Er moet iemand beginnen dus ben ik het:
Buell Lightning XB9S
http://www.buell.com/nl_be/products/motorcycles/lightning/lightningmain.asp
[edit]foto werkte niet Nu wel! [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door ploderus op 18-01-2004 19:06]
quote:Ook een hele goede keus
Op zondag 18 januari 2004 18:58 schreef marcom2 het volgende:
[afbeelding]
Aprilia RSV-mille 2004
quote:Das zeker alleen omdat hij gruwelijk hard gaat, ik vind 'm persoonlijk foei-lelijk.
suzuki hayabusa
en om iets reëler te blijven wil ik beginnen met een cagiva mito maja dat duurt nog wel minimaal een jaar
Maar dat zal wel altijd een droom blijven
quote:150.000 dollar meen ik dat ze toen zeiden...
Op zondag 18 januari 2004 19:03 schreef koston het volgende:
[afbeelding]Maar dat zal wel altijd een droom blijven
quote:En je moet hem nog importeren. Of je wilt in de U.S gaan wonen.
Op zondag 18 januari 2004 19:05 schreef N-I-X het volgende:[..]
150.000 dollar meen ik dat ze toen zeiden...
quote:Mee eens.
Op zondag 18 januari 2004 19:03 schreef marcom2 het volgende:[..]
Das zeker alleen omdat hij gruwelijk hard gaat, ik vind 'm persoonlijk foei-lelijk.
quote:nou als je 150.000 dollar hebt voor een nice bike dan moet de import toch geen probleem geven...
Op zondag 18 januari 2004 19:07 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:[..]
En je moet hem nog importeren. Of je wilt in de U.S gaan wonen.
quote:wtf? 150.000 voor een motor
Op zondag 18 januari 2004 19:05 schreef N-I-X het volgende:[..]
150.000 dollar meen ik dat ze toen zeiden...
quote:kijk ff hoe die er uit ziet.. helemaal met de hand
Op zondag 18 januari 2004 19:08 schreef Hellrazor het volgende:[..]
wtf? 150.000 voor een motor
quote:
Op zondag 18 januari 2004 19:02 schreef masuyo het volgende:
[afbeelding]
suzuki hayabusa
quote:Voor een beetje meer komen ze je hem brengen
Op zondag 18 januari 2004 19:08 schreef N-I-X het volgende:[..]
nou als je 150.000 dollar hebt voor een nice bike dan moet de import toch geen probleem geven...
quote:Jups.. maar dan heb je ook een custom made bike..
Op zondag 18 januari 2004 19:08 schreef Hellrazor het volgende:[..]
wtf? 150.000 voor een motor
gemaakt door stelletje debielen
quote:Ik weet niet precies wat die kosten, maar zo'n El Diablo kostte 250.000 dollar. Haden ze die motor op een pick-up geladen zei Paul Jr iets over een 250.000 dollar kostende motor op een pick up van 10.000
Op zondag 18 januari 2004 19:05 schreef N-I-X het volgende:[..]
150.000 dollar meen ik dat ze toen zeiden...
quote:Jah
Op zondag 18 januari 2004 19:10 schreef koston het volgende:[..]
Ik weet niet precies wat die kosten, maar zo'n El Diablo kostte 250.000 dollar. Haden ze die motor op een pick-up geladen zei Paul Jr iets over een 250.000 dollar kostende motor op een pick up van 10.000
Toen ze deze afhadden toen gingen ze naar zo'n motorshow, maar eerst ging die fotograaf hem nog even onder handen nemen...
Toen wilden ze dat ding op een paar kratjes laten balanceren.. haha toen werd Pa een beetje boos en toen noemde hij meen ik het bedrag van 150.000 euro...
Kan ik weer de eerste 20 jaar vooruit!
(maar dat zal er wel niet meer van komen.... )
170 kg, 175 echte-krukas pk's* @ 11.700 rpm. Wiel pk's is ong. 150+ d8 ik.
167 km/u in 1ste versnelling, 206 km/u in zijn 2...
Net zo klein en lenig als een 600cc, net zo ziek snel als een 1000cc supersport...
*184 pk met ram-air, maar dat is alleen als je top-speed rijd volgens mij.
[Dit bericht is gewijzigd door yup op 18-01-2004 19:25]
[Dit bericht is gewijzigd door drelletje op 18-01-2004 19:25]
quote:hier ook
Op zondag 18 januari 2004 19:19 schreef yup het volgende:
Kawasaki ZX-10r
quote:Vandaag op motor xperience tv geweest
Op zondag 18 januari 2004 19:23 schreef drelletje het volgende:
ducati 999s is wel okee vooral de uitlaat
quote:ja ik ken er iemadn en die heeft er volgens mij 2
Op zondag 18 januari 2004 19:25 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:[..]
Vandaag op motor xperience tv geweest
Mooist:
Suzuki GSX-R1000
http://www.suzukicycles.com/Products/GSXR1000K4/
Ook zkkrs mooi:
Yamaha R1 dan wel in het blauw of zwart vindt rood wat minder...
http://www.yamaha-motor.nl/page.cfm?pageID=106882
Ook wel mooie en zekker snele motor:
Suzuki Hayabusa
http://www.suzukicycles.com/Products/GSX1300RK4/
Dus nu maar eerst een GSXR600 of een kawa zx7r
...
En wat er daarna gaat komen? geen idee, maar de nieuwe zx10r lijkt me wel wat..
quote:Cool, die heb ik een.
Op zondag 18 januari 2004 18:58 schreef ikookhier het volgende:
GSX 750R echt heerlijk
Maar ik heb liever een MV-Agusta F4.
de honda Xaxis...... goddelijk..
quote:wil ik ook wel weten
Op zondag 18 januari 2004 19:12 schreef Hellrazor het volgende:
wat is de duurste motor die bestaat?
quote:ik denk dat de mv agusta f4 Tamburini met zijn 48.999 EURO goed in de buurt komt....
Op zondag 18 januari 2004 20:01 schreef Woutertje het volgende:[..]
wil ik ook wel weten
quote:Ik denk dat de munch-mammut nog wel een beetje duurder is...
Op zondag 18 januari 2004 20:24 schreef SP33D_FR34K het volgende:[..]
ik denk dat de mv agusta f4 Tamburini met zijn 48.999 EURO goed in de buurt komt....
Dus, op dit ogenblik het is de GSX-R600 2002 model..
quote:
Op zondag 18 januari 2004 21:09 schreef PatrickM het volgende:
Mijn ultieme droommotor:Suzuki VanVan 125
Wat krijgen we nou?
Meen je niet..
quote:haha, not even close
Op zondag 18 januari 2004 20:24 schreef SP33D_FR34K het volgende:[..]
ik denk dat de mv agusta f4 Tamburini met zijn 48.999 EURO goed in de buurt komt....
Al wil jij een motor van 10 miljoen euro kopen kan ie nog gebouwd worden (bij wijze van spreken).
quote:Dat is toch wel een supergeil ding niet? Een echte Busa killer
Op zondag 18 januari 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Wat krijgen we nou?
Meen je niet..
quote:En wat wil je hiermee zeggen
Op zondag 18 januari 2004 19:19 schreef yup het volgende:
170 kg, 175 echte-krukas pk's* @ 11.700 rpm. Wiel pk's is ong. 150+ d8 ik.167 km/u in 1ste versnelling, 206 km/u in zijn 2...
Net zo klein en lenig als een 600cc, net zo ziek snel als een 1000cc supersport...
*184 pk met ram-air, maar dat is alleen als je top-speed rijd volgens mij.
No offence
quote:Zit je aan het bier
Op zondag 18 januari 2004 21:16 schreef PatrickM het volgende:[..]
Dat is toch wel een supergeil ding niet? Een echte Busa killer
Supersport in de meest pure vorm
Nee, nu je het zegt..
Je hebt wel gelijk, met dit ding ben je iedere motor te baas bij het stoplicht
Zelfs een Hayabusa..
Echt een geil ding, hij ziet er misschien niet zo snel uit, maar snel dat ie is...
Vooral niet voor de beginnende motorrijder!
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 18-01-2004 21:18]
quote:Die heb ik vorige week in de showroom zien staan bij Motoport in Rotterdam.
Op zondag 18 januari 2004 21:16 schreef PatrickM het volgende:[..]
Dat is toch wel een supergeil ding niet? Een echte Busa killer
Supersport in de meest pure vorm
quote:Hij is aan het dromen, zie de topictitel.
Op zondag 18 januari 2004 21:17 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
En wat wil je hiermee zeggen
Wat heeft een persoon als jij aan deze waarden?No offence
quote:Aan het dromen dat ie al die pk's onder controle kan houden
Op zondag 18 januari 2004 21:19 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Hij is aan het dromen, zie de topictitel.
Maar dan kan ie beter die VanVan125 kopen hoor, als ie ECHT snel wilt zijn
Die VanVan rijd een ZX10R zoek.
quote:Zeker wel
Op zondag 18 januari 2004 21:20 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Aan het dromen dat ie al die pk's onder controle kan houden
Maar dan kan ie beter die VanVan125 kopen hoor, als ie ECHT snel wilt zijn
Die VanVan rijd een ZX10R zoek.
Tenslotte is het een heuze 125pk 1 cilinder blok bij een gewicht van 117 Kg, oftewel meer dan 1 pk per kilo. Een zwaar onderschatte motor dus
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 18-01-2004 21:24]
Ik zou het zo durven opnemen tegen die ZX10R op het circuit
Geheid dat die VanVan wint..
quote:Als jij denkt dat je er zo op de Nederlandse wegen mee mag rijden
Op zondag 18 januari 2004 19:08 schreef N-I-X het volgende:[..]
nou als je 150.000 dollar hebt voor een nice bike dan moet de import toch geen probleem geven...
quote:Nee de oude maar dan wel de 1200
Op zondag 18 januari 2004 19:16 schreef Herr.Flick het volgende:
Een nieuwe V-max, en dan niet een nieuwe ouwe, maar een nieuw concept.Kan ik weer de eerste 20 jaar vooruit!
(maar dat zal er wel niet meer van komen....
)
quote:uhhmm, als die motor naar de maatstaven en eisen van de RDW is gebouwd is er geen vuiltje aan de lucht...
Op zondag 18 januari 2004 21:26 schreef harryharry het volgende:[..]
Als jij denkt dat je er zo op de Nederlandse wegen mee mag rijden
De RDW zal niet mild zijn en met een lijst aanpassingen komen waar de honden geen brood van lusten.
quote:Het ging ook over die custom bike uit de states (1/2 eerste page).
Op zondag 18 januari 2004 21:27 schreef PatrickM het volgende:[..]
uhhmm, als die motor naar de maatstaven en eisen van de RDW is gebouwd is er geen vuiltje aan de lucht...
quote:Ja, duh..., maar als ie voldoet aan de maatstaven van de RDW is er nog steeds geen vuiltje aan de lucht...
Op zondag 18 januari 2004 21:31 schreef harryharry het volgende:[..]
Het ging ook over die custom bike uit de states (1/2 eerste page).
Hoe denk je anders dat er ook hier in Nederland customs rijden, die van de grond af gebouwd zijn. En de meeste trikes bijvoorbeeld...
quote:Mag ik tegenwoordig niet eens dromen
Op zondag 18 januari 2004 21:17 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
En wat wil je hiermee zeggen
Wat heeft een persoon als jij aan deze waarden?No offence
BTW, ik heb een Fox met niet eens 1 pk volgens mij, dat ding heeft er gewoon 180x zoveel
[Dit bericht is gewijzigd door yup op 18-01-2004 21:41]
quote:Jawel, maar dat vroeg ik me af.
Op zondag 18 januari 2004 21:38 schreef yup het volgende:[..]
Mag ik tegenwoordig niet eens dromen
quote:Is dat niet gewoon de RT
Op zondag 18 januari 2004 21:38 schreef pwnd het volgende:
[afbeelding]
BMW K 1200 RS
quote:Ok, ik proberen wheelies te maken bij 200+ km/u, stoplichtsprintjes met Ferrari's, GTi'tjes pesten... de rest kan je wel zelf verzinnen hoop ik
Op zondag 18 januari 2004 21:40 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Jawel, maar dat vroeg ik me af.
quote:Is RS (1200cc inlijn)
Op zondag 18 januari 2004 21:40 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Is dat niet gewoon de RT
Bron: http://www.bmw-motorrad.nl
De R1150RT is de boxer
Dat krijg je als je niets wilt weten van BMW
Wel mooi dat je hier toch nog iets leert
quote:Vet... 1200cc inlijn... gewoon een M3, maar dan in motor versie
Op zondag 18 januari 2004 21:45 schreef PatrickM het volgende:[..]
Is RS (1200cc inlijn)
Bron: http://www.bmw-motorrad.nl
De R1150RT is de boxer
quote:Lijkt me niet
Op zondag 18 januari 2004 21:47 schreef yup het volgende:[..]
Vet... 1200cc inlijn... gewoon een M3, maar dan in motor versie
quote:Haha, heb je daar een ZX-10 R of ZX-12 R voor nodig, dat kan ook met een Suzuki GS500 net zo goed (op die wheelie bij 200 km p/h na dan) en oja, als je ooit gaat motorrijden, dan zal je heel snel leren dat je vanzelf wel uit de buurt gaat bij GTI'tjes (door een sprintje of wat dan ook), dan zal je erachter komen wat voor grafbakken daar in rijden... en hoe ze rijden, maar ja, gelukkig kunnen ze met hun stratenmakers ferrari niet eens een simpele Honda VT500C uit 86 bijhouden
Op zondag 18 januari 2004 21:42 schreef yup het volgende:[..]
Ok, ik proberen wheelies te maken bij 200+ km/u, stoplichtsprintjes met Ferrari's, GTi'tjes pesten... de rest kan je wel zelf verzinnen hoop ik
quote:Nu nog die rubbers eruit vriend
Op zondag 18 januari 2004 21:49 schreef generalist het volgende:
zal ik nou eens heel erg afgezaagd doen
quote:Eerst maar eens een nieuwe achterband (tweede in een half jaar)
Op zondag 18 januari 2004 21:50 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Nu nog die rubbers eruit vriend
Ik hoop dit jaar m'n motorrijbewijs te halen.
Dan eerst rijden op een goedkopere fiets en sparen voor een 748
quote:haha, een (de E-36 en E-46) M3 heeft een 6 in lijn motor
Op zondag 18 januari 2004 21:47 schreef yup het volgende:[..]
Vet... 1200cc inlijn... gewoon een M3, maar dan in motor versie
...of een custom laten bouwen 'from scratch...
maar voorlopig moet ik het nog doen met mijn Bandit...
[Dit bericht is gewijzigd door ernie09 op 18-01-2004 21:52]
quote:Idd, R= altijd boxer, K= altijd 4 cylinder in lijn, F = 1 cylinder.
Op zondag 18 januari 2004 21:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ohja, tuurlijk.Dat krijg je als je niets wilt weten van BMW
Wel mooi dat je hier toch nog iets leert
quote:Lees de volgende post, en met name de laatste zin
Op zondag 18 januari 2004 21:51 schreef PatrickM het volgende:[..]
haha, een (de E-36 en E-46) M3 heeft een 6 in lijn motor
(of je moet die boeren M3 (de E-30 bedoelen))
En BMW motor en M3... hele slechte vergelijking
quote:Tjah, helaas hebben autorijders een aversie tegen motorrijders... volgens hun zijn motorrijders asociaal bla bla, gaan ze gek rijden, enz. enz. (ken iemand die motorrijder is...)
Op zondag 18 januari 2004 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik probeer dan ook zo min mogelijk achter auto's te rijden.... ik vertrouw ze niet
Zelfs met mijn Fox merk ik het dat mensen een aversie tegen twee-wielers hebben...
Ik ben absoluut autoliefhebber en motorliefhebber tegelijk... enige verschil is dat ik geen reet snap van motoren
[Dit bericht is gewijzigd door yup op 18-01-2004 21:54]
quote:Vergeet dan ook niet de nieuwwaarde van de fiets apart te zetten voor het onderhoud
Op zondag 18 januari 2004 21:51 schreef Dropslurf het volgende:
Voor mij is dat de 748. Vormgeving, geluid... prachtigIk hoop dit jaar m'n motorrijbewijs te halen.
Dan eerst rijden op een goedkopere fiets en sparen voor een 748
quote:Flauw geintje dan daar, benje niet bang voor de volgende vandaal.
Op zondag 18 januari 2004 21:51 schreef generalist het volgende:[..]
Eerst maar eens een nieuwe achterband (tweede in een half jaar)
quote:Misschien weten de meeste autorijders wel niet wat echt goed rijden is..
Op zondag 18 januari 2004 21:53 schreef yup het volgende:[..]
Tjah, helaas hebben autorijders een aversie tegen motorrijders... volgens hun zijn motorrijders asociaal bla bla, gaan ze gek rijden, enz. enz. (ken iemand die motorrijder is...)
Zelfs met mijn Fox merk ik het dat mensen een aversie tegen twee-wielers hebben...
Ik ben absoluut autoliefhebber en motorliefhebber tegelijk... enige verschil is dat ik geen reet snap van motoren
quote:Ik denk dat het vooral frustratie is van de autorijders, want het is toch asociaal dat ik wel vooraan bij het stoplicht kan staan, en dat hij/zij achteraan in het rijtje aan moet sluiten
Op zondag 18 januari 2004 21:53 schreef yup het volgende:[..]
Tjah, helaas hebben autorijders een aversie tegen motorrijders... volgens hun zijn motorrijders asociaal bla bla, gaan ze gek rijden, enz. enz. (ken iemand die motorrijder is...)
Zelfs met mijn Fox merk ik het dat mensen een aversie tegen twee-wielers hebben...
Ik ben absoluut autoliefhebber en motorliefhebber tegelijk... enige verschil is dat ik geen reet snap van motoren
quote:E30 M3, boeren M3
Op zondag 18 januari 2004 21:51 schreef PatrickM het volgende:[..]
haha, een (de E-36 en E-46) M3 heeft een 6 in lijn motor
(of je moet die boeren M3 (de E-30 bedoelen))
En BMW motor en M3... hele slechte vergelijking
(en ja ik vergeleek de BMW motor met de E30 M3)
quote:BMW motoren hebben een verre van sportief imago in motorland.
Op zondag 18 januari 2004 21:56 schreef yup het volgende:
(en ja ik vergeleek de BMW motor met de E30 M3)
quote:De enigste mooie E-30 is de 325i Cabrio
Op zondag 18 januari 2004 21:56 schreef yup het volgende:[..]
E30 M3, boeren M3
Dat ding is qua handeling zeer vet, juist door zijn lage gewicht... Het is gewoon de 600cc onder de auto's, en een belangrijker feit vind ik dat het gewoon een VR6, OPC, GSi, GTi enz. kan afmaken, en dat voor een auto van meer dan 15 jaar oud!
(en ja ik vergeleek de BMW motor met de E30 M3)
quote:Ik neem aan die tegen mij was
Op zondag 18 januari 2004 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
O, is dat tegenwoordig betaalbaar![]()
Ik heb niet liggen
En het is een hoop geld , dat ben ik met je eens, maar een MV Agusta is toch ietsje duurder dan een R6 of R1 (zo'n ¤20000).
quote:Ik weet dat ze idd duurder zijn in onderhoud
Op zondag 18 januari 2004 21:53 schreef PatrickM het volgende:[..]
Vergeet dan ook niet de nieuwwaarde van de fiets apart te zetten voor het onderhoud
quote:De goedkoopste MV Agusta F4 is de F4S Evo (¤ 20.999,-) en de duurste zijn de F4 1000 Tamburini en de F4 1000 S Mamba (allebij ¤ 48.999,-). Dus de F4S Evo is maar ¤ 5500,- duurder..., dus zeker geen ¤ 20.000,- duurder
Op zondag 18 januari 2004 22:00 schreef ernie09 het volgende:[..]
Ik neem aan die tegen mij was
En het is een hoop geld , dat ben ik met je eens, maar een MV Agusta is toch ietsje duurder dan een R6 of R1 (zo'n ¤20000).
quote:Deden we zelfs vandaag nog...
Op zondag 18 januari 2004 21:56 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ik denk dat het vooral frustratie is van de autorijders, want het is toch asociaal dat ik wel vooraan bij het stoplicht kan staan, en dat hij/zij achteraan in het rijtje aan moet sluiten
BTW, ik rij altijd voor woon/werk door Den Haag (dwars door het centrum), als ik iets heb geleerd, is het altijd zorgen dat je vooraan bij het stoplicht moet staan en voor de rest uit rijden. Wat een stel blinde varkens bij elkaar zeg in die varkenshokken op 4 wielen...
Je moet gewoon de volgende instelling hebben: alle automobilisten willen je dood hebben.. dus zo ver mogelijk uit de buurt blijven van ze.
quote:Tja, je moet er wat voor over hebben om er Ducati op je fiets te hebben staan
Op zondag 18 januari 2004 22:01 schreef Dropslurf het volgende:[..]
Ik weet dat ze idd duurder zijn in onderhoud
Ach, je moet er wel iets voor over hebben
quote:Daar ben ik het absoluut niet mee eens... Mooiste E30 vinnik de E30 M3 Evolution-2 met 2.5 ltr 4 cilinder met 250 pk (althans, ik dacht 250 pk)... Bovendien zal je er nooit van je leven een sjonny er in zien... die dingen kunnen zomaar 15 tot 20k kosten.
Op zondag 18 januari 2004 22:00 schreef PatrickM het volgende:[..]
De enigste mooie E-30 is de 325i Cabrio
Ennuh, je hebt zeker nog nooit in een E-46 M3 gezeten/meegereden? Dan zou je wel beter weten
En nee... ik heb niet gereden, of meegereden in een E46 M3. Maar een E46 is een droom voor mij, en niet om mee te showen, maar om mee te knallen!
quote:Ik had vandaag een Golfje op mijn nummerplaat zitten, die kwam als een mongool aangereden (2 baans weg, ik was met 110 andere auto's aan het inhalen), duikt gelijk op nummerplaat, seinen. Vervolgens bleef ik nog ff links hangen, toen naar rechts, en middelvingertje uit. Dus die mede-lander stak ook zijn middelvinger uit, dus ik weer mijn mistlampen aan
Op zondag 18 januari 2004 22:06 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Deden we zelfs vandaag nog...
Je moet gewoon de volgende instelling hebben: alle automobilisten willen je dood hebben.. dus zo ver mogelijk uit de buurt blijven van ze.
En zo gaat dat dus tussen sjonnies/mede-landers in te dure auto/yuppen en motorrijders (en als het niet op de snelweg was geweest had ie een spiegel oid armer geweest )
quote:Hoe WE daar over denken..
Op zondag 18 januari 2004 22:07 schreef PatrickM het volgende:[..]
Tja, je moet er wat voor over hebben om er Ducati op je fiets te hebben staan
(Ducati zie ik een beetje hetzelfde als H-D, en Rietvaerder weet hoe ik daar over denkt
)
quote:ik ben het helemaal met je eens!!!! E30 M3
Op zondag 18 januari 2004 22:07 schreef yup het volgende:[..]
Daar ben ik het absoluut niet mee eens... Mooiste E30 vinnik de E30 M3 Evolution-2 met 2.5 ltr 4 cilinder met 250 pk (althans, ik dacht 250 pk)... Bovendien zal je er nooit van je leven een sjonny er in zien... die dingen kunnen zomaar 15 tot 20k kosten.
En nee... ik heb niet gereden, of meegereden in een E46 M3. Maar een E46 is een droom voor mij, en niet om mee te showen, maar om mee te knallen!
alleen kosten ze iets minder @ marktplaats 8k-11k
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:07 schreef yup het volgende:[..]
Daar ben ik het absoluut niet mee eens... Mooiste E30 vinnik de E30 M3 Evolution-2 met 2.5 ltr 4 cilinder met 250 pk (althans, ik dacht 250 pk)... Bovendien zal je er nooit van je leven een sjonny er in zien... die dingen kunnen zomaar 15 tot 20k kosten.
En nee... ik heb niet gereden, of meegereden in een E46 M3. Maar een E46 is een droom voor mij, en niet om mee te showen, maar om mee te knallen!
Niet om minachtend te doen, maar je kan inmiddels een E-36 M3 al ergens van rond de 10.000 euro kopen (moet je wel goed zoeken), de meeste zitten zo ronde 15.000 euro.
E-30 M3 blijft gewoon een hondenhok, en geen sjonnies erin? Haha, kan me nog een aflevering herinneren van gevaar op de weg
quote:Rustig Patrick.. adem in, adem uit
Op zondag 18 januari 2004 22:14 schreef PatrickM het volgende:[..]
Niet om minachtend te doen, maar je kan inmiddels een E-36 M3 al ergens van rond de 10.000 euro kopen (moet je wel goed zoeken), de meeste zitten zo ronde 15.000 euro.
E-30 M3 blijft gewoon een hondenhok, en geen sjonnies erin? Haha, kan me nog een aflevering herinneren van gevaar op de weg
quote:E30 M3 is gewoon te duur voor ze, wie gaat er nu een E30 kopen als ie een E36 kan betalen... snappie?
Op zondag 18 januari 2004 22:14 schreef PatrickM het volgende:[..]
Niet om minachtend te doen, maar je kan inmiddels een E-36 M3 al ergens van rond de 10.000 euro kopen (moet je wel goed zoeken), de meeste zitten zo ronde 15.000 euro.
E-30 M3 blijft gewoon een hondenhok, en geen sjonnies erin? Haha, kan me nog een aflevering herinneren van gevaar op de weg
quote:E30 M3 EVO 2 kost een boel meer...
Op zondag 18 januari 2004 22:11 schreef Youp het volgende:[..]
ik ben het helemaal met je eens!!!! E30 M3
alleen kosten ze iets minder
@ marktplaats 8k-11k
En nu on-topic.
Iemand die weet hoe de ram-air van de Kawasik ZX-10r werkt
[Dit bericht is gewijzigd door yup op 18-01-2004 22:18]
Hoe meer rijwind, hoe meer lucht naar je luchtfilter en er wordt dan naar verhouding ook meer brandstof aan toegevoegd, waardoor je meer mengsel verkrijgt.
Door alleen meer lucht in het mengsel te voegen krijg je een (te) arm mengsel waardoor het 1 en ander in je motorblokje verkeerd gaat
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 18-01-2004 22:20]
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:17 schreef Rietvaerder het volgende:
De lucht wordt erin geramd.
Ik bedoelde een technische uitleg... werkt het net als een turbo ofzo?
quote:E-30 M3 blijft hondenhok, EVO 2 of niet
Op zondag 18 januari 2004 22:17 schreef yup het volgende:[..]
E30 M3 EVO 2 kost een boel meer...
En nu on-topic.
Iemand die weet hoe de ram-air van de Kawasik ZX-10r werkt
/en weer verder on-topic
Ik zou zeggen, kom langs, lees Moto73 nr 1 van 2004 en je weet alles
quote:I'll remember that issue
Op zondag 18 januari 2004 22:18 schreef PatrickM het volgende:[..]
E-30 M3 blijft hondenhok, EVO 2 of niet
/en weer verder on-topic
Ik zou zeggen, kom langs, lees Moto73 nr 1 van 2004 en je weet alles
quote:Is gewoon extra lucht wat gedoseerd word toegevoegd aan het brandstof/lucht mengsel, waardoor het mengsel op hogere snelheid/hoger toerental ideaal blijft/wordt oid, waardoor er een paar pk's extra getoverd wordt. Het is overgens geen turbo oid...
Op zondag 18 januari 2004 22:18 schreef yup het volgende:[..]
Ik bedoelde een technische uitleg... werkt het net als een turbo ofzo?
-edit-
feitelijk wordt het er wel ingeramd ja, aangezien de luchtinlaat op de neus van je motor/cockpit zit, en de lucht bak in je tank (gedeelte van je tank is voorraad kamer oid voor ram-air) waar het dus direct in gaat...
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 18-01-2004 22:22]
quote:Zie de edit.
Op zondag 18 januari 2004 22:18 schreef yup het volgende:[..]
Ik bedoelde een technische uitleg... werkt het net als een turbo ofzo?
quote:Kijk, dit soort uitleg bedoel ik!
Op zondag 18 januari 2004 22:20 schreef PatrickM het volgende:[..]
Is gewoon extra lucht wat gedoseerd word toegevoegd aan het brandstof/lucht mengsel, waardoor het mengsel op hogere snelheid/hoger toerental ideaal blijft/wordt oid, waardoor er een paar pk's extra getoverd wordt. Het is overgens geen turbo oid...
Dus het lijkt helemaal niet op een turbo... Maar ik snap het tenminste nu...
quote:Okidoki... thx!
Op zondag 18 januari 2004 22:21 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Zie de edit.
Komt er dus op neer dat het samengeperste lucht is door middel van speciaal gevormde luchtinlaten waardoor je motor een soort van 'boost' krijgt.
[Dit bericht is gewijzigd door yup op 18-01-2004 22:22]
quote:Turbo zorgt ervoor dat de brandstofmengsel onder hogere druk wordt ingespoten. Ram-air heeft daar niks mee te maken. Overigens zijn er (bijna) geen productie motoren die standaard een turbo hebben.
Op zondag 18 januari 2004 22:21 schreef yup het volgende:[..]
Kijk, dit soort uitleg bedoel ik!
Dus het lijkt helemaal niet op een turbo... Maar ik snap het tenminste nu...
quote:Volgens Kawasaki pas bij topsnelheid
Op zondag 18 januari 2004 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
En het werkt pas bij 200+
correct me if i'm wrong.
quote:Knightrider...
Op zondag 18 januari 2004 22:21 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
waardoor je motor een soort van 'boost' krijgt.
KITT, boost on
quote:En die VanVan125 dan
Op zondag 18 januari 2004 22:23 schreef PatrickM het volgende:
Overigens zijn er (bijna) geen productie motoren die standaard een turbo hebben.
quote:Bij 200+ werkt het al
Op zondag 18 januari 2004 22:23 schreef yup het volgende:[..]
Volgens Kawasaki pas bij topsnelheid
, ik had het ergens gelezen dacht ik...
correct me if i'm wrong.
quote:Een van de weinige die standaard turbo en nos erop heeft zitten
Op zondag 18 januari 2004 22:24 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
En die VanVan125 dan
quote:Wou net zeggen..
Op zondag 18 januari 2004 22:27 schreef PatrickM het volgende:[..]
Een van de weinige die standaard turbo en nos erop heeft zitten
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:27 schreef PatrickM het volgende:[..]
Een van de weinige die standaard turbo en nos erop heeft zitten
Dat moet dan wel tering snel zijn man...
quote:Ultra-snel en dan trommelrem achter
Op zondag 18 januari 2004 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Ongelooflijk snel ding. Zou je misschien niet zeggen als je hem zo ziet.. maar geloof ons maar.
(of zie ik het verkeerd)
quote:Ultra-snel ja, is niet voor niets mijn ultieme droom motor
Op zondag 18 januari 2004 22:35 schreef yup het volgende:[..]
Ultra-snel en dan trommelrem achter
(of zie ik het verkeerd)
Maar een zogenaamde roller-brake.
Daar zitten mini-remschrijven in met een enorme frictie.. zit ook koelvloeistof in voor de warmte Remt gigantisch..
quote:Dus toch geen trommel-ding
Op zondag 18 januari 2004 22:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is geen trommelrem.Maar een zogenaamde roller-brake.
Daar zitten mini-remschrijven in met een enorme frictie.. zit ook koelvloeistof in voor de warmteRemt gigantisch..
quote:Die heb ik al....
Op zondag 18 januari 2004 21:27 schreef harryharry het volgende:[..]
Nee de oude maar dan wel de 1200
quote:Hmm..
Op zondag 18 januari 2004 22:51 schreef yup het volgende:
Ok dat VanVan ding is nu ook mijn dream-bike... lijkt me wel leuk om met zo een "droog" ding een R1 eruit te rijden (als het me lukt)
Weet wat je zegt hoor. Als je een beetje teveel gas geeft lig je op je rug er mee
En in de regen moet je helemaal niet rijden met dat ding, constante wielspin heb je dan...
quote:Weet ik... maar ik zal toch nooit zoiets kopen, is gewoon te snel voor mij... R1 of ZX-10r of Fireblade ook niet iig... me ouders of mijn vrouw (als ik dan getrouwd ben) steken daar zeker een stokje voor
Op zondag 18 januari 2004 23:02 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Hmm..
Weet wat je zegt hoor. Als je een beetje teveel gas geeft lig je op je rug er mee
En in de regen moet je helemaal niet rijden met dat ding, constante wielspin heb je dan...
quote:Tja... dat is nou eenmaal het nadeel van zoveel power, maar ach... je geeft toch alleen maar echt gas als het redelijk goed weer is... en op rechte stukken, behalve als het glad is dan
Op zondag 18 januari 2004 23:02 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Hmm..
Weet wat je zegt hoor. Als je een beetje teveel gas geeft lig je op je rug er mee
En in de regen moet je helemaal niet rijden met dat ding, constante wielspin heb je dan...
quote:Ook al is de weg nog een beetje nat.. dan zit je al.
Op zondag 18 januari 2004 23:06 schreef PatrickM het volgende:[..]
Tja... dat is nou eenmaal het nadeel van zoveel power, maar ach... je geeft toch alleen maar echt gas als het redelijk goed weer is... en op rechte stukken, behalve als het glad is dan
Achterbandje 1000km met geluk..
quote:Dus de volgende Fok!MotorMeet ben je er ook?
Op zondag 18 januari 2004 23:10 schreef greedkillingz het volgende:
En dit is mijn droommotor;
De Moto Guzzi--California special 1100i
beetje verbouwd door mijzelf.
http://fotoboek.fok.nl/userpics/80615_mijnmotor
quote:Waar & waneer????
Op zondag 18 januari 2004 23:13 schreef PatrickM het volgende:[..]
Dus de volgende Fok!MotorMeet ben je er ook?
quote:Waarschijnlijk in Februari, maar ook later in het jaar zullen nog meets gehouden worden
Op zondag 18 januari 2004 23:15 schreef greedkillingz het volgende:[..]
Waar & waneer????
Advies aan yup, kijk ff niet in MotorMeet topic
quote:Custom scene in nederland is marginaal vergeleken de states waar veel meer mag.
Op zondag 18 januari 2004 21:34 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat er ook hier in Nederland customs rijden, die van de grond af gebouwd zijn. En de meeste trikes bijvoorbeeld...
quote:Dat is zeker zo ja... helaas... ik vind het altijd wel een stoer gezicht die dingen op de weg... Zou er voor geen goud op willen rijden (rijdt en zit voor geen meter), maar toch
Op zondag 18 januari 2004 23:26 schreef harryharry het volgende:[..]
Custom scene in nederland is marginaal vergeleken de states waar veel meer mag.
quote:Ik vind het zeker een dik ding ja
Op zondag 18 januari 2004 23:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Volusia 800 is toch wel gaaf eigenlijk Patrick..
Alleen ik ben er nu goed achter gekomend dat zo'n ding alleen leuk op een boulevard is, zoals Patrick281 al zei in het verleden
quote:hmm, toevallig uit Arnhem? namelijk een bekende coffeeshop hier
Speak Easy
Droommotor? Tja, ik heb meerdere dromen, een kleine greep:
Blade
MV Agusta
er staat een motor achter jongens!!
en dachten jullie hierboven een lekker kontje te zien, wat dacht je van deze
R1
een leuk detail vindt ik de achterlichten
2 rijen naast elkaar vormen de achterlichten
ik heb hem voor het eerst zien staan toen ik op vakantie in Frankrijk was, heb dr geloof ik een kwartier kwijlend naar staan kijken, en toen moesten we weg
quote:Vanwege de dubbele uitlaat en onderkuip op de 1000
Op maandag 19 januari 2004 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom niet een 650S?
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:40 schreef Bvlgari het volgende:
Ehhhh Suzuki Hayabusa?Das toch wel de motor toch?
Op dit moment heb ik deze
Een ZX10R is trouwens ook erg lekker, en owja een ZX7R komt er ooit ook nog eens !! replica wel te verstaan
Ook niet verkeerd dacht ik zo
quote:Dan weet je ook dat ie lomp, log en zwaar is. En niet zo sportief is als jij misschien denkt. En dat een r1 tegenwoordig meer pk's heeft.
Op maandag 19 januari 2004 13:29 schreef Bvlgari het volgende:
Als je niks goed kan zeggen,zeg dan niks.Ik weet alles van die motor toevallig.
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:40 schreef Bvlgari het volgende:
Ehhhh Suzuki Hayabusa?Das toch wel de motor toch?
quote:Hoe moeten wij weten dat jij het over de getunde Busa heb
Op maandag 19 januari 2004 14:23 schreef Bvlgari het volgende:
Ja maar smaken verschillen en ik heb het niet over de gemiddelde Hayabusa maar over de getunede versie,en de R1 is ook wel tof maar zie je gewoon teveel.
Verder geef jij je mening ook nog is in vraag vorm, dat impliceert dat je een vraag stelt en niet dat je je mening geeft.
No hard feelings
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:40 schreef Bvlgari het volgende:
Ehhhh Suzuki Hayabusa?Das toch wel de motor toch?
Heeft overigens wel een lekkere zit (maar dat terzijde)
Ik denk dat R1 meer in pk geilland de motor is.
En de echte liefhebber van pk's zal dan toch gaan voor de Kawa ZX-10R, gezien dat ie net over die 1:1 pk verhouding gaat (helaas drooggewicht verhouding, maar toch, maar ja... Yamaha heeft kennelijk een betere marketingsafdeling)
quote:Mwah, het is een stoer ding, maar meer ook niet... naar mijn mening dan he
Op maandag 19 januari 2004 12:40 schreef Bvlgari het volgende:
Ehhhh Suzuki Hayabusa?Das toch wel de motor toch?
quote:Goh, jij hebt vast een keer die busa van ghostrider voorbij zien komen...
Op maandag 19 januari 2004 14:23 schreef Bvlgari het volgende:
Ja maar smaken verschillen en ik heb het niet over de gemiddelde Hayabusa maar over de getunede versie,en de R1 is ook wel tof maar zie je gewoon teveel.
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:29 schreef Bvlgari het volgende:
Als je niks goed kan zeggen,zeg dan niks.Ik weet alles van die motor toevallig.
Hard rechuit, daar istie voor!
Om het snelst van A naar B te komen.
En dat is wat de meeste motorrijders niet zo boeiend vinden.
Bochten, daar gaat het om!
En daarvoor heeft de Busa iets teveel vermogen.. en idd ook beetje te log ja.
quote:Ja, is wel leuk...
Op maandag 19 januari 2004 14:41 schreef Steve-O het volgende:
Dis pas een motor
MV Agusta F4-SPR
[afbeelding]
BMW R1150RT
BMW R1150GS
BMW K1200LT
quote:Helemaal mee eens
Op maandag 19 januari 2004 14:51 schreef Chevy454 het volgende:
BMW R1150RT
BMW R1150GS
quote:*Tikt Patrick op de vingers*
Op maandag 19 januari 2004 14:53 schreef PatrickM het volgende:[..]
Helemaal mee eens
mag ik eigenlijk niet zeggen van mijn collega motorrijders
quote:
Op maandag 19 januari 2004 14:53 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
*Tikt Patrick op de vingers*
quote:Mag je idd niet zeggen.
Op maandag 19 januari 2004 14:53 schreef PatrickM het volgende:[..]
Helemaal mee eens
mag ik eigenlijk niet zeggen van mijn collega motorrijders
Een oom van me rijd op zo'n ding.
Handvatverwarming, ABS en navigatiesysteem.
quote:Dit is er een in dezelfde kleuren, maar dan heeft ie zwart/grijze velgen.
Op maandag 19 januari 2004 15:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Check uw email eens..
quote:Supermoto fan?
Op maandag 19 januari 2004 14:51 schreef Chevy454 het volgende:
KTM LC4 660SMC
KTM LC4 640 Supermoto
KTM EXC525 Supermoto
quote:Oh, hier dus
Op maandag 19 januari 2004 15:08 schreef PatrickM het volgende:[..]
Dit is er een in dezelfde kleuren, maar dan heeft ie zwart/grijze velgen.
En er zit zo'n dynojet kit op, K&N filter en ik geloof ook een carbon demper
quote:Ik neem wel aan dat een YZF750R beter rijdt dan een gare Honda VT500C
Op maandag 19 januari 2004 15:13 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Oh, hier dus
Leuk ding hoor.. zal wel beter rijden dan die van jou
quote:Wrom nie?
Op maandag 19 januari 2004 14:53 schreef PatrickM het volgende:[..]
Helemaal mee eens
mag ik eigenlijk niet zeggen van mijn collega motorrijders
Mijn maat heeft ook een 1150 GS,die die stuurt er toch menig supersportje mee uit! (ligt wel aan de bestuurder en niet aan de motor!)
De beemertjes zijn best wel OK, maar toch blijf ik bij m'n maxxie....
quote:Mee eens. Die 1150GS is een schitterende motor
Op maandag 19 januari 2004 15:37 schreef Herr.Flick het volgende:[..]
Wrom nie?
Mijn maat heeft ook een 1150 GS,die die stuurt er toch menig supersportje mee uit!
(ligt wel aan de bestuurder en niet aan de motor!)
De beemertjes zijn best wel OK, maar toch blijf ik bij m'n maxxie....
![]()
het is nu een droom, maar hij gaat er zeker komen .
Suzuki GSX -r
[Dit bericht is gewijzigd door Pumatje op 19-01-2004 15:56]
quote:1000
Op maandag 19 januari 2004 15:48 schreef Pumatje het volgende:
waarom heb ik mijn dreambike nog niet voorbij zien komen.het is nu een droom, maar hij gaat er zeker komen
.
Suzuki GSX 900-r
600, 750 of 1000..
De 1100 is een oud model
Maar Pumatje, waarom de 1000 en niet de 600 ofzo?
Hobbies en interesses 2Takt tuning, scooters, uitgaan, en mijn cindy
quote:sorry hoor, moet ik dan perse alle details weten.
Op maandag 19 januari 2004 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:
900R600, 750 of 1000..
De 1100 is een oud model
Maar Pumatje, waarom de 1000 en niet de 600 ofzo?
Hobbies en interesses 2Takt tuning, scooters, uitgaan, en mijn cindy
wat boeit het jou nou als iemand iets neerzet wat neit precies klopt, ( heb je andere posts ook gelezen )
Je hoeft niet steeds iedereen te vertellen hoe dom hij wel niet is.
quote:sorry hoor, maar als je van de droom motor niet eens de cilinderinhoud weet lijkt het me sterk dat je je er iets voor interesseerd, laat staan er van droomt. En wannabee mod? gelukkig niet, maar iets meer inhoud voordat je iets post is misschien wel gewenst voor sommige users.
Op maandag 19 januari 2004 15:56 schreef Pumatje het volgende:[..]
slashme, levensmoe ofzo?
Je ziet er hier @ topic beetje uit als wannabee mod.
wat boeit het jou nou als iemand iets neerzet wat neit precies klopt, ( heb je andere posts ook gelezen )
Je hoeft niet steeds iedereen te vertellen hoe dom hij wel niet is.
quote:je doet je voor als een ventje dat o zo graag controle zou hebben over iets. Wat zou het schelen als ik hier moet neerzetten wat voor cilinderinhoud dit beestje heeft.
Op maandag 19 januari 2004 16:06 schreef slashme het volgende:[..]
sorry hoor, maar als je van de droom motor niet eens de cilinderinhoud weet lijkt het me sterk dat je je er iets voor interesseerd, laat staan er van droomt. En wannabee mod? gelukkig niet, maar iets meer inhoud voordat je iets post is misschien wel gewenst voor sommige users.
niets.. totaal niets.
Krijg even een leven ofzo.
jij hebt pas inhoud met je posts joh!, elke keer die intelligente opmerkingen maken en vertellen hoe dom iedereen is en hoe onjuist hun info is.
Ik wil die motor graag, intresseert jou het wat of ik er wat van afweet.
quote:Scooters??? Als de sodemieter naar mijn topic komen en helpen
Op maandag 19 januari 2004 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:
900R600, 750 of 1000..
De 1100 is een oud model
Maar Pumatje, waarom de 1000 en niet de 600 ofzo?
Hobbies en interesses 2Takt tuning, scooters, uitgaan, en mijn cindy
quote:Dat stond dus in Pumatje zijn profiel..
Op maandag 19 januari 2004 16:13 schreef yup het volgende:[..]
Scooters??? Als de sodemieter naar mijn topic komen en helpen
Prop in de uitlaat van een Fox, hoe eruit halen?
quote:Welke motor? GSX-900r bestaat namelijk (nog) niet.
Op maandag 19 januari 2004 16:13 schreef Pumatje het volgende:[..]
Krijg even een leven ofzo.
jij hebt pas inhoud met je posts joh!, elke keer die intelligente opmerkingen maken en vertellen hoe dom iedereen is en hoe onjuist hun info is.Ik wil die motor graag, intresseert jou het wat of ik er wat van afweet.
quote:Laat die jongen toch een droommotor hebben...
Op maandag 19 januari 2004 16:17 schreef slashme het volgende:[..]
Welke motor? GSX-900r bestaat namelijk (nog) niet.
Mensen in hun waarde laten enzo..
quote:Ooops...
Op maandag 19 januari 2004 16:17 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Dat stond dus in Pumatje zijn profiel..
Ok Pumatje, come and help me!
quote:Als je een motor wil, moet je wel weten welke. GSX-R is een breed begrip
Op maandag 19 januari 2004 16:13 schreef Pumatje het volgende:[..]
Ik wil die motor graag, intresseert jou het wat of ik er wat van afweet.
ff buiten de bouwjaren om, maar:
GSX-R 600
GSX-R 750
GSX-R 1000
GSX-R 1100
GSX-R 1300
en dan nog degene die ik vergeten ben (er zullen ook nog wel lichtere en speciale uitvoeringen zijn)
Dus... ik zou vooral lekker blijven dromen als ik jou was
quote:/off-topic
Op maandag 19 januari 2004 16:20 schreef yup het volgende:[..]
Ooops...
![]()
Ok Pumatje, come and help me!
Prop in de uitlaat van een Fox, hoe eruit halen?
http://www.scooter-freaks.nl/techcenter/informatie/begrenzers.php
hij staat er niet tussen, maar de meeste begrenzers zitten op de zelfde plaats. Overigens, als je je fox nog niet zat ben, laat het lekker doen, is ie gelijk goed afgesteld en hebbie geen gezeik met een slecht lopende blok. (Ik heb zelf ook nog een Italjet Formula 50AC in de tuin staan voor als mijn motor dienst weigert, en voor in de zomer als het echt heet is ) Moet alleen haast ff mijn uitlaat door mijn vader laten stralen en op nieuw laten spuiten (roest een beetje
)
-edit-
laat ik de clue niet vergeten
Die scooter heb ik ook alle begrenzers eruit laten halen en af laten stellen voor 45 euro (was het voor een motor maar zo goedkoop )
Lijkt me wel lachen als de YZF 750 R doorgaat. Als ik m dan heb. Als ik dan bij een rollerbank controlle kom.
agent: 'Uw scooter is opgevoerd'
ik: 'Nee, afvoering is eruit gehaald '
agent: 'Niet zo bijdehand doen. De scooter heeft teveel vermogen, en daar mag je niet op rijden'
ik: 'Ik heb thuis een Yamaha YZF750R staan. Mag ik daar ook niet op rijden dan?'
agent: *schaamrood op zijn kaken, kan niet anders* 'Ja euh... ik weet het niet hoor euh... ja euh...'
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 19-01-2004 16:43]
Vmax... erg leuk die boost. Vooral als bij het uitacceleren ineens de boost erbij komt
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 19-01-2004 16:47]
quote:Ik heb gehad:
Op maandag 19 januari 2004 16:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had een Beta Ark
Kymco DJ50 (kan je je het voorstellen, ik op zo'n mini ding )
Puch Maxi
Puch Maxi S
en nu heb ik dan die Italjet
zal in de zomer meer door me vader gebruikt worden dan door mij , alhoewel, als het warm is, is een scooter ook wel lekker. Dan heb je niet zo'n warm groot motorblok onder je. Zeker met een potje op... gaaaaaaan (hij loopt btw ca 80 km p/h op de teller, dus zo'n 65 a 70 echte kilometers zoals we dat dan zeggen
met alleen alle begrenzers eruit)
quote:Heb er al praktisch 1
Op maandag 19 januari 2004 16:34 schreef PatrickM het volgende:[..]
Als je een motor wil, moet je wel weten welke. GSX-R is een breed begrip
ff buiten de bouwjaren om, maar:
GSX-R 600
GSX-R 750
GSX-R 1000
GSX-R 1100
GSX-R 1300en dan nog degene die ik vergeten ben (er zullen ook nog wel lichtere en speciale uitvoeringen zijn)
Dus... ik zou vooral lekker blijven dromen als ik jou was
verwacht over een jaartje er mee te kunnen rijden .
en je gaat je scooter toch niet wegbrengen. als je beetje technisch bent doe je dat zelf. en afstellen, denk je nou echt dat ze hem afstellen daar @ bromfietshop.
ze kijken welke rollen ze hebben liggen, en trekveren @ koppeling. En die gooien ze erin. niets is zo simpel als scooterblok.
Behalve dat gare motorblok dat je @ italjet formula 50 hebt.
(Morini)
beter heb je piaggio of mina.
quote:Kom maar hier dan
Op maandag 19 januari 2004 16:46 schreef -Cindy18- het volgende:
een vmax ;-)
1 brok dynamiet... 148 pktjes
Vrouwen houden van kracht tussen de benen!
quote:Zozo..
Op maandag 19 januari 2004 16:48 schreef PatrickM het volgende:[..]
Kom maar hier dan
zal ik je kracht tussen je benen laten ervaren
Kijk hem dan hard gaan, haha
quote:ROFLOL
Op maandag 19 januari 2004 16:48 schreef Pumatje het volgende:[..]
Heb er al praktisch 1
zit wel wat werk aan. Voorlicht unit neuq.
600 model geloof ik. Weet ik niet precies.
Ziet er wel uit als die @ pic.verwacht over een jaartje er mee te kunnen rijden
.
quote:Uhmmm... sproeier? Ik noem maar een dwarsstraat...
en je gaat je scooter toch niet wegbrengen. als je beetje technisch bent doe je dat zelf. en afstellen, denk je nou echt dat ze hem afstellen daar @ bromfietshop.ze kijken welke rollen ze hebben liggen, en trekveren @ koppeling. En die gooien ze erin. niets is zo simpel als scooterblok.
Behalve dat gare motorblok dat je @ italjet formula 50 hebt.
(Morini)beter heb je piaggio of mina.
Ennuh... denk je nou echt dat het mij ene fuck kan schelen wat voor blok eronder zit? Zolang die maar loopt. Dat is het belangrijkste wat ik aan een scooter vind. Als ie het maar altijd doet... desnoods met kickstarten (zoals net, ga morgen met scooter naar werk, omdat KM kabel kaduuk is van mijn Honda VT500C, en dan is het lastig te bepalen hoe hard je rijdt . Ik moest dus tanken, en scooter staat inmiddels al weer een maandje stil. Dus accu niet geheel vol meer, (ja, zo'n accu loopt leeg na verloop van tijd), dus kon ik gaan kikken
)
quote:"
Op maandag 19 januari 2004 16:52 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Zozo..
Kijk hem dan hard gaan, haha
quote:roflol.
Op maandag 19 januari 2004 16:55 schreef PatrickM het volgende:[..]
ROFLOL
[..]Uhmmm... sproeier? Ik noem maar een dwarsstraat...
Het is niet veel werk om je begrenzers eruit te halen, maar het is ook nog eens de kunst om je blok goed te laten lopenEnnuh... denk je nou echt dat het mij ene fuck kan schelen wat voor blok eronder zit? Zolang die maar loopt. Dat is het belangrijkste wat ik aan een scooter vind. Als ie het maar altijd doet... desnoods met kickstarten (zoals net, ga morgen met scooter naar werk, omdat KM kabel kaduuk is van mijn Honda VT500C, en dan is het lastig te bepalen hoe hard je rijdt
. Ik moest dus tanken, en scooter staat inmiddels al weer een maandje stil. Dus accu niet geheel vol meer, (ja, zo'n accu loopt leeg na verloop van tijd), dus kon ik gaan kikken
)
jaloezie, of gewoon pure shit dat je uitkraamt.
kies jij welke het is?
maatje van me heeft ninja, is gezellig met zijn 2en rijden hoor. Waaorm zou dat niet kunnen.
En wat is er met sproeier, kun je dat niet of.. ik snap je post niet helemaal. Beetje krom gepost imo.
blok goed laten lopen.
gast.
je weet echt niet waar je het over hebt en tegen wie denk ik.
maargoed.
back ontopic.
quote:ROFLOL
Op maandag 19 januari 2004 16:58 schreef Pumatje het volgende:[..]
roflol.
hoezo roflol kerel?jaloezie, of gewoon pure shit dat je uitkraamt.
kies jij welke het is?
maatje van me heeft ninja, is gezellig met zijn 2en rijden hoor. Waaorm zou dat niet kunnen.
En wat is er met sproeier, kun je dat niet of.. ik snap je post niet helemaal. Beetje krom gepost imo.
blok goed laten lopen.
gast.je weet echt niet waar je het over hebt en tegen wie denk ik.
maargoed.
back ontopic.
jij bent grappig
----------------------
qwoot.
heb niet eens startmotor meer.
hier wat pixjes van mijn sprinter. Kappen moet ik nog aanpassen en laten spuiten.
bloedjesnel, @ 14500 rpm
quote:Echte motormuis hoor, pas op
Op maandag 19 januari 2004 17:00 schreef PatrickM het volgende:[..]
ROFLOL
jij bent grappig
quote:Haha... verklaard alles
Op maandag 19 januari 2004 17:02 schreef Pumatje het volgende:
Dus accu niet geheel vol meer, (ja, zo'n accu loopt leeg na verloop van tijd), dus kon ik gaan kikken)
----------------------
qwoot.heb niet eens startmotor meer.
hier wat pixjes van mijn sprinter. Kappen moet ik nog aanpassen en laten spuiten.
[afbeelding]bloedjesnel, @ 14500 rpm
Vergeet je niet eerst wat rijbewijzen te halen...
en ook niet vergeten dat je de eerste 2 jaar alleen maar 25 kw mag rijden
quote:haha, helaasch
Op maandag 19 januari 2004 17:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij lijkt mij echt zo'n gast die Johnny heet en je vriendin heet dan Cindy
teun is de naam. patrickM vlammen mijn faam
Dat je daar op durft te rijden.. respect hoor
Je hebt zeker vrij vaak wielspins ? Zoveel kracht.. nou daar wacht ik nou effe een aantal jaar mee hoor, voor ik op zoiets ga rijden.
Eerst 2 jaartjes op mn Bandit600 (natuurlijk niets vergeleken met jouw scootah) en dan wil ik een GSX-R600.
Heel misschien daarna.. ALS ik durf dan...
quote:ik ben echt jaloers @ Pumatje
Op maandag 19 januari 2004 17:02 schreef slashme het volgende:[..]
Echte motormuis hoor, pas op
quote:Oke... nu leg ik blauw... ZUSTER... ZUURSTOF
Op maandag 19 januari 2004 17:03 schreef Pumatje het volgende:[..]
haha, helaasch
teun is de naam. patrickM vlammen mijn faam
![]()
quote:ruikt wel lekker met je juiste olie.
Op maandag 19 januari 2004 17:05 schreef Rietvaerder het volgende:Effe met je bakkes aan de 2 takt uitlaatgassen.. voor de Co2
quote:goh, meen je dat nou. wist ik niet eens zeg .
Op maandag 19 januari 2004 17:03 schreef PatrickM het volgende:[..]
Haha... verklaard alles
Vergeet je niet eerst wat rijbewijzen te halen...
en ook niet vergeten dat je de eerste 2 jaar alleen maar 25 kw mag rijden
zal toch maar gaan lessen dan.
quote:Hoeft toch niet joh, gewoon een kwestie van niet gepakt worden...
Op maandag 19 januari 2004 17:03 schreef PatrickM het volgende:
Vergeet je niet eerst wat rijbewijzen te halen...
quote:of heb ik al een motorrijbewijs.
Op maandag 19 januari 2004 17:06 schreef Pumatje het volgende:[..]
goh, meen je dat nou. wist ik niet eens zeg .
zal toch maar gaan lessen dan.
.. phew ben ik toch n og legaal bezg.
quote:Met al jouw scooterervaring heb je helemaal geen lessen meer nodig, gewoon direct aanvragen. Neem je je 600 mee tijdens het examen, gewoon een L aanhangen.
Op maandag 19 januari 2004 17:06 schreef Pumatje het volgende:[..]
goh, meen je dat nou. wist ik niet eens zeg .
zal toch maar gaan lessen dan.
quote:En dan ga je op een scooter rijden?
Op maandag 19 januari 2004 17:08 schreef Pumatje het volgende:[..]
of heb ik al een motorrijbewijs.
Hmmm.. zou het..
.. phew ben ik toch n og legaal bezg.
quote:nee, ehm.
Op maandag 19 januari 2004 17:09 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
En dan ga je op een scooter rijden?
Hoe diep kan men zinken...
Kun je beter tegen patrickM zeggen, onze grote knul die geen hitte tussen zijn benen kan verdragen.
Ik sprint ermee, simpelweg omdat 2takt zo ontzettend leuk en simpel is. 24 pk halen uit 70cc is toch grappig .Niet dat ik dat zo doe, maar daar draait het ongeveer allemaal om.
ik sprint er 150 meter mee, en klaar.
zelf heb ik geen motor helaas, geen geld op het moment. Maar dat hoeft de pret niet te bederven. ik kan wel die gsx kopen. Weet niet precies wat, en hoe. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Het is een schade gsx waarmee ik weet wat er gebeurt is. Zit wat werk aan. en stel het is niet wat ik wil, dan verkoop ik hem toch door.
maar ik denkdat het topic een beetje verkeerde kant op gaat .
misschien een apart topic voor deze discussie.
quote:moet je in motormeet 9 doen...tenminste je ging een motor halen toch?
Op maandag 19 januari 2004 17:12 schreef Pumatje het volgende:[..]
nee, ehm.
Kun je beter tegen patrickM zeggen, onze grote knul die geen hitte tussen zijn benen kan verdragen.
Ik sprint ermee, simpelweg omdat 2takt zo ontzettend leuk en simpel is. 24 pk halen uit 70cc is toch grappig
.Niet dat ik dat zo doe, maar daar draait het ongeveer allemaal om.
ik sprint er 150 meter mee, en klaar.
zelf heb ik geen motor helaas, geen geld op het moment. Maar dat hoeft de pret niet te bederven. ik kan wel die gsx kopen. Weet niet precies wat, en hoe. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Het is een schade gsx waarmee ik weet wat er gebeurt is. Zit wat werk aan. en stel het is niet wat ik wil, dan verkoop ik hem toch door.
maar ik denkdat het topic een beetje verkeerde kant op gaat
.
misschien een apart topic voor deze discussie.
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 19-01-2004 17:15]
quote:haha... topic is al verkeerde kant uit... so what the hell...
Op maandag 19 januari 2004 17:12 schreef Pumatje het volgende:[..]
nee, ehm.
Kun je beter tegen patrickM zeggen, onze grote knul die geen hitte tussen zijn benen kan verdragen.
Ik sprint ermee, simpelweg omdat 2takt zo ontzettend leuk en simpel is. 24 pk halen uit 70cc is toch grappig
.Niet dat ik dat zo doe, maar daar draait het ongeveer allemaal om.
ik sprint er 150 meter mee, en klaar.
zelf heb ik geen motor helaas, geen geld op het moment. Maar dat hoeft de pret niet te bederven. ik kan wel die gsx kopen. Weet niet precies wat, en hoe. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Het is een schade gsx waarmee ik weet wat er gebeurt is. Zit wat werk aan. en stel het is niet wat ik wil, dan verkoop ik hem toch door.
maar ik denkdat het topic een beetje verkeerde kant op gaat
.
misschien een apart topic voor deze discussie.
En als jij je rijbewijzen al hebt, dan staat jouw verstand niet in verhouding met je leeftijd (IQ is ver te zoeken bij jou iig )
quote:dat jij je laat verleiden tot een discussie op dit niveau zegt eerder iets over jezelf dan over mij patrickM.
Op maandag 19 januari 2004 17:15 schreef PatrickM het volgende:[..]
haha... topic is al verkeerde kant uit... so what the hell...
En als jij je rijbewijzen al hebt, dan staat jouw verstand niet in verhouding met je leeftijd (IQ is ver te zoeken bij jou iig
)
ik heb niet al mijn rijbewijzen hoor. Maar zelf doe je een beetje erg uit de hoogte terwijl je zelf nog vrolijk rondrijd op je scootertje.
ik denk toch dat de modjes dit niet leuk vinden, daarom back ontopic en een apart topic voor discussies als dit.
quote:nog heel even offtopic: hoe is je LG?
Op maandag 19 januari 2004 17:17 schreef Pumatje het volgende:[..]
dat jij je laat verleiden tot een discussie op dit niveau zegt eerder iets over jezelf dan over mij patrickM.
ik heb niet al mijn rijbewijzen hoor. Maar zelf doe je een beetje erg uit de hoogte terwijl je zelf nog vrolijk rondrijd op je scootertje.
ik denk toch dat de modjes dit niet leuk vinden, daarom back ontopic en een apart topic voor discussies als dit.
quote:ja goed, maar wel klinkt de persoon aan de andere kant wat vreemd ( speaker)
Op maandag 19 januari 2004 17:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
nog heel even offtopic: hoe is je LG?
quote:
Op maandag 19 januari 2004 17:17 schreef Pumatje het volgende:[..]
dat jij je laat verleiden tot een discussie op dit niveau zegt eerder iets over jezelf dan over mij patrickM.
ik heb niet al mijn rijbewijzen hoor. Maar zelf doe je een beetje erg uit de hoogte terwijl je zelf nog vrolijk rondrijd op je scootertje.
ik denk toch dat de modjes dit niet leuk vinden, daarom back ontopic en een apart topic voor discussies als dit.
ga jij ff het verhaal naar je eigen hand zetten jochie...
en wat ik al veel eerder zei... lekker blijven dromen
quote:huh? hoe bedoel je?
Op maandag 19 januari 2004 17:20 schreef Pumatje het volgende:[..]
ja goed, maar wel klinkt de persoon aan de andere kant wat vreemd ( speaker)
quote:Dynokitje... K&N filtertje... open sport uitlaat met aangepaste uitlaatbochten. Inlaat aanpassen. Motorboring vergroten... etc... etc...
Op maandag 19 januari 2004 17:21 schreef Youp het volgende:
een GSX-R opvoeren is nog veel leuker dan een *** scooter...
quote:andere injectors, andere cilinderkop, misschien andere nokkenassen
Op maandag 19 januari 2004 17:25 schreef PatrickM het volgende:[..]
Dynokitje... K&N filtertje... open sport uitlaat met aangepaste uitlaatbochten. Inlaat aanpassen. Motorboring vergroten... etc... etc...
Maar gelukkig zijn de huidige motoren al gek genoeg
quote:Niet gaan overdrijven he, het zijn er maar 145.....
Op maandag 19 januari 2004 16:46 schreef -Cindy18- het volgende:
een vmax ;-)
1 brok dynamiet... 148 pktjes
Vrouwen houden van kracht tussen de benen!
quote:uhm, het is algemeen bekend dat je je zak zo koel mogelijk moet houden, als ie bevroeren is is ie weer te koel.... dat je dat niet weet zeg... je hebt nog veel te leren jongen
Op maandag 19 januari 2004 17:12 schreef Pumatje het volgende:[..]
Kun je beter tegen patrickM zeggen, onze grote knul die geen hitte tussen zijn benen kan verdragen.
quote:Een hete zomerperiode is de enigste periode dat het echt leuk is om over de snelweg te rijden
Op maandag 19 januari 2004 17:41 schreef MewBie het volgende:[..]
uhm, het is algemeen bekend dat je je zak zo koel mogelijk moet houden, als ie bevroeren is is ie weer te koel.... dat je dat niet weet zeg... je hebt nog veel te leren jongen
en tja, in de zomer met zo'n warm blok tussen je benen in tja... dat gaat een beetje tegen de algemeen bekende dingen in he
quote:heb geen verstand van moters maar deze is echt godelijk
Op zondag 18 januari 2004 19:53 schreef SP33D_FR34K het volgende:
tis 'slechts'een prototype, maar wel een droommotor:de honda Xaxis......
goddelijk..
quote:Is een leuk brommertje ja (ook 125cc motoren vallen nog in die categorie. Pas bij 250cc 2 takt bij 60 pk en meer, en een kilotje of 130/140 gaat het pas richting motor
Op maandag 19 januari 2004 17:48 schreef Fuxl het volgende:
Ik vind dit echt een brute racebak:
quote:T'is gewoon een 50cc'tje, het plaatje heet toevallig 125
Op maandag 19 januari 2004 18:10 schreef PatrickM het volgende:[..]
Is een leuk brommertje ja (ook 125cc motoren vallen nog in die categorie. Pas bij 250cc 2 takt bij 60 pk en meer, en een kilotje of 130/140 gaat het pas richting motor
)
quote:Maar als iemand brommer gaat/wil rijden op zijn 16e en je hebt toevallig geld genoeg, vind ik dit soort brommers altijd leuker dan scooters...
Op maandag 19 januari 2004 18:16 schreef Fuxl het volgende:[..]
T'is gewoon een 50cc'tje, het plaatje heet toevallig 125
Topic: Jouw droom motor!
niet
jouw droom grasmaaier/scooter/brommer/fiets!
*Roy die ooit een Firefox ( nog altijd: ) 70 evo onder zijn kont had, en nog een custom paint erop ook
*
quote:Uhmmm, valt dit ook onder scooter geouwehoer?
Op dinsdag 20 januari 2004 09:33 schreef SP33D_FR34K het volgende:
Hey gasten, pleur eens op met dat scooter geouwehoer!Topic: Jouw droom motor!
quote:Doe dit maar in mijn oude topic PatrickM
Op dinsdag 20 januari 2004 17:33 schreef PatrickM het volgende:[..]
Uhmmm, valt dit ook onder scooter geouwehoer?
Suzuki Burgman 650 Executive
[afbeelding]
quote:*gaat gauw kijken*
Op dinsdag 20 januari 2004 18:21 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Doe dit maar in mijn oude topic PatrickM
Imago motorscooter
-edit-
is erg oude topic...
gaat zo ff 'kickje' omhoog doen
quote:Gilera DNA anyone?
Op maandag 19 januari 2004 18:02 schreef TheFonz het volgende:[..]
heb geen verstand van moters maar deze is echt godelijk
Die nieuwe zijn namelijk allemaal monsters om te zien...
Ruil ik m'n R6 zo voor in...
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 21:19 schreef Exision het volgende:[..]
Gilera DNA anyone?
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 21:19 schreef Exision het volgende:[..]
Gilera DNA anyone?
Mijn fiets is zelfs sneller
quote:Gilera DNA is een van de leukere scooters vind ik:
Op woensdag 21 januari 2004 21:54 schreef masuyo het volgende:[..]
Ik heb zelf op schakelbrommers gereden maar daar gaat het hier niet over natuurlijk.
Nu heb ik bijna 2 jaar m'n A rijbewijs en mag over 18 dagen op een zware motor stappen en heb de 25kW-tijd doorgebracht op een 250cc viertaktmotortje.
Mijn grote droom is de Ducati 748 in het geel en ik ben niet de enige in dit topic zie ik. Wat mooi wat mooi, paar lekkere open uitlaatjes eronder en uiterlijk en geluid zijn perfect!
Maar dat wordt nog een paar jaartjes sparen helaas....MAAR OOIT......
quote:zo'n "scooter" vindt ik meer iets voor de gassies die graag motor willen rijden maar er te jong voor zijn
Op woensdag 21 januari 2004 22:50 schreef masuyo het volgende:
[offtopic]
ik heb een dna
[afbeelding]
[/offtopic]
quote:klopt precies
Op woensdag 21 januari 2004 23:22 schreef MewBie het volgende:[..]
zo'n "scooter" vindt ik meer iets voor de gassies die graag motor willen rijden maar er te jong voor zijn
quote:ieder zijn eigen mening, ik vind hem wel mooi
te groot voor de scooters, te klein voor de motoreneerlijk gezegd vindt ik zo'n dna er niet uit zien
quote:Ik vind het opzich een grappig vormgegeven ding... alleen jammer dat het motorische gedeelte van een scooter is... Maar ach... als je nog geen motor mag rijden is dit wel een leuk alternatief (alhoewel een TZR50 oid dan toch leuker is)...
Op woensdag 21 januari 2004 23:22 schreef MewBie het volgende:[..]
zo'n "scooter" vindt ik meer iets voor de gassies die graag motor willen rijden maar er te jong voor zijn
te groot voor de scooters, te klein voor de motoreneerlijk gezegd vindt ik zo'n dna er niet uit zien
Ach... ben blij dat ik mijn motorrijbewijs heb en vooral op motor rij (momenteel een Honda VT500C, en als ie weg is voor reparatie en onderhoud, dan dus op scootertje).
Btw krijg ik waarschijnlijk in de lente/begin zomer een motor die al wel redelijk richting mijn droom gaat (Yamaha YZF750R van 1994) (dan nog ff een paar jaartjes doorsparen voor de Kawa ZX10-R de betere tegenhanger van de Yamaha R1
)
quote:Cool ding, dat is geen standaard husqvarna neem ik aan?
Op zondag 18 januari 2004 19:16 schreef Scalle-- het volgende:
Husqvarna Nox:
Ik rijd nu Aprilia RSV Mille:
Maar ik wil een Ducati 999 S natuurlijk
Vind alleen de voorkant van de nieuwe Ducati's niet echt geslaagd, vond het ouwe model echt stukken mooier.
Niet dat de nieuwe lelijk is maar toch
quote:Dat vond ik eerst ook echt helemaal niks, maar na er enkele tientallen uren naar gestaard te hebben op mijn scherm, vind ik het nu juist schitterend! Die nieuwe voorkant is net als sommige hele goeie muziek, waar je eerst een paar keer naar moet luisteren voor je het echt gaat waarderen. Dat zijn meestal juist de mooiste dingen wil ik maar zeggen
Op donderdag 22 januari 2004 13:33 schreef Makster het volgende:
Vet ding die Mille !!!Vind alleen de voorkant van de nieuwe Ducati's niet echt geslaagd, vond het ouwe model echt stukken mooier.
Niet dat de nieuwe lelijk is maar toch
Tis alleen jammer dat ze niet te betalen zijn, maarja, misschien is het daarom juist wel zo stoer
quote:Daar heb je opzich ook weer een punt.
Op donderdag 22 januari 2004 16:40 schreef Dr_Morreau het volgende:
Hmm, ja er zijn goedkopere motoren te krijgen ja... Maar echt heel veel duurder dan die aprilia RSV millle zijn ze ook weer niet. Volgens mij kost die 999S ca. 19000 eurios...
Maar ooit zal en een Duc komen !!!! De gele 748 is ook heel erg
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:47 schreef Makster het volgende:[..]
Daar heb je opzich ook weer een punt.
Voor mij zijn ze in ieder geval nog ff TE duur.
Rij nu op deze, tis mijn eerste motor en ben er best trots op
[afbeelding]
[afbeelding]Maar ooit zal en een Duc komen !!!! De gele 748 is ook heel erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |