abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16360928
We hadden al een mooie collection classic monsters op dvd, teweten
Dracula, frankenstein, the bride of frankenstein, creature from the black lagoon, the wolfman, the mummy, the invisible man en the phantom of the opera.

Nu meld the digitalbits dat ze (in ieder geval sommigen) opnieuw uit gaan komen in 2 disc sets! Da's goed nieuws denk ik...

We've got some great news for you fans of Universal's Classic Monsters series. The studio has today announced a number of new titles including several new Monster-themed releases.

Now here's the really great news! On April 27th, you'll get the Dracula: The Legacy Collection, a 2-disc set which will include Dracula (1931), Dracula: Original Spanish Version and Dracula's Daughter on Disc One, with Son of Dracula and House of Dracula on Disc Two.

Also streeting on that day will be the Frankenstein: The Legacy Collection, another 2-disc set including Frankenstein, Bride of Frankenstein and Son of Frankenstein on Disc One, with Ghost of Frankenstein and House of Frankenstein on Disc Two.

Not done yet - you'll also see the 2-disc The Wolf Man: The Legacy Collection on 4/27, which will include The Wolf Man and Werewolf of London on Disc One, and Frankenstein Meets the Wolfman and She-Wolf of London on Disc Two. The SRP on each of these collections will be $26.98.

Finally, 4/27 will also see the release of The Monster Legacy Gift Set 6-disc set (SRP $79.98), which will include all three of the above Legacy collection discs, along with collectible Dracula, Frankenstein and Wolf Man figurines in a boxed set.

En nu maar hopen dat de hele serie deze "behandeling" krijgt!!

[Dit bericht is gewijzigd door kinky_queen op 18-01-2004 12:33]

zondag 18 januari 2004 @ 12:30:10 #2
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_16362894
Ja ik had het gelezen vooral house of frankenstein wil ik nog een keer zien aangezien die met alle oude monsters van universal is. maar ik ga opzeker de dracula en frankenstein halen wolfman misschien

de oude collectie heb ik ook niet compleet ik mis the invisible man en phantom of the opera

pi_16363052
quote:
Op zondag 18 januari 2004 12:30 schreef AntiChrist het volgende:
Ja ik had het gelezen vooral house of frankenstein wil ik nog een keer zien aangezien die met alle oude monsters van universal is. maar ik ga opzeker de dracula en frankenstein halen wolfman misschien

de oude collectie heb ik ook niet compleet ik mis the invisible man en phantom of the opera

Ik mis the phantom of the opera omdat IMAGE een nieuw uitgave zou doen en ik mis the mummy omdat ik hem gewoon saai vond...

Wat ook belachelijk is, is dat de regio 1 versie van DRACULA 3 versies van de film bevat, en de regio 2......

Maar daar wordt hopelijk verandering in gebracht.

pi_16363867
Zit net de trailer Van Helsing te kijken, komen precies die evils voor in die trailer als de badguys van de film.. toeval?
  zondag 18 januari 2004 @ 13:54:04 #5
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_16365131
*terugvindpost
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_17487803
Weet iemand een winkel (als het kan in utrecht) waar creature from the black lagoon te koop is? Heb deze werkelijk nog nooit ergens zien liggen.
pi_17487972
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 21:00 schreef Shogo het volgende:
Weet iemand een winkel (als het kan in utrecht) waar creature from the black lagoon te koop is? Heb deze werkelijk nog nooit ergens zien liggen.
denk dat je het 't best kan proberen ergens online
pi_18095856

DRACULA
FRANKENSTEIN
THE WOLF MAN

Of deze?

THE MONSTER LEGACY GIFT SET

Zodra m'n cc arriveerd ga ik m meteen bestellen, vooral het feit dat er zo'n 4 a 5 films op 1 dvd staan is natuurlijk erg attractief!

donderdag 1 april 2004 @ 07:16:43 #9
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_18099680
ik heb de giftset gepreordered voor 50 euri..
pi_18099695
quote:
Op donderdag 1 april 2004 07:16 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb de giftset gepreordered voor 50 euri..
je zal onderhand ook wel een aardige collectie hebben he?

donderdag 1 april 2004 @ 08:07:37 #11
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_18099926
quote:
Op donderdag 1 april 2004 07:19 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

je zal onderhand ook wel een aardige collectie hebben he?

mwah valt wel mee check maar
  maandag 26 april 2004 @ 18:20:16 #13
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_18699517
Morgen komt ie binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hij wordt afgeleverd op mn werk aangezien ik er vandaag niet was... hmmzzz zet me wel aan het denken misschien dat ik morgen lekker filmpjes ga kijken op mn werk ik zit toch alleen (de rest is vrij de bastards!!)
  maandag 26 april 2004 @ 22:27:27 #14
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_18707238
Oe deze dvd's moet ik hebben.

Helaas ben ik weer even werkloos dus moet ik eigenlijk zuinig gaan doen. Aan de andere kant heb ik nog wat geldreserves opgebouwd.
oh sweet temptation.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_18707525
Hoop ze deze week binnen te krijgen

dinsdag 27 april 2004 @ 01:14:18 #16
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_18711001
quote:
Op zondag 18 januari 2004 12:36 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Wat ook belachelijk is, is dat de regio 1 versie van DRACULA 3 versies van de film bevat, en de regio 2......
Ik hoop niet dat het weer een rechtenkwestie is. Of iets dergelijks. Maar dat zal wel niet aangezien het allemaal universal is.

Ik zie bij Play.com overigens van Frankenstein alleen een versie met twee films, terwijl de R1 versie een dubbel-dvd is met maar liefst vijf versies.
  dinsdag 27 april 2004 @ 16:24:58 #17
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_18723323
WOOHOO!!! ik heb hem binnen mooie box!! leuke beeldjes ja ik ben weer blij
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:27:14 #18
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_19589781
Zijn de regio 1 versies ook ergens anders dan bij Amazon verkrijgbaar? Ik heb niet zoveel zin in het betalen van verzendkosten als dat nergens voor nodig is.
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:30:27 #19
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_19589882
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:27 schreef Wepeel2 het volgende:
Zijn de regio 1 versies ook ergens anders dan bij Amazon verkrijgbaar? Ik heb niet zoveel zin in het betalen van verzendkosten als dat nergens voor nodig is.
ik heb ze zelf bij www.dvdpacific.com vandaan
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:35:57 #20
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_19590038
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:27 schreef Wepeel2 het volgende:
de mijne komen bij www.playusa.com vandaan

pi_20678987
Goed nieuws Antichrist!! (en alle andere geinteresseerden )

De rest van de serie komt ook behalve dan natuurlijk THE PHANTOM OF THE OPERA die allang een nieuwe uitgave heeft gekregen van IMAGE.

Ook deze uitgaves zijn weer erg smakelijk.

THE CREATURE FROM THE BLACK LAGOON

Met daarin:

• THE CREATURE FROM THE BLACK LAGOON
  • REVENGE OF THE CREATURE
  • THE CREATURE WALKS AMONG US

THE INVISIBLE MAN

Met daarin:

• THE INVISIBLE MAN
  • THE INVISIBLE MAN RETURNS
  • THE INVISIBLE WOMAN
  • THE INVISIBLE AGENT
  • THE INVISIBLE MAN'S REVENGE

THE MUMMY

Met daarin:

• THE MUMMY
  • THE MUMMY'S HAND
  • THE MUMMY'S TOMB
  • THE MUMMY'S GHOST
  • THE MUMMY'S TOMB

Hebben we weer iets om naar uit te kijken!
  • pi_20679082
    We kunnen nog een heleboel monsters en aanverwante films vewachten, zie bijvoorbeeld:
    http://monsters.monstrous.com/index.htm
    pi_20679217
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2004 00:21 schreef Yosomite het volgende:
    We kunnen nog een heleboel monsters en aanverwante films vewachten, zie bijvoorbeeld:
    http://monsters.monstrous.com/index.htm
    euh...

Ja en hier nog meer monsters
      vrijdag 6 augustus 2004 @ 18:51:57 #24
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_21103443
    Volgens mij heb ik al die nieuwe releases nog nooit gezien. Of heel vroeger als kind. Ik heb zoveel van die horror-shit gezien voor mijn tiende dat ik het allemaal niet meer weet. Ik weet nog dat mijn zus er een trauma aan overhield en na het zien van A Nightmare On Elmstreet niet meer alleen durfde te slapen.

Ik weet in ieder geval wel iemand die The Mummy en The Creature op dvd heeft, dus die ga ik binnenkort maar eens even lenen. Misschien dat er dan ook wel een lampje gaat branden.

De Dracula dvd ga ik binnenkort ook zeker nog bestellen.
    pi_21104190
    Ik was vandaag bij Ro-Disc in Rotterdam en daar zag ik dat ze momenteel een actie hebben met Universal's Classic Monster Collection DVD's
    Het gaat om de 8 films uit de boxset die los te koop zijn. Ja, ze waren eerder los te koop, maar de hoesjes zijn nu in de stijl van de Universal Monster Legacy DVD's.

Voor ¤7.99 per stuk zijn te koop:

En ze hebben een 2e hands Universal Classic Monster Collection boxset (Out Of Print) staan, 1 exemplaar! In de ¤44! Daar heb ik nog over de ¤100 voor betaald

P.S. En ik wist niet dat die andere DVD's eraan kwamen. Top!!! Alleen jammer dat er geen set met beeldjes uitkomt

[ Bericht 7% gewijzigd door De_Schaduw op 06-08-2004 19:35:16 ]
      zaterdag 7 augustus 2004 @ 12:12:00 #26
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_21116817
    Die goedkope versies heeft de vader van een goede vriend van me dus ook. Van Dracula en Frankenstein wil ik wel de luxe (R1) versies, maar misschien dat ik van bijvoorbeeld The Wolfman en The Creature ook gewoon de goedkope versies koop. Bij die films ben ik al wat minder geinteresseerd in het origineel, laat staan in de vervolgfilms.

Ze zijn in ieder geval erg schappelijk geprijsd. Dat doet mijn portemonee deugd.
    pi_21126172
    Toen ik The Wolfman voor het eerst zag vond ik het ook niet zo bijzonder, maar nu ik de vervolgen heb gezien is het voor mij best wel een horroricoon geworden. Vooral omdat door de vervolgfilms samen, ik pas echt goed een beeld kreeg van hoe Talbot zich moest voelen als Wolfman.
    Het feit dat ie buiten de volle maan nachten normaal was maar steeds moest denken aan de doden die hij op z'n geweten heeft en de doden die nog gaan volgen, daar kan je je als mens dan weer best bij inleven en meevoelen.
    Dat maakt het wel weer een bijzonder monster.
      zondag 8 augustus 2004 @ 20:56:23 #28
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_21139581
    quote:
    Op zondag 8 augustus 2004 03:01 schreef De_Schaduw het volgende:
    Toen ik The Wolfman voor het eerst zag vond ik het ook niet zo bijzonder, maar nu ik de vervolgen heb gezien is het voor mij best wel een horroricoon geworden. Vooral omdat door de vervolgfilms samen, ik pas echt goed een beeld kreeg van hoe Talbot zich moest voelen als Wolfman.
    Het feit dat ie buiten de volle maan nachten normaal was maar steeds moest denken aan de doden die hij op z'n geweten heeft en de doden die nog gaan volgen, daar kan je je als mens dan weer best bij inleven en meevoelen.
    Dat maakt het wel weer een bijzonder monster.
    Ja praat me nog meer dure uitgaves aan zeg.
    pi_21147201
    quote:
    Op zondag 8 augustus 2004 20:56 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ja praat me nog meer dure uitgaves aan zeg.
    Je had natuurlijk in een keer die mooie set met die beeldjes kunnen aanschaffen...
      maandag 9 augustus 2004 @ 19:07:30 #30
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_21160841
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2004 03:49 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Je had natuurlijk in een keer die mooie set met die beeldjes kunnen aanschaffen...
    Die beeldjes boeien me verder niet.

Mijn Frankenstein dvd staat overigens nog steeds op Pending bij dvdsoon. Zodra die verstuurd is bestel ik de Dracula dvd ook maar meteen.
    pi_21167330
    Er is btw een bepaalde volgorde waarin je de films moet kijken. Nou ja, moet, het is handig. Er zitten namelijk films tussen die beginnen waar een eerdere film is opgehouden (geen ramp, het zijn maar kleine bruggetjes om de films te verbinden en om het een beetje logisch te houden).
    En als je die in de juiste volgorde wilt kijken moet je wel steeds van DVD wisselen
    Niet echt een voordeel dus om de films met de naam van een enkel monster in 1 set te gooien. Een box met de films in de juiste volgorde was handiger geweest.
      dinsdag 10 augustus 2004 @ 18:50:59 #32
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_21187662
    Er komt nu ook een R2 giftset zie ik op Play.com. Met de uitgebreide R1 versies van Frankenstein, Dracula en The Wolf Man.
    Verder bevat de set ook de 'kale' versies van de andere monster films:
    http://www.play.com/play2(...)=183160&p=57&c=&g=72

Ik heb er zelf niet echt interesse in, maar op deze manier zijn in ieder geval ook de uitgebreide versies verkrijgbaar op R2.
    pi_21191663
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2004 18:50 schreef Wepeel2 het volgende:
    Er komt nu ook een R2 giftset zie ik op Play.com. Met de uitgebreide R1 versies van Frankenstein, Dracula en The Wolf Man.
    Verder bevat de set ook de 'kale' versies van de andere monster films:
    http://www.play.com/play2(...)=183160&p=57&c=&g=72

Ik heb er zelf niet echt interesse in, maar op deze manier zijn in ieder geval ook de uitgebreide versies verkrijgbaar op R2.
    Op r2-dvd.org zie ik dat de het boxjes op zichzelf zijn. Dracula en Wolfman hebben beiden een box met 3 DVD's en Frankenstein 4. En dan de 'Monster Box' met The Mummy, Invisible Man, Phantom Of The Opera en Creature From The Black Lagoon. Ook 4 DVD's
    En met een retail prijs van £129.99 Wat een afzetters. En dan verschijnen er later zeker weer speciale boxen voor The Mummy, Invisible Man en een Creature collectie?
    En er waren in de UK al DVD's uit van Dracula, Frankenstein en Wolfman met als extra 1 film uit de R1 Legacy collecties...
    pi_21206322
    Ze maken dus een zootje van de R2 uitgaves.

Ondertussen staat mijn Frankenstein dvd op ON ORDER. Maar nu weet ik tenminste waarom het zo lang duurt.
    Het is echt lang geleden dat ik de originele Frankenstein heb gezien en Bride of Frankenstein heb ik volgens mij nog nooit gezien. Ik verheug me echt op deze film.
    pi_21243165
    quote:
    Op woensdag 11 augustus 2004 13:55 schreef Wepeel2 het volgende:

Bride of Frankenstein heb ik volgens mij nog nooit gezien. Ik verheug me echt op deze film.
    ik denk dat ik SON OF FRANKENSTEIN nog de leukste vind uit de hele serie...

pi_21244749
    Da's wel een schubbige son of Frankenstein.
      vrijdag 13 augustus 2004 @ 10:50:07 #37
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_21253358
    Mijn Frankenstein dvd is eindelijk op de post gedaan!
      dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:40:33 #38
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_21353085
    Jeeh mijn Frankenstein dvd is vandaag binnen gekomen. Lekker snel! En wat een geile verpakking zeg. Ik dacht dat het een simpele case was, maar het is gewoon een ubergeile box met slipcase.

Drie berichten van mij onder elkaar. Hoe kansloos.

Kinky, Anti zeg wat..... :'(
    pi_21353212
    Die verpakkingen zijn idd erg mooi, maar Wepeel2, we gaan pas met je in discussie als je de hele serie in je boekenkast heb staan

dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:57:07 #40
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_21353450
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2004 18:46 schreef kinky_queen het volgende:
    It´s alive...........ALIVE!!!!!!

En verder reageer ik niet op deze islamitisch aandoende chantage-acties.
    pi_22647470
    Dit zijn dus allemaal geweldige films die nu nog steeds de moeite waard zijn.
    Maar ja, ze zijn zo duur he. En als ik zo`n gestripte DVD koop heb je toch weer zo`n leeg gevoel
      vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:44:15 #43
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_22649843
    quote:
    Op vrijdag 15 oktober 2004 20:56 schreef el_hombre het volgende:
    Dit zijn dus allemaal geweldige films die nu nog steeds de moeite waard zijn.
    Maar ja, ze zijn zo duur he. En als ik zo`n gestripte DVD koop heb je toch weer zo`n leeg gevoel
    De prijs valt reuze mee:

Frankenstein
    http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=106608

Dracula
    http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=106610

Voor 20 euro heb je dus de Frankenstein of Dracula boxset al. Dan heb je een super mooie box en maar liefst 5 films tegelijk. Dus ik vind dat je dus eigenlijk niet kan klagen over de prijs.

The Wolf Man vond ik overigens best wel een prutfilm, maar misschien dat ik die ooit nog wel eens aanschaf om een fijn, warm en compleet gevoel van binnen te krijgen.
    pi_22674144
    quote:
    Op vrijdag 15 oktober 2004 22:44 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

De prijs valt reuze mee:

Frankenstein
    http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=106608

Dracula
    http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=106610

Voor 20 euro heb je dus de Frankenstein of Dracula boxset al. Dan heb je een super mooie box en maar liefst 5 films tegelijk. Dus ik vind dat je dus eigenlijk niet kan klagen over de prijs.

The Wolf Man vond ik overigens best wel een prutfilm, maar misschien dat ik die ooit nog wel eens aanschaf om een fijn, warm en compleet gevoel van binnen te krijgen.
    Dat valt inderdaad wel mee. Misschien koop ik die dracula box wel. Die vind ik toch wat leuker dan Frankenstein.
    Ik ga ook even kijken of er een "The invincible man" box is. Ik vond deel 1 zeer leuk.
    Waarom vindt je wolf man eigenlijk zo`n prutsfilm. Ik vind dat dus best een vermakelijke film.
    pi_22674420
    quote:
    Op zondag 17 oktober 2004 02:11 schreef el_hombre het volgende:

Ik ga ook even kijken of er een "The invincible man" box is. Ik vond deel 1 zeer leuk.
    Waarom vindt je wolf man eigenlijk zo`n prutsfilm. Ik vind dat dus best een vermakelijke film.
    Koop ff een bril

zondag 17 oktober 2004 @ 12:01:50 #46
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_22677248
    Invisible Man =

De andere film die ik van deze collectie heb gezien is Frankenstein en the bride of. Beide vond ik toch erg tegenvallen. De films zelf waren best goed, maar het monster zelf vond ik echt onuitstaanbaar

Ga misschien wel die invisible man set kopen. Heeft iemand de vervolgfilms wel eens gezien? Hoe waren die?
    The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
    pi_22678128
    quote:
    Op zondag 17 oktober 2004 12:01 schreef Hare het volgende:

Ga misschien wel die invisible man set kopen. Heeft iemand de vervolgfilms wel eens gezien? Hoe waren die?
    Zeker een stuk minder jammergenoeg
      zondag 17 oktober 2004 @ 13:32:33 #48
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_22678694
    quote:
    Op zondag 17 oktober 2004 02:11 schreef el_hombre het volgende:

[..]

Ik vond het script gewoon niet zo sterk. En The Wolf Man zeg er wel erg lullig uit. Dat kan nog wel enige charme hebben, maar dus niet in combinatie met dit script.
      zondag 17 oktober 2004 @ 13:39:19 #49
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_22678788
    quote:
    Op zondag 17 oktober 2004 12:01 schreef Hare het volgende:
    De andere film die ik van deze collectie heb gezien is Frankenstein en the bride of. Beide vond ik toch erg tegenvallen. De films zelf waren best goed, maar het monster zelf vond ik echt onuitstaanbaar
    Ik vind Boris juist een perfecte Frankenstein. De houterige motoriek die hij gebruikt en die zielige, getormenteerde blik maken hem tot een uitstekend Frankenstein monster.
    Enige kritiek die ik heb op de Frankenstein films is dat de vechtscenes altijd een beetje lullig overkomen.
      zondag 17 oktober 2004 @ 18:59:38 #50
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_22684955
    Voor het eerst sinds jaren naar een vlooienmarkt gegaan en toch wel iets leuks opgepikt :

The Classic Monsters - Collector's Edition

Het zijn 3 setjes van 3 videobanden, per setje verpakt in een soort kartonnen slipcase. (iets beschadigd, maar niet heel veel) :
    - Frankenstein, Bride of Frankenstein, The Mummy.
    - Dracula, Son of Dracula, The Wolfman.
    - The Invisible Man, The Creature from the Black Lagoon, Phantom of the Opera.

Ik heb al wat rondgezocht op het internet, maar geen foto's kunnen vinden.
    Maar voor 7,50 euro kon ik dit niet laten staan.
    ..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
    pi_22685653
    Oeh, dát is een leuke vangst Durbin! Een set van 8 videobanden kost je al zo'n 90 dollar op Amazon
      zondag 17 oktober 2004 @ 21:34:29 #52
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_22688059
    quote:
    Op zondag 17 oktober 2004 19:36 schreef De_Schaduw het volgende:
    Oeh, dát is een leuke vangst Durbin! Een set van 8 videobanden kost je al zo'n 90 dollar op Amazon
    De 9-delige set die ik heb, komt uit 1982. Ik heb nu een groot aantal sites afgezocht, maar nergens iets soortgelijks gevonden. Ik heb geen digitale camera, anders had ik even een fotootje gemaakt.
      zondag 17 oktober 2004 @ 22:10:57 #53
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_22688943
    quote:
    Op zondag 17 oktober 2004 21:34 schreef Durbin het volgende:

[..]

De 9-delige set die ik heb, komt uit 1982. Ik heb nu een groot aantal sites afgezocht, maar nergens iets soortgelijks gevonden. Ik heb geen digitale camera, anders had ik even een fotootje gemaakt.
    Is het wel VHS en geen Betamax?.
      maandag 18 oktober 2004 @ 00:17:07 #54
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_22691986
    quote:
    Op zondag 17 oktober 2004 22:10 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Is het wel VHS en geen Betamax?. :')
    pi_22741450
    Ik verwacht vandaag The Creature from the Black Lagoon, The Invisible Man en The Mummy binnen te krijgen.
    Fijn niet al te lang geleden gepreordered bij DVDSoon, blijken ze op de dag van de release 4 CAD per titel goedkoper te zijn.
    Had ik laatst ook al met de re-release van Spetters. GRMBL
      woensdag 20 oktober 2004 @ 08:41:39 #56
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_22741631
    quote:
    Op woensdag 20 oktober 2004 08:15 schreef De_Schaduw het volgende:
    Ik verwacht vandaag The Creature from the Black Lagoon, The Invisible Man en The Mummy binnen te krijgen.
    Fijn niet al te lang geleden gepreordered bij DVDSoon, blijken ze op de dag van de release 4 CAD per titel goedkoper te zijn.
    Had ik laatst ook al met de re-release van Spetters. GRMBL
    Niet echt netjes van dvdsoon. Bij Play.com betaal je gewoon de prijs van de producten op moment van release, ook al heb je ze ge-preordered.
      woensdag 20 oktober 2004 @ 11:46:26 #57
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_22744248
    quote:
    Op woensdag 20 oktober 2004 08:41 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Niet echt netjes van dvdsoon. Bij Play.com betaal je gewoon de prijs van de producten op moment van release, ook al heb je ze ge-preordered.
    Als rede daarvoor geven ze dat er niks meer kan gebeuren met de prijs door koerswisselingen.
    Vind het eigenlijk wel fijn dat het geld meteen wordt afgeschreven, is meteen alles geregeld

Maareh, bij play schrijven ze dus pas af op het moment van verzenden?
      woensdag 20 oktober 2004 @ 12:27:20 #58
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_22745143
    quote:
    Op woensdag 20 oktober 2004 11:46 schreef Hare het volgende:

[..]

Als rede daarvoor geven ze dat er niks meer kan gebeuren met de prijs door koerswisselingen.
    Vind het eigenlijk wel fijn dat het geld meteen wordt afgeschreven, is meteen alles geregeld

Maareh, bij play schrijven ze dus pas af op het moment van verzenden?
    Gewoon op het moment dat ze gaan 'processen'. En bij een pre-order gebeurt dat pas op het moment dat hij binnen is.
      woensdag 20 oktober 2004 @ 12:30:41 #59
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_22745228
    quote:
    Op woensdag 20 oktober 2004 12:27 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Gewoon op het moment dat ze gaan 'processen'. En bij een pre-order gebeurt dat pas op het moment dat hij binnen is.
    Perfect!

Dat is nu dan wel weer fijn aangezien de RoTK box daar nu errug goedkoop is en ik nu er geen geld voor heb, maar met Kerst wel weer
    pi_22802510
    Universal is weer lekker stupide bezig.

De Ro-Disc nieuwsbrief van vandaag:
    quote:
    Nu verkrijgbaar, Universal Legacy Editions!

Afgelopen juni bracht Universal Pictures nog losse klassieke Monster DVD's uit voor slechts 7.99 euro. Zonder het ruim van te voren kenbaar te maken, brengt men vier maanden later al uitgebreidere versies uit. Niet iets, waar kopers van de losse delen vrolijk van worden. Ro-Disc biedt echter gedupeerden een speciale inruilactie aan. Indien u in juni 2004 of later een Universal Monster DVD bij Ro-Direct of Ro-Disc heeft gekocht, kunt u deze inuilen op een Legacy versie of de ultieme Collector's set. Per DVD krijgt u 5 euro inruilwaarde terug. De DVD en de hoes dienen wel in prima staat te zijn.
    Ik gooi ook ff de rest neer, want echt reclame voor de Nederlandse uitgaven is het niet als de boel veel goedkoper te verkrijgen is in Regio 1:
    quote:
    Dracula Legacy Box (3-DVD) - Van ¤ 41.99 voor ¤ 34.99
    Nederlands ondertiteld, Dracula (1931), Spaanse versie van Dracula (1931), Dracula's Daughter (1936), Son of Dracula (1943), House of Dracula (1945), featurette: The Road to Dracula: originele documentaire van David J. Skal, audiocommentaar.
    Met: Bela Lugosi

Frankenstein Legacy Box (4-DVD) - Van ¤ 49.99 voor ¤ 43.99
    Nederlands ondertiteld, Frankenstein (1931), Bride Of Frankenstein (1935), Son Of Frankenstein (1939), Ghost of Frankenstein (1942), House Of Frankenstein (1944), featurette: De Frankenstein Files, Boo! (korte film), Ze leeft! documentaire.
    Met: Boris Karloff

Monster Legacy Box (4-DVD) - Van ¤ 49.99 voor ¤ 43.99
    Nederlands ondertiteld, The Mummy, The Invisible Man, The Phantom of the Opera, Creature from the Black Lagoon.
    Met: Boris Karloff, Gloria Stuart, Claude Rains

Wolfman Legacy Box (3-DVD) - Van ¤ 41.99 voor ¤ 34.99
    Nederlands ondertiteld, The Wolf Man (1941), Werewolf Of London (1935), Frankenstein Meets The Wolf Man (1943), She-Wolf of London (1946), featurette: Monster By Moonlight en een audiocommentaar door auteur en filmhistoricus Tom Weaver
    Met: Lon Chaney Jr.

Universal Monster Legacy Lim. Coll. Ed. (14-DVD) - Van ¤ 149.99 voor ¤ 119.99
    Nederlands ondertiteld, + 3 Collector's Bustes

Niet alleen betaalt u omgerekend nog minder per DVD, wanneer u voor deze supervoordelige verzamelbox gaat, maar u ontvangt ook nog drie collector's bustes van Frankenstein, Wolfman en Dracula. Bustes, welke normaal 39.99 euro per stuk kosten! Gelimiteerd: 500 stuks. Op=Op.
    Sjonge, 4-DVD boxen ipv. die fijne R1 verpakking met 2 dubbelzijdige DVD's. En dan die set met beeldjes... beeldjes ¤39.99 per stuk. De retailprijs was in Amerika al omgerekend zo'n ¤67.23.
    En ik vermoed dat Universal die Monster Legacy Box met The Invisible Man, The Mummy, Creature from the Black Lagoon en Phantom of the Opera misschien ook wel gaat vervangen voor sets met de extra films die nu in R1 verschenen zijn.

Stelletje Muppets.

Verder:
    quote:
    Monster Merchandise:

Dracula Bust - Van ¤ 49.99 voor ¤ 39.99
    Monster Legacy Collection, 6" Polystone
    Frankenstein Bust - Van ¤ 49.99 voor ¤ 39.99
    Wolfman Bust - Van ¤ 49.99 voor ¤ 39.99

Bij gelijktijdige aankoop van de drie bovenstaande Collector's Bustes krijgt u GRATIS 14 Universal Monster DVD's:

Wolfman + Frankenstein + Dracula Bustes - Van ¤ 149.99 voor ¤ 119.99
    Nederlands ondertiteld, + 14 GRATIS Universal Monster DVD's!

Ook verkrijgbaar:

Universal Monsters - Frankenstein 1/6 Bust - ¤ 69.99
    Pre-painted cold-cast resin
    Universal Monsters - The Wolfman 1/6 Bust - ¤ 69.99
    Pre-painted cold-cast resin
    Nou, die R1 box met 6" beeldjes was een goede investering
      zaterdag 23 oktober 2004 @ 15:08:31 #61
    30408 California
    Ondergewaardeerd mysterie.
    pi_22818662
    Maandagmiddag is The Old Dark House op tv, dan vrijdagmiddag The Invisible Man en -nacht The Wolf Man. Die ik allemaal nog wil zien. Geen dvd, maar wel Universal .

BBC 2 .
    The short weekend begins with longing...
      zondag 24 oktober 2004 @ 01:45:05 #62
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_22833493
    Iemand bereid gevonden om foto's te maken. Excuus voor de slechte belichting.

zondag 24 oktober 2004 @ 03:54:00 #63
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_22835138
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2004 01:45 schreef Durbin het volgende:
    Iemand bereid gevonden om foto's te maken. Excuus voor de slechte belichting.
    Ziet er leuk uit

En kijk je ze nou ook nog? Of is het alleen leuk voor de heb?
      zondag 24 oktober 2004 @ 04:10:40 #64
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_22835347
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2004 03:54 schreef Hare het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit

En kijk je ze nou ook nog? Of is het alleen leuk voor de heb?
    Ik heb vrijwel alle delen recentelijk nog gezien (met dank aan RTL5), dus voorlopig is het in ieder geval voor de verzameling. Alleen Creature en Son of Dracula heb ik nog nooit gezien, dus dat gaat binnenkort wel gebeuren. Maar ik ben er erg blij mee (zeker voor die 7,50 euro).
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')