"voor" dacht ikquote:Op maandag 13 december 2004 16:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, is het nu "voor mijn part" of "van mijn part" ?
Of mag het allebei?
quote:Op maandag 13 december 2004 16:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, is het nu "voor mijn part" of "van mijn part" ?
Of mag het allebei?
ik vind ze wel okquote:Op donderdag 16 december 2004 17:55 schreef Mons het volgende:
ja de stickers in de openingspost zijn fokkin lijp![]()
Hoe bedoel je eerder??quote:Op donderdag 23 december 2004 18:21 schreef ThE_ED het volgende:
Overigens, de gemeente schijnt het plakken als illegaal posteren te zien en ook als zodanig (Fiks!) te beboeten. Ik zou eerder zeggen dat het om een soort grafitti gaat.
Nouja, grafitti kun je ook als kunst zien natuurlijk... Maar dat bedoelde ik niet hier.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hoe bedoel je eerder??
Eerder grafitti dan kunst??
Oh, bedoel je het op die manier. Dan ben ik blij dat ik het ff navroeg, anders had ik je verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nouja, grafitti kun je ook als kunst zien natuurlijk... Maar dat bedoelde ik niet hier.
Als je niet uit reclame/winstoogmerk stickers plakt, vind ik dat je het strafrechterlijk niet als posters plakken, maar als een minimale vorm van grafitti moet zien. Dus puur qua strafbepaling zegmaar. (Niet dat de boete voor grafitti zo laag is volgens mij..)
Sowieso, ook buiten dit gesticker, is het vaak opmerkelijk moeilijk om iets simpels te bedenken dat er toch leuk en aansprekend uitziet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:24 schreef Trickk het volgende:
Site van the London Police:
http://www.thelondonpolice.com/
Vind dat ze leuke "dingen" maken, heel simpel maar toch heeft het wel iets...
Ik zat er toevallig laatst nog aan te denken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:30 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Volgens mij is dit topic ook redelijk dood of niet?
Of zijn er nog mensen met coole stickerpics?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |