abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16375591
Mensen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen!! ben er zelf erg laat mee maar ja: druk, druk, druk he...
Dinsdagochtend om 6.30 vertrekt ons vliegtuig naar Rome, betekent dat we rond 5.00 op het vliegveld van Charleroi moeten zijn (Ryanair).
Maar hoe ins hemelsnaam kom ik van Brussel naar het vliegveld van Charleroi in het holst van de nacht! Voor zover ik heb kunne nagaan is er geen station op dat vliegveld?!?! Iemand hier ervaring mee??
Alvast bedankt voor de reacties (de positieve dan welteverstaan, dat ik er laat mee ben heb ik al tig keer moeten aanhoren...)
pi_16375648
Maandagavond met de trein naar brussel , met de bus naar het vliegveld en je moet toch minimaal 2 uur van te voren erzijn ... dus dan ff wachten
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_16375660
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_16375756
Ja daar was ik dus al bang voor, want dat vliegveld is snachts gesloten hm, dan maar sightseeing in the middle of night and nowhere, cool! Maar je moet dus vanuit Brussel de bus nemen naar dat vliegveld??
pi_16375945
Ja vanaf brussel-zuid
pi_16375977
http://www.charleroi-airport.com./BSCA/siteNL.nsf/.GeneralW/BC33AAD4DF26A9F9C1256CC30050658F?OpenDocument&Key=menu1

daar zie je ook de tarieven

zondag 18 januari 2004 @ 20:23:44 #7
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16376029
quote:
Op zondag 18 januari 2004 20:08 schreef Hagenees het volgende:
Mensen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen!! ben er zelf erg laat mee maar ja: druk, druk, druk he...
Dinsdagochtend om 6.30 vertrekt ons vliegtuig naar Rome, betekent dat we rond 5.00 op het vliegveld van Charleroi moeten zijn (Ryanair).
Maar hoe ins hemelsnaam kom ik van Brussel naar het vliegveld van Charleroi in het holst van de nacht! Voor zover ik heb kunne nagaan is er geen station op dat vliegveld?!?! Iemand hier ervaring mee??
Alvast bedankt voor de reacties (de positieve dan welteverstaan, dat ik er laat mee ben heb ik al tig keer moeten aanhoren...)
He toevallig!

Ik ben vorige week maandag vanaf Charleroi naar Treviso gevlogen met RyanAir! .

Alleen ik dacht dat vliegveld Brussels St. Charleroi in Brussel lag, bleek het er 60 km vandaan te liggen . Bijna vlucht gemist.

Ik ben met de auto erheen gereden, ook vanuit Den Haag. Koste me 2 uur. Zaten we wel voor 126 euro in Italie, heen en terug met 2 man . Geen geld! Oh en je hoeft echt geen 2 uur van te voren aanwezig te zijn hoor. 3 kwartier is zat, effe snel ticket halen en je loopt zo door, opstappen duurt een kwartiertje en hoppa ze gaan de lucht in!

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  zondag 18 januari 2004 @ 20:26:47 #8
71115 Rnej
I walk the line
pi_16376126
mja idd, de incheckbalie is niet zo druk in charleroi...

en t is idd 62 km onder brussel

er is een busdienst van brussel centraal naar t vliegveld, maar kweetniet of die de hele tijd doorrijdt.. lijkt me wel logisch..

pi_16376163
relaxed ik heb me retourtje Rome inclusies belastingen voor 29 euro!! Gekkehuis. Maar eigenlijk zit ik nu wel in de penarie want we zouden met de auto gaan maar dat gaat niet door dus nu moeten we op het laatste moment ander vervoer regelen, trein bus. Maar volgens jullie is er maar een optie en dat is een bus vanaf station Brussel Zuid naar het vliegveld?!
Op internet staat dat ze op de vliegtijden zijn afgestemd, maar ik zie dat de eerste om 4.20 vertrekt wat betekent dat we rond 6 uur pas aankomen in Charleroi terwijl we 6.25 al vliegen!!!! Aaargh!
  zondag 18 januari 2004 @ 20:33:16 #10
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16376342
quote:
Op zondag 18 januari 2004 20:28 schreef Hagenees het volgende:
relaxed ik heb me retourtje Rome inclusies belastingen voor 29 euro!! Gekkehuis. Maar eigenlijk zit ik nu wel in de penarie want we zouden met de auto gaan maar dat gaat niet door dus nu moeten we op het laatste moment ander vervoer regelen, trein bus. Maar volgens jullie is er maar een optie en dat is een bus vanaf station Brussel Zuid naar het vliegveld?!
Op internet staat dat ze op de vliegtijden zijn afgestemd, maar ik zie dat de eerste om 4.20 vertrekt wat betekent dat we rond 6 uur pas aankomen in Charleroi terwijl we 6.25 al vliegen!!!! Aaargh!
Nee joh! De rit van Brussel naar Charleroi duurt echt geen 1,5 uur hoor! Hooguit half uurtje 3kwartier.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16376535
Zeker?! Want er staat ook bij dat je een half uur vertraging oploopt door wegwerkzaamheden. Enig idee of de pubs in Brussel tot een uurtje of drie open zijn?
Bedankt voor de adviezen in ieder geval!
  zondag 18 januari 2004 @ 21:43:38 #12
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16378677
quote:
Op zondag 18 januari 2004 20:39 schreef Hagenees het volgende:
Zeker?! Want er staat ook bij dat je een half uur vertraging oploopt door wegwerkzaamheden. Enig idee of de pubs in Brussel tot een uurtje of drie open zijn?
Bedankt voor de adviezen in ieder geval!
Tja, ik heb geen wegwerkzaamheden gezien. Wij reden met onze domme kop Brussel binnen denkende dat vliegveld St. Charleroi wel aangegeven zou worden. Staat alleen Zaventem aangegeven! Ik dacht dat Zaventem van Antwerpen was en Brussel St. Charleroi van Brussel! Wij racen naar Chargleroi en dat duurde ongeveer 40 minuten.
pi_20771027
Kan iemand mij vertellen hoeveel de luchthavenbelasting eigenlijk is op dat vliegveld?
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_20778605
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 18:26 schreef Pietjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel de luchthavenbelasting eigenlijk is op dat vliegveld?
Doe net alsof je een vlucht boekt via internet. Op het moment dat je de definitieve prijs ziet,zie je ook de luchthaven belasting...
pi_20790850
JA ik was ook voor 65 euro retour naar Rome. Charleroi ligt wel een beetje in een ongure buurt, hebben daar snachts beetje rondgereden, allemaal van die ingeslagen auto ruiten achteraf enzo :S! Maar 50 min. voor vertrek is wel genoeg! Dan kom je altijd nog wel mee!
-
-
pi_37955055
Ik heb een tijdje geleden mn vlucht geboekt vanuit het Charleroi vliegveld. Ryanair, lekker goedkoop. Woon in Antwerpen dus dacht, lekker goedkoop. Had ik maar vanaf Eindhoven geboekt. Dat wilde ik niet omdat de vlucht in Charleroi lekker vroeg gaat (6u 's ochtends) en goedkoper was
Nu had ik beter Eindhoven kunnen boeken.(aangezien mijn ouders daar wonen)

Dan had ik wel een avond extra voor mn hotel betaald maar dat is dan nog niet zoveel duurder dan een hotel in Brussel.

Dus mijn vraag: Iemand ooit midden in de nacht naar Charleroi gereisd met het openbaar vervoer? Volgens mij is het onmogelijk. En tja, ik reis alleen.
pi_37955738
is inderdaad onmogelijk. verder moet je ook bedenken dat het vliegveld snachts dicht gaat, dus als je de avond ervoor komt en van plan bent te overnachten op een bankje binnen (ooit geprobeerd) gooien ze je op straat...
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:02:21 #18
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37958120
ja ik heb ooit een hele nacht in brussel rondgewaard alvorens de eerste bus richting charleroi te nemen....daar aangekomen tot 2 keer toe mijn vlucht gemist/gecancelled...
maareh...tis niet gemakkelijk en slecht geregeld daar door de Belg.
pi_37965905
En ik dacht nog.... ach dan ga ik wel de hele nacht op een stoeltje zitten op het vliegveld, als het vervoer 's nachts niet gaat lukken... Waarom is dat vliegveld in godsnaam 's nachts dicht?(als ik voor 6u in moet checken)

Nouja, andere oplossing zoeken dus...
Niemand wil me brengen
  vrijdag 19 mei 2006 @ 08:11:20 #20
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37978135
Taxi zal wel lekker prijzig zijn...
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 19 mei 2006 @ 08:21:22 #21
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_37978206
Ik vind dat wel zo'n bagger vliegveld Charleroi. 1 keer nooit weer. En toen werd ik nog gebracht ook

En idd de bus gaat om 4,30 vanaf Brussel (Midi, geloof ik), ander vervoer moet je zelf regelen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 08:24:16 #22
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37978228
Volgens mij denk je nu de verkeerde kant uit.. zou je ipv je op brussel te focussen niet eens kijken of je in de buurt van charleroi een jeugdherberg kunt vinden?
Vampire Romance O+
pi_37978567
Taxi was niet zo duur, maar je bent wel weer langer onderweg..

Daarom ga ik niet meer met ryanair maar met transavia, bijna net zo goedkoop en dichter bij huis.
I went from England to Holland, for a vacation. But I got arrested because I spoke English.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 11:56:47 #24
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37983937
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 08:52 schreef ExtendedVersion het volgende:
Taxi was niet zo duur, maar je bent wel weer langer onderweg..

Daarom ga ik niet meer met ryanair maar met transavia, bijna net zo goedkoop en dichter bij huis.
nou, transavia heeft volgens mij echt geen retourtjes Rome voor 26 euro incl belasting. Ryanair is echt spotgoedkoop!!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:39:22 #25
24606 edsuit
kind of blue
pi_37985459
In december 2004 had ik hetzelfde probleem, toen moesten we daar geloof ik om 7.30u 's ochtends zijn, maar dat was zelfs al niet mogelijk met het openbaar vervoer. (Uiteindelijk gelukkig toch nog een auto kunnen regelen.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')