quote:middelburg is ook erg mooi
Op maandag 19 januari 2004 12:48 schreef Tha_Ramsush het volgende:
ik vindt zelf zeeland nog wel het beste om op vakantie te gaan.. woon er trouwens zelf ook, maar btw. Renesse, domburg, haamstede, westkapelle, goes zijn allemaal leuke plaatsten en is zomers best wel goed uit te gaan!!!! )
quote:Volgens de achterhoekse definitie of de landelijk erkende?
Op maandag 19 januari 2004 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
je moest eens weten hoeveel homos hier wonen. Is heel relaxed namelijk..
quote:Nou in mijn buurtje met 12 huizen wonen dus 5 gezinnen met een homokind (m/v)
Op maandag 19 januari 2004 13:59 schreef Litman het volgende:[..]
Volgens de achterhoekse definitie of de landelijk erkende?
quote:Afgezien van het feit, dat me dat geen probleem lijkt, komt dat volgens mij omdat mannen en vrouwen nogal op elkaar lijken daar: zwart t-shirt, spijkerbroek, klompen en lang haar.
Op maandag 19 januari 2004 14:47 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nou in mijn buurtje met 12 huizen wonen dus 5 gezinnen met een homokind (m/v)
quote:nee in de randstad dan, daar heeft de helft van de meiden een snor
Op maandag 19 januari 2004 14:52 schreef Litman het volgende:[..]
Afgezien van het feit, dat me dat geen probleem lijkt, komt dat volgens mij omdat mannen en vrouwen nogal op elkaar lijken daar: zwart t-shirt, spijkerbroek, klompen en lang haar.
Het maakt dus niets uit met wie je het doet!!
quote:klopt, hier komt dus ook veel homosexualiteit voor!
Op maandag 19 januari 2004 14:55 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
nee in de randstad dan, daar heeft de helft van de meiden een snor
*Blij is dat oorzaak homosexualiteit nu is vastgesteld
De beste bioscoop ter wereld, de beste coffeeshop ter wereld, de beste ijssalon van Nederland, een van de beste Italiaanse restaurants van Nederland, prima natuur; venen, steengroeves, kleigroeves, platteland, bossen.
BLIJF WEG!!! Ik wil niet dat het er te druk wordt! Er zijn al genoeg Duitse toeristen... (wel weer goed voor de economie trouwens) Zonder 'local' is het ook niets aan!
quote:Zonder vergelijkingsmateriaal vindt je alles gaaf.
Op maandag 19 januari 2004 15:18 schreef Individual het volgende:
WINTERSWIJK!!!!!De beste bioscoop ter wereld, de beste coffeeshop ter wereld, de beste ijssalon van Nederland, een van de beste Italiaanse restaurants van Nederland, prima natuur; venen, steengroeves, kleigroeves, platteland, bossen.
quote:
Op maandag 19 januari 2004 14:52 schreef Litman het volgende:[..]
Afgezien van het feit, dat me dat geen probleem lijkt, komt dat volgens mij omdat mannen en vrouwen nogal op elkaar lijken daar: zwart t-shirt, spijkerbroek, klompen en lang haar.
Het maakt dus niets uit met wie je het doet!!
Je ziet trouwens wel veel kippekontjeskapsels bij meisjes (achter bol gefohnd en voor een strakke scheiding)
Ach, de achterhoek is best leuk, veel natuur, lekker veel ruimte om te sporten of je hond uit te laten, het is er rustig, en als je een hekel hebt aan Marokkanen: in Dinxperlo zie je nooit een neger op straat Daar kennen ze de randstadproblemen nog niet
(ze zijn nu bezig het hangjongerenprobleem op te lossen)
quote:Klopt, het stikt hier van de marokkaanse negers!
Op maandag 19 januari 2004 15:41 schreef Waxxer het volgende:[..]
en als je een hekel hebt aan Marokkanen: in Dinxperlo zie je nooit een neger op straat
quote:Klopt!
Op maandag 19 januari 2004 15:18 schreef Individual het volgende:
WINTERSWIJK!!!!!
[...] de beste ijssalon van Nederland [...]
(Je bedoelt hopelijk toch wel Talimini?)
quote:Inderdaad. Ik was zaterdag op een verjaardag in de achterhoek en alle meisjes met een vaste relatie hadden zo'n kapsel.
Op maandag 19 januari 2004 15:41 schreef Waxxer het volgende:
Je ziet trouwens wel veel kippekontjeskapsels bij meisjes (achter bol gefohnd en voor een strakke scheiding)
* Twiggy komt ook uit de mooie achterhoek
maar ik zou hier echt niet op vakantie gaan, is geen hol te beleven hier...
quote:Zijn er nog meer dan?
(Je bedoelt hopelijk toch wel Talimini?)
Ik ben al een paar maanden niet meer in Winterswijk geweest, maar Talamini is alom gewaardeerd! Veel Italiaans personeel en huisgemaakt ijs voor een prima prijs!
quote:Ja, dat is echt een maatschappelijk probleem aan het worden!
Op maandag 19 januari 2004 16:26 schreef Twiggy het volgende:[..]
alle meisjes met een vaste relatie hadden zo'n kapsel.
Dames je haar mag best lang blijven: óók als je een vriend hebt!
nooit heeft kunnen geloven, dat koreanen echt naar het dorp van Hi-Din Gu gingen kijken
IEDEREEN vanuit binnen- en buitenland die ik heb mee genomen naar pachtig WINTERSWIJK is het roerend met me eens.
Achterhoekers Unite!
quote:Krek ast nie woar is
Op maandag 19 januari 2004 16:21 schreef timmie76 het volgende:
'n Achterhook is idd top. Moar a'j van 'n betje cultuur holt mo'j goed zeuk'n, want da gif d'r echt te weinig hier... Kom zelf uut 'n Achterhook (Söwent=Zieuwent) en heb ok een paar joar in Amsterdam 'estudeerd en a'j dan 'n betje gewund bunt 'eraakt an al die theaters, musea en filmhuuzen, dan mo'j toch echt wal tot de conclusie komm'n dat ut in ons mooie Achterhook wat dat betreft huul'n met de pette op is...
quote:pardon, moest zijn 'nog geen neger'
Op maandag 19 januari 2004 16:14 schreef Litman het volgende:[..]
Klopt, het stikt hier van de marokkaanse negers!
Trouwens, ik moest er eens een straatinterview doen en toen waren er mensen die zeiden dat buitenlanmders zich aan moeten passen en dat ze op hun kosten leven enz enz enz. In Dinxperlo!!!! Nota bene!!!! Je valt al op, als je op vakantie bruin bent geworden
quote:Ik en een vriendin noemen dat een 'Aaltens kapsel'
Op maandag 19 januari 2004 16:41 schreef Litman het volgende:[..]
Ja, dat is echt een maatschappelijk probleem aan het worden!
Dames je haar mag best lang blijven: óók als je een vriend hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |