daar zie je ook de tarieven
quote:He toevallig!
Op zondag 18 januari 2004 20:08 schreef Hagenees het volgende:
Mensen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen!! ben er zelf erg laat mee maar ja: druk, druk, druk he...
Dinsdagochtend om 6.30 vertrekt ons vliegtuig naar Rome, betekent dat we rond 5.00 op het vliegveld van Charleroi moeten zijn (Ryanair).
Maar hoe ins hemelsnaam kom ik van Brussel naar het vliegveld van Charleroi in het holst van de nacht! Voor zover ik heb kunne nagaan is er geen station op dat vliegveld?!?! Iemand hier ervaring mee??
Alvast bedankt voor de reacties (de positieve dan welteverstaan, dat ik er laat mee ben heb ik al tig keer moeten aanhoren...)
Ik ben vorige week maandag vanaf Charleroi naar Treviso gevlogen met RyanAir! .
Alleen ik dacht dat vliegveld Brussels St. Charleroi in Brussel lag, bleek het er 60 km vandaan te liggen . Bijna vlucht gemist.
Ik ben met de auto erheen gereden, ook vanuit Den Haag. Koste me 2 uur. Zaten we wel voor 126 euro in Italie, heen en terug met 2 man . Geen geld! Oh en je hoeft echt geen 2 uur van te voren aanwezig te zijn hoor. 3 kwartier is zat, effe snel ticket halen en je loopt zo door, opstappen duurt een kwartiertje en hoppa ze gaan de lucht in!
en t is idd 62 km onder brussel
er is een busdienst van brussel centraal naar t vliegveld, maar kweetniet of die de hele tijd doorrijdt.. lijkt me wel logisch..
quote:Nee joh! De rit van Brussel naar Charleroi duurt echt geen 1,5 uur hoor! Hooguit half uurtje 3kwartier.
Op zondag 18 januari 2004 20:28 schreef Hagenees het volgende:
relaxed ik heb me retourtje Rome inclusies belastingen voor 29 euro!! Gekkehuis. Maar eigenlijk zit ik nu wel in de penarie want we zouden met de auto gaan maar dat gaat niet door dus nu moeten we op het laatste moment ander vervoer regelen, trein bus. Maar volgens jullie is er maar een optie en dat is een bus vanaf station Brussel Zuid naar het vliegveld?!
Op internet staat dat ze op de vliegtijden zijn afgestemd, maar ik zie dat de eerste om 4.20 vertrekt wat betekent dat we rond 6 uur pas aankomen in Charleroi terwijl we 6.25 al vliegen!!!! Aaargh!
quote:Tja, ik heb geen wegwerkzaamheden gezien. Wij reden met onze domme kop Brussel binnen denkende dat vliegveld St. Charleroi wel aangegeven zou worden. Staat alleen Zaventem aangegeven! Ik dacht dat Zaventem van Antwerpen was en Brussel St. Charleroi van Brussel! Wij racen naar Chargleroi en dat duurde ongeveer 40 minuten.
Op zondag 18 januari 2004 20:39 schreef Hagenees het volgende:
Zeker?! Want er staat ook bij dat je een half uur vertraging oploopt door wegwerkzaamheden. Enig idee of de pubs in Brussel tot een uurtje of drie open zijn?
Bedankt voor de adviezen in ieder geval!
Doe net alsof je een vlucht boekt via internet. Op het moment dat je de definitieve prijs ziet,zie je ook de luchthaven belasting...quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:26 schreef Pietjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel de luchthavenbelasting eigenlijk is op dat vliegveld?
nou, transavia heeft volgens mij echt geen retourtjes Rome voor 26 euro incl belasting. Ryanair is echt spotgoedkoop!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:52 schreef ExtendedVersion het volgende:
Taxi was niet zo duur, maar je bent wel weer langer onderweg..
Daarom ga ik niet meer met ryanair maar met transavia, bijna net zo goedkoop en dichter bij huis.
Betaal dan liever iets meer dat ik zo kan opstappen en aan kom waar ik wil dan dat ik een taxi moet regelen/moet betalen lang moet wachten etc etcquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:56 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
nou, transavia heeft volgens mij echt geen retourtjes Rome voor 26 euro incl belasting. Ryanair is echt spotgoedkoop!!![]()
goed zoeken en gij zult vinden.....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:58 schreef Jaguarized het volgende:
Ryanair vertrekt ook naar Rome vanaf Eindhoven. 25 euro voor een retourtje krijg je niet voor elkaar hoor.Je kan dan weer niet vanaf Eindhoven naar Stockholm.
Brussel - Stockholm zijn de luchthaventax alleen al 14.24 en 23.26.
Skavsta, da's onderhand bijna Uppsala.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:47 schreef heaven7 het volgende:
Ryanair vliegt vanaf Düsseldorf voor ¤5,- enkel en ¤10,- retour naar Stockholm. Nouja, Skavsta dan, ligt er nog ong. 100 km vanaf.
Inderdaad. Ik haalde ze effe door de war.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:40 schreef heaven7 het volgende:
Arlanda ligt tussen Uppsala en Stockholm. Skavsta ligt zo'n 170 km van Uppsala af en helemaal de andere kant op
mja, Girona Airport wordt ook vaak als Barcelona - Girona aangeduid. Terwijl het ongeveer een uur treinen van Barcelona vandaan ligt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:57 schreef heaven7 het volgende:
Het is echter best "gemeen" dat ze overal gewoon als "Stockholm" staan aangegeven terwijl 100 km bijvoorbeeld toch best ver is.
zavetem is gewoon goed te bereiken met trein of auto. volgerns mij heb je daar geen problemenquote:Op donderdag 25 mei 2006 07:17 schreef Jaguarized het volgende:
Heeft Zaventem ook zo'n probleem of is het alleen Charleroi?
Zo heet het vliegveld van Charleroi ook "Brussels South Airport" ..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:57 schreef heaven7 het volgende:
Het is echter best "gemeen" dat ze overal gewoon als "Stockholm" staan aangegeven terwijl 100 km bijvoorbeeld toch best ver is.
Zolang er een goede bus/treinverbinding is vind ik dat nooit zo erg.. en bij de meeste vliegvelden rijden shuttles naar de grote stad toe.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:57 schreef heaven7 het volgende:
Probeer eens Gosselies ipv Charleroiquote:Op maandag 12 juni 2006 18:34 schreef kut_klo0n het volgende:
Kan iemand mij het adres van dit vliegveld geven?
Op de site staat alleen Adres : Building S7C
6041 Charleroi
Mn navigator kan em niet vinden.
Kan iemand mij verder helpen (routebeschrijving vanuit ned. bv.)
Hij kan Charleroi wel vinden, maar vraag me af of dat groot isquote:Op maandag 12 juni 2006 18:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Probeer eens Gosselies ipv Charleroi
[afbeelding]
Charleroi is een stad ter grootte van Utrecht. De luchthaven ligt in Gosselies ten noorden van Charleroiquote:Op maandag 12 juni 2006 19:04 schreef kut_klo0n het volgende:
Hij kan Charleroi wel vinden, maar vraag me af of dat groot is![]()
Of zie ik dan gelijk het vliegveld..
Goed dat je t zegt. bedankt.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Charleroi is een stad ter grootte van Utrecht. De luchthaven ligt in Gosselies ten noorden van Charleroi
ik hoop dat je Frans kan ander kan je wel eens problemen hebben op de luchthaven van Charleroiquote:Op maandag 12 juni 2006 19:13 schreef kut_klo0n het volgende:
[..]
Goed dat je t zegt. bedankt.
ga t gelijk invoeren in mn navigatieslet.
Vrij weinig. als ze mn gate opschrijven vind ik t best.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:05 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ik hoop dat je Frans kan ander kan je wel eens problemen hebben op de luchthaven van Charleroi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |