daar zie je ook de tarieven
quote:He toevallig!
Op zondag 18 januari 2004 20:08 schreef Hagenees het volgende:
Mensen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen!! ben er zelf erg laat mee maar ja: druk, druk, druk he...
Dinsdagochtend om 6.30 vertrekt ons vliegtuig naar Rome, betekent dat we rond 5.00 op het vliegveld van Charleroi moeten zijn (Ryanair).
Maar hoe ins hemelsnaam kom ik van Brussel naar het vliegveld van Charleroi in het holst van de nacht! Voor zover ik heb kunne nagaan is er geen station op dat vliegveld?!?! Iemand hier ervaring mee??
Alvast bedankt voor de reacties (de positieve dan welteverstaan, dat ik er laat mee ben heb ik al tig keer moeten aanhoren...)
Ik ben vorige week maandag vanaf Charleroi naar Treviso gevlogen met RyanAir! .
Alleen ik dacht dat vliegveld Brussels St. Charleroi in Brussel lag, bleek het er 60 km vandaan te liggen . Bijna vlucht gemist.
Ik ben met de auto erheen gereden, ook vanuit Den Haag. Koste me 2 uur. Zaten we wel voor 126 euro in Italie, heen en terug met 2 man . Geen geld! Oh en je hoeft echt geen 2 uur van te voren aanwezig te zijn hoor. 3 kwartier is zat, effe snel ticket halen en je loopt zo door, opstappen duurt een kwartiertje en hoppa ze gaan de lucht in!
en t is idd 62 km onder brussel
er is een busdienst van brussel centraal naar t vliegveld, maar kweetniet of die de hele tijd doorrijdt.. lijkt me wel logisch..
quote:Nee joh! De rit van Brussel naar Charleroi duurt echt geen 1,5 uur hoor! Hooguit half uurtje 3kwartier.
Op zondag 18 januari 2004 20:28 schreef Hagenees het volgende:
relaxed ik heb me retourtje Rome inclusies belastingen voor 29 euro!! Gekkehuis. Maar eigenlijk zit ik nu wel in de penarie want we zouden met de auto gaan maar dat gaat niet door dus nu moeten we op het laatste moment ander vervoer regelen, trein bus. Maar volgens jullie is er maar een optie en dat is een bus vanaf station Brussel Zuid naar het vliegveld?!
Op internet staat dat ze op de vliegtijden zijn afgestemd, maar ik zie dat de eerste om 4.20 vertrekt wat betekent dat we rond 6 uur pas aankomen in Charleroi terwijl we 6.25 al vliegen!!!! Aaargh!
quote:Tja, ik heb geen wegwerkzaamheden gezien. Wij reden met onze domme kop Brussel binnen denkende dat vliegveld St. Charleroi wel aangegeven zou worden. Staat alleen Zaventem aangegeven! Ik dacht dat Zaventem van Antwerpen was en Brussel St. Charleroi van Brussel! Wij racen naar Chargleroi en dat duurde ongeveer 40 minuten.
Op zondag 18 januari 2004 20:39 schreef Hagenees het volgende:
Zeker?! Want er staat ook bij dat je een half uur vertraging oploopt door wegwerkzaamheden. Enig idee of de pubs in Brussel tot een uurtje of drie open zijn?
Bedankt voor de adviezen in ieder geval!
Doe net alsof je een vlucht boekt via internet. Op het moment dat je de definitieve prijs ziet,zie je ook de luchthaven belasting...quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:26 schreef Pietjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel de luchthavenbelasting eigenlijk is op dat vliegveld?
nou, transavia heeft volgens mij echt geen retourtjes Rome voor 26 euro incl belasting. Ryanair is echt spotgoedkoop!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:52 schreef ExtendedVersion het volgende:
Taxi was niet zo duur, maar je bent wel weer langer onderweg..
Daarom ga ik niet meer met ryanair maar met transavia, bijna net zo goedkoop en dichter bij huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |