abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16360928
We hadden al een mooie collection classic monsters op dvd, teweten
Dracula, frankenstein, the bride of frankenstein, creature from the black lagoon, the wolfman, the mummy, the invisible man en the phantom of the opera.

Nu meld the digitalbits dat ze (in ieder geval sommigen) opnieuw uit gaan komen in 2 disc sets! Da's goed nieuws denk ik...

We've got some great news for you fans of Universal's Classic Monsters series. The studio has today announced a number of new titles including several new Monster-themed releases.

Now here's the really great news! On April 27th, you'll get the Dracula: The Legacy Collection, a 2-disc set which will include Dracula (1931), Dracula: Original Spanish Version and Dracula's Daughter on Disc One, with Son of Dracula and House of Dracula on Disc Two.

Also streeting on that day will be the Frankenstein: The Legacy Collection, another 2-disc set including Frankenstein, Bride of Frankenstein and Son of Frankenstein on Disc One, with Ghost of Frankenstein and House of Frankenstein on Disc Two.

Not done yet - you'll also see the 2-disc The Wolf Man: The Legacy Collection on 4/27, which will include The Wolf Man and Werewolf of London on Disc One, and Frankenstein Meets the Wolfman and She-Wolf of London on Disc Two. The SRP on each of these collections will be $26.98.

Finally, 4/27 will also see the release of The Monster Legacy Gift Set 6-disc set (SRP $79.98), which will include all three of the above Legacy collection discs, along with collectible Dracula, Frankenstein and Wolf Man figurines in a boxed set.

En nu maar hopen dat de hele serie deze "behandeling" krijgt!!

[Dit bericht is gewijzigd door kinky_queen op 18-01-2004 12:33]

zondag 18 januari 2004 @ 12:30:10 #2
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_16362894
Ja ik had het gelezen vooral house of frankenstein wil ik nog een keer zien aangezien die met alle oude monsters van universal is. maar ik ga opzeker de dracula en frankenstein halen wolfman misschien

de oude collectie heb ik ook niet compleet ik mis the invisible man en phantom of the opera

pi_16363052
quote:
Op zondag 18 januari 2004 12:30 schreef AntiChrist het volgende:
Ja ik had het gelezen vooral house of frankenstein wil ik nog een keer zien aangezien die met alle oude monsters van universal is. maar ik ga opzeker de dracula en frankenstein halen wolfman misschien

de oude collectie heb ik ook niet compleet ik mis the invisible man en phantom of the opera

Ik mis the phantom of the opera omdat IMAGE een nieuw uitgave zou doen en ik mis the mummy omdat ik hem gewoon saai vond...

Wat ook belachelijk is, is dat de regio 1 versie van DRACULA 3 versies van de film bevat, en de regio 2......

Maar daar wordt hopelijk verandering in gebracht.

pi_16363867
Zit net de trailer Van Helsing te kijken, komen precies die evils voor in die trailer als de badguys van de film.. toeval?
  zondag 18 januari 2004 @ 13:54:04 #5
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_16365131
*terugvindpost
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_17487803
Weet iemand een winkel (als het kan in utrecht) waar creature from the black lagoon te koop is? Heb deze werkelijk nog nooit ergens zien liggen.
pi_17487972
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 21:00 schreef Shogo het volgende:
Weet iemand een winkel (als het kan in utrecht) waar creature from the black lagoon te koop is? Heb deze werkelijk nog nooit ergens zien liggen.
denk dat je het 't best kan proberen ergens online
pi_18095856

DRACULA
FRANKENSTEIN
THE WOLF MAN

Of deze?

THE MONSTER LEGACY GIFT SET

Zodra m'n cc arriveerd ga ik m meteen bestellen, vooral het feit dat er zo'n 4 a 5 films op 1 dvd staan is natuurlijk erg attractief!

donderdag 1 april 2004 @ 07:16:43 #9
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_18099680
ik heb de giftset gepreordered voor 50 euri..
pi_18099695
quote:
Op donderdag 1 april 2004 07:16 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb de giftset gepreordered voor 50 euri..
je zal onderhand ook wel een aardige collectie hebben he?

donderdag 1 april 2004 @ 08:07:37 #11
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_18099926
quote:
Op donderdag 1 april 2004 07:19 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

je zal onderhand ook wel een aardige collectie hebben he?

mwah valt wel mee check maar
  maandag 26 april 2004 @ 18:20:16 #13
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_18699517
Morgen komt ie binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hij wordt afgeleverd op mn werk aangezien ik er vandaag niet was... hmmzzz zet me wel aan het denken misschien dat ik morgen lekker filmpjes ga kijken op mn werk ik zit toch alleen (de rest is vrij de bastards!!)
  maandag 26 april 2004 @ 22:27:27 #14
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_18707238
Oe deze dvd's moet ik hebben.

Helaas ben ik weer even werkloos dus moet ik eigenlijk zuinig gaan doen. Aan de andere kant heb ik nog wat geldreserves opgebouwd.
oh sweet temptation.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_18707525
Hoop ze deze week binnen te krijgen

dinsdag 27 april 2004 @ 01:14:18 #16
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_18711001
quote:
Op zondag 18 januari 2004 12:36 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Wat ook belachelijk is, is dat de regio 1 versie van DRACULA 3 versies van de film bevat, en de regio 2......
Ik hoop niet dat het weer een rechtenkwestie is. Of iets dergelijks. Maar dat zal wel niet aangezien het allemaal universal is.

Ik zie bij Play.com overigens van Frankenstein alleen een versie met twee films, terwijl de R1 versie een dubbel-dvd is met maar liefst vijf versies.
  dinsdag 27 april 2004 @ 16:24:58 #17
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_18723323
WOOHOO!!! ik heb hem binnen mooie box!! leuke beeldjes ja ik ben weer blij
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:27:14 #18
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_19589781
Zijn de regio 1 versies ook ergens anders dan bij Amazon verkrijgbaar? Ik heb niet zoveel zin in het betalen van verzendkosten als dat nergens voor nodig is.
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:30:27 #19
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_19589882
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:27 schreef Wepeel2 het volgende:
Zijn de regio 1 versies ook ergens anders dan bij Amazon verkrijgbaar? Ik heb niet zoveel zin in het betalen van verzendkosten als dat nergens voor nodig is.
ik heb ze zelf bij www.dvdpacific.com vandaan
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:35:57 #20
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_19590038
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:27 schreef Wepeel2 het volgende:
de mijne komen bij www.playusa.com vandaan

pi_20678987
Goed nieuws Antichrist!! (en alle andere geinteresseerden )

De rest van de serie komt ook behalve dan natuurlijk THE PHANTOM OF THE OPERA die allang een nieuwe uitgave heeft gekregen van IMAGE.

Ook deze uitgaves zijn weer erg smakelijk.

THE CREATURE FROM THE BLACK LAGOON

Met daarin:

• THE CREATURE FROM THE BLACK LAGOON
  • REVENGE OF THE CREATURE
  • THE CREATURE WALKS AMONG US

THE INVISIBLE MAN

Met daarin:

• THE INVISIBLE MAN
  • THE INVISIBLE MAN RETURNS
  • THE INVISIBLE WOMAN
  • THE INVISIBLE AGENT
  • THE INVISIBLE MAN'S REVENGE

THE MUMMY

Met daarin:

• THE MUMMY
  • THE MUMMY'S HAND
  • THE MUMMY'S TOMB
  • THE MUMMY'S GHOST
  • THE MUMMY'S TOMB

Hebben we weer iets om naar uit te kijken!
  • pi_20679082
    We kunnen nog een heleboel monsters en aanverwante films vewachten, zie bijvoorbeeld:
    http://monsters.monstrous.com/index.htm
    pi_20679217
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2004 00:21 schreef Yosomite het volgende:
    We kunnen nog een heleboel monsters en aanverwante films vewachten, zie bijvoorbeeld:
    http://monsters.monstrous.com/index.htm
    euh...

Ja en hier nog meer monsters
      vrijdag 6 augustus 2004 @ 18:51:57 #24
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_21103443
    Volgens mij heb ik al die nieuwe releases nog nooit gezien. Of heel vroeger als kind. Ik heb zoveel van die horror-shit gezien voor mijn tiende dat ik het allemaal niet meer weet. Ik weet nog dat mijn zus er een trauma aan overhield en na het zien van A Nightmare On Elmstreet niet meer alleen durfde te slapen.

Ik weet in ieder geval wel iemand die The Mummy en The Creature op dvd heeft, dus die ga ik binnenkort maar eens even lenen. Misschien dat er dan ook wel een lampje gaat branden.

De Dracula dvd ga ik binnenkort ook zeker nog bestellen.
    pi_21104190
    Ik was vandaag bij Ro-Disc in Rotterdam en daar zag ik dat ze momenteel een actie hebben met Universal's Classic Monster Collection DVD's
    Het gaat om de 8 films uit de boxset die los te koop zijn. Ja, ze waren eerder los te koop, maar de hoesjes zijn nu in de stijl van de Universal Monster Legacy DVD's.

Voor ¤7.99 per stuk zijn te koop:

En ze hebben een 2e hands Universal Classic Monster Collection boxset (Out Of Print) staan, 1 exemplaar! In de ¤44! Daar heb ik nog over de ¤100 voor betaald

P.S. En ik wist niet dat die andere DVD's eraan kwamen. Top!!! Alleen jammer dat er geen set met beeldjes uitkomt

[ Bericht 7% gewijzigd door De_Schaduw op 06-08-2004 19:35:16 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')