+1 te kunnen optellen en daarom zijn frustraties met een pistool op een leraar botviert. Zielige jongen
quote:Oh ja hij is gewoon van Somalie per auto naar NL gekomen met zijn oma.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Nee, laat je vooral niets wijsmaken door een 11 jarige
Als je het over paranoïa hebt.
Ja dat is zo
quote:Ja.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Zei ik dat?
quote:zo echt wel!
Op dinsdag 20 januari 2004 13:22 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Oh ja hij is gewoon van Somalie per auto naar NL gekomen met zijn oma.
Ja dat is zo
quote:Niet echt. Maar kunnen we weer ontopic. Als je iets tegen mij hebt hoef je dat niet telkens hier te spuien. Je kunt je ei kwijt in het betreffende topic bij mededelingen of je kunt me mailen met je klacht.
Ja.
quote:Op jouw manier zou je alle vluchtelingen zo kunnen beschrijven. Beetje kinderachtig van jou, vind je niet? Zeg dan gewoon dat je het liefst hebt dat er geen enkele buitenlander meer binnenkomt en dat je ook de zittende het liefst eruit getrapt ziet.
Oh ja hij is gewoon van Somalie per auto naar NL gekomen met zijn oma.
Ja dat is zo
quote:Moet je wel je mail-adres in je profiel zetten. Ik wil dit best een keer face to face aan je uitleggen hoor.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Niet echt. Maar kunnen we weer ontopic. Als je iets tegen mij hebt hoef je dat niet telkens hier te spuien. Je kunt je ei kwijt in het betreffende topic bij mededelingen of je kunt me mailen met je klacht.
Wat voor onderzoek is er net afgerond en met welke conclusie:
Nederland en Luxemburg schenden mensenrechten niet
quote:Hierbij. Ik wacht op je mail. Zou wel fijn zijn als jij hetzelfde zou doen.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:27 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Moet je wel je mail-adres in je profiel zetten. Ik wil dit best een keer face to face aan je uitleggen hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door KirmiziBeyaz op 20-01-2004 13:34]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |