Je verzekeringspremie is net zo hoog als de rest van Nederland terwijl je meer kost !
Je bent na je dood handig voor onderzoek naar longkanker
Je kunt mensen vergiftigen zonder gearresteerd te worden..
Meer kan ik er zo snel niet bedenken.
quote:Ik ben geen linkse boomknuffelaar, ik ben een rechtse rakker
Op zondag 18 januari 2004 02:03 schreef Kreator het volgende:[..]
Linkse boomknuffelaar.
.
.
We spekken de staatskas.
quote:%^$%^%%^#$&*(*&^#%#$%#$@$%
Op zondag 18 januari 2004 02:09 schreef Kreator het volgende:[..]
Ook dat. Lijden ook.
Dat komt door al dat ge-mee-rook!
quote:Maar zorgt wel voor Kanker bij mensen die dat niet willen.
Op zondag 18 januari 2004 02:09 schreef Cynix ® het volgende:
Een tevreden roker is geen kankeraar.
quote:Behalve als je je mond ook goed spoelt met mond water en afentoe kauwgom eet.
Op zondag 18 januari 2004 07:44 schreef neusaap het volgende:
je hoeft geen tanden te poesten, want je stinkt toch altijd uit je bek
quote:kauwgom bevorderd de kans op laxendere verschijnselen, dus liever niet
Op zondag 18 januari 2004 08:46 schreef missymouse het volgende:[..]
Behalve als je je mond ook goed spoelt met mond water en afentoe kauwgom eet.
Roken zorgt voor een gevoel van welbevinden.. Wat is er heerlijker dan op een zaterdagochtend in de stad, terwijl je je weekendboodschappen doet, neer te strijken in je favoriete kroeg en dan de krant te lezen en een bak koffie te drinken en daarbij een heerlijke peuk te roken?
Roken is een sociaal gebeuren, de rokershoek is m.i. altijd de gezelligste plek.
Roken is gezond, je neemt rust als je rookt, je ontspant je en tevens kun je helderder nadenken.
Roken zorgt voor een gevoel van veiligheid, je vult je longen en daarom doet het je denken aan de tijd voor je geboorte. (Dat is een gedachtespinsel van mij, maar toch leuk gevonden. Of niet soms?)
Roken is gewoon erg lekker.
Binnen de kortste keren had je bij de koffieautomaat een aantal dingen door:
- waar de expertise binnen het bedrijf zit
- wie binnen een bedrijf echt de meest invloedrijke personen zijn
- wat er binnen een bedrijf werkelijk leeft
- knelpunten en successtories in andere projectteams
....en zo nog een heel rijtje van dingen.
Sinds het rookhoekje bij de koffieautomaat afgeschaft is kost het nu dagen of weken om dingen aan de weet te komen die je vroegâh even binnen vijf minuten onder het genot van een peuk bij de electrische Juan Valdez aan de weet kwam, waar overigens de rokers minder dan de helft van de populatie voor hun rekening namen, veel niet-evangeliserende-niet-rokers kwamen er puur voor de gezelligheid en de nieuwtjes
Kennisdeling en interne communicatie moeten nu weer via de officiële kanalen en dat kost de betrokken bedrijven ongemerkt tonnen extra.
quote:Waaaaaaah, dat is wel een heeeeele vergezochte, maarum, ik ga em zeker toevoegen aan FragmasterFreddy's Groote Almanak van Zouteloze Pro-Rokers Flutargumenten. Thanx!
Op zondag 18 januari 2004 13:41 schreef Ouwesok het volgende:
Binnen de bedrijven waar ik tot op heden werkzaam was had je toen er nog gewoon gezellig bij de koffieautomaat gerookt werd een perfect subcircuit voor kennisdeling.Binnen de kortste keren had je bij de koffieautomaat een aantal dingen door:
- waar de expertise binnen het bedrijf zit
- wie binnen een bedrijf echt de meest invloedrijke personen zijn
- wat er binnen een bedrijf werkelijk leeft
- knelpunten en successtories in andere projectteams
....en zo nog een heel rijtje van dingen.Sinds het rookhoekje bij de koffieautomaat afgeschaft is kost het nu dagen of weken om dingen aan de weet te komen die je vroegâh even binnen vijf minuten onder het genot van een peuk bij de electrische Juan Valdez aan de weet kwam, waar overigens de rokers minder dan de helft van de populatie voor hun rekening namen, veel niet-evangeliserende-niet-rokers kwamen er puur voor de gezelligheid en de nieuwtjes
Kennisdeling en interne communicatie moeten nu weer via de officiële kanalen en dat kost de betrokken bedrijven ongemerkt tonnen extra.
quote:Misschien een flutargument voor verstokte antirook-evangelisten, maar het is me zelfs al door nietrokers binnen de betrokken bedrijven bevestigd dat er sinds het afschaffen van het gezellige rookhoekje bij de koffieautomaat het nodige misgaat waar het op kennisdeling aankomt.
Op zondag 18 januari 2004 13:47 schreef FragmasterFreddy het volgende:[..]
Waaaaaaah, dat is wel een heeeeele vergezochte, maarum, ik ga em zeker toevoegen aan FragmasterFreddy's Groote Almanak van Zouteloze Pro-Rokers Flutargumenten. Thanx!
Tot de anti-rook-Gestapo zijn intrede deed wist je alles wat er binnen een organisatie gaande was. Thans mag je blij zijn als je weet wat er binnen je eigen projectteam leeft.
quote:Dan is er bij dat bedrijf iets behoorlijk mis met de interne communicatie.
Op zondag 18 januari 2004 14:00 schreef Ouwesok het volgende:
Misschien een flutargument voor verstokte antirook-evangelisten, maar het is me zelfs al door nietrokers binnen de betrokken bedrijven bevestigd dat er sinds het afschaffen van het gezellige rookhoekje bij de koffieautomaat het nodige misgaat waar het op kennisdeling aankomt.Tot de anti-rook-Gestapo zijn intrede deed wist je alles wat er binnen een organisatie gaande was. Thans mag je blij zijn als je weet wat er binnen je eigen projectteam leeft.
quote:Ja, zeker omdat al die rokertjes nu nors in een hoekje zitten, met waterige oogjes en bibberende lipjes elkander steunend in deze zware tijden, waarin ze op zulks een grootschalige manier in hun vrijheden zijn aangetast. Ik bedoel, waar gaat het heen met de wereld als je niet eens meer iemand mag vergiftigen! Nazi's zijn het!
Op zondag 18 januari 2004 14:00 schreef Ouwesok het volgende:[..]
Misschien een flutargument voor verstokte antirook-evangelisten, maar het is me zelfs al door nietrokers binnen de betrokken bedrijven bevestigd dat er sinds het afschaffen van het gezellige rookhoekje bij de koffieautomaat het nodige misgaat waar het op kennisdeling aankomt.
Tot de anti-rook-Gestapo zijn intrede deed wist je alles wat er binnen een organisatie gaande was. Thans mag je blij zijn als je weet wat er binnen je eigen projectteam leeft.
Trouwens, bij ons is het al sinds jaar en dag rookvrij binnen het gebouw, en gezellig dat het is tijdens de koffiepauzes! En een kennisoverdracht nou nou om jaloers op te worden. Zelfs de rokers zijn het ermee eens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |