het geld is inmiddels overgemaakt. eenquote:Op maandag 1 maart 2004 17:44 schreef Fannetje het volgende:
Helaas moet ik mijn vooralsnog mijn eerste slechte ervaring melden
Ik heb in [tk][pika]gameboy loopspeeltje (Nintento) op maandag 16 februari een spelletje van user Frenzy2003 - Profiel van frenzy2003 - gekocht en direct het geld overgemaakt.
Het is nu twee weken later en ik heb nog niets ontvangen, hoewel het geld dus al twee weken op zijn rekening staat.Op de mail die ik een aantal dagen geleden gestuurd heb, heb ik geen reactie gehad, hoewel de betreffende user wel online is geweest (handig, die statistieken in het profiel) Zometeen gaat de volgende mail de deur uit.
Het zou erg jammer zijn, want ik heb nog nooit eerder slechte ervaringen met kopen via internet gehad!
-Edit- Inmiddels mail terug gehad, hij belooft het spel morgen op te sturen
Ehm, dit hoort hier niet...quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:31 schreef KingB het volgende:
[TK] Samsung SGH s300 kan op slot.. is verkocht, niet op fok btw
En dit ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:24 schreef Moody het volgende:
[TK] Apple iPod - 2e generatie - 10gig - incl. iSkin
verkocht....
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[TK] Complete P3 600MHZ met 17" Iiyama VM pro 410 Monitor
Na een enerverende heenreis en het duizendmaal vervloeken van de routeplanner is de deal met Tummeke snel en netjes verlopen. Hij had de spullen netjes draaiende klaar staan, dus het vertrouwen was er meteen. Ingepakt en wegwezen.
Perfect verlopen dus.
Hmm... hij heeft mij vanmorgen gemeeld met de mededeling dat het een fout is van TPG.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:18 schreef rick82 het volgende:
Heb een slechte ervaring met whister1979.
Hij verkocht mij 2 spellen (Splinter Cell en SSX Tricky) + remote control voor 40 euro.
Omdat ik niet in staat was binnen afziendelijke tijd heb ik hem gevraagd om het op te sturen.
Hij bood aan dat ik vooraf 42,50 over maakte en dat hij de rest zou betalen.
Vandaag naar het postkantoor. Daar bleek dat hij het ongefrankeerd had verstuurd en ik dus 12,05 EXTRA kon betalen.
Geen goed woord voor die gozer
[TK] Xbox Games en dvd Controller
Deze reactie snap ik ook al niet echt.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:19 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het geld is inmiddels overgemaakt. eenvoor fannetje
en nu heb ik het geld voor je rookmachine overgemaakt (35 euro) zit ik al 3 weken te wachten......quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:25 schreef Lexi het volgende:
khad 2 discolichten en een rookmachine aangeboden, hierop was geboden door eggsTC en sj44k. eggsTC had "ineens" iets anders gevonden toen ik em erover aansprak en van sj44k hoor ik helemaal niets meer.
[TK] Set Discolichten (Lichteffecten) /Rookmachine
je kan wel helemaal mij lopen afzeiken in dit topic,maar als het is afgehandeld word dat niet gemeld. webby heeft het ook niet gemeld maar had dit wel beloofd. dit vind ik dus niet eerlijk en verwacht toch dat jullie even reageren.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:05 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Deze reactie snap ik ook al niet echt.
Via mail met webby begreep ik dat deze user één van de spelletjes kon terughalen en voor de ander het geld terug zou geven. Webby had dat dus met hem afgesproken, maar ik heb ook al geen geld terug gehad.
mijn dank voor je reactie webby. topquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:07 schreef Webby het volgende:
Ik weet verder niet hoe het met Fannetje zit. Dat is de zaak tussen hun 2, ondanks dat ik tevens beide had gemailt om contact met elkaar op te nemen. Met mij heeft hij het perfect afgehandeld verder. Na die melding dat hij 1 van de 2 terug had gehaald en die nog kon verzenden hadden we onderling bepaald dat ik die zou krijgen en een dag later had ik hem in huis. Achteraf heeft hij nog gevraagd of het in orde was en ik heb dat bevestigd.
Het ging dus over mijquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:14 schreef poudaman het volgende:
Heb een spel gekocht van Cox. weet niet meer of dat zijn nnick was hier maar goed. Heb dus UT via hem gekegen. Ten eerste voor een zeer nette prijs en most of all na een zeer vriendelijke afhandeling. We hebben ff alles via msn afgesproken...ikke centen overgemaakt en voila:cd was meteen 2 dagen later zeeeeeeer keurig verpakt in luxe hoes met alles erop en eraan aangekomen!!! en niet eens alleen de cd waar ik om vroeg maar ook de bonus cd!
Van mij iig een heel erg dikke positieve beoordeling. Absoluut aan te raden!
Het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om je af te zeiken (ik snap best dat het zo over kwam, want ik was ook gewoon boos), maar ik heb je geld ook pas vandaag ontvangen en dus had ik niet eens eerder kunnen reageren.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:51 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je kan wel helemaal mij lopen afzeiken in dit topic,maar als het is afgehandeld word dat niet gemeld. webby heeft het ook niet gemeld maar had dit wel beloofd. dit vind ik dus niet eerlijk en verwacht toch dat jullie even reageren.
ok. dat de transactie niet anders ging vind ik ook jammer. ik vind het fijn dat het voor de rest is opgelost.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:27 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om je af te zeiken (ik snap best dat het zo over kwam, want ik was ook gewoon boos), maar ik heb je geld ook pas vandaag ontvangen en dus had ik niet eens eerder kunnen reageren.
Uiteindelijk heb ik dus inderdaad mijn geld terug gekregen, waarvoor dank, maar ik blijf het een vervelend gelopen transactie vinden, waarin je slecht reageerde op mijn mail, de spullen uiteindelijk niet geleverd zijn en erg veel tijd overheen ging. Maar goed, het is opgelost.
hej alex, ik heb hem heel en al binnen, hij doet het perfect.quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:06 schreef Lexi het volgende:
sorry dat het wat langer duurde ahmed.. maar tis ondertussen al gepost en onderweg, reden wil ik je via mail wel uitleggen als je het moet weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |