paar weken geleden kwam ik hem weer tegen maar toen zat hij opeens in de studio, is hij soms een manusje van alles daar bij cnn of heeft hij wel 1 vaste taak?
in ieder geval, hij is wel cool.....niet zo'n vervelende amerikaanse doos die er knap en jong uitziet en stijfjes met dat schreeuwige accent uit Atlanta (daar zit cnn) het nieuws zit uit te kramen daar heb ik toch zo''n hekel aan. nee dan brengt hij het wat persoonlijker en engels is natuurlijk altijd al beter dan amerikaans hehe
quote:Zoals veel CNN-anchors zit 'ie meestal in de studio te presenteren, maar soms trekt 'ie erop uit.
is hij soms een manusje van alles daar bij cnn of heeft hij wel 1 vaste taak?
Ja voor ehh BIZZZNIZZ TRAVALAH...quote:Op dinsdag 17 februari 2004 01:31 schreef RichardQuest het volgende:
Zoals veel CNN-anchors zit 'ie meestal in de studio te presenteren, maar soms trekt 'ie erop uit. <
Yeah baby!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hij valt me nu al een paar jaar lang op bij CNN.
En ja.. meestal blijf ik wel ff hangen. Ik vind 't een zeer goeie anchor!
Dat schreeuwen heb ik zelf geen probleem mee en hij is echt wel beter dan Dooske.
Richard Quest
![]()
De echte is wel leuk, maar die hier op Fok is om tequote:Op zondag 18 januari 2004 22:40 schreef RichardQuest het volgende:
Wat vinden jullie van deze CNN-anchorman?
Hij lacht altijd
[afbeelding]
Ik ben de echte hoor....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:31 schreef more het volgende:
[..]
De echte is wel leuk, maar die hier op Fok is om te.
U hebt gezocht op disgressie:quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:02 schreef Johan_de_With het volgende:
*disgressie.*
Waarom praat je trouwens over jezelf in de derde persoon, Richard?quote:Op dinsdag 17 februari 2004 01:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zoals veel CNN-anchors zit 'ie meestal in de studio te presenteren, maar soms trekt 'ie erop uit.
Ja, mijn tijd van presentie fluctueert. Alleen 's avonds ben ik nooit op tv. Meestal inderdaad 's ochtends voor BIZZNIZZ NEWS INTANATTIONAL!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:
ik heb 'm 1 keer gezien 's ochtends, kijk niet zo vaak CNN, maar zijn presentatie sprak me wel aan!
hoe laat is ie er ook al weer op altijd? nouja welk tijdstip ook, I hope it's profitable
Mijn identiteit, wat doe je?!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:46 schreef motown het volgende:
[..]
Waarom praat je trouwens over jezelf in de derde persoon, Richard?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:40 schreef RichardQuest het volgende:
Jij hier
Neeneenee, ik ben voor business nieuws hč.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:55 schreef George-Butters het volgende:
RichardQuest, gaat hij ook het EK verslaan in Portugal?
Dat verschilt, dus kan ik dat ook niet plannen.....;(quote:Op woensdag 19 mei 2004 03:07 schreef davidov het volgende:
heb hem al een behoorlijke tijd niet meer op het scherm gezien (eigenlijk niet meer sinds de concorde er mee gestopt is)
jij kan me vast vertellen hoe laat hij met zn grote grijns even langs komt schieten iedere dag
Hoiquote:Op woensdag 19 mei 2004 03:10 schreef Joe_Damato het volgende:
ik ken die sukkel niet eens, maar ik ken jou wel, en jij bent een kutmongool. hajje kneus!
quote:Op woensdag 19 mei 2004 03:10 schreef Joe_Damato het volgende:
ik ken die sukkel niet eens, maar ik ken jou wel, en jij bent een kutmongool. hajje kneus!
Heeeeeeeeeeeeeeee BaggerUser, waar heb jij al die tijd gezeten???quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:25 schreef BaggerUser het volgende:
bracket ?
ik kon de weg naar onzin niet echt meer vinden was verdwaaldquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:32 schreef Chirma het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeee BaggerUser, waar heb jij al die tijd gezeten???
nou, ik ben blij dat ik je weer ziequote:Op donderdag 24 juni 2004 00:46 schreef BaggerUser het volgende:
ik kon de weg naar onzin niet echt meer vinden was verdwaald
maar ik ben terug
(niet dat ik weg wasmaar ik moest even inspiratuie hebben voor nieuwe onzin )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |