ik heb in dit topic
[GEZ] LEGO!!! van xAn52 een partij star wars lego gekocht...
Heb de 26e april het geld al overgemaakt en hij zou die dag het pakket opsturen. Na vele mailtjes die nooit beantwoord werden kwam hij met de melding dat hij in duitsland had gezeten voor werk en dat hij vrijdag 7 mei het pakket zou opsturen. Ondertussen is het donderdag 13 mei en hij laat na uitvoerig mailen (en zelfs bellen, want ik ben achter zijn huisadres en telefoonnummer gekomen) nog steeds niets van zich horen...
Binnenkort maar even met een knokploegje bij hem langs gaan... Tenzij hij eindelijk een keer die lego opstuurt... Of iig iets van zich laat horen, want dit lijkt helemaal nergens meer op...
Edit: Ik heb vandaag eindelijk een mailtje gehad van xAn52, het pakket is verstuurd, nu nog afwachten of de lego nog wel goed is of dat ie het uit frustratie heeft laten smelten, maar ik denk dat het eindelijk normaal afgehandeld is, dus wat hierboven staat kan misschien vergeten worden...
Edit2: Vandaag lego binnen gekregen, jammer dat het zo moest en dat hij zijn beloftes niet na kwam, maar alles is toch nog goed gekomen... CASE CLOSED!
[ Bericht 5% gewijzigd door Yawgmoth op 15-05-2004 13:19:12 ]