We doen ons bestquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Da's dubbel bewijs en samen kunnen jullie die gozer 't angstzweet laten uitbreken.![]()
M$ is nogal fel op dit soort dingen.
De goede ervaring was wederzijds..quote:Op maandag 17 mei 2004 01:32 schreef Nato het volgende:
..goede ervaring met jantje112.
Ik zag een topic waarin hij reageerde, ff gemailed, vloppies met adressen en geld gestuurd, volgende dag had ik mijn reepje SD-Ram in huis.. beter verpakt dan ik had kunnen bedenken..
Maar je bent er dus wel thuis geweest? Heb je toen niet alles uitvoerig getest? En hoe kwam de verkoper over omdat hij zo'n troep verkocht?? Ik zou het niet eens face to face durven verkopen als ik dat zo hoorquote:Op maandag 14 juni 2004 23:12 schreef MK1GTI het volgende:
[TK] P3 733 Systeem + AMD mobo
PC gekocht.... een drama blijkt bij thuiskomst. Dáár leek alles met een vlugge blik wel in orde. Ledjes niet aangesloten, verkeerde schroeven overal in, áls ze er al in zitten, koeler van de videokaart zit door stof compleet vast en is niet meer schoon te maken en de harde schijf blijkt na enkele uren werken niet in orde te zijn..... Verder werkt de floppydrive niet omdat er een verkeerde kabel op zit (dus pinnetjes verbogen). Het betreft namelijk een hele aparte oude floppydrive uit een HP werkstation. Ik ben dus NIET erg happy hiermee. Gemaild met de verkoper en wacht op reactie......
Ik ben er thuis geweest en het is juist wel een nette kerel. Ik heb niet uitvoerig getest omdat ik hem wel vertrouwde en ik duidelijk geinformeerd had naar brakke schijven of ratelende koelers etc.... Nu krijg ik net een reactie en ik ben met stomheid geslagen. Hij vindt het vervelend dat het zo gelopen is en hij wil een oplossing aanbieden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Maar je bent er dus wel thuis geweest? Heb je toen niet alles uitvoerig getest? En hoe kwam de verkoper over omdat hij zo'n troep verkocht?? Ik zou het niet eens face to face durven verkopen als ik dat zo hoor![]()
Gekocht? Met zo'n formulering wek je de indruk dat je al betaald zou hebben. Je hebt gezegd dat je hem WOU kopen, en vervolgens haaktje af, met wat smoesjes over niets laten horen en zo. Alsof je weken lang hebt zitten wachten..quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:37 schreef matboy het volgende:
Nokiacard-phone van iteejer gekocht. Na enige emails een afspreek gemaakt te hebben hoor ik niets meer van hem. Raar :S
Je reageerde ook bij mij een tijd niet, zei mails gestuurd te hebben die gebounced werden - mijn fok-adres bouncet echt niet. Dat je spijt krijgt van je bod - geeft niks, maar zeg dat gewoon.quote:Op zaterdag 31 januari 2004 13:55 schreef meandthepizza het volgende:
Ik begin een beetje kriebels te krijgen van matboy in http://forum.fok.nl/showtopic.php/477601 ... hij zegt alles te willen, maar nu hij uiteindelijk alles kan krijgen (voor het afgesproken geld uiteraard), is hij in geen velden of wegen meer te bekennen... 2 dagen geleden laatste contact gehad, terwijl hij daarvoor altijd binnen een uur reageerde...
Je beschuldigt hem blijkbaar van dingen die gewoon compleet niet waar zijn. Vervolgens ga je ook nog in zijn topic lopen zuigen. Geen wonder dat hij zich er druk om maakt. Kun je dit gedrag even achterwege laten in V&A?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:35 schreef matboy het volgende:
JIji weet meer dan ikje krijgt het ding zeker niet verkocht ofzo ? Je maakt je er nogal druk om ? Had gewoon je rekeningnummer gegeven en had hem op gestuurd...... zeikerd.
Opsturen vind ik maar lastig...... omrijden zeker niet
Ik heb het ding nodig voor op vakantie..... dus heb er maar een bij een winkel besteld..... NP iets duurder maar de volgende dag tenminste in huis
Blijkbaar dan maar he...... ik zou wel eens willen weten wanneer ik verteld heb dat er mails gebounched werden..... meneer mailt dat ie een paar dagen in een hotel is geweest en zijn laptop met emial-instellingen vergeten was..... lekker geloofwaardig als meneer niet op mijn posts op dat moment reageert in zijn topic en wel vrolijk ergens anders aan het posten is op Fok.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je beschuldigt hem blijkbaar van dingen die gewoon compleet niet waar zijn. Vervolgens ga je ook nog in zijn topic lopen zuigen. Geen wonder dat hij zich er druk om maakt. Kun je dit gedrag even achterwege laten in V&A?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:58 schreef matboy het volgende:
Blijkbaar dan maar he...... ik zou wel eens willen weten wanneer ik verteld heb dat er mails gebounched werden.....
Je zegt zelf dat gebounced is, op mijn vraag 'wat gaan we nou doen, heb niks van je gehoord'!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:14 schreef matboy het volgende:
\
ik zag het idd..... hij kwam terug..... opnieuw sturen
Zo nog maar weer een update, nadat 2x het geld overgeboekt zou worden volgens de moeder van Brand_bier, heb ik het geld nog steeds niet binnen. Dus helaas pindakaas.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:24 schreef MaNDaRK_ het volgende:
[..]
Nog maar weer een update: Het telefoon nummer wat ik had klopte niet. Maar ik heb nu adres gegevens die wel kloppen, hij heeft helaas een geheim telefoon nummer. Aangezien ik volgende week bij hem in de buurt ben ga ik denk ik mijn spullen maar even ophalen. Heb hem daarover gemailt, dus we zien wel hoe het afloopt
Op welke deal baseer je dat dan ? Ik heb hier alleen iets gekocht als de verkoper ook nog eens iets van zich liet horen...... ik bied hier alleen maar aan man.quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
[..]
Je zegt zelf dat gebounced is, op mijn vraag 'wat gaan we nou doen, heb niks van je gehoord'!
Wat een beschuldigingen allemaal..Vorige week idd een avond in een hotel gezeten, en het is niet zo raar toch dat ik wél kan internetten maar geen geinstalleerde pop3 mailbox heb?
Verder al zou je zaterdag niets ontvangen hebben, maandagochtend heb ik nog es herhaald dat ik bereid was die avond even om te rijden om dat ding langs te brengen. Je negeert dat, en gaat er dinsdag eentje online bestellen. Ik geloof er werkelijk helemaal niets van, te meer daar dit al eerder gebeurd is met jou bij een eerdere deal.
Ik ben iig blij dat ik hem jou niet verkocht heb en ik verder niets met je te maken heb
haha, we hebben iig veel van de stad gezienquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:00 schreef Simon81 het volgende:
Utrecht is een grote stad hé
Hou me s.v.p. op de hoogte.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
van onanymous een Maxtor 40 gb schijf gekocht. wegens de drukte met school geen tijd gehad om gelijk te testen (ik weet het, erg dom). maar vandaag blijkt dus dat de harde schijf DEFECT is.
hij gaat tikken als een gek, en de pc reageerd gewoon niet. posten lukt niet eens.
ik heb in het topic onanymous om reactie gevraagd. voor 37 euro verwacht ik een werkende harde schijf....
Hij heeft zojuist nog gepost in dig. In het gmailtopic kun je zijn email vinden (als dat tenminste klopt).quote:Op zondag 20 juni 2004 15:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
van onanymous een Maxtor 40 gb schijf gekocht. wegens de drukte met school geen tijd gehad om gelijk te testen (ik weet het, erg dom). maar vandaag blijkt dus dat de harde schijf DEFECT is.
hij gaat tikken als een gek, en de pc reageerd gewoon niet. posten lukt niet eens.
ik heb in het topic onanymous om reactie gevraagd. voor 37 euro verwacht ik een werkende harde schijf....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |