abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 januari 2004 @ 12:34:14 #1
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_16362991
We moeten snel weer die baricades op, anders worden we helemaal gefokt door die anti-rook fundamentalisten. We moeten die extremisten van die WHO een halt toeroepen. Niemand gaat ons voorschrijven hoe wel moeten leven. Dit is geen moslimstaat hier!

In dit forum wil ik met belangstellenden plannen gaan smeden voor een groot rokersprotest!

Mij als niet-rokerde rokerssympatisant bevalt het me niet hoe de regerings ons een beetje gaat voorschrijven hoe we moeten leven. Dit lijkt een beetje op een totalitaire dictatuur. Hier moet snel verandering in komen!

Dus, wie doet er mee? (mensen die niet mee willen doen, post AUB niet)

En verder, hoe pakken we dit aan? Welke datum en waar?

Mijn plan was om op het Binnenhof in Den Haag te gaan paffen.

We kunnen ook aan burgelijke ongehoorzaamheid op de publieke tribune in de tweede kamer gaan doen ?

Wie heeft er nog meer briljante ideeen (wel serieus aub) ?

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  Redactie Frontpage zondag 18 januari 2004 @ 12:35:56 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16363040
quote:
Op zondag 18 januari 2004 12:34 schreef Karzeuler het volgende:
Mijn plan was om op het Binnenhof in Den Haag te gaan paffen.
Strak plan, en als jullie dan daar ook blijven roken! Top.
  zondag 18 januari 2004 @ 12:36:51 #3
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_16363058
quote:
Op zondag 18 januari 2004 12:35 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Strak plan, en als jullie dan daar ook blijven roken! Top.

Net zo lang tot we die ministers er uit gerookt hebben
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  Redactie Frontpage zondag 18 januari 2004 @ 12:37:40 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16363078
quote:
Op zondag 18 januari 2004 12:36 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Net zo lang tot we die ministers er uit gerookt hebben

of julliezelf dood.
pi_16363111
Helemaal mee eens. We hebben al lang genoeg met ons laten sollen. Ik ben voor!

* marbe weet alleen niet hoe het moet worden aangepakt.

Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  zondag 18 januari 2004 @ 12:43:07 #6
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_16363205
Het antirook beleid begint en bevolkingsklasse te onderdrukken. Een gelijkwaardige dialoog is in mijn ogen de enigste optie, vanaf het moment dat de overheid dacht het beter te kunnen doen dan 'roken dat lossen we samen op' is het beleid richting onderdrukking van een bevolkingsklasse gegaan. Hier moet zeker een halt toegeroepen worden! Activisme lijkt steeds een betere optie!
don't you know my tears will cause an inferno
  zondag 18 januari 2004 @ 12:55:02 #7
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_16363528
Om een goed georganiseerde vuist te vormen tegen de fanatieke groep anti-rookfundamentalisten, is het belangerijk om een harde kern van mensen te vormen die zich helemaal voor deze zaak willen inzetten

Belangerijk is dus dat deze mensen bereid zijn hun vrije tijd op te offeren voor deze zaak
Discipline hebben
Niet gauw ontmoedigt raken
Zich verbaal goed kunnen verweren tegen de sluwe aanhangers van de WHO en anderen die tot sub organisaties van het WHO horen (zoals Stivoro)

Verder is het belangerijk dat wij goede tegenargumenten hebben waar anti-rookfundamentalisten niet zo gauw terug van hebben

pi_16363610
ik doe mee
When there is no more room in hell, the dead will walk the earth
  zondag 18 januari 2004 @ 12:59:29 #9
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_16363653
Een collega van de radio is overigens al in gesprek met iemand van Forces

Maar vraagje: heeft iemand hier al ervaring met het organiseren van protesten?

[Dit bericht is gewijzigd door Karzeuler op 18-01-2004 13:02]

pi_16363659
Ik laat mijn mening over roken maar in het midden en toch geef ik je ergens gelijk.

Den haag en de hele kliek met bemoeials weten niet van ophouden, straks is de frituur ook in de ban omdat het "slecht" is. Het is weer een typische laster campagne via reclame's en erger nog accijns.
Mijn borreltje is gestegen van 13 naar 17 euro.

Dus regel maar een grote partij daar want andere "lusten" worden ook bedreigd en dat moet voorkomen worden.

Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  zondag 18 januari 2004 @ 13:11:40 #11
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_16364023
quote:
Op zondag 18 januari 2004 12:59 schreef Sportguy het volgende:
Ik laat mijn mening over roken maar in het midden en toch geef ik je ergens gelijk.

Den haag en de hele kliek met bemoeials weten niet van ophouden, straks is de frituur ook in de ban omdat het "slecht" is. Het is weer een typische laster campagne via reclame's en erger nog accijns.
Mijn borreltje is gestegen van 13 naar 17 euro.

Dus regel maar een grote partij daar want andere "lusten" worden ook bedreigd en dat moet voorkomen worden.

Ik zal je zeggen, dat soort dingen zitten er ook aan te komen

de kliek die zo fanatiek het roken aan het bestrijden is, is ook bezig met een campagne tegen drank en eten
Ze willen bijvoorbeeld restuarants gaan aanpakken. er mag niet meer teveel calorieen geserveerd worden bijv. en minimaal een glas wijn per klant.
Het probleem is dat ze dit beetje bij beetje willen invoeren, zodat men er langzaam aan gewend kan raken. Als je die wetten en regels er in een keer inramt, dan roept dat weerstand op.
Stel dat men 10 jaar geleden alle anti-rookwetten die we nu hebben, in een keer er in hadden geramt, dan stond bijna iedereen op z'n achterste poten.
Als alle wetten die er aan zitten te komen op het gebied van roken, drank en eten, er nu in een keer in een keer in worden geramt, hoe zouden de doorsnee Nederlanders dan reageren?
Het wordt tijd dat we DAT eens duidelijk gaan maken, mischien dat er dan een hoop op de been komt?

pi_16364255
Als ik jullie was zou ik allemaal uit protest stoppen! Want jullie leveren de schatkist zoveel geld op, dat de Nederlandse Staat meteen failliet zou gaan als jullie met z'n alleen geen sigaretten meer kopen!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 18 januari 2004 @ 13:24:44 #13
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16364336
Ik zie ze al staan op het Malieveld
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_16365242
quote:
Op zondag 18 januari 2004 13:11 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Ik zal je zeggen, dat soort dingen zitten er ook aan te komen

Ja duuh dat heb ik wel door hoor.
quote:
de kliek die zo fanatiek het roken aan het bestrijden is, is ook bezig met een campagne tegen drank en eten
Ze willen bijvoorbeeld restuarants gaan aanpakken. er mag niet meer teveel calorieen geserveerd worden bijv. en minimaal een glas wijn per klant.
Het probleem is dat ze dit beetje bij beetje willen invoeren, zodat men er langzaam aan gewend kan raken. Als je die wetten en regels er in een keer inramt, dan roept dat weerstand op.
Stel dat men 10 jaar geleden alle anti-rookwetten die we nu hebben, in een keer er in hadden geramt, dan stond bijna iedereen op z'n achterste poten.
Als alle wetten die er aan zitten te komen op het gebied van roken, drank en eten, er nu in een keer in een keer in worden geramt, hoe zouden de doorsnee Nederlanders dan reageren?
Het wordt tijd dat we DAT eens duidelijk gaan maken, mischien dat er dan een hoop op de been komt?
Die kliek bestaat uit inspraak commissies en dat kan op elk vlak, zo heb je milieufreaks die bezonnen moord en brand schreeuwen als er 1 korrel beton gemaakt wordt. Goed mensen moeten dan uit de auto, vervolgens gaan ze de aanleg van spoorwegen (hsl etc.) blokkeren.

Kortom het hele kliekje dat is een samensmelting van een ieders gezeik, kortom zeik minder en doe vooral wat jezelf wil.

Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_16366529
Dit doet me denken aan de film hackers:

Hackers of the world unite.......

zondag 18 januari 2004 @ 15:09:28 #16
81575 tedje-van-es
Same voor ons eigu
pi_16367010
Dr zou eigenlijk een politieke partij moeten zijn die het voor ons rokers op neemt...
Steun de tegenpartij!
  zondag 18 januari 2004 @ 15:17:57 #17
80714 ElPatrico2002
werkt aan zijn persoonlijkheid
pi_16367266
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:09 schreef tedje-van-es het volgende:
Dr zou eigenlijk een politieke partij moeten zijn die het voor ons rokers op neemt...
PvdR - Partij van de Rokers
CR - Cenrale Rokers
LPF - Lijpe Paf Familie
Rokers Rechts

Ik vind het allemaal goed, Als ík maar Minister van Rookbeleid mag zijn op het Ministerie van Rokende Zaken.

You cant enjoy light if you havent seen darkness
  zondag 18 januari 2004 @ 16:55:02 #18
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_16369984
Oja, wisten jullie het al? de nazi's waren ook tegen roken!
Dat kan geen toeval wezen

zondag 18 januari 2004 @ 16:57:49 #19
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_16370047
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:52 schreef McKillem het volgende:
Dit doet me denken aan de film hackers:

Hackers of the world unite.......

'T is een vrij algemene kreet hoor.
Volgens mij komt het uit de linkse hoek: Communisten allerlande verenigt u, ofzo
pi_16370806
ister geen site ofzo met een we zijn tegen het rookbeleid gebeuren ?
qué usted hacen con una firma
  zondag 18 januari 2004 @ 17:23:13 #21
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_16370835
* JAM steekt er nog een op.

Rokers aller landen, verenigt u !

"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zondag 18 januari 2004 @ 18:11:25 #22
80714 ElPatrico2002
werkt aan zijn persoonlijkheid
pi_16372113
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:22 schreef samawi het volgende:
ister geen site ofzo met een we zijn tegen het rookbeleid gebeuren ?
GEVONDEN!
Forces-nl
You cant enjoy light if you havent seen darkness
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')