quote:
Op maandag 19 januari 2004 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
VeelChessies
vriendjes hier
zeer herkenbaar verhaal, heb ik twee weken geleden ook meegemaakt, alleen heb ik mijn chesters 4 hele dagen links laten liggen
(en toch stiekem van plan om ze OOIT voor altijd te laten liggen
)
ik zou mijn gauloises nooit zoiets aandoen
quote:ja srry, toch doe ik het
Op vrijdag 30 januari 2004 03:40 schreef aragorntje het volgende:
damook ik vind het gemeen dat je je vriendjes zo aan het lijntje houdtik zou mijn gauloises nooit zoiets aandoen
Maar deze lofzang heeft me gelukkig weer tot rede gebracht. Ik en drum zijn weer samen
en we leven dan wel kort maar toch gelukkig
Briljante OP trouwens
quote:Het doet me goed om te weten dat ik er mede voor gezorgd heb, dat jij en Drum weer samen zijn. Geniet van elkaar.
Op vrijdag 30 januari 2004 04:16 schreef no_comment het volgende:
* no_comment Was net gestopt met roken.Maar deze lofzang heeft me gelukkig weer tot rede gebracht. Ik en drum zijn weer samen
en we leven dan wel kort maar toch gelukkig
Briljante OP trouwens
.
achquote:Op donderdag 1 april 2004 02:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben precies 1 jaar gestopt, dankij Fok!
Kom op, heb ook lef en stop!
Da's makkelijk, van de pas ontdekte 10e planeet.quote:Op donderdag 1 april 2004 03:13 schreef daReaper het volgende:
CAMEL!!!!!!!!! [afbeelding]
Ok, ik rook Camel filter, maar Camel is verreweg de beste!!!
Op mijn huidige pakje, en de 10 pakjes in mijn 2e slof staat:
"Smēķē¨ana nogalina" en "Smēķē¨ana izraisa artēriju nosprosto¨anos un rada sirdslēkmes un insultu".
Wie weet waar ze vandaan komen krijgt van mij een pakje opgestuurd
Helaas, dat kan ik niet goed rekenen. Je zit er enkele miljoenen kilometers naast (of hoever dat ook mag wezen...)quote:Op donderdag 1 april 2004 03:15 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Da's makkelijk, van de pas ontdekte 10e planeet.
quote:Op donderdag 1 april 2004 03:13 schreef Stranger het volgende:![]()
![]()
Chesterfield
![]()
![]()
![]()
Ik was tot vandaag ok gestopt jah.....Zeilen maakt meer kapot dan je lief is....quote:Op donderdag 1 april 2004 04:07 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
Mooi istie hè? Nog van vóór het moment dat hij helemaal volgepropagandeerd werd door de regering...
Je zou 'm zo uit het schermpje willen pakken, tegen je aan willen drukken, de buidelflap sierlijk open laten krullen, de warme geurige sliertjes tegen je vingers willen laten kroelen, ze in een maagdelijk wit jasje draaien, het mondstukje eventjes masseren met je mond, het vlammetje laten likken aan de tuut van het toetertje en... de welriekende kracht diep in je binnenste willen laten stromen...
Oeioei, ik kan niet meer wachten, ik ga er eentje maken!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |