Nu meld the digitalbits dat ze (in ieder geval sommigen) opnieuw uit gaan komen in 2 disc sets! Da's goed nieuws denk ik...
We've got some great news for you fans of Universal's Classic Monsters series. The studio has today announced a number of new titles including several new Monster-themed releases.
Now here's the really great news! On April 27th, you'll get the Dracula: The Legacy Collection, a 2-disc set which will include Dracula (1931), Dracula: Original Spanish Version and Dracula's Daughter on Disc One, with Son of Dracula and House of Dracula on Disc Two.
Also streeting on that day will be the Frankenstein: The Legacy Collection, another 2-disc set including Frankenstein, Bride of Frankenstein and Son of Frankenstein on Disc One, with Ghost of Frankenstein and House of Frankenstein on Disc Two.
Not done yet - you'll also see the 2-disc The Wolf Man: The Legacy Collection on 4/27, which will include The Wolf Man and Werewolf of London on Disc One, and Frankenstein Meets the Wolfman and She-Wolf of London on Disc Two. The SRP on each of these collections will be $26.98.
Finally, 4/27 will also see the release of The Monster Legacy Gift Set 6-disc set (SRP $79.98), which will include all three of the above Legacy collection discs, along with collectible Dracula, Frankenstein and Wolf Man figurines in a boxed set.
En nu maar hopen dat de hele serie deze "behandeling" krijgt!!
[Dit bericht is gewijzigd door kinky_queen op 18-01-2004 12:33]
de oude collectie heb ik ook niet compleet ik mis the invisible man en phantom of the opera
quote:Ik mis the phantom of the opera omdat IMAGE een nieuw uitgave zou doen en ik mis the mummy omdat ik hem gewoon saai vond...
Op zondag 18 januari 2004 12:30 schreef AntiChrist het volgende:
Ja ik had het gelezenvooral house of frankenstein wil ik nog een keer zien aangezien die met alle oude monsters van universal is.
maar ik ga opzeker de dracula en frankenstein halen wolfman misschien
de oude collectie heb ik ook niet compleet ik mis the invisible man en phantom of the opera
Wat ook belachelijk is, is dat de regio 1 versie van DRACULA 3 versies van de film bevat, en de regio 2......
Maar daar wordt hopelijk verandering in gebracht.
denk dat je het 't best kan proberen ergens onlinequote:Op woensdag 3 maart 2004 21:00 schreef Shogo het volgende:
Weet iemand een winkel (als het kan in utrecht) waar creature from the black lagoon te koop is? Heb deze werkelijk nog nooit ergens zien liggen.
je zal onderhand ook wel een aardige collectie hebben he?quote:Op donderdag 1 april 2004 07:16 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb de giftset gepreordered voor 50 euri..
mwah valt wel mee check maarquote:Op donderdag 1 april 2004 07:19 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
je zal onderhand ook wel een aardige collectie hebben he?
![]()
Ik hoop niet dat het weer een rechtenkwestie is. Of iets dergelijks. Maar dat zal wel niet aangezien het allemaal universal is.quote:Op zondag 18 januari 2004 12:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wat ook belachelijk is, is dat de regio 1 versie van DRACULA 3 versies van de film bevat, en de regio 2......
ik heb ze zelf bij www.dvdpacific.com vandaanquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:27 schreef Wepeel2 het volgende:
Zijn de regio 1 versies ook ergens anders dan bij Amazon verkrijgbaar? Ik heb niet zoveel zin in het betalen van verzendkosten als dat nergens voor nodig is.
de mijne komen bij www.playusa.com vandaanquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:27 schreef Wepeel2 het volgende:
Zijn de regio 1 versies ook ergens anders dan bij Amazon verkrijgbaar? Ik heb niet zoveel zin in het betalen van verzendkosten als dat nergens voor nodig is.
euh...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:21 schreef Yosomite het volgende:
We kunnen nog een heleboel monsters en aanverwante films vewachten, zie bijvoorbeeld:
http://monsters.monstrous.com/index.htm
Ja praat me nog meer dure uitgaves aan zeg.quote:Op zondag 8 augustus 2004 03:01 schreef De_Schaduw het volgende:
Toen ik The Wolfman voor het eerst zag vond ik het ook niet zo bijzonder, maar nu ik de vervolgen heb gezien is het voor mij best wel een horroricoon geworden. Vooral omdat door de vervolgfilms samen, ik pas echt goed een beeld kreeg van hoe Talbot zich moest voelen als Wolfman.
Het feit dat ie buiten de volle maan nachten normaal was maar steeds moest denken aan de doden die hij op z'n geweten heeft en de doden die nog gaan volgen, daar kan je je als mens dan weer best bij inleven en meevoelen.
Dat maakt het wel weer een bijzonder monster.
Je had natuurlijk in een keer die mooie set met die beeldjes kunnen aanschaffen...quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:56 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja praat me nog meer dure uitgaves aan zeg.![]()
![]()
Die beeldjes boeien me verder niet.quote:Op maandag 9 augustus 2004 03:49 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Je had natuurlijk in een keer die mooie set met die beeldjes kunnen aanschaffen...
Op r2-dvd.org zie ik dat de het boxjes op zichzelf zijn. Dracula en Wolfman hebben beiden een box met 3 DVD's en Frankenstein 4. En dan de 'Monster Box' met The Mummy, Invisible Man, Phantom Of The Opera en Creature From The Black Lagoon. Ook 4 DVD'squote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:50 schreef Wepeel2 het volgende:
Er komt nu ook een R2 giftset zie ik op Play.com. Met de uitgebreide R1 versies van Frankenstein, Dracula en The Wolf Man.
Verder bevat de set ook de 'kale' versies van de andere monster films:
http://www.play.com/play2(...)=183160&p=57&c=&g=72
Ik heb er zelf niet echt interesse in, maar op deze manier zijn in ieder geval ook de uitgebreide versies verkrijgbaar op R2.
ik denk dat ik SON OF FRANKENSTEIN nog de leukste vind uit de hele serie...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:55 schreef Wepeel2 het volgende:
Bride of Frankenstein heb ik volgens mij nog nooit gezien. Ik verheug me echt op deze film.
It´s alive...........ALIVE!!!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:46 schreef kinky_queen het volgende:
De prijs valt reuze mee:quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:56 schreef el_hombre het volgende:
Dit zijn dus allemaal geweldige films die nu nog steeds de moeite waard zijn.
Maar ja, ze zijn zo duur he. En als ik zo`n gestripte DVD koop heb je toch weer zo`n leeg gevoel
Dat valt inderdaad wel mee. Misschien koop ik die dracula box wel. Die vind ik toch wat leuker dan Frankenstein.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:44 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
De prijs valt reuze mee:
Frankenstein
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=106608
Dracula
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=106610
Voor 20 euro heb je dus de Frankenstein of Dracula boxset al. Dan heb je een super mooie box en maar liefst 5 films tegelijk. Dus ik vind dat je dus eigenlijk niet kan klagen over de prijs.
The Wolf Man vond ik overigens best wel een prutfilm, maar misschien dat ik die ooit nog wel eens aanschaf om een fijn, warm en compleet gevoel van binnen te krijgen.
Koop ff een brilquote:Op zondag 17 oktober 2004 02:11 schreef el_hombre het volgende:
Ik ga ook even kijken of er een "The invincible man" box is. Ik vond deel 1 zeer leuk.
Waarom vindt je wolf man eigenlijk zo`n prutsfilm. Ik vind dat dus best een vermakelijke film.
Zeker een stuk minder jammergenoegquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:01 schreef Hare het volgende:
Ga misschien wel die invisible man set kopen. Heeft iemand de vervolgfilms wel eens gezien? Hoe waren die?
Ik vond het script gewoon niet zo sterk. En The Wolf Man zeg er wel erg lullig uit. Dat kan nog wel enige charme hebben, maar dus niet in combinatie met dit script.quote:Op zondag 17 oktober 2004 02:11 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Ik ga ook even kijken of er een "The invincible man" box is. Ik vond deel 1 zeer leuk.
Waarom vindt je wolf man eigenlijk zo`n prutsfilm. Ik vind dat dus best een vermakelijke film.
Ik vind Boris juist een perfecte Frankenstein. De houterige motoriek die hij gebruikt en die zielige, getormenteerde blik maken hem tot een uitstekend Frankenstein monster.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:01 schreef Hare het volgende:
De andere film die ik van deze collectie heb gezien is Frankenstein en the bride of. Beide vond ik toch erg tegenvallen. De films zelf waren best goed, maar het monster zelf vond ik echt onuitstaanbaar
De 9-delige set die ik heb, komt uit 1982. Ik heb nu een groot aantal sites afgezocht, maar nergens iets soortgelijks gevonden.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:36 schreef De_Schaduw het volgende:
Oeh, dát is een leuke vangst Durbin! Een set van 8 videobanden kost je al zo'n 90 dollar op Amazon
Is het wel VHS en geen Betamax?.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:34 schreef Durbin het volgende:
[..]
De 9-delige set die ik heb, komt uit 1982. Ik heb nu een groot aantal sites afgezocht, maar nergens iets soortgelijks gevonden.Ik heb geen digitale camera, anders had ik even een fotootje gemaakt.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Is het wel VHS en geen Betamax?. :')
Niet echt netjes van dvdsoon. Bij Play.com betaal je gewoon de prijs van de producten op moment van release, ook al heb je ze ge-preordered.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:15 schreef De_Schaduw het volgende:
Ik verwacht vandaag The Creature from the Black Lagoon, The Invisible Man en The Mummy binnen te krijgen.
Fijn niet al te lang geleden gepreordered bij DVDSoon, blijken ze op de dag van de release 4 CAD per titel goedkoper te zijn.
Had ik laatst ook al met de re-release van Spetters. GRMBL
Als rede daarvoor geven ze dat er niks meer kan gebeuren met de prijs door koerswisselingen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:41 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Niet echt netjes van dvdsoon. Bij Play.com betaal je gewoon de prijs van de producten op moment van release, ook al heb je ze ge-preordered.
Gewoon op het moment dat ze gaan 'processen'. En bij een pre-order gebeurt dat pas op het moment dat hij binnen is.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Als rede daarvoor geven ze dat er niks meer kan gebeuren met de prijs door koerswisselingen.
Vind het eigenlijk wel fijn dat het geld meteen wordt afgeschreven, is meteen alles geregeld
Maareh, bij play schrijven ze dus pas af op het moment van verzenden?
Perfect!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:27 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Gewoon op het moment dat ze gaan 'processen'. En bij een pre-order gebeurt dat pas op het moment dat hij binnen is.
Ik gooi ook ff de rest neer, want echt reclame voor de Nederlandse uitgaven is het niet als de boel veel goedkoper te verkrijgen is in Regio 1:quote:Nu verkrijgbaar, Universal Legacy Editions!
Afgelopen juni bracht Universal Pictures nog losse klassieke Monster DVD's uit voor slechts 7.99 euro. Zonder het ruim van te voren kenbaar te maken, brengt men vier maanden later al uitgebreidere versies uit. Niet iets, waar kopers van de losse delen vrolijk van worden. Ro-Disc biedt echter gedupeerden een speciale inruilactie aan. Indien u in juni 2004 of later een Universal Monster DVD bij Ro-Direct of Ro-Disc heeft gekocht, kunt u deze inuilen op een Legacy versie of de ultieme Collector's set. Per DVD krijgt u 5 euro inruilwaarde terug. De DVD en de hoes dienen wel in prima staat te zijn.
Sjonge, 4-DVD boxen ipv. die fijne R1 verpakking met 2 dubbelzijdige DVD's. En dan die set met beeldjes... beeldjes ¤39.99 per stuk. De retailprijs was in Amerika al omgerekend zo'n ¤67.23.quote:Dracula Legacy Box (3-DVD) - Van ¤ 41.99 voor ¤ 34.99
Nederlands ondertiteld, Dracula (1931), Spaanse versie van Dracula (1931), Dracula's Daughter (1936), Son of Dracula (1943), House of Dracula (1945), featurette: The Road to Dracula: originele documentaire van David J. Skal, audiocommentaar.
Met: Bela Lugosi
Frankenstein Legacy Box (4-DVD) - Van ¤ 49.99 voor ¤ 43.99
Nederlands ondertiteld, Frankenstein (1931), Bride Of Frankenstein (1935), Son Of Frankenstein (1939), Ghost of Frankenstein (1942), House Of Frankenstein (1944), featurette: De Frankenstein Files, Boo! (korte film), Ze leeft! documentaire.
Met: Boris Karloff
Monster Legacy Box (4-DVD) - Van ¤ 49.99 voor ¤ 43.99
Nederlands ondertiteld, The Mummy, The Invisible Man, The Phantom of the Opera, Creature from the Black Lagoon.
Met: Boris Karloff, Gloria Stuart, Claude Rains
Wolfman Legacy Box (3-DVD) - Van ¤ 41.99 voor ¤ 34.99
Nederlands ondertiteld, The Wolf Man (1941), Werewolf Of London (1935), Frankenstein Meets The Wolf Man (1943), She-Wolf of London (1946), featurette: Monster By Moonlight en een audiocommentaar door auteur en filmhistoricus Tom Weaver
Met: Lon Chaney Jr.
Universal Monster Legacy Lim. Coll. Ed. (14-DVD) - Van ¤ 149.99 voor ¤ 119.99
Nederlands ondertiteld, + 3 Collector's Bustes
Niet alleen betaalt u omgerekend nog minder per DVD, wanneer u voor deze supervoordelige verzamelbox gaat, maar u ontvangt ook nog drie collector's bustes van Frankenstein, Wolfman en Dracula. Bustes, welke normaal 39.99 euro per stuk kosten! Gelimiteerd: 500 stuks. Op=Op.
Nou, die R1 box met 6" beeldjes was een goede investeringquote:Monster Merchandise:
Dracula Bust - Van ¤ 49.99 voor ¤ 39.99
Monster Legacy Collection, 6" Polystone
Frankenstein Bust - Van ¤ 49.99 voor ¤ 39.99
Wolfman Bust - Van ¤ 49.99 voor ¤ 39.99
Bij gelijktijdige aankoop van de drie bovenstaande Collector's Bustes krijgt u GRATIS 14 Universal Monster DVD's:
Wolfman + Frankenstein + Dracula Bustes - Van ¤ 149.99 voor ¤ 119.99
Nederlands ondertiteld, + 14 GRATIS Universal Monster DVD's!
Ook verkrijgbaar:
Universal Monsters - Frankenstein 1/6 Bust - ¤ 69.99
Pre-painted cold-cast resin
Universal Monsters - The Wolfman 1/6 Bust - ¤ 69.99
Pre-painted cold-cast resin
Ziet er leuk uitquote:Op zondag 24 oktober 2004 01:45 schreef Durbin het volgende:
Iemand bereid gevonden om foto's te maken. Excuus voor de slechte belichting.![]()
Ik heb vrijwel alle delen recentelijk nog gezien (met dank aan RTL5), dus voorlopig is het in ieder geval voor de verzameling. Alleen Creature en Son of Dracula heb ik nog nooit gezien, dus dat gaat binnenkort wel gebeuren. Maar ik ben er erg blij mee (zeker voor die 7,50 euro).quote:Op zondag 24 oktober 2004 03:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit
En kijk je ze nou ook nog? Of is het alleen leuk voor de heb?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |