abonnement Unibet Coolblue
pi_16360514
En hier weer verder
pi_16361965
misschien eff veranderen naar sexblunders? Meeste blunders hadden weinig met het geslachtsdeel te maken.
Jupiler is goed
pi_16362752
altijd lachen om die verhalen... zelf nog geen blunders meegemaakt (gelukkig)
  zondag 18 januari 2004 @ 13:13:53 #5
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_16364082
*lurkpost*
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zondag 18 januari 2004 @ 13:14:47 #6
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16364106
quote:
Op zondag 18 januari 2004 13:13 schreef tonja het volgende:
*lurkpost*
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_16364302
quote:
Op zondag 18 januari 2004 11:46 schreef Aurelium het volgende:
misschien eff veranderen naar sexblunders? Meeste blunders hadden weinig met het geslachtsdeel te maken.
Nah, geslachtsdeel is algemener, en het is een traditie .
pi_16367307
tvp
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_16368395
laats nog met eem meissie wat zitten rommelen maar ze had de schaamhaar niet geschoren!
de week daarna netjes alles der af
ik moest echt ffies me lach in houden!

ik was ook een keer bezig met een meisje op lowlands en toen viel er iemand op de tent waar we in waren!
nou toen wou die ffies net meer hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door tiez op 18-01-2004 16:16]

he buur!
pi_16376963
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:19 schreef Kaensterle het volgende:
tvp
  zondag 18 januari 2004 @ 21:39:11 #11
79267 Flesdop
Nightwish the pwn !!
pi_16378502
Ik reed van de week met me fiets tegen een paaltje, frame een beetje gebogen, maar net niet met me zaakje op de stang, wel alles wat erachter zit, best pijnlijk als je weer wilt gaan zitten.
"From cradle to coffin shall my wickedness be your passion"
pi_16378649
quote:
Op zondag 18 januari 2004 20:53 schreef stampertje82 het volgende:

[..]


Live it!
pi_16382348
was een keer met iemand aan het sexen, bleek ze ongesteld te zijn. ze zat bovenop te rijen en toen mijn eiwitgehalte weer wat gezakt was, wilde ze van me af gaan en opeens was het heel warm op mijn buik..... lag er een zaad/bloedvlek van mijn lul tot aan mijn borst.........

jummie

pi_16382495
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:23 schreef clemens het volgende:
was een keer met iemand aan het sexen, bleek ze ongesteld te zijn. ze zat bovenop te rijen en toen mijn eiwitgehalte weer wat gezakt was, wilde ze van me af gaan en opeens was het heel warm op mijn buik..... lag er een zaad/bloedvlek van mijn lul tot aan mijn borst.........

jummie


tja, dat witte goedje van je is anders ook niet echt smakelijk

maar tis niet echt geslaagd nee

pi_16383712
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 18 januari 2004 23:23 schreef clemens het volgende:
was een keer met iemand aan het sexen, bleek ze ongesteld te zijn. ze zat bovenop te rijen en toen mijn eiwitgehalte weer wat gezakt was, wilde ze van me af gaan en opeens was het heel warm op mijn buik..... lag er een zaad/bloedvlek van mijn lul tot aan mijn borst.........
jummie


--------------------------------------------------------------------------------

tja, dat witte goedje van je is anders ook niet echt smakelijk
maar tis niet echt geslaagd nee


-------------------------------------------------------------------------------


ach was niet erg ofzo,heb er wel ahrd om moeten lachen

  maandag 19 januari 2004 @ 00:30:23 #16
75969 isitreal
or is it riel
pi_16384344
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:00 schreef tiez het volgende:


ik was ook een keer bezig met een meisje op lowlands en toen viel er iemand op de tent waar we in waren!
nou toen wou die ffies net meer hoor!


heee dat was ik die in je tent viel jezus wat kun jij vloeken zeg
if you dont have a social life, you can talk about mine.
pi_16429507
josboes schreef in het vorige deel:

ik heb ook nog een sexblunder. misschien vinden veel mensen het niet zo'n blunder maar ik wel want ik heb gezien hoe lekker deze meid was!
nu was het zo dat ik een meisje probeerde te versieren. ik was 17 ofzo en zei was wel 26.
je zou zeggen waar ben je me bezig maar ik was net een paar dagen geleden ontmaagd, dacht opeens dat ik iedereen kon krijgen - beetje overmoedig. ik was ook straalbezopen trouwens. ze was enorm mooi.
ik probeerde vanalles maar het lukt niet.
totdat ze het zat werd ofzo want zo gaf toe en ik ging met haar mee.
naar het hostel waar zei sliep (ik was aan het backpacken in australie).
komen we bij dat hostel aan wat gebeurt er: gaan we met z'n tweeen nog een fles jack daniels op drinken. gekkenhuis ik was al straalbezopen.

vervolgens hebben ze nog een uurtje allebei in een badkuip gelegen. ik kon mijn pik niet aan de praat krijgen. vervolgens ben ik naakt uit het hostel getrapt door de portier naakt over straat naar de camping waar ik sliep.

ik baalde er behoorlijk van ze was echt een topmodel.


commentaar>>>
kan het niet zo zijn dat die meis gewoon normaal was maar dat de grote hoeveelheden alcohol je observatievermogen aantasten.
als die meid zo mooi was wel mooi dom dat jij je van de planeet zuipt>>>misschien was dat haar doel wel
hoezo word je door de portier het hotel uitgeknikkerd?

pi_16429560
mmwah tijdje geleden sex in de auto op de rijdersstoel.
het was en erg kleine auto met een lange schakelppook.
dat ding zat dus ook bijna in mijn reet als ik niet zo snel reageerde.
pi_16438968
ook weer een dom verhaal.

na het masten even de boel afgeveegd met een boxer.
ik besloot dat ding maar meteen in een emmer biotex te doen.
ik zoek nog naar wat dingen die erbij kunnen in het sopje.
enfin, alles in de emmer en klaar, dacht ik....

na een tijd loop ik nog eens naar de badkamer om te pissen,
zie ik dat die zaadonderbroek gewoon prominent in de gang
ligt. die had ik blijkbaar gewoon laten vallen

niemand heeft dat ding gelukkig gevonden/gezien.

Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  dinsdag 20 januari 2004 @ 20:50:03 #20
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16439720
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:26 schreef mighty_myte het volgende:
ook weer een dom verhaal.

na het masten even de boel afgeveegd met een boxer.
ik besloot dat ding maar meteen in een emmer biotex te doen.
ik zoek nog naar wat dingen die erbij kunnen in het sopje.
enfin, alles in de emmer en klaar, dacht ik....

na een tijd loop ik nog eens naar de badkamer om te pissen,
zie ik dat die zaadonderbroek gewoon prominent in de gang
ligt. die had ik blijkbaar gewoon laten vallen

niemand heeft dat ding gelukkig gevonden/gezien.


tissues dude, de prijs zal je meevallen
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_16439873
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:50 schreef Mons het volgende:

[..]

tissues dude, de prijs zal je meevallen


Tja en dan ben je samen klaar, je kijkt op en de tissueus liggen veelste ver weg en vlakbij ligt een geschikt kledingstuk

Story of my life...

Heb ik een handdoek klaargelegd bij het bed, hebben we sex op de bank beneden
Dat soort gedoe dus altijd....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_16440764
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Tja en dan ben je samen klaar, je kijkt op en de tissueus liggen veelste ver weg en vlakbij ligt een geschikt kledingstuk

Story of my life...

Heb ik een handdoek klaargelegd bij het bed, hebben we sex op de bank beneden
Dat soort gedoe dus altijd....


Of ze zijn op.
Je gooit in het donker blindelings in de prullebak... niet dus, overal verdwaalde tissues.
Als smorgens iemand binnenkomt en dan vraagt of er soms iemand verkouden is

[Dit bericht is gewijzigd door _Draven_ op 20-01-2004 21:36]

pi_16445981
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 15:27 schreef Darkster1981 het volgende:
josboes schreef in het vorige deel:

ik heb ook nog een sexblunder. misschien vinden veel mensen het niet zo'n blunder maar ik wel want ik heb gezien hoe lekker deze meid was!
nu was het zo dat ik een meisje probeerde te versieren. ik was 17 ofzo en zei was wel 26.
je zou zeggen waar ben je me bezig maar ik was net een paar dagen geleden ontmaagd, dacht opeens dat ik iedereen kon krijgen - beetje overmoedig. ik was ook straalbezopen trouwens. ze was enorm mooi.
ik probeerde vanalles maar het lukt niet.
totdat ze het zat werd ofzo want zo gaf toe en ik ging met haar mee.
naar het hostel waar zei sliep (ik was aan het backpacken in australie).
komen we bij dat hostel aan wat gebeurt er: gaan we met z'n tweeen nog een fles jack daniels op drinken. gekkenhuis ik was al straalbezopen.

vervolgens hebben ze nog een uurtje allebei in een badkuip gelegen. ik kon mijn pik niet aan de praat krijgen. vervolgens ben ik naakt uit het hostel getrapt door de portier naakt over straat naar de camping waar ik sliep.

ik baalde er behoorlijk van ze was echt een topmodel.


commentaar>>>
kan het niet zo zijn dat die meis gewoon normaal was maar dat de grote hoeveelheden alcohol je observatievermogen aantasten.
als die meid zo mooi was wel mooi dom dat jij je van de planeet zuipt>>>misschien was dat haar doel wel
hoezo word je door de portier het hotel uitgeknikkerd?


LOL, die gast die dat schreef die liegt dat ie barst. Ik ga ook backpacken in Oz en daar heb je een minimum leeftijd van voor 18 nodig
pi_16446097
Weet niet of het echt een blunder is..maar wel een afknapper...

Deze zomer ontmaagd in Kroatië. Toen vond zij dat ik een precies goeie afmeting had. Maar na al dat oefenen was mijn Arnold wat gegroeid en steviger en langer geworden. Dus toen we later die vakantie bij mij thuis waren en aant sexen waren zat ze de hele tijd van "oh, you're too big, you're too big"...
En moesten we er dus maar mee stoppen.. want het deed te veel pijn..
Daarna bijna nooit meer gedaan aan penetratie

  woensdag 21 januari 2004 @ 08:44:35 #25
27929 piere
doe mij maar bier
pi_16449674
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 00:16 schreef Pimpelmees het volgende:

[..]

LOL, die gast die dat schreef die liegt dat ie barst. Ik ga ook backpacken in Oz en daar heb je een minimum leeftijd van voor 18 nodig


17 ofzo
fok you ja!
  woensdag 21 januari 2004 @ 08:46:02 #26
27929 piere
doe mij maar bier
pi_16449695
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 00:21 schreef Pimpelmees het volgende:Toen vond zij dat ik een precies goeie afmeting had. Maar na al dat oefenen was mijn Arnold wat gegroeid en steviger en langer geworden.
heb je zo'n "maak mijn pielemoosje groter apparaat" dan???
fok you ja!
  woensdag 21 januari 2004 @ 08:55:30 #27
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_16449777
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:00 schreef tiez het volgende:
laats nog met eem meissie wat zitten rommelen maar ze had de schaamhaar niet geschoren!
de week daarna netjes alles der af
ik moest echt ffies me lach in houden!

ik was ook een keer bezig met een meisje op lowlands en toen viel er iemand op de tent waar we in waren!
nou toen wou die ffies net meer hoor!


Ik snap niet wat er zo leuk is -- of wat een geslachtsdeelblooper is -- in het eerste deel van je post.
Bovendien, 'de schaamhaar' afgeschoren? Had ze er maar één?
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
  woensdag 21 januari 2004 @ 22:13:38 #28
81193 OogAppeltje
Dat ken je niet uitleggen...
pi_16472974
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 00:21 schreef Pimpelmees het volgende:
Weet niet of het echt een blunder is..maar wel een afknapper...

Deze zomer ontmaagd in Kroatië. Toen vond zij dat ik een precies goeie afmeting had. Maar na al dat oefenen was mijn Arnold wat gegroeid en steviger en langer geworden. Dus toen we later die vakantie bij mij thuis waren en aant sexen waren zat ze de hele tijd van "oh, you're too big, you're too big"...
En moesten we er dus maar mee stoppen.. want het deed te veel pijn..
Daarna bijna nooit meer gedaan aan penetratie


jaja zo ken ik ook nog wel 18 verhalen verzinnen in een dozijn laterzz ga maar weer backpacken
Nou ik zat zo van ehhh ja ok....maareh dan denk ik bij me-eigen waarom eigelijk? | bierdrinkende legobouwer
pi_16474358
Oh ik kan ook veel verhalen verzinnen.. ben alleen niet zo zielig om dat te doen op fora . Ik zou zeggen, lees mijn vorige posts eens, dan weet je dat ik niet uit mijn nek loop te lullen.

En over dat backpacken, I will

  woensdag 21 januari 2004 @ 23:56:54 #30
43415 SkippyTheKangaroo
I come from a land Down Unda..
pi_16476041
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:00 schreef tiez het volgende:
laats nog met eem meissie wat zitten rommelen maar ze had de schaamhaar niet geschoren!
de week daarna netjes alles der af
ik moest echt ffies me lach in houden!
Ja, nee, natuurlijk, dat is humor inderdaad
Want elke vrouw op deze aardkloot scheert elke dag haar schaamhaar tot op de laatste stoppel weg
♥ ♥ 't Is altijd lente in de ogen van de tandarts... ♥ ♥
pi_16476307
En dat geloof je zelf?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_16476757
Deze had misschien een blooper kunnen worden, maar:....

Op m'n 17e op reis in Tsjechië op schoolreis, zaten we in een hotel waar ook één of andere Duitse school in bivakkeerde.

Zaterdagavond voor vertrek goed gepartied, zondag voor vertrek allerlei familieverplichtingen tot 23.00 gehad en de bus vertrok om 04.00... In de bus kon ik dus niet slapen, dus was al niet helemaal helder meer bij aankomst. (19.00 - vertragingen bij de grens en weet ik wat allemaal verder nog...)

Na het eten meteen de bar in gedoken (bier voor gulden per liter) en aan eind van de avond had ik dus twee Duitse chicks geregeld die er op dat moment nog aardig goed uitzagen. En ze waren ook nog eens in voor een triootje _0_

Ik mee naar hun hotelkamer, uitgekleed, en met z'n drieën het bed in. Ik dus op dat moment zo dronken en moe dat ik vergeet dat ik een triootje ga hebben en spontaan in slaap val

Werd dus heel zwaar niet op prijs gesteld, en aangezien ze me niet wakker konden krijgen hebben ze me maar uit bed op de grond gerold...

Daarna ook nooit meer een kans op een trio gehad

If you're not wiping out, you're not pushing your limits
  donderdag 22 januari 2004 @ 00:31:25 #33
43415 SkippyTheKangaroo
I come from a land Down Unda..
pi_16477024
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
En dat geloof je zelf?
Ik niet, Tiez kennelijk wel ...
♥ ♥ 't Is altijd lente in de ogen van de tandarts... ♥ ♥
pi_16481487
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb ik een handdoek klaargelegd bij het bed, hebben we sex op de bank beneden
Dat soort gedoe dus altijd....
Leren om op je handen te lopen
There's no place like 127.0.0.1
  donderdag 22 januari 2004 @ 10:20:54 #35
54624 _dazzling
nee jij trekt volle zalen
pi_16481632
wat een geweldig topic!

heb al eens eerder gepost, maar kom ineens op een nieuwe blunder.
Een van mijn vriendinnen had altijd last van een nog al ontspannen anale sluitspier tijdens de sex. Op een goede dag waren we lekker bezig samen, ( zij op mij). Bij dat standje kwam het weleens voor dat ze ejaculeerde. De eerste keer dat zoiets gebeurd denk je wel even in de trant van* zit ze me nu onder te pissen?*, maar daarna went t wel.
Tot ik die bewuste middag weer t een en ander voelde komen. Ik dacht aha, tis weer een goeie dit keer!
Tot ik ineens besef dat er dit keer geen sprake is van vloeistof, maar eerder een vaste materie.....
Op het moment dat ik dat besef zie ik mijn vriendin enigszins paniekerig op zoek gaan naar de beroemde wc rol.
Wat blijkt.. ze had zich kennelijk iets te veel ontspannen en er was dus een dropje uit gekomen.

Nja ik heb er maar niet te veel over gezegd, ze voelde zich al lullig genoeg, maar t was wel weer eens wat anders.....

En maar liegen als iemand vraagt of je ooit p&p hebt gedaan

liever voor achter dan hoog nietwaar?
  donderdag 22 januari 2004 @ 10:26:51 #36
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_16481737

Damn, zit net te eten grapjurk!

Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:41:49 #37
26742 The-1
kingkong aint got shit on me!
pi_16491233
_0_ briljant! en een beetje vies.
The Innovator of Violence
pi_16493725
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:20 schreef _dazzling het volgende:
wat een geweldig topic!

heb al eens eerder gepost, maar kom ineens op een nieuwe blunder.
Een van mijn vriendinnen had altijd last van een nog al ontspannen anale sluitspier tijdens de sex. Op een goede dag waren we lekker bezig samen, ( zij op mij). Bij dat standje kwam het weleens voor dat ze ejaculeerde. De eerste keer dat zoiets gebeurd denk je wel even in de trant van* zit ze me nu onder te pissen?*, maar daarna went t wel.
Tot ik die bewuste middag weer t een en ander voelde komen. Ik dacht aha, tis weer een goeie dit keer!
Tot ik ineens besef dat er dit keer geen sprake is van vloeistof, maar eerder een vaste materie.....
Op het moment dat ik dat besef zie ik mijn vriendin enigszins paniekerig op zoek gaan naar de beroemde wc rol.
Wat blijkt.. ze had zich kennelijk iets te veel ontspannen en er was dus een dropje uit gekomen.

Nja ik heb er maar niet te veel over gezegd, ze voelde zich al lullig genoeg, maar t was wel weer eens wat anders.....

En maar liegen als iemand vraagt of je ooit p&p hebt gedaan


Live it!
pi_16498068
Shakespeare wist het al:
quote:
It brings the desire, but takes away the performance.
Vrij vertaald: Van drank wordt je bloedgeil, maar je kan niks meer.
pi_16498128
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:47 schreef Fixers het volgende:
Shakespeare wist het al:
[..]

Vrij vertaald: Van drank wordt je bloedgeil, maar je kan niks meer.


En als je nog wel kan voel je er verdomd weinig van.
Was een keer (of wel meerdere keren eigenlijk) bezig en ik dacht godverdomme wat geil... was ik maar nuchter.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_16498214
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Tja en dan ben je samen klaar, je kijkt op en de tissueus liggen veelste ver weg en vlakbij ligt een geschikt kledingstuk

Story of my life...

Heb ik een handdoek klaargelegd bij het bed, hebben we sex op de bank beneden
Dat soort gedoe dus altijd....


mijn motto
slikken of likken
  vrijdag 23 januari 2004 @ 02:09:51 #42
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_16506851
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 00:16 schreef Pimpelmees het volgende:

[..]

LOL, die gast die dat schreef die liegt dat ie barst. Ik ga ook backpacken in Oz en daar heb je een minimum leeftijd van voor 18 nodig


Voor backpacken? Waarom dat dan?
Asjemenou
  vrijdag 23 januari 2004 @ 12:18:14 #43
6871 cruesli
lekker met yoghurt
pi_16513361
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 02:09 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Voor backpacken? Waarom dat dan?


Alleen dan kun je in Australië een working holiday visum krijgen voor een jaar. Dat is dus zeg maar de nette manier.

Anders zul je van een toeristenvisum afhankelijk moeten zijn, die zijn geloof ik drie maanden geldig, misschien dat je die nog wat kunt verlengen, maar dat weet ik niet.

"Roses are red, violets are blue, I'd fuck anything sooner than you..."
  zaterdag 24 januari 2004 @ 00:26:14 #44
43415 SkippyTheKangaroo
I come from a land Down Unda..
pi_16535012
[Offtopicmodus]Nee, die kun je niet verlengen, tenzij je naar het buitenland gaat. Nieuw Zeeland is dan 9vd10 keer het dichtstbij, even heen en weer vliegen, visum verlengen, klaar. Reken er echter wel op dat de vreemdelingendienst vragen gaat stellen als jij zes maanden in een land verblijft zonder dat je gewerkt hebt. Waar heb je dan gegeten, geslapen, etc? Bij een toeristenvisum zit (goh) namelijk geen werkvergunning.
Mensen die meer info over backpacken in Oz willen weten: mail me ff (zie profile),kunnen we dit topic open houden waar het voor bedoeld was.

[/offtopicmodus]
Edit: Dit was m'n duizendste post!
♥ ♥ 't Is altijd lente in de ogen van de tandarts... ♥ ♥
pi_16547655
GVD.... en nu weer iedereen ontopic! Voor vacanties hebben een ander forumgedeelte.
x
pi_16620804
vriend van mij had al een tijdje een vriendin (niet moeders mooiste) dus op een avondje waren ze allebei wel into it dus belanden ze in zijn slaapkamer. na wat gefrunnik alle kleren uit. Blijkt ze toch een HUGE bos haar vanonder te hebben. maar die vriend was een beetje lam dus het maakt um niet uit en probeeert ut toch. Maar telkens als hij dan met zijn staafmixer um erin probeert te proppen wordt zijn bana, door het kijken naar die onaangename bos haar, slappies. Dit had ie dus nooit moeten vertellen, want vanaf nu heet ie in onze vriendengroep "slappie" B
  dinsdag 27 januari 2004 @ 13:46:36 #47
21157 sioux_
lost in space
pi_16624525
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:55 schreef erodome het volgende:

[..]
Heb ik een handdoek klaargelegd bij het bed, hebben we sex op de bank beneden


ik kom nooit meer bij jullie op de koffie!
pi_16624585
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:46 schreef sioux_ het volgende:

[..]

ik kom nooit meer bij jullie op de koffie!


Bij wie kom je dan nog wel op de koffie, zal bij iedereen thuis wel een keer gebruikt zijn.
x
pi_16624761
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:52 schreef Darkster1981 het volgende:

[..]

mijn motto
slikken of likken


Ja dahaaaaaaaaaaaggggg!!!!

Ik wil niet altijd slikken of ondergespoten worden, ik wil het ook gewoon lekker diep binnenin me voelen en de narigheid erna(de meest rare capriolen uithalen om te verkomen dat dingen ondergelekt worden, pfffff ben blij dat ik buigzaam ben ) neem ik wel voor lief.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_16625192
Offtopic -> erodome please check je fotoboek
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_16625590
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 14:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
Offtopic -> erodome please check je fotoboek
Ik ben onderweg....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_16628153
ik heb me helemaal bescheurd om dit topic! collegas zijn zwaar geirriteerd! mijn blunders...zou er zo ff geen weten..zal t eens aan de andere partij vragen!
pi_16653207
*kick*
  woensdag 28 januari 2004 @ 15:46:59 #54
68892 Guidosaurus
United chaos and anarchy
pi_16658978
Laatst dik aant neuken, komen er ineens 10 chickies langs die mij ook gaan neuken. En toen had ik ineens een lul van een meter. En alle chickies waren echt veeeel te lekker, overigens modellen van playboy. En dat is allemaal in Australie in een badkuip gebeurt.
Wie de bal kaatst moet z'n bek houden.
pi_16659185
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:46 schreef Guidosaurus het volgende:
Laatst dik aant neuken, komen er ineens 10 chickies langs die mij ook gaan neuken. En toen had ik ineens een lul van een meter. En alle chickies waren echt veeeel te lekker, overigens modellen van playboy. En dat is allemaal in Australie in een badkuip gebeurt.
pi_16659307
Toen ik klein was, las ik de sprookjesboeken van Lekturama. In een van die boeken stond het verhaaltje van Aldo en de Vliegende Stofzuiger.
Ik speelde dit na door op een lege, opgeblazen colafles te rijden. Ineens ontdekte ik dat dat wel een erg leuk gevoel gaf daar beneden en toen zei ik dat aan mn mama. Ze heeft het me verboden en werd iedere keer nogal kwaad als ik met mn colafles aant spelen was als er bezoek kwam.
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  woensdag 28 januari 2004 @ 15:58:49 #57
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_16659349
Alweer jaren geleden toen ik in dienst zat.

Was wezen stappen met een paar maten en 1 van hen wist de hoerenbuurt in Nijmegen wel te vinden. Wij strontlazerus daar naar toe en ik met mijn laatste 50 gulden ook maar naar binnen. Te dronken om wat dan ook voor elkaar te krijgen dus uiteindelijk niet geneukt.

Weer naar buiten met grote verhalen tegen m'n maten uiteraard en ik moest vreselijk pissen wat ik tegen een schutting deed. Ondertussen sta ik nog op te scheppen tegen m'n maten terwijl ik wat raars aan me lul voel. Ik dacht, huh? Wat wordt'tie zwaar

Zonder dat ik iets gezien had had dat mens een condoom om me lul gedaan die ik stond vol te pissen

  woensdag 28 januari 2004 @ 17:24:54 #58
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_16661850
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:58 schreef Snakey het volgende:
Alweer jaren geleden toen ik in dienst zat.

Was wezen stappen met een paar maten en 1 van hen wist de hoerenbuurt in Nijmegen wel te vinden. Wij strontlazerus daar naar toe en ik met mijn laatste 50 gulden ook maar naar binnen. Te dronken om wat dan ook voor elkaar te krijgen dus uiteindelijk niet geneukt.

Weer naar buiten met grote verhalen tegen m'n maten uiteraard en ik moest vreselijk pissen wat ik tegen een schutting deed. Ondertussen sta ik nog op te scheppen tegen m'n maten terwijl ik wat raars aan me lul voel. Ik dacht, huh? Wat wordt'tie zwaar

Zonder dat ik iets gezien had had dat mens een condoom om me lul gedaan die ik stond vol te pissen


>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_16662849
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:58 schreef Snakey het volgende:
Alweer jaren geleden toen ik in dienst zat.

Was wezen stappen met een paar maten en 1 van hen wist de hoerenbuurt in Nijmegen wel te vinden. Wij strontlazerus daar naar toe en ik met mijn laatste 50 gulden ook maar naar binnen. Te dronken om wat dan ook voor elkaar te krijgen dus uiteindelijk niet geneukt.

Weer naar buiten met grote verhalen tegen m'n maten uiteraard en ik moest vreselijk pissen wat ik tegen een schutting deed. Ondertussen sta ik nog op te scheppen tegen m'n maten terwijl ik wat raars aan me lul voel. Ik dacht, huh? Wat wordt'tie zwaar

Zonder dat ik iets gezien had had dat mens een condoom om me lul gedaan die ik stond vol te pissen


pi_16687567
haha... altijd leuk om te lezen dit!
pi_16692285
*lurk post*

*iets met rechterhand*
pi_16700330
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:58 schreef Snakey het volgende:
Alweer jaren geleden toen ik in dienst zat.

Was wezen stappen met een paar maten en 1 van hen wist de hoerenbuurt in Nijmegen wel te vinden. Wij strontlazerus daar naar toe en ik met mijn laatste 50 gulden ook maar naar binnen. Te dronken om wat dan ook voor elkaar te krijgen dus uiteindelijk niet geneukt.

Weer naar buiten met grote verhalen tegen m'n maten uiteraard en ik moest vreselijk pissen wat ik tegen een schutting deed. Ondertussen sta ik nog op te scheppen tegen m'n maten terwijl ik wat raars aan me lul voel. Ik dacht, huh? Wat wordt'tie zwaar

Zonder dat ik iets gezien had had dat mens een condoom om me lul gedaan die ik stond vol te pissen


Prachtig
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 12:51:42 #63
54624 _dazzling
nee jij trekt volle zalen
pi_16712718
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:58 schreef Snakey het volgende:
verhaal....
liever voor achter dan hoog nietwaar?
pi_16721108
*Lurk post
pi_16882126
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:46 schreef Guidosaurus het volgende:
Laatst dik aant neuken, komen er ineens 10 chickies langs die mij ook gaan neuken. En toen had ik ineens een lul van een meter. En alle chickies waren echt veeeel te lekker, overigens modellen van playboy. En dat is allemaal in Australie in een badkuip gebeurt.
Ja dat heb ik ook 'n keer meegemaakt. Vervelend is dat hè?
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  woensdag 4 februari 2004 @ 15:45:16 #67
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_16882910
Back to topic...

Net een echte blunder meegemaakt. Ik ging een stapeltje oud papier weggooien in zo'n ijzeren rolcontainer. Dus ik gooi de bovenklep open, wordt ik afgeleid door een collega. Even later wil ik verder gaan met in de container dumpen van papier, doe een stap naar voren en loop dus snoeihard met m'n kloten tegen de rand van die bovenklep

Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_16883348
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:45 schreef Blind_Guardian het volgende:
Back to topic...

Net een echte blunder meegemaakt. Ik ging een stapeltje oud papier weggooien in zo'n ijzeren rolcontainer. Dus ik gooi de bovenklep open, wordt ik afgeleid door een collega. Even later wil ik verder gaan met in de container dumpen van papier, doe een stap naar voren en loop dus snoeihard met m'n kloten tegen de rand van die bovenklep


auwwwww
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_16884165
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:45 schreef Blind_Guardian het volgende:
Back to topic...

Net een echte blunder meegemaakt. Ik ging een stapeltje oud papier weggooien in zo'n ijzeren rolcontainer. Dus ik gooi de bovenklep open, wordt ik afgeleid door een collega. Even later wil ik verder gaan met in de container dumpen van papier, doe een stap naar voren en loop dus snoeihard met m'n kloten tegen de rand van die bovenklep


snoeihard
pi_16894195
Had laatst weeris een tennisbal tegen me leuter aan.

En dat doet zeer ...

pi_16894892
Mensen wat ben ik blij dat ik geen man ben, na zo deze topics eens wat gevolgt te hebben al helemaal

Vandaag, zoontje is wat entho en haalt zonder te kijken uit, pffffffiiiiiiiiieeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwww, blij dat ik geen man ben, het deed zo al genoeg pijn op dat bot, laat staan als ik een man geweest was.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_16895448
ok dan komt hier mijn blunder.....! (al heb ik er wel meerdere dan deze, maar dit is de ergste)

Mijn toenmalige partner en ik hadden anale sex gehad. Was verder allemaal lekker enzo dus no problems there.

's avonds lekker gedouched etc.

De volgende ochtend, wil ik hem een blowjob gaan geven. Ben dus beetje met zijn piemel aan het spelen. Trek zijn voorhuid helemaal naar achter en ineens.... hee wat zit daar??

Had hij zich niet goed genoeg onder zijn voorhuid gewassen. Er zat dus daadwerkelijk nog wat inhoud van mijn darm onder zijn voorhuid. (helemaal bruine tjap)

Nou ik kan je vertellen dat de geilheid toen snel over was!! Volgens mij heeft hij de volgende 30 minuten zijn lul schoon staan schrobben in de badkamer

Maar dat was dus niet zo'n succes.

pi_16895692
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:08 schreef echwel het volgende:
ok dan komt hier mijn blunder.....! (al heb ik er wel meerdere dan deze, maar dit is de ergste)

Mijn toenmalige partner en ik hadden anale sex gehad. Was verder allemaal lekker enzo dus no problems there.

's avonds lekker gedouched etc.

De volgende ochtend, wil ik hem een blowjob gaan geven. Ben dus beetje met zijn piemel aan het spelen. Trek zijn voorhuid helemaal naar achter en ineens.... hee wat zit daar??

Had hij zich niet goed genoeg onder zijn voorhuid gewassen. Er zat dus daadwerkelijk nog wat inhoud van mijn darm onder zijn voorhuid. (helemaal bruine tjap)

Nou ik kan je vertellen dat de geilheid toen snel over was!! Volgens mij heeft hij de volgende 30 minuten zijn lul schoon staan schrobben in de badkamer

Maar dat was dus niet zo'n succes.


  woensdag 4 februari 2004 @ 22:20:38 #74
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_16895859
Zit net aan m'n bak kwark, tnx.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_16896351
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:08 schreef echwel het volgende:
ok dan komt hier mijn blunder.....! (al heb ik er wel meerdere dan deze, maar dit is de ergste)

Mijn toenmalige partner en ik hadden anale sex gehad. Was verder allemaal lekker enzo dus no problems there.

's avonds lekker gedouched etc.

De volgende ochtend, wil ik hem een blowjob gaan geven. Ben dus beetje met zijn piemel aan het spelen. Trek zijn voorhuid helemaal naar achter en ineens.... hee wat zit daar??

Had hij zich niet goed genoeg onder zijn voorhuid gewassen. Er zat dus daadwerkelijk nog wat inhoud van mijn darm onder zijn voorhuid. (helemaal bruine tjap)

Nou ik kan je vertellen dat de geilheid toen snel over was!! Volgens mij heeft hij de volgende 30 minuten zijn lul schoon staan schrobben in de badkamer

Maar dat was dus niet zo'n succes.


dat is dus echt precies de reden waarom anale sex me helemaal niks lijkt. Je zit mn je leuter in iemands schijt te porren
Jupiler is goed
pi_16896559
Ik kwam een keer een tikkeltje van de verkeerde hoek in de vagina van mijn (ex)vriendin. Dan voel je zo stukje vaginaweefsel onder je nagel. Maar ik had haar denk ik niet pijn gedaan, want ze reageerde er gelukkig niet op Ze bleef gewoon genieten.
En 1x daalde ik af naar haar poesje, voor mijn mondwerk te doen. En 2 dagen daarvoor had ze nog haar normale ondergoed aan... Want ze was ongesteld enzo. En dan komt het normale slipje, en dan mag je er niet mee spelen Mja ze had dus weer haar string aan en mocht met haar poesje spelen. En toen ik met mijn neus daar in de buurt kwam werd het me toch wat te erg... Echt een hele vreemde sterke geur.. niet lekker in ieder geval.. Dus heb ik maar voorzichtig een kusje op dr lipjes gegeven en de rest met de hand gedaan. Maar die geur trok gewoon in mijn vingers... Zeker een nog een dag lang, en ik had ze gewoon een paar keer gewassen enzo.. maar je bleef die geur ruiken (rook een beetje als dat bruine dierenvoer wat je in de dierentuin krijgt).. En dit is niet overdreven. Maar alle andere keren was het vrijwel geur en smaakloos, dus heel goed te doen Echt hemels gewoon.
En vanmorgen schoot voor de 2e keer 1 zaadbal omhoog in/richting mijn lies.. Das ook wel even schrikken.

Handig zo'n kloon

pi_16897436
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:20 schreef _dazzling het volgende:
er was dus een dropje uit gekomen.
pi_16898414
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:42 schreef Billengezicht het volgende:
En vanmorgen schoot voor de 2e keer 1 zaadbal omhoog in/richting mijn lies.. Das ook wel even schrikken.
Eh is dat wel goed? Ken iemand die eraan geopereerd moest worden... zijn bal was namelijk vastgegroeid bij zijn lies
Delivered without an information leaflet
pi_16898517
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:35 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Eh is dat wel goed? Ken iemand die eraan geopereerd moest worden... zijn bal was namelijk vastgegroeid bij zijn lies


Ja denk t wel
Had ik vanmiddag hier op het forum gevraagd. Aan die reacties te zien was iets wat wel vaker voor komt, en blijkbaar niet ernstig is... Maar toch nog steeds eng
pi_16903158
quote:
Op zondag 18 januari 2004 13:22 schreef Lexie het volgende:

[..]

Nah, geslachtsdeel is algemener, en het is een traditie .


het was vroeger nochtans de tradititie dat het ging om geslachtsdeelblunders ja. Ksnap nog altijd niet waarom het in godsnaam naar seksblunders is veranderd. Kon best een ander centraal-topic voor geopend worden vind ik.
pi_16903663
voor de 1e x je vriendin beffen (ook de 1e x ooit dat je beft) en dan met je beugel achter haar schaamhaar blijven hangen zij heeft er bijna nix van gevoeld maar t was wel beschamend.... zeker als ze het tegen haar beste vriendin verteld en de volgende dag weet heeeel de school het godverdomme, en als je nie populair bent bij de "normale" mensen is da nie prettig

(nee geen oerwoud, gewoon streepje)

psychologisch navorser der menselijke gedachtenspinsels door middel van extraorbitante waarnemingsverdiepende neuropeppers
  donderdag 5 februari 2004 @ 09:45:53 #82
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16904260
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 09:09 schreef poepert het volgende:
voor de 1e x je vriendin beffen (ook de 1e x ooit dat je beft) en dan met je beugel achter haar schaamhaar blijven hangen zij heeft er bijna nix van gevoeld maar t was wel beschamend.... zeker als ze het tegen haar beste vriendin verteld en de volgende dag weet heeeel de school het godverdomme, en als je nie populair bent bij de "normale" mensen is da nie prettig

(nee geen oerwoud, gewoon streepje)


BUHUWHAHAHAH
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_16904878
Kheb nog nie zo lang geleden iets meegemaakt wat wel genant was...
ik lag met mn vriendin boven in bed...ze was me aant rukken, en op een gegeven moment kwam ik dus...alleen khad geen doekje of nix, dus ik had maar ff een tshirt gepakt, ik dacht: die doe ik dalijk wel in de was, niemand die het merkt...maar ik had er helemaal nie meer aan gedacht, en lag nog gewoon op de grond...
De volgende dag kwam mn moeder aan, wat deed da t shirt op de grond...?
Ze was er dus achter gekomen, ook wat er in het t shirt zat
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:26:39 #84
62182 Georges
That's the shit
pi_16905019
Leuk topic, de enige blunder die ik heb is dat ik ooit betrapt ben door een huisgenoot van het meisje waar ik toen mee in bed lag.
Junior was meteen weg. Daarna nog wel gedaan met de deur op slot.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_16962321
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:17 schreef Hakna het volgende:
lalala - wat deed dat shirt op de grond...?-
Ze was er dus achter gekomen, ook wat er in het t shirt zat
HEY! wat raar ! er ligt een t-shirt op de grond in de kamer van mij zoon! meteen een onderzoek gaan doen. *pompiedom* nou na er goed geruikt aan te hebben ben ik er8er gekomen dat mijn zoon sperma aan een t-shirt heeft afgeveegd en hem op de grond heeft laten liggen .... ok ...
Spuit je anus schoon met een tuinslang.
pi_16966827
niet echt ene blooper maar wel een spannend moment: ik lag met me vriendin op de bank in een hele vreemde posietie, in ieder geval ik zat met men hand in haar broek beetje te friemelen, en dat terwijl haar ouder en zusje op stoelen naar de tv zaten te kijken, kijkt haar vader onze kant op en vraagt of we even wat drinken wouden pakken:X, ik hele voorzichtig en zonder al teveel te bewegen hand uit der broek gehaald, liep nog wel goed af


en enkele keren betrapt terwijl je ligt te neuken zonder dat de deken over je hene ligt

*iets met rechterhand*
pi_16966857
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 11:50 schreef RiddlerMark het volgende:
niet echt ene blooper maar wel een spannend moment: ik lag met me vriendin op de bank in een hele vreemde posietie, in ieder geval ik zat met men hand in haar broek beetje te friemelen, en dat terwijl haar ouder en zusje op stoelen naar de tv zaten te kijken, kijkt haar vader onze kant op en vraagt of we even wat drinken wouden pakken:X, ik hele voorzichtig en zonder al teveel te bewegen hand uit der broek gehaald, liep nog wel goed af


en enkele keren betrapt terwijl je ligt te neuken zonder dat de deken over je hene ligt


wacht dan toch ook eff tot je boven bent ofzo je gaat er toch niet in de huiskamer vingeren/strelen waar het hele gezin bij is
Jupiler is goed
pi_16966895
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 11:52 schreef Aurelium het volgende:

[..]

wacht dan toch ook eff tot je boven bent ofzo je gaat er toch niet in de huiskamer vingeren/strelen waar het hele gezin bij is


Idd, beetje respect voor haar ouders mag ook wel .
pi_16982117
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:58 schreef Snakey het volgende:
Ondertussen sta ik nog op te scheppen tegen m'n maten terwijl ik wat raars aan me lul voel. Ik dacht, huh? Wat wordt'tie zwaar

Zonder dat ik iets gezien had had dat mens een condoom om me lul gedaan die ik stond vol te pissen


LMAO
pi_16993894
whahaha ik heb wel veel gelache hierom! hihi,:P
kheb nog niet egt blunders gehad gelukkig :|
wel gehad dat me beugelelastiekjes knapte onder t zoene.:@.maar dat heeft niks met seks te make....
Whahaha toen ik 9 was ofzow ging ik met mijn spap mee boodschappe doen...en toen lage er in een keer condooms met een smaakje in de booschappe tas...>:) ikke zo"papa wat is dat?"
En me vader zei ..met een rode kop " snoepjes voor in de auto lieferd"
whahaha...
Qjoezie
The Mirror Never Lies
pi_17016655
Op je lul geraakt worden onder het paintballen . Mooie blauwe plek die de helft van m'n penis bedekte, voor 2 weken ofzo. Nou dan pas je wel op niks erotisch te zien/te denken!
pi_17022682
quote:
Op zondag 8 februari 2004 23:51 schreef Darkdemon het volgende:
Op je lul geraakt worden onder het paintballen . Mooie blauwe plek die de helft van m'n penis bedekte, voor 2 weken ofzo. Nou dan pas je wel op niks erotisch te zien/te denken!
ohhhhhh mijn god......

Blauwe plekken op geslachtsdelen, ai ai ai ai ai....

Na mijn bevalling werd ik verdoofd om te hechten, werd iets misgeprikt in een ader of zoiets, dus er vormde zich een halve maan(blauwe plek/bloeduitstorting) van zo'n 4 a 5 cm groot op mijn buienste schaamlip, dat deed aardig pijn, zitten was echt een hele pijnlijke belevenis erdoor.

In de dagen kregen we de blije doos binnen, een doos met het en en ander aan spulletjes en leuke aanbiedingen, maar mijn man lag gelijk in een deuk en zo heeft mijn geslachtsdeel even de bijnaam "de blije doos" gehad, blauw en wel

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 9 februari 2004 @ 11:43:05 #93
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_17023304
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:42 schreef Billengezicht het volgende:
Zeker een nog een dag lang, en ik had ze gewoon een paar keer gewassen enzo.. maar je bleef die geur ruiken (rook een beetje als dat bruine dierenvoer wat je in de dierentuin krijgt)..
Ik eet altijd thuis, eten dat je bij supermarkt haalt, maar ga ook wel eens naar een restaurant !
Maar bruin dierenvoer eet ik nooit, laat staan in een dierentuin !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_17026013
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja dahaaaaaaaaaaaggggg!!!!

Ik wil niet altijd slikken of ondergespoten worden, ik wil het ook gewoon lekker diep binnenin me voelen en de narigheid erna(de meest rare capriolen uithalen om te verkomen dat dingen ondergelekt worden, pfffff ben blij dat ik buigzaam ben ) neem ik wel voor lief.


Ik denk dat deze gozer zijn eigen motto dan niet nakomt, om het dan zelf op te likken en te slikken
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_17026153
Ik ging een keer een filmpje kijken bij een vriendin van me. Het werd later en later en gezelliger
Dus ik was net klaar, ik wil naar huis toe gaan. Dus ik sta op, ben net bezig met m'n schoenen aandoen. Hoor ik gestommel op de trap
Dus ik snel weer zitten, allebei onder de dekens liggen, film verder kijken
Komt haar vader z'n hoofd om de hoek: "ah, zijn jullie er nog, ik hoorde wat, dus ik ging ff kijken."
- "Euhm ja dat zal de TV wel zijn "
Toen hij weer weg was bleek haar broek nog midden in de kamer te liggen, vlak voor de deur
Saus, voor over de pasta
pi_17044558
Mijn vriend en ik lagen lekker in bed, een beetje te 'rommelen'... we lagen lekker naakt tegen elkaar aan en we werden steeds geiler en wilden dus lekker sexen. Nou om te beginnen kwam mijn moeder boven, eerst ging ze de was afhalen, en daarna de nieuwe was ophangen... waarbij ze mij riep om wat te vragen erg romatisch en de sfeer werd er beter op (Niet echt dus...) Toen ze eindelijk weg was bouwden we de sfeer weer een beetje op en we waren er weer klaar voor We pakken n condoompje (de enige) en willen hem snel omdoen, nou niet dus... klein stukje ging wel, maar verder dan zn eikel wou die niet... dus me vriend dacht al dat ik m verkeerd om had gedaan en dat het daarom niet lukte (hij was gewoon te klein, stom ding uit zo'n automaat) dus me vriend haalt de condoom eraf en komt tot de conclusie dat hij toch wel goed zat dus hij probeerd die condoom weer terug te rollen en nog een keertje om te doen. Niet echt een succes dus we leggen m weg en gaan gewoon wat liggen... Maar we worden weer steeds geiler en hebben toch echt zin... dus hij pakt die condoom weer, ik moest hem terug proberen te rollen, en daar gaan we weer!! Klein stukje om lukt wel, maar daarna gaat die condoom weer niet verder om zn lul... hij ook proberen, dat ding meteen weer slap... ik weer hard maken... weer proberen..... en iets later weer slap....mja..t lukte dus niet. Was erg lollig...... Gingen we weer liggen, zegt hij, zal ik je wat verklappen....weetje waar je poesje altijd naar ruikt.....naar jullie wasverzachter... HAHAHA (beter dan dat ie stinkt toch?!)

Daarna wij naar beneden, me ma ging me vriend naar de trein brengen, ging ze dr schoenen aandoen, zegt hij ook nog s, hey sweety je moeder is nog leniger dan jou.. (afgang)
En daarna vroeg hij ook nog aan me ma welke wasverzachter ze gebruikt... HIHIHI!!!

  maandag 1 maart 2004 @ 19:41:06 #97
54744 chrisz
music sounds better with me
pi_17448095
een vriend van me vertelde dit een keertje:
een klasgenoot van hem zou met een groep andere vrienden uitgaan en er gingen ook een aantal meiden mee.
maar toen puntje bij paaltje kwam bleven die gozer en een meisje alleen over want de rest kon niet.
het meisje zag er goed uit dus je zou er als jongen een leuke avond van maken samen met haar.
maar zegt die gozer van:
nu heb ik ook geen zin meer want het is leuker met de rest
What the f*ck, ik doe het gewoon!!
  maandag 1 maart 2004 @ 20:22:42 #98
85718 Drej
Partyboy
pi_17449115
quote:
Op maandag 1 maart 2004 19:41 schreef chrisz het volgende:
een vriend van me vertelde dit een keertje:
een klasgenoot van hem zou met een groep andere vrienden uitgaan en er gingen ook een aantal meiden mee.
maar toen puntje bij paaltje kwam bleven die gozer en een meisje alleen over want de rest kon niet.
het meisje zag er goed uit dus je zou er als jongen een leuke avond van maken samen met haar.
maar zegt die gozer van:
nu heb ik ook geen zin meer want het is leuker met de rest
Tjeez wat een loser ben je dan! O wacht.. eh.. dat was ik dus

Ik zal m gelijk maar even helemaal goed vertellen, want zoals het hier staat klopt 'ie niet helemaal. Ik zat destijds in de introweek van mn studie en kon bij twee gozers blijven pitten die die week bij de ex van een van die twee verbleven (snap je m nog? mooi!). Afijn, wij elke avond Amsterdam in natuurlijk. Op een van die avonden waren we met een aardige groep een kroeg ingedoken en stonden we op het punt een volgende tent op te zoeken. Probleem was alleen dat ik nog ff naar de wc moest en ik zei dus dat de rest maar vast moest gaan en dat ik er zo aan zou komen. Die eerdergenoemde ex was ook mee en zij bleef wel ff op mij wachten. Goed, ik naar de wc, kom ik terug en vraag aan haar: "kom je mee?" waarop zij zegt: "waarom wil je zo graag met die jongens mee? we kunnen toch ook hier blijven?" Eikel als ik ben zeg ik heel droog: "ja maar de rest is ook die kant op en ze denken dat wij eraan komen dus het is veel gezelliger als we ook gaan." Dat terwijl we die hele nacht gewoon samen hadden kunnen zijn op haar kamer omdat die andere twee gozers de hele nacht weg waren met de rest van bovengenoemde groep

Verhaal van drank en meer dingen kapot maken dan je lief is enzo... aargh Kom ik eindelijk een keer een meid tegen die gewoon duidelijk is, krijg je dit! Kick me please
  maandag 1 maart 2004 @ 22:03:47 #99
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17451743
Hmmm... *denkt*

Kon er niet zoveel aan doen maar toch best wel blunder:

Dafjedaf gaat eerste vriendje ontmaagden. Vriendje heeft zenuwen, dafjedaf zegt het doet echt geen pijn hoor, als het niet lukt geeft niks etc. enz.
Vriendje wil stoer doen en haalt flink uit... Verkrampt... Wordt bleek... Dafjedaf zegt nog: geeft niks als je zo snel komt hoor, is normaal de *wordt onderbroken door verkrampte schreeuw van vriendje* Vriendje haalt leuter eruit, die schiet vanwege standje omhoog naar natuurlijke positie, een streep bloed over dafjedaf, muur achter dafjedaf, gordijn achter dafjedaf, raam achter dafjedaf, plafond boven dafjedaf, en vriendje van dafjedaf achterlatend.

Dat heet een gescheurd toompje, leerden Dafjedaf en Vriendje via de telefoon avn de dokter. Er moest ijs op (AU) en twee weken met rust laten.

Twee weken later (zag er goed geheeld uit) heeft Vriendje nog meer zenuwen. Ach zegt dafjedaf, je bent nu toch ontmaagd, het scheurt echt niet twee keer.
Twee minuten later een tweede streep bloed. Wel dus. Was ie de keer ervoor nog niet helemaal door, dus het was weer geheeld. Deze keer was vervelend genoeg zn moeder thuis, die hem hoorde schreeuwen, en binnenkwam. Leg dat maar eens uit.

Het heeft meer dan een maand geduurt voordat ie weer durfde, maar toen ging het godzijdank wel goed.

Nog een blunder (kan even niet op meer komen): ik heb een kat die nogal dom en nogal aandachttrekkerig is. Het is me nu al bij drie vriendjes gebeurd dat we op mn bed lagen, hij al dan niet met een stijve (vooral als ie stijf aan het worden was ivm beweging) en dat zij dan met dr klauwen VOLUIT in zn kruis springt. Argh. Ik sluit dr nu meestal buiten, maar dan gaat ze nogal hard mauwen na een half uur ofzo... Dus meestal moet ik voorspel onderbreken om haar even 5 minuten te aaien en eten te geven, en dan is ze een paar uur lief.

Bij die laatste was het trouwens echt raak: dr nageltje brak af en bleef in zn zak staan. Au.
Mijn poes is niet lief
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:03:07 #100
54744 chrisz
music sounds better with me
pi_17462418
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:22 schreef Drej het volgende:

[..]

Tjeez wat een loser ben je dan! O wacht.. eh.. dat was ik dus

Ik zal m gelijk maar even helemaal goed vertellen, want zoals het hier staat klopt 'ie niet helemaal.
dit verhaal was van een andere vriend van me
dat verhaal van drej was dus een ander
What the f*ck, ik doe het gewoon!!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:20:51 #101
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_17462769
Ik heb ook een blundertje gehad...
Ik was op een studentenfeest helemaal klem gezopen met een meisje aan het aanpappen. Ze ging mee naar huis en we doken meteen het bed in. Toen ik haar aan het beffen was, moest ik echt enorm over mijn nek. Ik was net iets te laat met mijn reflex en een deel belandde rond haar kruis. Ik bood meteen mijn excuses aan, na veel gedoe gingen we toch verder. Toen ik 's ochtends wakker werd, was ze verdwenen en lag er een dampende drol aan mijn voeteneind.
Das dus vieze pech!
pi_17463158
quote:
Toen ik 's ochtends wakker werd, was ze verdwenen en lag er een dampende drol aan mijn voeteneind.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_17463433
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 15:20 schreef RigorMortis het volgende:
na veel gedoe gingen we toch verder
Ik hoop dat je hier 'gedouch' bedoelt En die drol had je echt wel verdiend hahaaa
  dinsdag 2 maart 2004 @ 16:35:52 #104
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_17464281
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 15:20 schreef RigorMortis het volgende:
Ik heb ook een blundertje gehad...
Als je dit nog maar een "blundertje" noemt dan wil ik niet weten wat een blunder is

Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_17464648
HAHAHAHA

nog wel een strakke actie van die meid
ze zou wel denken...ik pak 'm gvd wel ff terug
  dinsdag 2 maart 2004 @ 17:38:22 #106
36877 SteelPan
aka StijlPan
pi_17465435
Nice topic!!

Ik lag lekker te slapen naast mijn vriendin, krijgt zij zin in sex.
Dus ze begint me te pijpen en denkt dat ik wel wakker wordt, niet dus.
Ik kom vervolgens klaar zonder er zelf van genoten te hebben

Dat is best wel een verassing om de volgende ochtend te horen.
StijlPan, de enige pan met stijl!!
pi_17466127
dan sliep je wel HEEEEL diep
pi_17466264
Toen ik op de basisschool sex. voorlichting heb gehad, had de lerares verteld over vingeren..

ik kom thuis en vertel aan mn moeder "dan moet je met je hand tussen dr benen en wordt het helemaal klef en nat, dat ga ik echt nooit doen!"

waarop mn moeder vroeg "hoe dacht je dan dat dat gaat?"

ik "je hangt em er gewoon in en dan schudden!"


en paar maanden terug, vroeg mn moeder of mn vriendin en ik iets stiller wilde zijn als mn vader nachtdienst had gehad

en vorige week, kreeg ik dat eerste verhaal weer te horen, zegt mn vader "dat doettie dus steeds boven met syl, wat we horen! ze zijn aan het schudden!"

  dinsdag 2 maart 2004 @ 18:27:04 #109
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_17466393
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 18:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Toen ik op de basisschool sex. voorlichting heb gehad, had de lerares verteld over vingeren..

ik kom thuis en vertel aan mn moeder "dan moet je met je hand tussen dr benen en wordt het helemaal klef en nat, dat ga ik echt nooit doen!"

waarop mn moeder vroeg "hoe dacht je dan dat dat gaat?"

ik "je hangt em er gewoon in en dan schudden!"


en paar maanden terug, vroeg mn moeder of mn vriendin en ik iets stiller wilde zijn als mn vader nachtdienst had gehad

en vorige week, kreeg ik dat eerste verhaal weer te horen, zegt mn vader "dat doettie dus steeds boven met syl, wat we horen! ze zijn aan het schudden!"

In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 20:17:57 #110
37769 erodome
Zweefteef
pi_17468561
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 17:38 schreef SteelPan het volgende:
Nice topic!!

Ik lag lekker te slapen naast mijn vriendin, krijgt zij zin in sex.
Dus ze begint me te pijpen en denkt dat ik wel wakker wordt, niet dus.
Ik kom vervolgens klaar zonder er zelf van genoten te hebben

Dat is best wel een verassing om de volgende ochtend te horen.
Oh god, wakker pijpen.....

Het ging altijd goed als ik s'ochtens mijn man op een speciale manier wakker maakte, dus ik dacht bij mezelf, dat moet s'nachts ook kunnen....

Dus midden in de nacht kruip ik heel voorzichtig onder de deken en wil lekker gaan pijpen, op het moment dat ik zijn pik aanraak haalt hij toch uit in zijn slaap, ik had gewoon echt een blauwe plek op mijn arm de volgende dag.

Weer een les geleerd, man midden in d nacht in diepe slaap proberen te pijpen is levensgevaarlijk
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17468922
Hmmm... Heb ze nou ongeveer allemaal doorgelezen, moet ik toch ook eens met mijn eigen verhaal komen.

We hebben hier een paar straten verder een ideale trap van de berg omlaag met zo'n mooi railtje erlangs. Ideaal dus om over heen te skaten. Is heel lang goed gegaan tot op een keer. Ik in heel actieve bui, besluit te kijken hoever ik op de rail kan jumpen. (trap is een meter of 8 lang)
Ik neem dus een enorme aanloop, spring (zal zeker een metertje of 5 a 6 zijn geweest en dus +/- rond de 1 a 1 1/2 meter omlaag), kom mooi met skate 1 op de rail terecht verlies op dat moment mijn evenwicht en mis met skate 2 dus de rail, daarom glijdt skate 1 er dus ook vanaf. Kom dus zoooooo extreem hard met mijn noten op die rail terecht. Gelukkig hielp het nog een beetje dat ik er niet direct naast schoot met skate 1 maar pas na een kwart seconde (ja, zelfs die kwart seconde scheelt).
Heb dus ongeveer 5 minuten op de grond liggen bijkomen. Ben daarna met heel duidelijke O-benen naar huis gelopen. Op bed gaan liggen en volgens mij pas een paar uur later opgestaan. Daarna bijna 3 weken met compleet blauwe noten / gedeeltelijk blauw been rondgelopen. (ja, alles werkt wel nog perfect)
Ik haat bumperklevers! Had er laatst weer eentje voor me zitten.
pi_17469174
fucking geluk dude...
vriend van mij eindigde met een gescheurde zak (skateboard)
pi_17469701
Ben achteraf gezien enorm blij dat het daarbij gebleven is ja... Blauw trekt wel weg. Maar om nou naar de 1e hulp te moeten met een gescheurde zak? (een oom van mij werkt daar en wat kennissen uit de buurt... heb al aanvaringen genoeg gehad met de 1e hulp. "Dag meneer Bart, weer op bezoek? Wat is er deze keer weer mis?" )
Ik haat bumperklevers! Had er laatst weer eentje voor me zitten.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:18:16 #114
37769 erodome
Zweefteef
pi_17469730
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 20:48 schreef De_Warme_bakker het volgende:
fucking geluk dude...
vriend van mij eindigde met een gescheurde zak (skateboard)
Een gescheurde zak?????????????????????????

Mental note maakt, manlief mag niet gaan skaten....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17469819
Yepz... Schijnt wel vaker te gebeuren. Best klote... Met je noten in je handen naar de 1e hulp mogen lopen en vragen of ze je ff willen naaien
Ik haat bumperklevers! Had er laatst weer eentje voor me zitten.
pi_17469860
waaahahahah ik kan echt niet tegen van die verhalen over gescheurde zakken

ril....
Jupiler is goed
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:25:41 #117
37769 erodome
Zweefteef
pi_17469877
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:22 schreef SuperBART het volgende:
Yepz... Schijnt wel vaker te gebeuren. Best klote... Met je noten in je handen naar de 1e hulp mogen lopen en vragen of ze je ff willen naaien
Tjeempig zeg, het doet mij al pijn om er alleen al aan te denken en ik ben niet eens een man....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17469970
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 20:17 schreef erodome het volgende:
Dus midden in de nacht kruip ik heel voorzichtig onder de deken en wil lekker gaan pijpen, op het moment dat ik zijn pik aanraak haalt hij toch uit in zijn slaap, ik had gewoon echt een blauwe plek op mijn arm de volgende dag.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_17471241
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Een gescheurde zak?????????????????????????

Mental note maakt, manlief mag niet gaan skaten....
verbied je man dan ook te fietsen op een fiets zonder stang , vriend van mij klapte met zn zakie op de stang , en 7 hechtingen in zn zak
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_17471690
quote:
dat is dus echt precies de reden waarom anale sex me helemaal niks lijkt. Je zit mn je leuter in iemands schijt te porren
Precies!
Heel verhaal en alles.
  woensdag 3 maart 2004 @ 09:50:11 #121
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_17476332
oef, dan beter een dampert in je bed
pi_17506198
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:08 schreef sweety1983 het volgende:
Daarna wij naar beneden, me ma ging me vriend naar de trein brengen, ging ze dr schoenen aandoen, zegt hij ook nog s, hey sweety je moeder is nog leniger dan jou..
*mierenneukerij* Dat soort fouten zijn inderdaad niet echt cool... */*

Ik heb er ook eentje die hier misschien wel tussen past:
Een jaartje geleden (toen ik net verkering had) lagen mijn vriendin en ik naakt in mijn bed, komt opeens mijn vader binnen..."thee?". Gezien het feit dat mijn "Thing" nogal in erecte toestand was dacht ik: "laat ik eens op m'n zij gaan liggen". Terwijl ik die actie ondernam bedacht ik me "hier gaat iets fout...". Bleek dat ik de deken van mijn vriendin had afgetrokken en dat die nu voor de helft naakt lag...gelukkig heeft mijn vader niks gezien (i think)
pi_17508046
Ik was een jaar of 16, had me klemgezopen in de discotheek en 'versierde' een griet waarvan ik wel wist dat ze niet zo moeilijk te krijgen was. Goed en wel 15 minuten later stonden we daar dus op de plee's. Alleen met mijn dronken kop wou het daar allemaal niet zo goed lukken Volgende dag ook wel blij, hadden geen condooms mee en zij had nu niet bepaald de reputatie maagd te zijn.
pi_17518794
*Schopje*

Zorgen dat dit niet in een vergeethoekje terechtkomt
Hetgeen dat je hier soms leest ...
pi_17520504
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 16:51 schreef Flying het volgende:
*Schopje*

Zorgen dat dit niet in een vergeethoekje terechtkomt
Hetgeen dat je hier soms leest ...
de laatste reactie is nog geen dag geleden
Jupiler is goed
pi_17599257
's Zomers verjaardagsfeestje, heel de familie in de tuin. Ach wat drank en de zon erop. Vlucht met mijn (ex)vriendin naar mijn slaapkamer voor een tussendoorwip. Kom na een tijdje naar beneden zit iedereen mij een beetje vreemd/lachend aan te kijken... Zegt mijn vader: "wat je daar boven doet moet je zelf weten hoor, maar doe volgende keer eerst je raam dicht", O, oeps...
Mortituri te salutant
  dinsdag 9 maart 2004 @ 15:51:49 #127
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_17599828
quote:
Op maandag 1 maart 2004 22:03 schreef dafjedaf het volgende:
Hmmm... *denkt*


Mijn poes is niet lief
tof verhaal met dubbelzinnige afsluiting.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 17:34:02 #128
85757 yedimaster-sidguppy
Smirky Mc Chimpster!
pi_17602641
Mijn 2 na laatste dame was nogal n wilde; retegoed in bed, overal voor in enzo (helaas alweer te lang geleden)

dus wij, meligheid troef, wat "porno-standjes" na aan t doen, maar allebei van die "antisporters", je kent t wel.

Dus waren we beland bij de Superdoggie (degenen onder jullie die veel porno kijken -iedereen dus- weten wel wat ik bedoel )

rein, raus, rein, raus, en BOEM
knal ik m keihard precies op t stevige stukje damesonderkant tussen poes en anus

aaaaaauuuuuuwwwwww
piemel klapte dubbel, ik ook; tuimel d'r zo achter af

tja toen hadden we wel even sexpauze!
bij haar had t niet echt zeer gedaan
maar yourstruly was wel ff "uit de running"
als je begrijpt wat ik bedoel
  dinsdag 9 maart 2004 @ 18:25:45 #129
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17603805
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 17:34 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
Dus waren we beland bij de Superdoggie (degenen onder jullie die veel porno kijken -iedereen dus- weten wel wat ik bedoel )
Nou wil ik weten wat de Superdoggie is... *zich groen en naief voelt*
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 18:40:14 #130
85757 yedimaster-sidguppy
Smirky Mc Chimpster!
pi_17604186
OK

gewone doggie is de man zit op z'n knieen achter de vrouw die op d'r knieen en handen (of ellebogen) zit. Hij pakt met z'n handen d'r middel of heupen vast; boemse boemse


superdoggie, de man STAAT met "doorgezakte" knieen op z'n voetjes, terwijl de vrouw in dezelfde houding zit als boven; de man steunt met z'n handen bovenop de heupen of billen van de vrouw (t is niet zo fijn voor haar als ie z'n handen op d'r middel zet! te zwaar). de man kan ook z'n handen op d'r schouders zetten, dat werkt t best als de vrouw dan op d'r ellebogen zit, ipv op d'r handjes (anders kan ze misschien pijnlijke polsen krijgen)
is nogal n zwaar standje, maar je kan r echt enorm lange en diepe halen mee maken
ook n hele fijne voor anale sex btw



en je hebt er wel wat konditie voor nodig (als man) niet iets om n kwartier achter elkaar te doen, maar t is wel leuk.

je kan ook "een halve doggie" maken; 1 voet en 1 knie dus; achter de vrouw; enfin, n beetje fantasie en voor je t weet zit je met z'n tweeen in de knoop.
behalve als je net als yourstruly iets te enthousiast wordt en d'r op los paalt zonder ff te kijken of t allemaal wel goed gaat.

want na die "knak" bleek dat als je op je voetjes staat, je ook een heel end kan vallen (opzij)
gelukkig was t een erg ruim bed.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 18:54:47 #131
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17604526
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 18:40 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
OK
*uitleg*
Oh zo... *visualiseert*
Ik had het ook al aan een vriendin gevraagd op msn en die dacht dat het was zoals jij beschrijft dat de man staat, maar dat de vrouw dan een soort halve koprol maakt, waardoor ze haar knieen naast haar hoofd legt. Vriendin vind dat erg lekker en zegt dat ze dan de penis door haar buik heen kan zien bewegen.

Weet je misschien ook hoe dat heet en of het klopt / vol te houden is?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 18:58:40 #132
85757 yedimaster-sidguppy
Smirky Mc Chimpster!
pi_17604610
hehe

wat jij beschrijft ken ik wel uit films enzo

maar dan moet je nog n tikkie leniger zijn (vooral t meisje!)
en "mijn" dames zijn doorgaans daar net niet lenig genoeg voor, en ook n tikke te "mollig" om piemels door buiken heen te zien bewegen, dan moet je wel n heel slank meisje zijn denk ik.

Als ik weer s een minnares (neukertje ) heb zal ik t r vragen of we die ook s gaan proberen

als t mislukt krijg je dan de groeten van 2 ouwtjes vanuit n teil vol gips
  dinsdag 9 maart 2004 @ 20:44:37 #133
37769 erodome
Zweefteef
pi_17607184
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 18:40 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
OK

gewone doggie is de man zit op z'n knieen achter de vrouw die op d'r knieen en handen (of ellebogen) zit. Hij pakt met z'n handen d'r middel of heupen vast; boemse boemse


superdoggie, de man STAAT met "doorgezakte" knieen op z'n voetjes, terwijl de vrouw in dezelfde houding zit als boven; de man steunt met z'n handen bovenop de heupen of billen van de vrouw (t is niet zo fijn voor haar als ie z'n handen op d'r middel zet! te zwaar). de man kan ook z'n handen op d'r schouders zetten, dat werkt t best als de vrouw dan op d'r ellebogen zit, ipv op d'r handjes (anders kan ze misschien pijnlijke polsen krijgen)
is nogal n zwaar standje, maar je kan r echt enorm lange en diepe halen mee maken
ook n hele fijne voor anale sex btw



en je hebt er wel wat konditie voor nodig (als man) niet iets om n kwartier achter elkaar te doen, maar t is wel leuk.

je kan ook "een halve doggie" maken; 1 voet en 1 knie dus; achter de vrouw; enfin, n beetje fantasie en voor je t weet zit je met z'n tweeen in de knoop.
behalve als je net als yourstruly iets te enthousiast wordt en d'r op los paalt zonder ff te kijken of t allemaal wel goed gaat.

want na die "knak" bleek dat als je op je voetjes staat, je ook een heel end kan vallen (opzij)
gelukkig was t een erg ruim bed.
De standjes zijn !!!!!!!!!!!

Verkeerd schieten met neuken is minder, je vriendin had geluk, als je op het bot bovenaan de vagina was geknald dan had het haar ook best wel pijn gedaan, zo is mijn man een keer gewond geraakt, zijn eigen schuld, had hij maar niet zover terug moeten halen steeds
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17655789
Ik nog nooit, heb wel verhalen gehoord van een 'vriends vader, die had in het leger gezeten waar een gast was met een huge pik.. en daar zwaaide die ook gerust mee om, en mensen die met de mond open lagen te slapen.. agh je raad t wel legt ie daar lekker zn pik in en maakt die gene wakker enz echt veel verhalen gehoord die avond
Steve-O - dinsdag 13 juli 2004 @ 16:17
van mij mag je weer een ban krijgen .
pi_17657579
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:33 schreef Timens het volgende:
Ik nog nooit, heb wel verhalen gehoord van een 'vriends vader, die had in het leger gezeten waar een gast was met een huge pik.. en daar zwaaide die ook gerust mee om, en mensen die met de mond open lagen te slapen.. agh je raad t wel legt ie daar lekker zn pik in en maakt die gene wakker enz echt veel verhalen gehoord die avond
Ik weet niet of ik hier nou om moet lachen... of serieus moet nemen... of serieus over m'n nek gaan.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 00:06:35 #136
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_17658469
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:33 schreef Timens het volgende:
Ik nog nooit, heb wel verhalen gehoord van een 'vriends vader, die had in het leger gezeten waar een gast was met een huge pik.. en daar zwaaide die ook gerust mee om, en mensen die met de mond open lagen te slapen.. agh je raad t wel legt ie daar lekker zn pik in en maakt die gene wakker enz echt veel verhalen gehoord die avond
Ik ken iets vergelijkbaars.
We gingen soms wel een naar Rotterdam om uit te gaan, en dan namen we altijd de laatste trein heen, en de eerste trein terug.
Maar op de terugweg is iedereen natuurlijk wel een beetje zat of moe.
Enfin, zo'n gast bij ons uit de groep lag uitgebreid te slapen, en iemand ging hem wakker maken.
Gaat ie voor die gast zn hoofd staan, haalt ie met zn zatte kop zn pik uit zn broek, en slaat die andere gast net zo lang ermee op zn voorhoofd tot ie wakker werd!
.
..
...
....
pi_17665199
2,5 jaar geleden m'n toompje gescheurd tijdens een neukpartij met mijn huidige vriendin. We woonden toen nog niet samen en dus gebeurde het in haar ouderlijk huis. Het was redelijk donker en op een gegeven moment leek het alsof ze heel nat werd. Echt uber nat... Toen begon er iets te dagen... ik voelde iets ervoor wel ff een korte pijn, maar dat viel me niet echt op. Op een gegeven moment licht aan gedaan en toen....jawel...een bloederig zooitje. Zij zat onder, ik zat onder, de lakens zaten onder en weet ik veel wat nog meer. Moesten we het midden in de nacht gaan cleanen terwijl haar ouders ook gewoon thuis waren. Gelukkig hebben ze niets gemerkt. Deed wel een paar dagen flink zeer kan ik je vertellen.
  zondag 14 maart 2004 @ 23:47:56 #138
64338 fr0x
Directeur
pi_17720746
Lol, ik kreeg laatst dat ik met mn vriendin bezig was spontaan een bloedneus, ik neuken opeens allemaal bloed op dr tieten. NA 10 min was de bloedneus over en gingen we weer verder

fr0xz
peace, nd suck a !@$%
pi_17721778
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 00:06 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Ik ken iets vergelijkbaars.
We gingen soms wel een naar Rotterdam om uit te gaan, en dan namen we altijd de laatste trein heen, en de eerste trein terug.
Maar op de terugweg is iedereen natuurlijk wel een beetje zat of moe.
Enfin, zo'n gast bij ons uit de groep lag uitgebreid te slapen, en iemand ging hem wakker maken.
Gaat ie voor die gast zn hoofd staan, haalt ie met zn zatte kop zn pik uit zn broek, en slaat die andere gast net zo lang ermee op zn voorhoofd tot ie wakker werd!
hahahahahahaha
  maandag 15 maart 2004 @ 03:07:05 #140
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17722981
Mijn vriend en ik woonde allebij nog thuis, wij waren om zijn kamer een film aan het kijken en om zijn deur zit geen slot, zijn moeder loopt ook gewoon naar binnen helaas.
Onder de film ging mijn vriend mij een beetje vervelen en ging met zijn hand in mijn broek, op dat moment komt zijn moeder dus binnenhobbelen, ze had gelukkig niks in de gaten en begon allerlei op dat moment onzinnige vragen aan mij te stellen, mijn vriend ( de lulhannes) ging op dat moment dus gewoon door met vervelen, probeer dan nog maar eens normaal te praten.
We lagen overigens wel onder de dekens.

En het is ook best lullig als je na een nacht flink spelen aan het ontbijt hoort dat je schoonmoeder midden in de nacht dacht een baby te horen huilen, ze kwam er naar beter luisteren achter dat ik dat dus was en gelukkig dat een baby toch echt heel anders klinkt.
Dat verhaal moet ik dus nog steeds aanhoren.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_17723268
Was een keer aan het honkballen op een grasveld met wat vrienden... (was een jaar of 12/13 ofzo) en er liep een eigenwijs bij die persee achter degene met de knuppel moest zitten om de bal op te vangen... Om een lang verhaal kort te maken, die gozer zal NOOIT maar dan ook echt NOOIT meer naar honkbal kunnen kijken zonder pijn in zijn kloten te voelen. We hebben hem de resterende 3 weken van de zomervakantie niet meer gezien.
Of van een trap af fietsen met een mountainbike... En gewoon na de 2de tree merken dat je zadel losgeschoten is. *klap* Kon wel janken. Heb ook echt leggen janken daar op de straat.
to quote my brother's hidden message: BUYWINDOWSBUYWINDOWSBUYWINDOWS
  maandag 15 maart 2004 @ 20:50:14 #142
64338 fr0x
Directeur
pi_17739710
quote:
Op maandag 15 maart 2004 04:12 schreef cemetery_gates het volgende:
Was een keer aan het honkballen op een grasveld met wat vrienden... (was een jaar of 12/13 ofzo) en er liep een eigenwijs bij die persee achter degene met de knuppel moest zitten om de bal op te vangen... Om een lang verhaal kort te maken, die gozer zal NOOIT maar dan ook echt NOOIT meer naar honkbal kunnen kijken zonder pijn in zijn kloten te voelen. We hebben hem de resterende 3 weken van de zomervakantie niet meer gezien.
Of van een trap af fietsen met een mountainbike... En gewoon na de 2de tree merken dat je zadel losgeschoten is. *klap* Kon wel janken. Heb ook echt leggen janken daar op de straat.
Dit is niet echt een sexblunder toch? Dit is gewoon stom zijn!

fr0xz
peace, nd suck a !@$%
  maandag 15 maart 2004 @ 21:27:52 #143
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_17740934
Geweldig zulke onderwerpen

Zit alleen ff te bedenken of ik ook blunders heb..

Ja ben je net lekker aan het neuken.. Haalt hij hem eruit.. Hoor je ineens een keiharde scheet.. Ik krijg een rood hoofd, maar moet er ook wel om lachen.. Maar door dat lachen komen er alleen nog maar meer scheten..

Is wel lol, maar kan ook erg beschamend zijn als het gebeurt bij de eerste keer met je nieuwe vriend..
Don't look at the past.. But live to the future...
pi_17742903
quote:
Op maandag 15 maart 2004 20:50 schreef fr0x het volgende:

[..]

Dit is niet echt een sexblunder toch? Dit is gewoon stom zijn!

fr0xz
Goed gezien kerel!
En kijk nu eens naar de topic titel
Juist
Jupiler is goed
  maandag 15 maart 2004 @ 23:01:05 #145
64338 fr0x
Directeur
pi_17743511
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:36 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Goed gezien kerel!
En kijk nu eens naar de topic titel
Juist
Ahh bedankt dat je me eventjes gecorrigeert hebt! Wat moet ik nou zonder jou..

fr0x
peace, nd suck a !@$%
pi_17743593
quote:
Op maandag 15 maart 2004 23:01 schreef fr0x het volgende:

[..]

Wat moet ik nou zonder jou..
het zou een ramp zijn zonder mij, ik weet het
Jupiler is goed
pi_17899801
*Shopje*
  dinsdag 23 maart 2004 @ 00:01:36 #148
6533 Dragonyth
Chillmode <on>
pi_17902597
Tjsa,

Afgelopen zomer... Na het avondeten ff naar boven toe.. Had net bij mijn schoonmoeder gegeten, en die ging wel ff afwassen dus ik en mijn vriendin naar boven toe. Gaan bezig zijn enzow, maar vriendin heeft zo'n aanhankelijk hondje die dus was onder aan de trap was gaan blaffen. Dus dacht die moeder waarschijnlijk, "ff die hond naar boven brengen".. Naja die komt dus naar boven en naar de kamer waar wij bezig zijn..

Gelukkig lag ik onder en trok mijn vriendin de dekens over ons heen.. Heb wel nog ff een paar uurtjes boven gezeten.. Durfde dus niet meer naar beneden.

Maar ze had er verder niet meer over had maar best beschamend!

De mooiste plek in Arnhem is de bushalte naar Nijmegen...
&lt; Chillen is rif &gt;
pi_17907461
Niet echt een blunder maar wel grappig. Bij mijn vriendin thuis op haar slaapkamer waren we lekker bezig niet echt oplettend want er was toch niemand thuis. Kom net op het hoogte punt en kreeg het idee om mijn kwakje maar op haar buik te lozen. In de tussentijd was de kat de kamer opgekomen en dat hadden wij dus niet in de gaten... terwijl ik mijn zaad wil lozen op haar buik besluit de kat op schoot te komen. resultaat: een geschrokken vrij ranzige kat. Was zijn eigen natuurlijk kapot geschrokken.
Life is not all beer and skittles.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:06:43 #150
21210 Paladin82
In Black and White
pi_17911029
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 10:35 schreef BH-Guy het volgende:
Niet echt een blunder maar wel grappig. Bij mijn vriendin thuis op haar slaapkamer waren we lekker bezig niet echt oplettend want er was toch niemand thuis. Kom net op het hoogte punt en kreeg het idee om mijn kwakje maar op haar buik te lozen. In de tussentijd was de kat de kamer opgekomen en dat hadden wij dus niet in de gaten... terwijl ik mijn zaad wil lozen op haar buik besluit de kat op schoot te komen. resultaat: een geschrokken vrij ranzige kat. Was zijn eigen natuurlijk kapot geschrokken.
whahaha geniaal een plak kat heb je dan
yesterday is History , Today is a Gift , Tomorrow a mystery
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:59:53 #151
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_17912209
Ik had ook een keer een akkefietje met een katje.

We hadden een nestje katten in huis, ze waren al aardig druk in huis en sloopte alles wat los en vast zat. Ik was alleen thuis, en geil dus ik dacht, ik geef kleine Snakey er even van langs met de hand. Broek op de knieen en gaan, ik had alleen niet gezien dat een van de katten al een tijdje naar mijn op en neer bewegende ballen had zitten staren... En ja hoor, plotseling, voor mij uit het niks hing er een kat met al zijn nagels in mijn ballen..!!

Katje, en ik hingen dus naast elkaar aan het plafond van schrik...
pi_17914073
au
pi_17914811
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:59 schreef Snakey het volgende:
Ik had ook een keer een akkefietje met een katje.

We hadden een nestje katten in huis, ze waren al aardig druk in huis en sloopte alles wat los en vast zat. Ik was alleen thuis, en geil dus ik dacht, ik geef kleine Snakey er even van langs met de hand. Broek op de knieen en gaan, ik had alleen niet gezien dat een van de katten al een tijdje naar mijn op en neer bewegende ballen had zitten staren... En ja hoor, plotseling, voor mij uit het niks hing er een kat met al zijn nagels in mijn ballen..!!

Katje, en ik hingen dus naast elkaar aan het plafond van schrik...
aaaaaaaaaauuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

ROFL
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 16:31:46 #154
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_17916005
*ouch*
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_17922852
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:59 schreef Snakey het volgende:
knip
pi_17922881
kutkat
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 23 maart 2004 @ 23:23:04 #157
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_17927241
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 21:11 schreef Caesu het volgende:
kutkat
Correctie, klotekat :')

  woensdag 24 maart 2004 @ 00:13:01 #158
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_17928371
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 23:23 schreef Snakey het volgende:

[..]

Correctie, klotekat

Ballenkat
Asjemenou
pi_17928392
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 23:23 schreef Snakey het volgende:

[..]

Correctie, klotekat

das beter ja.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 25 maart 2004 @ 00:04:03 #160
87870 Handsome
Forever more
pi_17950128
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:22 schreef Drej het volgende:

[..]

Tjeez wat een loser ben je dan! O wacht.. eh.. dat was ik dus

Ik zal m gelijk maar even helemaal goed vertellen, want zoals het hier staat klopt 'ie niet helemaal. Ik zat destijds in de introweek van mn studie en kon bij twee gozers blijven pitten die die week bij de ex van een van die twee verbleven (snap je m nog? mooi!). Afijn, wij elke avond Amsterdam in natuurlijk. Op een van die avonden waren we met een aardige groep een kroeg ingedoken en stonden we op het punt een volgende tent op te zoeken. Probleem was alleen dat ik nog ff naar de wc moest en ik zei dus dat de rest maar vast moest gaan en dat ik er zo aan zou komen. Die eerdergenoemde ex was ook mee en zij bleef wel ff op mij wachten. Goed, ik naar de wc, kom ik terug en vraag aan haar: "kom je mee?" waarop zij zegt: "waarom wil je zo graag met die jongens mee? we kunnen toch ook hier blijven?" Eikel als ik ben zeg ik heel droog: "ja maar de rest is ook die kant op en ze denken dat wij eraan komen dus het is veel gezelliger als we ook gaan." Dat terwijl we die hele nacht gewoon samen hadden kunnen zijn op haar kamer omdat die andere twee gozers de hele nacht weg waren met de rest van bovengenoemde groep

Verhaal van drank en meer dingen kapot maken dan je lief is enzo... aargh Kom ik eindelijk een keer een meid tegen die gewoon duidelijk is, krijg je dit! Kick me please
stupid fuck!
  donderdag 25 maart 2004 @ 11:55:30 #161
54744 chrisz
music sounds better with me
pi_17955917
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:59 schreef Snakey het volgende:
maar jij gaat je dus aftrekken waar al die katjes lekker bij zijn en om je heen lopen, weet niet waar jij geil van wordt hoor

maar het lijkt me best pijnlijk
What the f*ck, ik doe het gewoon!!
pi_17970976
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 10:35 schreef BH-Guy het volgende:
Niet echt een blunder maar wel grappig. Bij mijn vriendin thuis op haar slaapkamer waren we lekker bezig niet echt oplettend want er was toch niemand thuis. Kom net op het hoogte punt en kreeg het idee om mijn kwakje maar op haar buik te lozen. In de tussentijd was de kat de kamer opgekomen en dat hadden wij dus niet in de gaten... terwijl ik mijn zaad wil lozen op haar buik besluit de kat op schoot te komen. resultaat: een geschrokken vrij ranzige kat. Was zijn eigen natuurlijk kapot geschrokken.
Whahahahahaha _o-
Ik kan niet meer lol.

Uh-oh ... je hebt die kat toch gewassen he na het voorval?
  zaterdag 27 maart 2004 @ 16:52:37 #163
87870 Handsome
Forever more
pi_18004146
*schopt
  zaterdag 27 maart 2004 @ 18:35:00 #164
64338 fr0x
Directeur
pi_18005806
*Schopt terug
peace, nd suck a !@$%
  zaterdag 27 maart 2004 @ 18:58:52 #165
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18006144
AUW
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_18010781
Ontopic weer

Hmm eigenlijk geen blunders
  maandag 29 maart 2004 @ 14:38:16 #167
6871 cruesli
lekker met yoghurt
pi_18040082
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 15:20 schreef RigorMortis het volgende:
Ik heb ook een blundertje gehad...
Ik was op een studentenfeest helemaal klem gezopen met een meisje aan het aanpappen. Ze ging mee naar huis en we doken meteen het bed in. Toen ik haar aan het beffen was, moest ik echt enorm over mijn nek. Ik was net iets te laat met mijn reflex en een deel belandde rond haar kruis. Ik bood meteen mijn excuses aan, na veel gedoe gingen we toch verder. Toen ik 's ochtends wakker werd, was ze verdwenen en lag er een dampende drol aan mijn voeteneind.
Das dus vieze pech!
Iemand die ook graag een blunder zoekt om mee te patsen

Dit verhaal is al zo oud als de weg naar Rome, hoe vaak ik deze al niet heb gehoord...
"Roses are red, violets are blue, I'd fuck anything sooner than you..."
  woensdag 31 maart 2004 @ 01:55:41 #168
17205 Profesor
I have a dream!
pi_18076554
Ooit een alles erop en eraan voor, na spel kortom langdurige seks gehad in een ondergrondse parking.....


..met beveiligingscamera...



misschien terug te vinden op internet?
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  donderdag 1 april 2004 @ 20:58:16 #169
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_18116764
Hier mijn blunder dan....
Was een keer alleen thuis. (tenminste, dat dacht ik dus)
Zat een beetje op de computer, en ik kwam op wat pornosites terecht
Bekeek wat filmpjes, en werd best opgewonden
Enfin, stond me dus af te rukken voor mn computer.
Had alleen mn bureaulamp aanstaan, en die scheen dus recht op mij.
En toen kwam mijn vader dus via de achtertuin naar binnen.
Mijn bureaulamp veroorzaakte een hele mooie schaduw op de gordijnen van mijn kamer.
De halve buurt kan dus meegenieten van wat ik aan t doen was
Mijn vader ging onder mijn raam staan, en schreeuwde, "hee hou daar eens mee op, de halve buurt kan meegenieten"
Ben de rest van de avond niet meer naar beneden geweest.
.
..
...
....
  donderdag 1 april 2004 @ 21:15:00 #170
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_18117188
quote:
Op donderdag 1 april 2004 20:58 schreef Sandertje21 het volgende:
Hier mijn blunder dan....
ERNSTIG!! LOL
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_18119615
Ben de rest van de avond niet meer naar beneden geweest.

[/quote]



PIJNLIJK!

ik zou me nooit meer beneden durven te vertonen
When there is nothing left to burn
You have to set yourself on fire
pi_18120023
Op donderdag 1 april 2004 22:33 schreef three.doors.up het volgende:
quote:
ik zou me nooit meer beneden in de hele buurt durven te vertonen
watch like nobody's dancing
pi_18120726
op dat moment schaam je je wel, maar hey, iedereen doet het
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_18132413
Hehe zeker grappig allemaal...
Tsja hm ik dan ook ff blunder vertellen? Heb niet echt een hartstikke leuke... Maja
Met mn eerste vriendje heb ik wel iets meegemaakt:
Op een gegeven moment waren we alleen bij hem thuis en waren beetje melige/geile bui, hadden net samen gegeten en gingen op zijn bed toetje met slagroom eten. Nou ja, voorspelbaar: dr zijn meer dingen die je met slagroom kan doen. Dus hij spuit slagroom op mn buik, maar had niet gezien dat zn kat onder zn bed zat. Dus die springt op t bed en denkt: hm slagroom dat lust ik... Word ik schoongelikt door een kat... Hmmm, kon me wel wat leukers voorstellen...

En verder natuurlijk het gebruikelijke: opmerkingen van ouders, zusjes en zussen die binnenkomen. Zussen die je betrappen in haar bed... Lala, noem t maar op
pi_18140282
quote:
[b]Zussen die je betrappen in haar bed... Lala, noem t maar op
betrapt door een Teletubbie
pi_18140294
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 21:41 schreef fotovandennis het volgende:

[..]

betrapt door een Teletubbie
Jupiler is goed
  Moderator zaterdag 3 april 2004 @ 01:05:51 #177
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_18144625
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 21:41 schreef fotovandennis het volgende:

[..]

betrapt door een Teletubbie
Dit is de leukste opmerking van t hele topic
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:08:46 #178
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_18156209
Niet echt een sexblunder, maar misschien wel leuk in dit topic.
Was een keer met vrienden of familie (weet ik niet eens meer) thuis voor de buis. Ging het over brandstichting en iemand die dat opzettelijk deed... Zei ik me m'n onnozele hoofd... "das dus een nymphomane" ...
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  zondag 4 april 2004 @ 02:34:26 #179
17205 Profesor
I have a dream!
pi_18165764
quote:
Op donderdag 1 april 2004 20:58 schreef Sandertje21 het volgende:
Hier mijn blunder dan....
....stond me dus af te rukken voor mn computer.
Had alleen mn bureaulamp aanstaan.....
....Mijn bureaulamp veroorzaakte een hele mooie schaduw op de gordijnen van mijn kamer....
De halve buurt kan dus meegenieten van wat ik aan t doen was ...
Mijn vader ging onder mijn raam staan, en schreeuwde, "hee hou daar eens mee op, de halve buurt kan meegenieten"
Ben de rest van de avond niet meer naar beneden geweest.
Winnaar van dit forum
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_18166039
Mijn vinger stinkt
heb 4 uur geleden mijn ex nog een keertje gevingerd ( je moet toch wat beide als weer vrijgezel), alleen ze had nog een maandverbandje in (laatste dag). Ze bloedde niet maar mijn vinger stinkt nu wel. :\
  zondag 4 april 2004 @ 03:55:34 #181
34628 _WgV_
It's a magical world
pi_18166244
quote:
Op zondag 4 april 2004 03:12 schreef Billengezicht het volgende:
Mijn vinger stinkt
heb 4 uur geleden mijn ex nog een keertje gevingerd ( je moet toch wat beide als weer vrijgezel), alleen ze had nog een maandverbandje in (laatste dag). Ze bloedde niet maar mijn vinger stinkt nu wel. :\
Volgens mij heeft jouw vriendin nog wel een uitleg nodig over het verschil in het gebruik van een maandverband en een tampon...
Calvin's dad: The secret to enjoying your job is to have a hobby that is even worse.
  zondag 4 april 2004 @ 04:22:15 #182
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_18166410
quote:
Op zondag 4 april 2004 03:55 schreef _WgV_ het volgende:

[..]

Volgens mij heeft jouw vriendin nog wel een uitleg nodig over het verschil in het gebruik van een maandverband en een tampon...
maandverband in de broek denk ik
Asjemenou
  zondag 4 april 2004 @ 14:38:38 #183
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_18170999
quote:
Op donderdag 1 april 2004 20:58 schreef Sandertje21 het volgende:
Hier mijn blunder dan....
Was een keer alleen thuis. (tenminste, dat dacht ik dus)
Zat een beetje op de computer, en ik kwam op wat pornosites terecht
Bekeek wat filmpjes, en werd best opgewonden
Enfin, stond me dus af te rukken voor mn computer.
Had alleen mn bureaulamp aanstaan, en die scheen dus recht op mij.
En toen kwam mijn vader dus via de achtertuin naar binnen.
Mijn bureaulamp veroorzaakte een hele mooie schaduw op de gordijnen van mijn kamer.
De halve buurt kan dus meegenieten van wat ik aan t doen was
Mijn vader ging onder mijn raam staan, en schreeuwde, "hee hou daar eens mee op, de halve buurt kan meegenieten"
Ben de rest van de avond niet meer naar beneden geweest.


pi_18171424
Hm.. nou.. een maand geleden, zit met mn vriendin op de bank, mn ouders waren er ook, wat tv te kijken, zeg tegen r, kom, we gaan nog ff naar boven.. Boven komt van t een t ander en van t ander t een en liggen we nog even na te genieten onder de dekens welliswaar... komt mn vader.. *knok-knok* binnenwandelen, 'Zorg je dat je de bus niet mi... ow'.. dat gezicht van m... hij deed de deur dicht en niet meer gezien die avond. Me vriendin en ik kwamen niet meer bij

Paar dagen later mn pa: 'Dus dat doen jullie als jullie nog even naar boven gaan'

klein detail: mijn ouders wisten nog niets van ons samen...
pi_18176661
Mwa, niet echt blunders, maar van die dingetjes als:
Sperme op allerlei plaatsen (in mn oog, in mn neus, in mn oor, in mn haar, op de ruit, etc..), betrapt worden door ouders .. :/, vrolijk en iets te luidruchtig bezig zijn in de douche, nietswetend dat er een paar vrienden in de kamer er naast zitten, van de bank afvallen, een kat die gezellig tussen jezelf en de ander in komt liggen en met geen mogelijkheid weg te krijgen is.

Zijn wel weer allemaal dingetjes waar je om kunt lachen
like spinning plates
pi_18310685
*Schop*
  vrijdag 9 april 2004 @ 23:38:02 #187
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_18312151
Ik voel me nu toch wel ongemakkelijk nu ik mijn blunder heb gepost, en net even het aantal views in dit topic heb gezien.....
.
..
...
....
pi_18312483
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 23:38 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik voel me nu toch wel ongemakkelijk nu ik mijn blunder heb gepost, en net even het aantal views in dit topic heb gezien.....
Je moet het niet zien als een afgang, maar respect dat je zoiets durft te posten en de humor ervan kunnen inzien.

So what dat je dat te horen kreeg, gewoon lachen
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_18312558
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 23:38 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik voel me nu toch wel ongemakkelijk nu ik mijn blunder heb gepost, en net even het aantal views in dit topic heb gezien.....
Onzin!
De views zijn niet van 1 dag. Meer van een paar maanden.
Als je geen blunder post zou je je niet schamen, maar wat hebben wij er dan aan?
Zie het als een "nuttige" bijdrage aan de maatschappij.
pi_18314514
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 00:03 schreef Flying het volgende:

[..]

Onzin!
De views zijn niet van 1 dag. Meer van een paar maanden.
Als je geen blunder post zou je je niet schamen, maar wat hebben wij er dan aan?
Zie het als een "nuttige" bijdrage aan de maatschappij.
Haha inderdaad voor-wat-hoort-wat

*laatste tijd geen geslachtsblunders meegemaakt heeft!
Life sucks
pi_18441430
Shopje
pi_18441870
op et moment dat ze je boxer uittrekt om ff ecologisch met je 7 graden knuppel te gaan spelen en dan een scheet laat ag ik was wel wat dronken dus schijt gebeurd

[ Bericht 0% gewijzigd door Kletz op 15-04-2004 13:23:27 (bla) ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 15 april 2004 @ 14:41:07 #193
64338 fr0x
Directeur
pi_18443409
quote:
Op donderdag 15 april 2004 13:23 schreef Kletz het volgende:
op et moment dat ze je boxer uittrekt om ff ecologisch met je 7 graden knuppel te gaan spelen en dan een scheet laat ag ik was wel wat dronken dus schijt gebeurd
bah~!!
peace, nd suck a !@$%
  donderdag 15 april 2004 @ 15:10:18 #194
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18443973
quote:
Op donderdag 15 april 2004 13:23 schreef Kletz het volgende:
op et moment dat ze je boxer uittrekt om ff ecologisch met je 7 graden knuppel te gaan spelen en dan een scheet laat ag ik was wel wat dronken dus schijt gebeurd
Bertje Vis!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_18444098
et was niet met opzet ofzo hoor voor alle duidelijkheid!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 15 april 2004 @ 16:21:01 #196
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18445574
geeft niet beter goed gestolen dan slecht verzonnen toch
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_18446165
jaja en dan pak ik de fiets met aardappelen richting heerhugowaard tussen alle regenbogen onder driehoek ei.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 16 april 2004 @ 00:50:46 #198
92268 Kleefpasta
Met Vakantie
pi_18458168
Volg dit topic al n tijdje. Beetje jammer dat ie bijna dood is... Dan toch maar mijn blunder al praat k er niet echt makkelijk over

Zo ga je es op vakantie en kom je by een goeie vriend in de tent te liggen naast elkaar. Ik zal 14/15 zijn geweest. Nietsvermoedend gaat dat de hele vakantie zo en tis gezellig! Beter dan in je 1tje. Even voor de duidelijkheid, ik ben een jongen en ben volledig hetero.
Toen, 1 jaar later moest hij wat aan me kwijt. 2 dingen. Allereerst: Hij was homo. Ik schrok uiteraard maar kan het natuurlijk accepteren als n vriend homo blijkt te zijn.

Toen kwam hij met nog iets dat hij even kwijt wilde... Dat hij homo was wist hij 1 jaar geleden ook al... Ik heb geen flauw idee waarom hij me dit moest vertellen maar hij vertelde me dus dat hij in die vakantie byna elke nacht my in mn slaap heeft uh.... afgetrokken . Zonder dat ik daar maar iets van wist... Het gevoel dat ik had toen hij me dat vertelde is niet in een FOK-emoticoon uit te drukken dus probeer ik dat ook maar niet. Dit alles vertelde hij me via msn.

De eerstvolgende keer dat ik hem tegen het lijf liep wist ik echt even niet waar ik moest kijken. Hij hield wijselijk zn mond. Ik ben niet boos, wel onthutst... Ach, hij heeft er plezier van gehad denk ik

Achteraf kan ik er dus ook wel om lachen anders zou ik dit ook niet zomaar kunnen posten.... k voel me wel uh... genaait
Life is Just a Game you Need to Play
  vrijdag 16 april 2004 @ 01:07:01 #199
71115 Rnej
I walk the line
pi_18458489
sick.. ik zou echt gek worden als ik zoiets hoorde....

-edit-

voel me beetje schuldig.. ook ff een blunder van mij (kgeloof mijn enige...magoed)

toen ik een jaar of 10 - 11 was, had ik een zwembroek met een gaas binnebroek..

naja door de temperatuur van t water / de lucht en t in en uit t water gaan (Was op vakantie in kroatie) was het gaas steeds gaan uitzetten en krimpen, en had dus een stukkie voorhuid te pakken van me leuter...
resultaat.. rnej die met een pincet en een schaar dat ding probeert los te krijgen.... dat gaas was echt enorm uitgezet en dus ook weer enorm gekrompen dus ben wel ff een kwartier bezig geweest... :S

(vrij pijnlijk)
pi_18458527
Ik zou hem afmaken als ik jou was.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 16 april 2004 @ 01:12:07 #201
92130 PageR
When the rush comes...
pi_18458568
heb weleens gehoord van een kerel dattie op de bank lag met zijn vriendin en haar ouders zaten op de andere bank. Het was in de winter dus hij en zijn vriendin lagen onder een dekentje. Dus hij dacht van laat ik eens mijn hand in haar broek doen om haar te vingeren, haar ouders kunnen immers toch niets zien. Enfin hij met zijn hand in haar broek en hij maar zoeken in die broek maar kon niks vinden, zijn vriendin lag helemaal in een deuk.. Hij zat zich af te vragen waarom en savonds in bed hoorde hij waarom... ZE HAD HET KOUD EN HAD DAAROM NOG EEN BROEK AANGETROKKEN ONDER DE BROEK DIE ZE AANHAD !!!
pi_18458573
Verre van zo raar als hierboven, maar absolute blunder in de betekenis van de topic die ik in een eerdere post vergeten was:

Anderhalf jaar terug zat ik met mijn toenmalige vriendin met aardbeien te spelen. Die smaken erg goed bij bepaalde lichaamssappen enzo... Maar goed, op gegeven moment lig ik dus een aardbei uit haar pruim te plukken met mijn tanden, als opeens de aardbei naar binnen schiet

De eerste pogingen hem eruit te halen duwen het alleen maar verder erin. Uiteindelijk lukte het om het eruit te vissen, maar ik voelde me meer gynocoloog dan minnaar en hoewel we ons te pletter hebben gelachen was opwindend wel anders


Ander blunder, niet van mij, maar van een vriend afgelopen week:

Ze zaten in Kroatie aan zee met een camper. Op een feest scoort degene wiens camper het is een meisje. Die gaan dus terug naar de camper en gaan bezig de camper te laten schudden met sfeerverlichting en -muziek. Uitgeput storten ze achteraf direct in slaap, zonder de radio of de lichten uit te doen. En de camper zat niet op een extern electriciteitsnet.
Gevolg: de volgende ochtend moeten ze huiswaarts gaan rijden, maar om een of andere reden is de batterij volledig op

Dat werd dus kloten met startkabels...
pi_18458726
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 00:50 schreef Kleefpasta het volgende:
verhaal
LOL bijna elke dag? en jij merkte niks? klinkt een beetje vaag
jouw briefkees!
  vrijdag 16 april 2004 @ 08:10:53 #204
92268 Kleefpasta
Met Vakantie
pi_18461176
Hij zei van wel

En nee, ik heb er niets van gemerkt . Anders had ik er misschien nog wat lol aan gehad maar helaas
Life is Just a Game you Need to Play
pi_18461967
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 08:10 schreef Kleefpasta het volgende:
Hij zei van wel

Anders had ik er misschien nog wat lol aan gehad maar helaas
en jij begon je verhaal met ik ben volledig hetro en vervolgens zet je dat neer? hmzz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 16 april 2004 @ 10:56:41 #206
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_18463485
Och joh, niets is lekkerder dan door je vriend wakker gepijpt te worden.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
  vrijdag 16 april 2004 @ 12:04:25 #207
87236 harrieh
harrie de gekste!!
pi_18464920
Tja........
toen ik in 5 VWO zat, gingen we met de hele jaargroep 10 dagen naar Wenen op 'studiereis'. Mijn toenmalige vriendin ook mee natuurlijk. We hadden toen al een paar maanden wat, en dus ook al vaker geneukt. Jongens en meisjes moesten apart slapen, helaas.
Anyway, op een avond moest het Nederlans elftal voetballen op het WK '98. Iedereen zat beneden in de bar tv te kijken, maar m'n vriendin en ik waren toch wel errug geil....wij dachten: niemand die ons zal missen! Verkeerd gedacht dus.....
We waren net lekker een minuutje of 10 bezig, lagen dus allebei naak op het bed, toen we opeens voetstappen hoorden op de gang, en gemorrel aan de deur. Paniek! Aangezien we verwachtten dat het een leraar was die ons even met een bezoekje kwam 'vereren', en ja hoor! Hij had een loper gekregen van de receptiemedewerker en stond in no-time binnen. M'n vrienin sprong naakt en wel achter het douchegordijn, en ik kon nog net de deken omslaan
Zegt die leraar zo droog en geniepig: 'en, jullie houden zeker niet zo van voetbal?"
Maarja, wij ons weer aangekleed, komen we terug in de bar beneden (tv stond naast de deur), worden we aangestaard door zo'n 50 medeleerlingen en een paar docenten...Roept er eentje: 'en, was het lekker??!!"
Toen voelde ik me toch wel knap 'lullig', moet ik zeggen...
Soms is 't beter iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad........
pi_18465619
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 00:50 schreef Kleefpasta het volgende:
Volg dit topic al n tijdje. Beetje jammer dat ie bijna dood is... Dan toch maar mijn blunder al praat k er niet echt makkelijk over

Zo ga je es op vakantie en kom je by een goeie vriend in de tent te liggen naast elkaar. Ik zal 14/15 zijn geweest. Nietsvermoedend gaat dat de hele vakantie zo en tis gezellig! Beter dan in je 1tje. Even voor de duidelijkheid, ik ben een jongen en ben volledig hetero.
Toen, 1 jaar later moest hij wat aan me kwijt. 2 dingen. Allereerst: Hij was homo. Ik schrok uiteraard maar kan het natuurlijk accepteren als n vriend homo blijkt te zijn.

Toen kwam hij met nog iets dat hij even kwijt wilde... Dat hij homo was wist hij 1 jaar geleden ook al... Ik heb geen flauw idee waarom hij me dit moest vertellen maar hij vertelde me dus dat hij in die vakantie byna elke nacht my in mn slaap heeft uh.... afgetrokken . Zonder dat ik daar maar iets van wist... Het gevoel dat ik had toen hij me dat vertelde is niet in een FOK-emoticoon uit te drukken dus probeer ik dat ook maar niet. Dit alles vertelde hij me via msn.

De eerstvolgende keer dat ik hem tegen het lijf liep wist ik echt even niet waar ik moest kijken. Hij hield wijselijk zn mond. Ik ben niet boos, wel onthutst... Ach, hij heeft er plezier van gehad denk ik

Achteraf kan ik er dus ook wel om lachen anders zou ik dit ook niet zomaar kunnen posten.... k voel me wel uh... genaait
WAAAATTT

Heb je dat niet gemerkt weet je zeker dat ie dat niet gewoon lult... als iemand aan je lul aan het hengsten is dan blijf je toch niet doorslapen?
Jupiler is goed
pi_18465838
Deze heeft me een relatie gekost:

Ik ging al een tijdje met mijn dinnetje en we hadden goede sex!
Op een warme en saaie dag besluiten we eens lekker thuis te blijven ipv te gaan zwemmen. Het idee was om eens ongestoord wat nieuwe standjes uit te proberen. Na wat pogingen hadden we iets gevonden wat wel kinky was. Ik had haar als het ware helemaal opgerold ( ze rustte alleen maar op haar schouders en knieen.. ( kontje in de lucht ) en ik was haar tamelijk heftig anaal aan het nemen. Ik was destijds haar eerste vriendje en haar mamsie dacht dat dochterlief nog braaaaaaf maagdelijk was enzo.. ( echt zo'n muts je kent ze wel).

Enfin terwijl ik mijn hoogtepunt aan t bereiken was. ( je weet dat je vanaf dat punt gaat komen, je kan niet stoppen, maar t komt er nog niet uit) komt moederlief binnen....

In die split second besef ik me hoe het er uit moet zien voor die moeder... Als reactie wil ik meteen stoppen met wat ik doe en wil dus zo snel mogelijk mijn snikkeltje uit haar poepert halen. Maar ja door t standje stond er behoorlijk wat spanning op, dus terwijl ik hem "terughaal" schiet hij bij t verlaten meteen omhoog. ( alleen al dat geluid......).
Tot overmaat van ramp ejaculeer ik in diezelfde seconde over dochterlief heen......

......
...............
Diepe stilte volgde...
Dinnetje was helemaal van slag, de teleurstelling in de ogen van de moeder: onbeschrijfelijk...
Zo'n blik van ik vertrouwde je...

Ik ben gegaan en nooooit meer teruggekomen.
Die 3 seconden lagen daar ten grondslag aan....

Ik heb nooit geweten wat ik ervan moest denken. Aan de ene kant had ik zoiets van.. tja dat maak je natuurlijk ook maar 1x mee.. daarnetegen was het destijds wel een beetje een drama..
pi_18465983
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:44 schreef Slabberdewatski het volgende:
-knip-
Priceless
Jupiler is goed
pi_18466314
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:44 schreef Slabberdewatski het volgende:
Deze heeft me een relatie gekost:


Enfin terwijl ik mijn hoogtepunt aan t bereiken was. ( je weet dat je vanaf dat punt gaat komen, je kan niet stoppen, maar t komt er nog niet uit) komt moederlief binnen....

Tot overmaat van ramp ejaculeer ik in diezelfde seconde over dochterlief heen......
OMG
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 16 april 2004 @ 13:21:28 #212
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_18466724
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:44 schreef Slabberdewatski het volgende:
Deze heeft me een relatie gekost:

Ik ging al een tijdje met mijn dinnetje en we hadden goede sex!
Op een warme en saaie dag besluiten we eens lekker thuis te blijven ipv te gaan zwemmen. Het idee was om eens ongestoord wat nieuwe standjes uit te proberen. Na wat pogingen hadden we iets gevonden wat wel kinky was. Ik had haar als het ware helemaal opgerold ( ze rustte alleen maar op haar schouders en knieen.. ( kontje in de lucht ) en ik was haar tamelijk heftig anaal aan het nemen. Ik was destijds haar eerste vriendje en haar mamsie dacht dat dochterlief nog braaaaaaf maagdelijk was enzo.. ( echt zo'n muts je kent ze wel).

Enfin terwijl ik mijn hoogtepunt aan t bereiken was. ( je weet dat je vanaf dat punt gaat komen, je kan niet stoppen, maar t komt er nog niet uit) komt moederlief binnen....

In die split second besef ik me hoe het er uit moet zien voor die moeder... Als reactie wil ik meteen stoppen met wat ik doe en wil dus zo snel mogelijk mijn snikkeltje uit haar poepert halen. Maar ja door t standje stond er behoorlijk wat spanning op, dus terwijl ik hem "terughaal" schiet hij bij t verlaten meteen omhoog. ( alleen al dat geluid......).
Tot overmaat van ramp ejaculeer ik in diezelfde seconde over dochterlief heen......

......
...............
Diepe stilte volgde...
Dinnetje was helemaal van slag, de teleurstelling in de ogen van de moeder: onbeschrijfelijk...
Zo'n blik van ik vertrouwde je...

Ik ben gegaan en nooooit meer teruggekomen.
Die 3 seconden lagen daar ten grondslag aan....

Ik heb nooit geweten wat ik ervan moest denken. Aan de ene kant had ik zoiets van.. tja dat maak je natuurlijk ook maar 1x mee.. daarnetegen was het destijds wel een beetje een drama..
Jij bent ook een lul zeg, dat zoiets je relatie kost.
Nou, dan zal die al niet veel voorgesteld hebben.
Ik hoop dat je voor de rest van je leven alleen blijft, ploert!
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
pi_18467039
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 13:21 schreef Eye_of_god het volgende:

[..]

Jij bent ook een lul zeg, dat zoiets je relatie kost. 1
Nou, dan zal die al niet veel voorgesteld hebben. 2
Ik hoop dat je voor de rest van je leven alleen blijft, ploert! 3
1 ? ikke ? Nee een overpreutse gelovige familie lag daaraan ten grondslag. En een vriendinnetje die moederlief aan het voorliegen was....
2 neueu relaties op je 16e stellen over t algemeen niet zoveel voor... hoewel ik haar wel leuk vond!
3 en hoezo een trap na? Esther ben jij het? ben je nog boos? Nee ff serieus, zit je iets persoonlijk dwars ofzo? Ik bedoel WTF... Als ik ooit een voet had binnengezet daar, dan hadden ze me zeker pijn gedaan.... heeeel veel pijn. hahaha.
En ach ja hoop doet leven lieverd -x-
  vrijdag 16 april 2004 @ 13:44:25 #214
27929 piere
doe mij maar bier
pi_18467315
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 13:34 schreef Slabberdewatski het volgende:

[..]
knip
dat je daar nog op ingaat
wat een loseropmerking zeg. zeker net gedumpt
prachtverhaal goos wehehehehehe
fok you ja!
  vrijdag 16 april 2004 @ 13:48:05 #215
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_18467402
ROFL.... Maar mevrouw, ik neem uw dochter anaal, ze is nog wel maagd, heus!
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  vrijdag 16 april 2004 @ 14:15:15 #216
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_18467988
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 13:34 schreef Slabberdewatski het volgende:

[..]

1 ? ikke ? Nee een overpreutse gelovige familie lag daaraan ten grondslag. En een vriendinnetje die moederlief aan het voorliegen was....
2 neueu relaties op je 16e stellen over t algemeen niet zoveel voor... hoewel ik haar wel leuk vond!
3 en hoezo een trap na? Esther ben jij het? ben je nog boos? Nee ff serieus, zit je iets persoonlijk dwars ofzo? Ik bedoel WTF... Als ik ooit een voet had binnengezet daar, dan hadden ze me zeker pijn gedaan.... heeeel veel pijn. hahaha.
En ach ja hoop doet leven lieverd -x-
Ah ok, sorry.
Uit jouw eerste bericht las ik, dat je zelf niet meer terug naar je vriendin ging/durfde.
Vandaar.

Maar je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt: wat loog je ex-girlfriend haar ouders voor?
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
pi_18468180
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:44 schreef Slabberdewatski het volgende:
Deze heeft me een relatie gekost:
Life sucks
pi_18468286
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 14:15 schreef Eye_of_god het volgende:

[..]

Ah ok, sorry.
Uit jouw eerste bericht las ik, dat je zelf niet meer terug naar je vriendin ging/durfde.
Vandaar.

Maar je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt: wat loog je ex-girlfriend haar ouders voor?
Over het feit dat ze sexueel actief was VOOR het huwelijk!
  vrijdag 16 april 2004 @ 17:44:59 #219
92268 Kleefpasta
Met Vakantie
pi_18472185
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:37 schreef Aurelium het volgende:

[..]

WAAAATTT

Heb je dat niet gemerkt weet je zeker dat ie dat niet gewoon lult... als iemand aan je lul aan het hengsten is dan blijf je toch niet doorslapen?
Jwel

T klote is nog dattie het mij verteld heeft, k bedoel, ik vind het toch wel een blunder en als hij me niets verteld had kon ik hard om iedreen in dit topic lachen zonder dat ikzelf een blunder had 'meegemaakt'

Affijn en tja of hij uit zn nek lult? Lijkt me stug, hij wilde het kwijt maar vond t wel moeilijk te vertellen... Ben wel blij dak nooit meer met hem in 1 tent hoef te liggen + dat hij een vriend heeft waar hij zich uh.... op kan uitleven

En btw: LMAO @ Slabberdewatski!
Life is Just a Game you Need to Play
pi_18472304
@ Slabberdewatski.
zou ze ook nog hebben gezien dat het anaal was?
en heb je nog iets tegen je vriendin gezegd. zo van: "ik bel je wel, of tot morgen ofzo"

man wat een dramatisch cumshot.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_18472507
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 13:48 schreef dafjedaf het volgende:
ROFL.... Maar mevrouw, ik neem uw dochter anaal, ze is nog wel maagd, heus!
  vrijdag 16 april 2004 @ 20:00:31 #222
73219 Larkef
Knight of Light
pi_18475126
Hahahaahahahahha *sterft van het lachen*
pi_18478072
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 20:00 schreef Larkef het volgende:
Hahahaahahahahha *sterft van het lachen*
tip
pi_18483731
Comdoom kwam niet meer eruit...help!

hoort hier thuis ghehehe
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 18 april 2004 @ 10:22:40 #225
55868 WhiteTwin
Drs. in de internetulatuur!
pi_18508925
Okee......zal ook ff op de proppen komen met een van mijn verhaaltjes......

Ik was een jaar of 17 en lag met mijn toenmalige vriendinnetje op haar kamer boven. Haar ouders waren niet thuis en wij dachten eens flink tekeer te kunnen gaan. Liggen we op een gegeven moment in standje 69 heerlijk elkaar te verwennen, gaat ineens de kamerdeur open en komt haar moeder binnengelopen met wat schoon wasgoed. Ik verborg van schrik mijn hoofd snel tussen haar benen en zij (met de kleine nog in haar mond) ook tussen mijn benen (zal er wel maf hebben uitgezien) We lagen precies op zo'n manier dat de deur het zicht naar ons blokkeerde als je binnenkwam, maar niet als je je weer omdraaid en naar buiten loopt........... Je raadt het al: ze zag ons liggen, mompelde iets van "sorry" en ging toen maar weer snel naar buiten. Later beneden verontschuldigde ze zich dat ze niet wist dat we thuis waren, anders had ze wel geklopt. Gelukkig blijf ik meestal wel wat koeltjes daaronder, maar zij durfde de komende weken niet meer echt samen beneden te zitten als haar ouders er waren
One's Eyes always tell the truth...
pi_18520978

echt meesterlijk dit topic, al die verhalen
(kheb nu alles zitten lezen 8r elkaar.. m8ig!)
pi_18568962
quote:
Op zondag 18 april 2004 10:22 schreef WhiteTwin het volgende:
.....
Ik denk dat je moeder zich nou ook niet echt op haar gemak voelde
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
  dinsdag 20 april 2004 @ 22:04:49 #228
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_18572236
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 01:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zou hem afmaken als ik jou was.
Medelander?
Asjemenou
  dinsdag 20 april 2004 @ 22:07:02 #229
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_18572292
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 09:29 schreef Kletz het volgende:

[..]

en jij begon je verhaal met ik ben volledig hetro en vervolgens zet je dat neer? hmzz
als je kortzichtig bent dan begrijp je dat idd niet, denk jij nou echt dat een man zo anders aftrekt dan een vrouw, als je het niet weet dan maakt het iig niet uit.
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 17:44 schreef Kleefpasta het volgende:

[..]

Ben wel blij dak nooit meer met hem in 1 tent hoef te liggen
Ow dus het maakt je WEL uit dat ie homo is, eerder zei je nog van niet.
Asjemenou
  donderdag 22 april 2004 @ 12:09:23 #230
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_18606317
Alles in een ruk uitgelezen en nu is het tijd voor mijn reactie:

Ik en mijn vriendin stonden onder de douche wat te vozen.
De lichamelijk reactie bleef niet uit zal ik maar zeggen en mijn vriendin kreeg het spontane idee op mij gruwlijk te pijpen. Afin, is ze zo een paar minuten bezig naait ze er opeens uit met alle handoeken en mijn kleren... Ik zo geil als ik was loop de trap op naar haar kamer. Op dat moment komt haar moeder uit een andere kamer lopen en ziet mij zo in volle glorie, ze roept "Nou jij hebt er ook zin in" en loopt rustig naar beneden. Ik sta daar nog verdwaasd te kijken komt schoonpapa's de hal in lopen...

En mijn schatje had plezier voor 10 zeg maar...

Krijg het nu nog steeds te horen als ik daar wil douchen.. " Op zijn minst een Handdoek om!"

[ Bericht 0% gewijzigd door Zeverzak op 22-04-2004 12:10:03 (Typo) ]
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
pi_18606768
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:09 schreef Zeverzak het volgende:
Alles in een ruk uitgelezen en nu is het tijd voor mijn reactie:

Ik en mijn vriendin stonden onder de douche wat te vozen.
De lichamelijk reactie bleef niet uit zal ik maar zeggen en mijn vriendin kreeg het spontane idee op mij gruwlijk te pijpen. Afin, is ze zo een paar minuten bezig naait ze er opeens uit met alle handoeken en mijn kleren... Ik zo geil als ik was loop de trap op naar haar kamer. Op dat moment komt haar moeder uit een andere kamer lopen en ziet mij zo in volle glorie, ze roept "Nou jij hebt er ook zin in" en loopt rustig naar beneden. Ik sta daar nog verdwaasd te kijken komt schoonpapa's de hal in lopen...

En mijn schatje had plezier voor 10 zeg maar...

Krijg het nu nog steeds te horen als ik daar wil douchen.. " Op zijn minst een Handdoek om!"
ik moest hem 3 keer doorlezen maar eindelijk snap ik hem
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_18607553
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:09 schreef Zeverzak het volgende:
Alles in een ruk uitgelezen en nu is het tijd voor mijn reactie:

Ik en mijn vriendin stonden onder de douche wat te vozen.
De lichamelijk reactie bleef niet uit zal ik maar zeggen en mijn vriendin kreeg het spontane idee op mij gruwlijk te pijpen. Afin, is ze zo een paar minuten bezig naait ze er opeens uit met alle handoeken en mijn kleren... Ik zo geil als ik was loop de trap op naar haar kamer. Op dat moment komt haar moeder uit een andere kamer lopen en ziet mij zo in volle glorie, ze roept "Nou jij hebt er ook zin in" en loopt rustig naar beneden. Ik sta daar nog verdwaasd te kijken komt schoonpapa's de hal in lopen...

En mijn schatje had plezier voor 10 zeg maar...

Krijg het nu nog steeds te horen als ik daar wil douchen.. " Op zijn minst een Handdoek om!"
  donderdag 22 april 2004 @ 14:22:34 #233
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_18609166
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 22:07 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

als je kortzichtig bent dan begrijp je dat idd niet, denk jij nou echt dat een man zo anders aftrekt dan een vrouw, als je het niet weet dan maakt het iig niet uit.
[..]

Ow dus het maakt je WEL uit dat ie homo is, eerder zei je nog van niet.
Ik begrijp hem heel goed.. Mijn beste vriendin is bi, geen problemen mee.. maar zodra zij aan mij gaat zitten, dan zou ik ook niet meer met haar in 1 bed willen liggen.. dat heeft niks met het feit homo te maken

Don't look at the past.. But live to the future...
  donderdag 22 april 2004 @ 16:35:03 #235
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_18612681
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:09 schreef Zeverzak het volgende:

Ik en mijn vriendin stonden onder de douche wat te vozen.
De lichamelijk reactie bleef niet uit zal ik maar zeggen en mijn vriendin kreeg het spontane idee op mij gruwlijk te pijpen. Afin, is ze zo een paar minuten bezig naait ze er opeens uit met alle handoeken en mijn kleren... Ik zo geil als ik was loop de trap op naar haar kamer. Op dat moment komt haar moeder
Stront eerst!!!!
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
pi_18612989
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:30 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

ik moest hem 3 keer doorlezen maar eindelijk snap ik hem
wahaha ik ook 3 keer, voordat ik em begreep
Lachuh actie van je vriendin
Jupiler is goed
pi_18626385
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:47 schreef Aurelium het volgende:

[..]

wahaha ik ook 3 keer, voordat ik em begreep
Lachuh actie van je vriendin



pi_18626540
pi_18631906
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 08:41 schreef -roGue- het volgende:

[..]




Ik hoop dat je toch een koppijn krijgt.....
Jupiler is goed
pi_18636162
Nog maar eentje voordat het topic uitsterft.

Na een avondje flink stappen komen mijn vriendin en ik thuis bij mijn vriendin. Allebei hardstikke geil en het was zomer dus mooi weer om buiten aan de slag te gaan. Onderweg naar buiten onze kleren uit getrokken en lekker in de tuinstoel(die je achterover kan leggen weetjewel! ) aan de slag. Heerlijke avond gehad maar moeder van mijn vriendin was wakker geworden en zag de achterdeur openstaan. Had niet in de gaten dat wij buiten waren. Ze doet de deur op slot en wij staan buiten zonder kleren en zonder sleutel voor de dichte deur. Mijn vriendin heeft moeders wakker moet bonken op de deur zodat ze hem weer opendeed. Ik heb maar even een paar meter achter haar staan wachten met zo'n tuinkabouter voor mijn edele delen.

achteraf gezien wel grappig!
Life is not all beer and skittles.
pi_18637255
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 16:36 schreef BH-Guy het volgende:
- knip -
pi_18639777
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 16:36 schreef BH-Guy het volgende:
Nog maar eentje voordat het topic uitsterft.

Na een avondje flink stappen komen mijn vriendin en ik thuis bij mijn vriendin. Allebei hardstikke geil en het was zomer dus mooi weer om buiten aan de slag te gaan. Onderweg naar buiten onze kleren uit getrokken en lekker in de tuinstoel(die je achterover kan leggen weetjewel! ) aan de slag. Heerlijke avond gehad maar moeder van mijn vriendin was wakker geworden en zag de achterdeur openstaan. Had niet in de gaten dat wij buiten waren. Ze doet de deur op slot en wij staan buiten zonder kleren en zonder sleutel voor de dichte deur. Mijn vriendin heeft moeders wakker moet bonken op de deur zodat ze hem weer opendeed. Ik heb maar even een paar meter achter haar staan wachten met zo'n tuinkabouter voor mijn edele delen.

achteraf gezien wel grappig!
het klinkt wat utopistisch en filmachtig maar toch:

pi_18641649
Twee jaar geleden in de zomer, op de communie van het zusje van mijn ex. Hele familie aanwezig, allemaal conventionele grijze CDA-ers. Ik draag een irritant kort lichtblauw vreselijk strak jurkje, wat mijn ex zichtbaar opwindt - de hele dag al. Als het kan, grijpt hij me even vast en drukt me tegen zich aan. Zo ook op het moment dat het terras in de achtertuin even verlaten is en we samen onder de overkapping staan. Hij glijdt met zijn hand onder mijn rokje en knijpt in mijn billen. Nietsvermoedend wandelt één van de grijze ooms het terras op en keert meteen weer terug, vuurood kleurend bij de aanblik van mijn tere billetjes, haha. Geen geslachtsdeel, wel genant...

Overigens heb ik wel vaker meegemaakt dat er iemand binnenkwam tijdens onze escapades. Priceless was mijn broertje die, toen net 11 jaar, ons kwam roepen voor het ontbijt en met een keiharde "WOW!!" niet wist hoe snel hij de deur moest dichtgooien.

Ohja, en sex in een parkeergarage... Heerlijk steamy in een afgelegen hoekje op de bovenste etage... Ik al mooi bovenop hem geklommen... Tikt er ineens iemand op het ruitje "Eh, jongelui, daarzo *wijst* hangt een camera." *knipoogt*

Mja.
En het blijft een ingewikkeld spel van voortdurend aanstoten en aftrekken
pi_18644817
quote:
Op donderdag 1 april 2004 20:58 schreef Sandertje21 het volgende:
Hier mijn blunder dan....
Was een keer alleen thuis. (tenminste, dat dacht ik dus)
Zat een beetje op de computer, en ik kwam op wat pornosites terecht
Bekeek wat filmpjes, en werd best opgewonden
Enfin, stond me dus af te rukken voor mn computer.
Had alleen mn bureaulamp aanstaan, en die scheen dus recht op mij.
En toen kwam mijn vader dus via de achtertuin naar binnen.
Mijn bureaulamp veroorzaakte een hele mooie schaduw op de gordijnen van mijn kamer.
De halve buurt kan dus meegenieten van wat ik aan t doen was
Mijn vader ging onder mijn raam staan, en schreeuwde, "hee hou daar eens mee op, de halve buurt kan meegenieten"
Ben de rest van de avond niet meer naar beneden geweest.
ROFLOL (zeker 10 minuten gelachen)

quote:
Op vrijdag 16 april 2004 00:50 schreef Kleefpasta het volgende:
Volg dit topic al n tijdje. Beetje jammer dat ie bijna dood is... Dan toch maar mijn blunder al praat k er niet echt makkelijk over

Zo ga je es op vakantie en kom je by een goeie vriend in de tent te liggen naast elkaar. Ik zal 14/15 zijn geweest. Nietsvermoedend gaat dat de hele vakantie zo en tis gezellig! Beter dan in je 1tje. Even voor de duidelijkheid, ik ben een jongen en ben volledig hetero.
Toen, 1 jaar later moest hij wat aan me kwijt. 2 dingen. Allereerst: Hij was homo. Ik schrok uiteraard maar kan het natuurlijk accepteren als n vriend homo blijkt te zijn.

Toen kwam hij met nog iets dat hij even kwijt wilde... Dat hij homo was wist hij 1 jaar geleden ook al... Ik heb geen flauw idee waarom hij me dit moest vertellen maar hij vertelde me dus dat hij in die vakantie byna elke nacht my in mn slaap heeft uh.... afgetrokken . Zonder dat ik daar maar iets van wist... Het gevoel dat ik had toen hij me dat vertelde is niet in een FOK-emoticoon uit te drukken dus probeer ik dat ook maar niet. Dit alles vertelde hij me via msn.

De eerstvolgende keer dat ik hem tegen het lijf liep wist ik echt even niet waar ik moest kijken. Hij hield wijselijk zn mond. Ik ben niet boos, wel onthutst... Ach, hij heeft er plezier van gehad denk ik

Achteraf kan ik er dus ook wel om lachen anders zou ik dit ook niet zomaar kunnen posten.... k voel me wel uh... genaait :'(
Omg dat is echt niet cool meer gewoon.

[ Bericht 41% gewijzigd door erikh op 24-04-2004 00:17:59 ]
  zaterdag 24 april 2004 @ 00:18:54 #245
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_18644917
haha

das wel erg lullig ja
Drugs are good mkay?
pi_18644974
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:44 schreef Slabberdewatski het volgende:
Deze heeft me een relatie gekost:
Beste die ik ooit gelezen heb

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_18645246
Was lekker bezig op mijn kamer met mijn toenmalige vriendin. Ben je klaar en lig je een beetje na te knuffelen. komt je lieftallige adhd broertje binnen lopen. die ons beide in volle glorie even gaat staan aan gapen en dan. rond gaat huppelen al schreeuwend .... en ... hebben liggen neuken ... en .... hebben liggen neuken. tja het is wat anders als een broertje dat dan snel weg vliegt. BTW ook de laatste keer geweest dat ik bij mij thuis met haar seks heb gehad.

Dit heb ik een half jaar aan moeten horen tot ik hem betrapte op snukken achter de pc. Ben toen zo aardig geweest om hem met gelijke munt terug te betalen.
als je dit kan lezen zit zit je te dicht bij
  zaterdag 24 april 2004 @ 02:09:27 #248
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_18645980
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 00:46 schreef shuntje het volgende:
Was lekker bezig op mijn kamer met mijn toenmalige vriendin. Ben je klaar en lig je een beetje na te knuffelen. komt je lieftallige adhd broertje binnen lopen. die ons beide in volle glorie even gaat staan aan gapen en dan. rond gaat huppelen al schreeuwend .... en ... hebben liggen neuken ... en .... hebben liggen neuken. tja het is wat anders als een broertje dat dan snel weg vliegt. BTW ook de laatste keer geweest dat ik bij mij thuis met haar seks heb gehad.

Dit heb ik een half jaar aan moeten horen tot ik hem betrapte op snukken achter de pc. Ben toen zo aardig geweest om hem met gelijke munt terug te betalen.
dat moetje altijd achter de hand houden als dreigement
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
  zaterdag 24 april 2004 @ 12:24:56 #249
38694 Unitz
Its all about 1's and 0s
pi_18650662
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 00:22 schreef Dezz het volgende:

[..]

Beste die ik ooit gelezen heb

haha helemaal mee eens soms vraag je je af hoeerg het mis kan gaan.. Dit kan bijna niet erger!!!
pi_18651269
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 00:46 schreef shuntje het volgende:
Was lekker bezig op mijn kamer met mijn toenmalige vriendin. Ben je klaar en lig je een beetje na te knuffelen. komt je lieftallige adhd broertje binnen lopen. die ons beide in volle glorie even gaat staan aan gapen en dan. rond gaat huppelen al schreeuwend .... en ... hebben liggen neuken ... en .... hebben liggen neuken. tja het is wat anders als een broertje dat dan snel weg vliegt. BTW ook de laatste keer geweest dat ik bij mij thuis met haar seks heb gehad.

Dit heb ik een half jaar aan moeten horen tot ik hem betrapte op snukken achter de pc. Ben toen zo aardig geweest om hem met gelijke munt terug te betalen.
"Heb je gerukt .. en .. heb je gerukt?"
pi_18651544
Ach j a..zo heeft iedereen wel een leuke anecdote...

Zo ook ik...
Alleen was de mijne niet alleen vreselijk beschamend maar ook nog pijnlijk....

Ik woonde nog bij mijn ouders op zolder en had een leuk vriendinnetje dat een keer in de week over kwam uit Haarlem...
Altijd dikke pret op mijn zolderkamertje dus
Ook was ze wel in voor meer dan de missionaris ...
Op een keer zat ik in kleermakerszit en zij stapte op mijn schoot...
Nu voelde het wel een beetje stroef en deed het wat zeer ..maar ja ..dat kon gebeuren bij zo'n standje... daarna ging t wel lekker soepel allemaal ..
Toen ze van me afstapte ondekte ik een aardige bloedvlek op mijn benen...
Sjitt meid ..ben je ongesteld ofzo... ?... nou nee ..dat was net over...

AArrg !!!!! ik bloei !!!.....

Bleek mijn toompje te zijn ingescheurd.. je weetwel dat reepje huid onderaan je duitse helm..


Dus ik met een theedoek on mijn onderbroek naar beneden...Mam ..ik moet nu naar de dokter....
Lig je daar op de behandeltafel.... t zaakje moest gehecht worden..
En ik kan je vertellen ..de aanblik van de zuster met de verdovingsspuit was genoeg voor de kleine muis om volledig in zijn schulp te kruipen....
Heb ik dus nog 2 weken met een verbandje om mijn muis gelopen ....velletje naar achter en verband om de eikel......
De hele dag met een blote eikel lopen is nooit grappig
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  zaterdag 24 april 2004 @ 13:30:28 #252
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_18651676
Lol... erug gelachen om deze verhalen....

*doet duit in ut zakkie*..

Onalngs met een scharrel lkkr bezig geweest, mevrouw had dr zin in, kreunde goed enzo...Nix mis mee, ware het niet dat mn raam open stond.... Na beurt zoveel, kreeg ik een smsje van mn buurman... of ik wel zo vriendelijk zou willen zijn om mn raam dicht te doen, Hij en zn vrouw konden meegenieten... vonden ze zelf nie zo prettig.

Andere miepstra... lkkr bezig op d bank ( huisgenoot was dr immers nie).... geweldig an ut genieten, mn trapleuning werd goed verwend, erug lkkr allemaal... totdat j huisgenote in ene in d woonkamer staat....<-- niet echt bevordelijk voor een goeie pijpbeurt..
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
  zondag 25 april 2004 @ 11:56:17 #253
43415 SkippyTheKangaroo
I come from a land Down Unda..
pi_18669418
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 13:30 schreef DakDuuf het volgende:
Lol... erug gelachen om deze verhalen....

*doet duit in ut zakkie*..

Onalngs met een scharrel lkkr bezig geweest, mevrouw had dr zin in, kreunde goed enzo...Nix mis mee, ware het niet dat mn raam open stond.... Na beurt zoveel, kreeg ik een smsje van mn buurman... of ik wel zo vriendelijk zou willen zijn om mn raam dicht te doen, Hij en zn vrouw konden meegenieten... vonden ze zelf nie zo prettig.

Andere miepstra... lkkr bezig op d bank ( huisgenoot was dr immers nie).... geweldig an ut genieten, mn trapleuning werd goed verwend, erug lkkr allemaal... totdat j huisgenote in ene in d woonkamer staat....<-- niet echt bevordelijk voor een goeie pijpbeurt..
miepstra? trapleuning?
En volgens mij is er ook iets fout met je keyboard. Er vallen allemaal letters uit je verhaal weg....
♥ ♥ 't Is altijd lente in de ogen van de tandarts... ♥ ♥
pi_18681512
quote:
Op zondag 25 april 2004 11:56 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:

[..]

miepstra? trapleuning?
En volgens mij is er ook iets fout met je keyboard. Er vallen allemaal letters uit je verhaal weg....
Live it!
pi_18862252
quote:
Op zondag 25 april 2004 11:56 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:

[..]

miepstra? trapleuning?
En volgens mij is er ook iets fout met je keyboard. Er vallen allemaal letters uit je verhaal weg....
  maandag 3 mei 2004 @ 19:26:59 #256
27929 piere
doe mij maar bier
pi_18862799
plakkende toetsen mischien?
fok you ja!
  maandag 3 mei 2004 @ 19:38:24 #257
37769 erodome
Zweefteef
pi_18863081
Terug ontopic mensen.......
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_18865663
quote:
Op maandag 3 mei 2004 19:38 schreef erodome het volgende:
Terug ontopic mensen.......
ok, wie heeft er nog een goed verhaal
pi_19221438
Heb geen sex/geslachtsblunders op de manier dat er iemand bij me naar binnen keek langs onder ofzo maar wel n paar keer n beetje genante situatie.

Was bij mn (ex)vriend thuis en we hadden op zn kamer tv zitten kijken (en serieus niet meer dan dat!!). Na n tijdje kwam zn oom langs met de hele inboedel van n slaapkamer op n karretje. Aangezien mn ex n sterke grote kerel is moest hij ook even mee komen helpen, dus niks aan de hand; wij naar beneden toe. Sta ik toe t kijken hoe iedereen druk bezig is om t karretje leeg t maken zie ik toevallig dat mn gulp open staat en mn knoop ook niet meer vast zit, dus zoals iedereen dat zou doen doe ik die netjes dicht en vast. Kijk ik daarna weer op en kijk ik recht in de ogen van mn schoonpapa die me aan staat t kijken met n blik van 'Jaja.. je had nog net genoeg tijd om je kleren weer aan t trekken maar die was je zeker nog vergeten dicht t doen?'.

Ik kon wel lachen om die blik maar pas geleden wilde ik liever door de grond zakken. Ik was namelijk weer bij mn exvriend thuis want ja.. sex met je ex blijft lekker. We hadden eerst n tijdje bij broerlief, de buurjongen en (ex)schoonpapa beneden tv zitten kijken. Maar vrij snel daarna vertrokken we naar boven onder t mom van 'samen filmpje kijken'. (ex)schoonmama kwam thuis en hoorde (niet door ons geluid maar van degene die beneden zaten) dat we boven waren en dacht 'och, gezellig ...... is er weer dus ik ga dr maar eens even begroeten'.. Toen ze voelde dat de deur (GODZIJDANK!!) op slot zat werd haar gelijk duidelijk dat we op haar begroeting niet zaten t wachten. Mn ex (hij had snel hele andere kleren aangetrokken ) ging uit fatsoen maar naar beneden terwijl ik nog 10 minuutjes boven ben gebleven, ik durfde gewoon niet. Toen ik daarna wel naar beneden ging kreeg ik van broerlief en buurjongen n 'ben-jij-ff-lekker-betrapt-blik toegeworpen en keek ook schoonmama mij erg lachend aan. Helemaal toen ik voor haar stond en zij naar mn voeten keek, vervolgens begon iedereen naar mn voeten t kijken en vroeg de buurjongen aan mij 'Jullie waren vast niet elkaars teennagels aan t lakken ook al hebben jullie allebei geen sokken meer aan!?'..
pi_19224349
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 13:48 schreef dafjedaf het volgende:
ROFL.... Maar mevrouw, ik neem uw dochter anaal, ze is nog wel maagd, heus!
superrrrrrrrrrrr dafjedaf jij bent zo kewl
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 20 mei 2004 @ 18:45:34 #261
95158 HighwayDevil
Linkerbaan... Mine! Mine! Mine
pi_19274551
Mijn allereerste post op dit forum en omdat ik zo vreselijk heb gelachen om alle verhalen, hier dan ook maar een paar van mij...

Jaren terug met een vakantievriendinnetje een weekje liggen ravotten; we waren allebei nog jong en onervaren. Anyway, zoals op elke vakantie komt er een tijd van afscheid nemen en de voorlaatste avond wilde ze me wel meenemen naar het strand voor een gezellig onderonsje. Wij een rustig plekje opgezocht in de duinen en na een tijdje lagen weer heerlijk naakt naast/bij/op elkaar. Tijdens de hele wip niks gemerkt van de omgeving, maar wel dat ze alles nogal pijnlijk vond. Als een echte heer, haar nog naar de tent gebracht en toen zelf gaan pitten. Paar weken later vind ik een brief op de deurmat van dat meissie (ja, wel adressen uitgewisseld, je weet maar nooit). Blijkt dat we in de buurt van een soort cactus hadden liggen krikken en ze heeft dus op de een of andere manier aan haar ouders en aan de dokter uit moeten leggen hoe dat doorntje in 'r schaamlip is gekomen; de hele terugreis heeft ze half schuin in de auto gehangen.

Andere keer, zelfde camping, een aantal jaar later. Al wat volwassener geworden en dus al snel de vrouwenmagneet van de camping. De ene avond dat meisje, de volgende avond de andere. En op de een of andere manier kreeg ik het voor elkaar om niet van elkaars bestaan af te laten weten. Goed geregeld dus, want van twee heb je soms meer plezier dan van eentje. Tot die ene avond; we waren wezen stappen en ik was redelijk beschonken en liep met meisje A over de camping te zwalkten. Allebei redelijk geil door de alcohol en de warme lucht, dus ze stelde voor om de tent in te duiken. Dat moet je geen twee keer zeggen, dus een paar stappen verder waren we elkaar al flink aan het uitkleden en ik wist dat hier ergens in de buurt mijn tent moest zijn. En ja hoor, ik zie een oranje-bruine tent staan, dus vol verwachting rits ik die open, gooi haar naar binnen en spring er zelf achteraan. Was wel even schrikken, vooral omdat meisje B toen heeeel verschrikt wakker werd. Ben dus de volgende dag maar op zoek gegaan naar een nieuw vriendinnetje...
Best thing: AMD64-3400+, 1Gb DDR400, GF5900XT, 1x Raptor 36Gb SATA, 1x Seagate 160Gb SATA, PX-708A
Other best thing: from 0-60mph in less than 4 seconds!
pi_19274669
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 18:45 schreef HighwayDevil het volgende:
Blijkt dat we in de buurt van een soort cactus hadden liggen krikken en ze heeft dus op de een of andere manier aan haar ouders en aan de dokter uit moeten leggen hoe dat doorntje in 'r schaamlip is gekomen; de hele terugreis heeft ze half schuin in de auto gehangen.
quote:
Al wat volwassener geworden en dus al snel de vrouwenmagneet van de camping. De ene avond dat meisje, de volgende avond de andere.


  donderdag 20 mei 2004 @ 22:49:04 #263
88504 Mr_Jingles
Step forward !!!
pi_19280162
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 00:50 schreef Kleefpasta het volgende:
Volg dit topic al n tijdje. Beetje jammer dat ie bijna dood is... Dan toch maar mijn blunder al praat k er niet echt makkelijk over

Zo ga je es op vakantie en kom je by een goeie vriend in de tent te liggen naast elkaar. Ik zal 14/15 zijn geweest. Nietsvermoedend gaat dat de hele vakantie zo en tis gezellig! Beter dan in je 1tje. Even voor de duidelijkheid, ik ben een jongen en ben volledig hetero.
Toen, 1 jaar later moest hij wat aan me kwijt. 2 dingen. Allereerst: Hij was homo. Ik schrok uiteraard maar kan het natuurlijk accepteren als n vriend homo blijkt te zijn.

Toen kwam hij met nog iets dat hij even kwijt wilde... Dat hij homo was wist hij 1 jaar geleden ook al... Ik heb geen flauw idee waarom hij me dit moest vertellen maar hij vertelde me dus dat hij in die vakantie byna elke nacht my in mn slaap heeft uh.... afgetrokken . Zonder dat ik daar maar iets van wist... Het gevoel dat ik had toen hij me dat vertelde is niet in een FOK-emoticoon uit te drukken dus probeer ik dat ook maar niet. Dit alles vertelde hij me via msn.

De eerstvolgende keer dat ik hem tegen het lijf liep wist ik echt even niet waar ik moest kijken. Hij hield wijselijk zn mond. Ik ben niet boos, wel onthutst... Ach, hij heeft er plezier van gehad denk ik

Achteraf kan ik er dus ook wel om lachen anders zou ik dit ook niet zomaar kunnen posten.... k voel me wel uh... genaait
CHOP CHOP met dat Homo kopje, boven en beneden.
Die mag er naar zwaaien
pi_19283580
De enige blunder die ik vaker tegenkom is dat hij niet meer wil als ik teveel gezopen heb.
Lambo of Rekt
  zondag 23 mei 2004 @ 21:27:04 #265
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_19346545
*kick*
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  zondag 23 mei 2004 @ 23:16:32 #266
45559 Sanity11
Player01
pi_19350096
Ik heb als zovelen echt gelachen om deze topic!
Helaas heb ik nog niet zo'n blunder meegemaakt.
Ik zou er bijna 1 gaan organiseren om er hier ook 1 neer te kunnen zetten

Deze topic heeft ook ongelooflijk veel views in verhouding met posts zeg!
Heel verhaal en alles.
pi_19355671
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:35 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Eh is dat wel goed? Ken iemand die eraan geopereerd moest worden... zijn bal was namelijk vastgegroeid bij zijn lies
Nee is onderdaad niet helemaal goed.. Toen ik een jaar of 7 was, had ik ook maar 1 bal.. Wist ik veel....Dat hoorde zo... Tot pa dit zag.. Dus wij naar de dokter.. Tsja.. Naar het ziekenhuis. Daarna moest ik dus geopereerd worden. Dat was allemaal goed gegaan.. Werd ik naar de auto gereden (in een rolstoel dus). Had er vrijwel geen last van...tot ik thuis kwam en moest lopen... DAMN man, dat is geen lekker gevoel.
Dus ma naar de winkel. Twee walkie-talkies gehaald en kon ik rustig op de bank blijven liggen. Gelukkig, want was niet echt een pretje...
pi_19373436
quote:
Op maandag 24 mei 2004 08:31 schreef Cafun het volgende:

[..]

Twee walkie-talkies gehaald en kon ik rustig op de bank blijven liggen. Gelukkig, want was niet echt een pretje...
Hallo Hallo , 1 Cola & Wat Snoep , Over en sluiten bieeeeeeeeeeeeeeb

046
Dank aan Yeahinho
pi_19373807
quote:
Op maandag 24 mei 2004 20:44 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

Hallo Hallo , 1 Cola & Wat Snoep bal massage aub , Over en sluiten bieeeeeeeeeeeeeeb

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_19374627
Ja inderdaad.. zo werd ie gebruikt.. en nee, niet zoals WeirdMicky bedoeld
  maandag 24 mei 2004 @ 21:43:59 #271
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_19375443
gelukkig geen blunders hier...
Wel eens dat iemand van de ouders binnen komt hobbelen terwijl ik het gezellig heb met mezelf
Gelukkig kan ik dan heel onopvallend doen en is het volgens mij nog nooit gezien/gehoord.
De laatste keer dat mn vader binnen kwam hobbelen op een verkeerd moment, kon ik net op tijd voorkomen dat hij een soort *bzzzzzzz* hoorde
Carpe diem
  maandag 24 mei 2004 @ 22:57:18 #272
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_19378105
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:43 schreef marchien het volgende:
gelukkig geen blunders hier...
Wel eens dat iemand van de ouders binnen komt hobbelen terwijl ik het gezellig heb met mezelf
Gelukkig kan ik dan heel onopvallend doen en is het volgens mij nog nooit gezien/gehoord.
De laatste keer dat mn vader binnen kwam hobbelen op een verkeerd moment, kon ik net op tijd voorkomen dat hij een soort *bzzzzzzz* hoorde
altijd standaard een vliegenmepper naast je vibo leggen: "kut vliegen hier of niet"
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
  dinsdag 25 mei 2004 @ 00:25:13 #273
64864 Pimpelmees
da mende nie
pi_19380710
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:57 schreef Mons het volgende:

[..]

altijd standaard een vliegenmepper naast je vibo leggen: "kut vliegen hier of niet"
"er vliegt er net 1 mn doos binnen"
  dinsdag 25 mei 2004 @ 07:55:43 #274
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_19383472
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 00:25 schreef Pimpelmees het volgende:

[..]

"er vliegt er net 1 mn doos binnen"
rofl
Carpe diem
pi_19408124
Haha wat heb ik gelachen zeg Dit topic is echt geweldig
Geen blunders tot zover hier

Ben trouwens nieuw hier
Blitskikker 8)
pi_19408157
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 23:29 schreef Jvvianen het volgende:
Haha wat heb ik gelachen zeg Dit topic is echt geweldig
Geen blunders tot zover hier

Ben trouwens nieuw hier
oi, velen waarderen je niet als newbie
heb ik weer iemand iets geleerd vandaag
dus
pi_19409583
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 23:30 schreef Evie het volgende:

[..]

oi, velen waarderen je niet als newbie
heb ik weer iemand iets geleerd vandaag
newbie
pi_19409709
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 00:30 schreef CasB het volgende:

[..]

newbie
iedereen onder de 10.000 is een newbie / n44b

behalve Evie ofcourse
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 26 mei 2004 @ 08:48:19 #279
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_19413041
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 00:37 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

iedereen onder de 10.000 is een newbie / n44b

behalve Evie ofcourse
je bedoelt n00b
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:37:33 #280
38694 Unitz
Its all about 1's and 0s
pi_19424009
is niet echt een geslachtsdeelblunder maar daar gaat dit topic ook allang niet meer over..

Ik heb ooit eens lang gelden toen ik een jaar of 13-14 was een "sexverhaaltje" uitgeprint...
Dat ging toen nog met een 2400 baud modem en dds-jes enzo.. Ik vond het de eerste keer wel spannend om zoiets te lezen, maar van verhaaltjes als "hij ramde zijn *** in haar honingzoete ***-je" (en dat op eindeloos kettingpapier) gaat snel vervelen.
Even later had ik een vriendje “te spelen” en daar heb ik die verhalen toen aan laten zien.
Hij vond het wel leuk en omdat ik ze niet meer wou heb ik ze meegegeven aan hem. Natuurlijk met de opmerking dat ie het niet van mij had.
Hij ermee naar school (brugklas ofzo) en daar aan iedereen laten zien. (Heel verstandig aangezien zijn pa conrector was op diezelfde school) Gingen klasgenootjes die teksten overtypen maar dan met de namen van klasgenootjes en leeraren enzo.. Een groot feest.
Wat te verwachten viel gebeurde ook, iemand uit zijn klas was een beetje overstuur en heeft het thuis tegen haar ouders verteld.
Zijn vader stond dus binnen notime bij ons op de stoep en vroeg aan mij of ik even weg wilde gaan.. Vervolgens werd ik er door mijn pa weer bijgeroepen… Zal die woorden nooit vergeten.: Verspreid jij porno?
Voor mij was het niet zo heel erg lullig, heb vrij liberale ouders en we hebben er vele malen hard om kunnen lachen.. Maar voor hem was het wel dik zuur..

[ Bericht 0% gewijzigd door Unitz op 26-05-2004 17:10:50 ]
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:58:09 #281
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_19426053
hahah

VERSPREID JIJ PORNO?
Het leek zo'n goed idee...
pi_19426453
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 00:30 schreef CasB het volgende:

[..]

newbie
jij hebt nou niet bepaald veel posts
dus
pi_19426493
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 16:37 schreef Unitz het volgende:
is niet echt een geslachtsdeelblunder maar daar gaat dit topic ook allang niet meer over..

Ik heb ooit eens lang gelden toen ik een jaar of 13-14 was een "sexverhaaltje" uitgeprint...
Dat ging toen nog met een 2400 baud modem en dds-jes enzo.. Ik vond het de eerste keer wel spannend om zoiets te lezen, maar van verhaaltjes als "hij ramde zijn *** in haar honingzoete ***-je" (en dat op eindeloos kettingpapier) gaat snel vervelen.
Even later had ik een vriendje “te spelen” en daar heb ik die verhalen toen aan laten zien.
Hij vond het wel leuk en omdat ik ze niet meer wou heb ik ze meegegeven aan hem. Natuurlijk met de opmerking dat ie het niet van mij had.
Hij ermee naar school (brugklas ofzo) en daar aan iedereen laten zien. (Heel verstandig aangezien zijn pa conrector was op diezelfde school) Gingen klasgenootjes die teksten overtypen maar dan met de namen van klasgenootjes en leeraren enzo.. Een groot feest.
Wat te verwachten viel gebeurde ook, iemand uit zijn klas was een beetje overstuur en heeft het thuis tegen haar ouders verteld.
Zijn vader stond dus binnen notime bij ons op de stoep en vroeg aan mij of ik even weg wilde gaan.. Vervolgens werd ik er door mijn pa weer bijgeroepen… Zal die woorden nooit vergeten.: Verspreid jij porno?
Voor mij was het niet zo heel erg lullig, heb vrij liberale ouders en we hebben er vele malen hard om kunnen lachen.. Maar voor hem was het wel dik zuur..
Prachtig whaha
dus
pi_19426697
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 23:29 schreef Jvvianen het volgende:


Ben trouwens nieuw hier
Newbie voorstel Topic deel 16
dus
  woensdag 26 mei 2004 @ 18:33:36 #285
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_19426767
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 23:29 schreef Jvvianen het volgende:
Ben trouwens nieuw hier
Hoi
pi_19427579
Laatst nog. Ik en vriendin lekker bezig. We konden het kwaeckje niet kwijt dus gebruikten we mijn tshirt. Even later toen we klaar waren, lagen we tv te kijken, komt moeders ineens de kamer in. Heel gesprek, gaat ze weg en ziet het tshirt op de grond. Die waren we vergeten weg te leggen. Pakt ze 'm op en meteen raak. Kwaad dat ze was..
pi_19428551
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:12 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Laatst nog. Ik en vriendin lekker bezig. We konden het kwaeckje niet kwijt dus gebruikten we mijn tshirt. Even later toen we klaar waren, lagen we tv te kijken, komt moeders ineens de kamer in. Heel gesprek, gaat ze weg en ziet het tshirt op de grond. Die waren we vergeten weg te leggen. Pakt ze 'm op en meteen raak. Kwaad dat ze was..
WHAHAHAHA
dus
pi_19428822
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 18:18 schreef Evie het volgende:

[..]

jij hebt nou niet bepaald veel posts
Zie de ':P' smiley
pi_19429263
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:59 schreef CasB het volgende:

[..]

Zie de ':P' smiley
verkeerd begrepen die eerdere post van je dan sry voor mn toehappen
(krijg je met examenstress )
zo handig je kan er alles aan verwijten
dus
pi_19430900
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:14 schreef Evie het volgende:

[..]

verkeerd begrepen die eerdere post van je dan sry voor mn toehappen
(krijg je met examenstress )
zo handig je kan er alles aan verwijten
Pffft...vrouwen

zie posticon
pi_19435437
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 21:08 schreef CasB het volgende:

[..]

Pffft...vrouwen

zie posticon
ic
dus
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:01:05 #292
27074 Dezz
The Dog
pi_19435525
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 16:37 schreef Unitz het volgende:
is niet echt een geslachtsdeelblunder maar daar gaat dit topic ook allang niet meer over..

Ik heb ooit eens lang gelden toen ik een jaar of 13-14 was een "sexverhaaltje" uitgeprint...
Dat ging toen nog met een 2400 baud modem en dds-jes enzo.. Ik vond het de eerste keer wel spannend om zoiets te lezen, maar van verhaaltjes als "hij ramde zijn *** in haar honingzoete ***-je" (en dat op eindeloos kettingpapier) gaat snel vervelen.
Even later had ik een vriendje “te spelen” en daar heb ik die verhalen toen aan laten zien.
Hij vond het wel leuk en omdat ik ze niet meer wou heb ik ze meegegeven aan hem. Natuurlijk met de opmerking dat ie het niet van mij had.
Hij ermee naar school (brugklas ofzo) en daar aan iedereen laten zien. (Heel verstandig aangezien zijn pa conrector was op diezelfde school) Gingen klasgenootjes die teksten overtypen maar dan met de namen van klasgenootjes en leeraren enzo.. Een groot feest.
Wat te verwachten viel gebeurde ook, iemand uit zijn klas was een beetje overstuur en heeft het thuis tegen haar ouders verteld.
Zijn vader stond dus binnen notime bij ons op de stoep en vroeg aan mij of ik even weg wilde gaan.. Vervolgens werd ik er door mijn pa weer bijgeroepen… Zal die woorden nooit vergeten.: Verspreid jij porno?
Voor mij was het niet zo heel erg lullig, heb vrij liberale ouders en we hebben er vele malen hard om kunnen lachen.. Maar voor hem was het wel dik zuur..
Geniaal
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_19435731
1 keer toen ik jong was. Een jaar of 10 denk ik. Had een stijve en moest ongelooflijk nodig poepen. Dus ik ren naar de wc, ik trek me broek naar benede, ik ga zitten en.. AAAAHHHHHH toompje gescheurd. Ernstig veel bloed. Ik in de weer met WC papier eromheen enzo. Ik schaamde me dood natuurlijk en wou niet naar me moeder toe en al helemaal niet naar de dokter of haar toenmalige vriend (ouders gescheiden). Maar 10 mnuten later en een wc rol verder toch maar heen gegaan. Ik schaamde me dood. Me moeder even naar kijken... We kunnen beter even naar de dokter toe gaan. Dat ging dus mooi niet door zei ik. Dus ik janken en schreeuwen van nee toen ik erachter kwam dat het opgehouden was met bloeden. Me moeder zei ok we kijken het wel even aan. Verder gelukkig niet al te veel last van gehad. Na een weekje was er niets meer van te zien.
pi_19435820
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:10 schreef Ricky2k4 het volgende:
1 keer toen ik jong was. Een jaar of 10 denk ik. Had een stijve en moest ongelooflijk nodig poepen. Dus ik ren naar de wc, ik trek me broek naar benede, ik ga zitten en.. AAAAHHHHHH toompje gescheurd. Ernstig veel bloed. Ik in de weer met WC papier eromheen enzo. Ik schaamde me dood natuurlijk en wou niet naar me moeder toe en al helemaal niet naar de dokter of haar toenmalige vriend (ouders gescheiden). Maar 10 mnuten later en een wc rol verder toch maar heen gegaan. Ik schaamde me dood. Me moeder even naar kijken... We kunnen beter even naar de dokter toe gaan. Dat ging dus mooi niet door zei ik. Dus ik janken en schreeuwen van nee toen ik erachter kwam dat het opgehouden was met bloeden. Me moeder zei ok we kijken het wel even aan. Verder gelukkig niet al te veel last van gehad. Na een weekje was er niets meer van te zien.
Arme jongen.. .dacht je toen dat het iets heel ernstigs was..
maar toch grappig achteraf
dus
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:17:42 #295
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19435869
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:14 schreef Evie het volgende:
Arme jongen.. .dacht je toen dat het iets heel ernstigs was..
Toen ik voor het eerst ongesteld werd heb ik er allemaal leukoplast opgeplakt
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19435903
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:17 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Toen ik voor het eerst ongesteld werd heb ik er allemaal leukoplast opgeplakt
serieus? haha ookwel grappig
ik wist gelukkig al wat het was etc.. werd pas lekker laat ongesteld gelukkig
dus
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:20:00 #297
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19435915
Ik op mn 8e, ik had begrepen dat je eerst haartjes kreeg dus ik dacht niet dat het dat was.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:21:26 #298
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_19435945
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:17 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Toen ik voor het eerst ongesteld werd heb ik er allemaal leukoplast opgeplakt
Urgh
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_19435955
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:20 schreef dafjedaf het volgende:
Ik op mn 8e, ik had begrepen dat je eerst haartjes kreeg dus ik dacht niet dat het dat was.
whaha weet nog dat mn zusje jankend naar me toekwam whaha
dus
  donderdag 27 mei 2004 @ 22:32:11 #300
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_19458987
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:20 schreef dafjedaf het volgende:
Ik op mn 8e, ik had begrepen dat je eerst haartjes kreeg dus ik dacht niet dat het dat was.
toen al ongesteld? Wat vroeg lijkt me dat!
patat ftw :)
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:06:10 #301
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19459865
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:32 schreef daniman het volgende:
toen al ongesteld? Wat vroeg lijkt me dat!
Ja was het ook.... Ik heb medicijnen gehad om het een paar jaar uit te stellen, op mn 11e ben ik weer "begonnen". Ze vreesden anders voor mn ontwikkeling ofzo, ik was toen nog hoogbegaafd (ik denk zelf nu niet meer) en als je dan ook nog fysiek en seksueel veel volwassener bent dan de andere kinderen... Mn nichtjes hebben het ook maar mijn tante is tegen hormoonbehandelingen, die meisjes zien er op hun 11e uit als 16, ze worden ook veel lastig gevallen en snappen daar dus nog geen ene hol van. Erg naar.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')