abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17758529
quote:
Op maandag 1 maart 2004 17:44 schreef Fannetje het volgende:
Helaas moet ik mijn vooralsnog mijn eerste slechte ervaring melden

Ik heb in [tk][pika]gameboy loopspeeltje (Nintento) op maandag 16 februari een spelletje van user Frenzy2003 - Profiel van frenzy2003 - gekocht en direct het geld overgemaakt.

Het is nu twee weken later en ik heb nog niets ontvangen, hoewel het geld dus al twee weken op zijn rekening staat.Op de mail die ik een aantal dagen geleden gestuurd heb, heb ik geen reactie gehad, hoewel de betreffende user wel online is geweest (handig, die statistieken in het profiel) Zometeen gaat de volgende mail de deur uit.

Het zou erg jammer zijn, want ik heb nog nooit eerder slechte ervaringen met kopen via internet gehad!

-Edit- Inmiddels mail terug gehad, hij belooft het spel morgen op te sturen
het geld is inmiddels overgemaakt. een voor fannetje
pi_17767872
[TK] Xbox met paar spellen.

Goed geregeld, vandaag alles opgehaald en afgerekent.
Alles werkte goed dus ik ben blij
pi_17796291
[TK/TR] Raid moederbord met lichtgevende Fan

Shagya heeft em netjes opgehaald zoals afgesproken
pi_17804465
Heb een slechte ervaring met whister1979.
Hij verkocht mij 2 spellen (Splinter Cell en SSX Tricky) + remote control voor 40 euro.
Omdat ik niet in staat was binnen afziendelijke tijd heb ik hem gevraagd om het op te sturen.
Hij bood aan dat ik vooraf 42,50 over maakte en dat hij de rest zou betalen.

Vandaag naar het postkantoor. Daar bleek dat hij het ongefrankeerd had verstuurd en ik dus 12,05 EXTRA kon betalen.

Geen goed woord voor die gozer

[TK] Xbox Games en dvd Controller
  donderdag 18 maart 2004 @ 17:22:40 #80
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_17804554
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 22:31 schreef KingB het volgende:
[TK] Samsung SGH s300 kan op slot.. is verkocht, niet op fok btw
Ehm, dit hoort hier niet...
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 14:24 schreef Moody het volgende:
[TK] Apple iPod - 2e generatie - 10gig - incl. iSkin

verkocht....
En dit ook niet

Om het even ontopic te houden was Treinhomo een prima koper.. Geld vol vertrouwen vooruit naar mij overgemaakt zonder bewijs dat ik het ook echt op zou sturen.. Uiteraard eerlijk overgestoken, en zonder problemen verlopen.. Prima transactie!
pi_17806322
deal gesloten met DiMacho, geld was snel overgemaakt! en ik heb net mijn notebookprinter op de post gedaan
pi_17829897
Laptopprinter is al in Weesp, mar ik was te laat voor de postbode... dat wordt maandag!! Thanx! ID-Tweak!
pi_17833197
[TK] Complete P3 600MHZ met 17" Iiyama VM pro 410 Monitor
Na een enerverende heenreis en het duizendmaal vervloeken van de routeplanner is de deal met Tummeke snel en netjes verlopen. Hij had de spullen netjes draaiende klaar staan, dus het vertrouwen was er meteen. Ingepakt en wegwezen.
Perfect verlopen dus.
pi_17833283
Ik heb een HP Laserjet 6L gekocht. daarvoor een aardig tijdje heen en weer gemaild, tot op het laatste mailtje de boel ineens vervreemde. De koper zou er niet meer zijn, maar de vrouw van de koper zou de koop afhandelen. Ze had nergens verstand van dus kon ze geen testpagina tonen. Kom ik thuis met dat ding, doet ie het uiteraard niet. Ik gelijk terugmailen, krijg wel een normale reactie en aangeboden wordt om de printer te retouren. Wijze les voor de volgende keer. geen testpagina, geen koop....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 21 maart 2004 @ 20:40:40 #85
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_17873203
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[TK] Complete P3 600MHZ met 17" Iiyama VM pro 410 Monitor
Na een enerverende heenreis en het duizendmaal vervloeken van de routeplanner is de deal met Tummeke snel en netjes verlopen. Hij had de spullen netjes draaiende klaar staan, dus het vertrouwen was er meteen. Ingepakt en wegwezen.
Perfect verlopen dus.
Wist niet dat de route zo'n probleem was geweest...
Idd van deze kant ook perfect verlopen. Vertrouwen was prima, en na een wat stroef verloop van het aanvankelijke bieden was de afhandeling prima geregeld..
pi_17884285
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 17:18 schreef rick82 het volgende:
Heb een slechte ervaring met whister1979.
Hij verkocht mij 2 spellen (Splinter Cell en SSX Tricky) + remote control voor 40 euro.
Omdat ik niet in staat was binnen afziendelijke tijd heb ik hem gevraagd om het op te sturen.
Hij bood aan dat ik vooraf 42,50 over maakte en dat hij de rest zou betalen.

Vandaag naar het postkantoor. Daar bleek dat hij het ongefrankeerd had verstuurd en ik dus 12,05 EXTRA kon betalen.

Geen goed woord voor die gozer

[TK] Xbox Games en dvd Controller
Hmm... hij heeft mij vanmorgen gemeeld met de mededeling dat het een fout is van TPG.
Met een spoed tranfser heeft hij de verzendkosten + wat extra's overgemaakt.
Het staat nu al op mijn rekening.

Neem alles terug over hem
pi_17893083
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 18:19 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

het geld is inmiddels overgemaakt. een voor fannetje
Deze reactie snap ik ook al niet echt.

Via mail met webby begreep ik dat deze user één van de spelletjes kon terughalen en voor de ander het geld terug zou geven. Webby had dat dus met hem afgesproken, maar ik heb ook al geen geld terug gehad.
pi_17921758
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 11:25 schreef Lexi het volgende:
khad 2 discolichten en een rookmachine aangeboden, hierop was geboden door eggsTC en sj44k. eggsTC had "ineens" iets anders gevonden toen ik em erover aansprak en van sj44k hoor ik helemaal niets meer.

[TK] Set Discolichten (Lichteffecten) /Rookmachine
en nu heb ik het geld voor je rookmachine overgemaakt (35 euro) zit ik al 3 weken te wachten......
wanneer stuur je hem nou eens op? kun je anders het geld gewoon terug storten? je reageert niet op me email'tjes en je telefoon neem je ook niet op
pi_17955363
Pabo lingerie setje gekocht van BjornB. Aardige gast via email en het setje na 1.5 binnen gekregen. Incl een extraatje die hij zelf van Pabo had gekregen. Perfect service

Topic: [TK] String + Beha Pabo
User: Profiel van BjornB
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:06:58 #90
73220 Lexi
Beetje jammer.
pi_17964563
sorry dat het wat langer duurde ahmed.. maar tis ondertussen al gepost en onderweg, reden wil ik je via mail wel uitleggen als je het moet weten...
pi_17968207
quote:
Op maandag 22 maart 2004 18:05 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Deze reactie snap ik ook al niet echt.

Via mail met webby begreep ik dat deze user één van de spelletjes kon terughalen en voor de ander het geld terug zou geven. Webby had dat dus met hem afgesproken, maar ik heb ook al geen geld terug gehad.
je kan wel helemaal mij lopen afzeiken in dit topic,maar als het is afgehandeld word dat niet gemeld. webby heeft het ook niet gemeld maar had dit wel beloofd. dit vind ik dus niet eerlijk en verwacht toch dat jullie even reageren.
pi_17972160
Ik weet verder niet hoe het met Fannetje zit. Dat is de zaak tussen hun 2, ondanks dat ik tevens beide had gemailt om contact met elkaar op te nemen. Met mij heeft hij het perfect afgehandeld verder. Na die melding dat hij 1 van de 2 terug had gehaald en die nog kon verzenden hadden we onderling bepaald dat ik die zou krijgen en een dag later had ik hem in huis. Achteraf heeft hij nog gevraagd of het in orde was en ik heb dat bevestigd.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_17972211
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 23:07 schreef Webby het volgende:
Ik weet verder niet hoe het met Fannetje zit. Dat is de zaak tussen hun 2, ondanks dat ik tevens beide had gemailt om contact met elkaar op te nemen. Met mij heeft hij het perfect afgehandeld verder. Na die melding dat hij 1 van de 2 terug had gehaald en die nog kon verzenden hadden we onderling bepaald dat ik die zou krijgen en een dag later had ik hem in huis. Achteraf heeft hij nog gevraagd of het in orde was en ik heb dat bevestigd.
mijn dank voor je reactie webby. top
pi_17973579
Heb een spel gekocht van Cox. weet niet meer of dat zijn nnick was hier maar goed. Heb dus UT via hem gekegen. Ten eerste voor een zeer nette prijs en most of all na een zeer vriendelijke afhandeling. We hebben ff alles via msn afgesproken...ikke centen overgemaakt en voila:cd was meteen 2 dagen later zeeeeeeer keurig verpakt in luxe hoes met alles erop en eraan aangekomen!!! en niet eens alleen de cd waar ik om vroeg maar ook de bonus cd!

Van mij iig een heel erg dikke positieve beoordeling. Absoluut aan te raden!
pi_17983230
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 00:14 schreef poudaman het volgende:
Heb een spel gekocht van Cox. weet niet meer of dat zijn nnick was hier maar goed. Heb dus UT via hem gekegen. Ten eerste voor een zeer nette prijs en most of all na een zeer vriendelijke afhandeling. We hebben ff alles via msn afgesproken...ikke centen overgemaakt en voila:cd was meteen 2 dagen later zeeeeeeer keurig verpakt in luxe hoes met alles erop en eraan aangekomen!!! en niet eens alleen de cd waar ik om vroeg maar ook de bonus cd!

Van mij iig een heel erg dikke positieve beoordeling. Absoluut aan te raden!
Het ging dus over mij .
pi_17986057
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 20:51 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

je kan wel helemaal mij lopen afzeiken in dit topic,maar als het is afgehandeld word dat niet gemeld. webby heeft het ook niet gemeld maar had dit wel beloofd. dit vind ik dus niet eerlijk en verwacht toch dat jullie even reageren.
Het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om je af te zeiken (ik snap best dat het zo over kwam, want ik was ook gewoon boos), maar ik heb je geld ook pas vandaag ontvangen en dus had ik niet eens eerder kunnen reageren.
Uiteindelijk heb ik dus inderdaad mijn geld terug gekregen, waarvoor dank, maar ik blijf het een vervelend gelopen transactie vinden, waarin je slecht reageerde op mijn mail, de spullen uiteindelijk niet geleverd zijn en erg veel tijd overheen ging. Maar goed, het is opgelost.
pi_17989065
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 16:27 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om je af te zeiken (ik snap best dat het zo over kwam, want ik was ook gewoon boos), maar ik heb je geld ook pas vandaag ontvangen en dus had ik niet eens eerder kunnen reageren.
Uiteindelijk heb ik dus inderdaad mijn geld terug gekregen, waarvoor dank, maar ik blijf het een vervelend gelopen transactie vinden, waarin je slecht reageerde op mijn mail, de spullen uiteindelijk niet geleverd zijn en erg veel tijd overheen ging. Maar goed, het is opgelost.
ok. dat de transactie niet anders ging vind ik ook jammer. ik vind het fijn dat het voor de rest is opgelost.
pi_18000402
jammer he frenzy, dat je nu niet wat geld achterover hebt kunnen drukken enzo :/ (zeg nou zelf: het is niet de eerste keer met jou! )
///M powert :P
pi_18002630
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:06 schreef Lexi het volgende:
sorry dat het wat langer duurde ahmed.. maar tis ondertussen al gepost en onderweg, reden wil ik je via mail wel uitleggen als je het moet weten...
hej alex, ik heb hem heel en al binnen, hij doet het perfect.
pi_18019809
Dit is denk ik de goed plek om even mijn frustratie van me af te schrijven. Ik was dus op zoek naar Finding Nemo-figuurtjes van McDonalds en leek die ok gevonden te hebben, maar ik heb ze inmiddels nog steeds niet...
Inmiddels anderhalve maand geleden reageerde Brand_bier op mijn oproep en zei hij dat hij ze op zou sturen. Ik heb toen gelijk de verzendkosten + wat extra's overgemaakt op zijn girorekening, maar na die anderhalve maand heb ik ze nog steeds niet. Ik snap niet wat er mis is gegaan en Brand_bier rageert ook niet op mijn emails, dus weet ik niet hoe ik hem kan bereiken.
Ik begin nu de hoop een klein beetje op te geven, en ben een ilussie en wat geld armer...
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')