abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16381263
Vanavond reed ik samen met mijn broer en een vriend in de auto, ik zag 2 lichten in de lucht die leken stil te hangen.
We zijn erop af gereden, toen we vlakbij de lichten in de buurt waren stopten we met de auto, we hebben onze ramen opengedraaid en keken naar de lichten.
Het gekke was dat deze lichten stil in de lucht hingen, ineens gingen de "felle" lichten uit en begonnen er 3 kleinere lichten te knipperen (in een driehoekvorm" en begon het object ineens bewegen, het vloog in een rechte lijn weg met een matige snelheid. Ook hoorde we geen geluid van een moter ofiets.
Het object bewoog zich van de weg af en op een gegeven moment was hij uit ons zicht verdwenen.
We hebben de hele avond nog vreemde lichten in de lucht zien hangen die stil leken te hingen en van links naar rechts zwevende lichten, erg raar allemaal.

Wat zou dit in hemelsnaam geweest kunnen zijn???

Een week of iets geleden deden we ook met z'n drieen een gelijksoortige waarnemening.
We zegen twee felle lichten in de lucht, het zag er net uit als een auto, maar dan hoog in de lucht, met daaromheen drie knipperlichten in een driehoekvorm.
De "voorlichten" waren vrij fel, je kon echt een hele lichtbundel zien in de lucht.
Normaal gesproken zie je bij een vliegtuig alleen een paar knipperlichten en geen constant brandende lampen. Het object vloog ook veel lager als een vliegtuig normaal vliegt, ook hiervan vraag ik me eigen nog steeds af wat het geweest kan zijn.

pi_16381392
een helikopter!
pi_16381451
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:58 schreef paulusie het volgende:
een helikopter!
Kan niet denk ik die vliegen nooit zo hoog en ten tweede die hoor je wel, wat betrefd de waarneming van vandaag, die van een week geleden zou wel kunnen, maar volgens mij was het veel groter dan een helicopter.

[Dit bericht is gewijzigd door vinniel83 op 18-01-2004 23:01]

zondag 18 januari 2004 @ 23:01:11 #4
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_16381469
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:58 schreef paulusie het volgende:
een helikopter!
Deze ruimte niet beschrijven
pi_16381470
dat waren aliens, dat wou je toch horen?
pi_16381524
die 2de beschrijving is volgens mij een vliegtuig, wss was het toen slecht weer en dan vliegen de vleigtuigen lager en dan doen ze vanvoor nog eens een soort van koplampen aan, ik heb hetzelfde gezien ook zonder geluid
pi_16381544
een zappelin!
pi_16381545
Neem eens een shotgun mee.
Als ze er dan weer zijn schiet je erop.
Je zult direct zien wat het is, en als het vijandelijk is of niet

// Edit

Misschien dat je toch beter iets gevaarlijkers meeneemt dan een shotgun

pi_16381588
Nee helemaal niet, maar ik vind het gewoon vreemd en zoals ik net al zei een helicopter lijkt mij niet.
  zondag 18 januari 2004 @ 23:05:53 #10
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_16381643
gewoon een ufo

en dan niet meteen een buitenaardse .
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  zondag 18 januari 2004 @ 23:05:55 #11
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_16381645
das toch gewoon een vliegtuig met zijn landing/opstijg lichten aan?

Niets vreemds toch?

pi_16381730
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:02 schreef Chiwakka het volgende:
die 2de beschrijving is volgens mij een vliegtuig, wss was het toen slecht weer en dan vliegen de vleigtuigen lager en dan doen ze vanvoor nog eens een soort van koplampen aan, ik heb hetzelfde gezien ook zonder geluid
Dat verklaart een hoop, geluid weet ik niet want we zijn toen niet gestopt midden op de snelweg.

Een helicopter wel, maar dat kan het bijna geen geweest zijn zie eerdere post.
Alleen wat kan dat andere dan geweest zijn??? een vliegtuig kan niet stilhangen in lucht

zondag 18 januari 2004 @ 23:14:22 #13
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_16382000
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:08 schreef vinniel83 het volgende:

[..]

Dat verklaart een hoop, geluid weet ik niet want we zijn toen niet gestopt midden op de snelweg.

Een helicopter wel, maar dat kan het bijna geen geweest zijn zie eerdere post.
Alleen wat kan dat andere dan geweest zijn??? een vliegtuig kan niet stilhangen in lucht

ufo
Riemen
fiets kopen
pi_16382068
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:14 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

ufo

Ja dat snap ik maar ik probeer er achter te komen wat het dan wel was.
  zondag 18 januari 2004 @ 23:20:01 #15
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_16382196
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:16 schreef vinniel83 het volgende:

[..]

Ja dat snap ik maar ik probeer er achter te komen wat het dan wel was.

zeppelin
luchtballon
weer ballon

iets in die richting zou dat kunnen?

Riemen
fiets kopen
pi_16382608
lol..Wij reden vanavond ook in de auto en zagen in de lucht ook diverse, felle lichten boven de weilanden hangen en in de verte. Twee waren zeer fel, met een soort van lichtgevend geel aura om zich heen. Het leek ook net of ze stilstonden. Het grappige was dat de nuchtere rest zo zat van: 'he wat vreemd, ze staan stil, ik zie ze niet knipperen, zijn het ufo's etc. En ik had meer zoiets van: 'zijn volgens mij gewoon vliegtuigen.'

Het was ook een mooie, heldere lucht vanavond (en vannacht), op de terugweg waren er weer meerdere lichten te zien, was wel mooi om te zien overigens.

zondag 18 januari 2004 @ 23:47:36 #17
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_16383147
Het is in het donker erg moeilijk om aan de hand van 2 lichtjes te kunnen bepalen of ze bewegen of niet. Je kan 't heel goed zien als je b.v. op de A4 rijdt richting Den Haag en je komt voorbij Schiphol. Heel vaak krijg je dan het idee dat de lichtjes stilstaan, maar omdat je zelf beweegt, lijkt het alleen maar zo.

En dat is zeker in het donker heel erg moeilijk in te schatten dan.

Maar als je zegt, 2 grote lichten die uitgaan en dan 3 witte lichtjes die knipperen, heb je goed kans dat 't vliegtuig dus net overkwam, dan zie je die landingslichten niet, maar wel de lichten onderaan 't vliegtuig, en die zijn, volgens mij, wel wit.

From the ashes...
pi_16383266
, Ik heb ook zoiets gezien.
Dat was op de laatste zaterdag van het jaar, ik reed van Dalen naar Emmen (over wat boerenweggetjes) en ik zag een aantal rode lichtjes stilstaan in de lucht. Was best scary, maar ik heb er verder ook niet aan gedacht.
Hoi.
pi_16384466
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:54 schreef vinniel83 het volgende:
Vanavond reed ik samen met mijn broer en een vriend in de auto, ik zag 2 lichten in de lucht die leken stil te hangen.
We zijn erop af gereden, toen we vlakbij de lichten in de buurt waren stopten we met de auto, we hebben onze ramen opengedraaid en keken naar de lichten.
Het gekke was dat deze lichten stil in de lucht hingen, ineens gingen de "felle" lichten uit en begonnen er 3 kleinere lichten te knipperen (in een driehoekvorm" en begon het object ineens bewegen, het vloog in een rechte lijn weg met een matige snelheid. Ook hoorde we geen geluid van een moter ofiets.
Het object bewoog zich van de weg af en op een gegeven moment was hij uit ons zicht verdwenen.
We hebben de hele avond nog vreemde lichten in de lucht zien hangen die stil leken te hingen en van links naar rechts zwevende lichten, erg raar allemaal.

Wat zou dit in hemelsnaam geweest kunnen zijn???

Een week of iets geleden deden we ook met z'n drieen een gelijksoortige waarnemening.
We zegen twee felle lichten in de lucht, het zag er net uit als een auto, maar dan hoog in de lucht, met daaromheen drie knipperlichten in een driehoekvorm.
De "voorlichten" waren vrij fel, je kon echt een hele lichtbundel zien in de lucht.
Normaal gesproken zie je bij een vliegtuig alleen een paar knipperlichten en geen constant brandende lampen. Het object vloog ook veel lager als een vliegtuig normaal vliegt, ook hiervan vraag ik me eigen nog steeds af wat het geweest kan zijn.

Het kan best een vliegtuig zijn geweest. Tot een paar jaar terug zat ik elk jaar met een groep vrienden op een stuk land lekker te kamperen. Op een avond zag ik ineens een lichtpunt aan de hemel. Het stond ook stil een tijd lang. Ik denk: Hee ufo!!! ( ben zelf best into ufo's dus je trekt die link dan al snel ). Na 10 minuten ging het lichtpuntje ineens lanzaam naar links toe. En toen zag ik ook ineens knipperlichtjes. Na een half uur zag ik precies hetzelfde weer. Half uur later nog een keer.

Er bleek een vliegveld in de buurt te zitten

Als het lichtje stilstaat betekend dat, dat het vliegtuig eigenlijk precies richting jou komt vliegen

pi_16385561
Een vliegtuig heeft grote schijnwerpers van voren, dus zo'n straal is bij mistige lucht duidelijk zichtbaar.
  maandag 19 januari 2004 @ 02:20:28 #21
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_16385991
TR-3B !! de belgische UFO die de nederlanders hebben getracked !

DUS eigenlijk geen UFO meer !

3 motoren (atomair ) die op de uiterste hoeken van de driehoek zijn geplaatst

[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 19-01-2004 02:46]

pi_16386980
Foto's?

Kzag gister avond iets vliegen.. enne.. die had een witte lamp en een rode knipperende vast ook een vliegtuig ofzo.. en ik maar roepen naar mn kat "Ozzy... Ozzy" en toen bleek ie gewoon binnen te zitten

pi_16392837
Meer mensen hebben die driehoekige UFO gisteravond gespot
http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=1436
The catch is better than the chase
pi_16393707
Er vliegt gewoon een klein vliegtuigje rond, opgetuigt met meerdere lampen en een gewone propelloraandrijving, die je normaal ook al bijna niet hoort maar als je snachts dat ding ziet dan is het net een ufo, zal wel voor een TV programma zijn ofzo
Of om het toch nog spannend te maken 'de overheid' die probeert te desinformeren
pi_16404021
Onze waarneming was in de buurt van vlijmen.
We zijn stil gaan staan met de auto en toen hing het licht echt stil in de lucht, ineens gingen die twee grote lichten aan en zagen we 3 veel kleinere kniperlichten, 2 witte en 1 rode, en toen pas begon het ding ineens bewegen.
Dat is dus het vreemde, dat het eerst stil hong en toen ging bewegen.

Een vliegtuig wat recht op je af zou vliegen, waardoor de lichten lijken stil te hangen kan niet ineens in de tegenovergestelde richting vliegen.
En dan nog iets, als een vliegtuig zulke lichten heeft waarom zou hij ze dan ineens uitzetten.

Voor de andere lichten die we steeds in de verte zagen stilhangen, dit waren enkele lichten, 1 licht dus en niet 2 netzoals bij die andere.

Zappelins (of hoe je dat ook schrijft) lijkt me niet, die dingen zie je amper en niet 10 op 1 avond, lijkt me.

Zou goed een geheim militair vliegtuig kunnen zijn, weet t ook nie.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')