quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:09 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
vanaf ongeveer 4 jaar heb ik het woord "lul" als scheldwoord gebruikt.. toen ik 10 was kwam er een vriendinnetje naar me toe; "he he ik moet je wat vertellen. hihihihihihi. Weet je wat "lul"betekend?"
Ik: "ja dat is een stom jongetje"
Zij: "nee dat is een PIEMEL!!!!! hahahhahahaha hihihihi"
quote:That makes 5 of us
Op zondag 18 januari 2004 06:23 schreef Leshy het volgende:
Ik was vroeger onder de indruk dat nog vroeger alles daadwerkelijk zwart-wit was, en dat kleur pas redelijk recent was geintroduceerd
Ik kwam er ook pas recentelijk achter dat Bassie meerdere typetjes in Bassie en Adriaan speelde
Ik dacht ook dat een auto een ootoo was....
En wat recenter....Strawberry cheescake....dat moet wel heel smerig zijn. Toch maar keer geproeft, smaakt helemaal niet naar kaas
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:37 schreef PvtRyan het volgende:[..]
That makes 6 of us
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:52 schreef Nouk het volgende:
Ik wist tot de Bassie en Adriaan marathon niet dat Bassie die ouwe boef speelt en Adriaan de eerste baron gewoon was
Ik kan t eigenlijk nog steeds niet geloven..
En ik wist ook niet dat Pinkpop Pinkpop heette, omdat het samen met pinksteren valt !
(En achteraf klopte mijn redenering natuurlijk ook wel een beetje.)
Tot een week geleden dacht ik dat draken echt hadden bestaan...
2 jaar geleden vertelde iemand mij dat Wagner geen rip-off van het broekenmerk Wrangler was, maar een componist...
& nog VEEL MEER!
quote:Oh dat wist k ook niet dat laatste, hehe
Op zaterdag 24 januari 2004 13:03 schreef FlyingFox het volgende:[..]
Ik ook niet!
![]()
En ik wist ook niet dat Pinkpop Pinkpop heette, omdat het samen met pinksteren valt !
![]()
En vroeger was niet iedereen kleurenblind nee tenminste niet dat ik weet.
[Dit bericht is gewijzigd door Celica91 op 24-01-2004 13:51]
quote:en 8...
Op zaterdag 24 januari 2004 13:09 schreef Random_hero het volgende:[..]
Maak er maar 7 van...
quote:Whehe, zag ook pas bij die marathon dat Bassie ook Vlugge Japie (toch..?) was
Op zaterdag 24 januari 2004 12:52 schreef Nouk het volgende:
Ik wist tot de Bassie en Adriaan marathon niet dat Bassie die ouwe boef speelt en Adriaan de eerste baron gewoon was
Ik kan t eigenlijk nog steeds niet geloven..
Dacht vroeger ook altijd dat boeven altijd pizza's aten, omdat het eten anders niet door de tralies kon .
quote:doe maar 9 hoor
Op zaterdag 24 januari 2004 13:09 schreef Random_hero het volgende:[..]
Maak er maar 7 van...
wsit: 9
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:08 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
doe maar 9 hoor
wsit: 9
quote:Ben ik even blij dat ik het meteen aan mijn moeder had gevraagd toen ik een zwart-wit film zag
Op zaterdag 24 januari 2004 19:13 schreef Me_Wesley het volgende:[..]
![]()
![]()
en ik maar denken dat ik de enige was.
10
Verder vond ik het heel raar toen Mickey Mouse 50 werd. Ik had echt zoiets van: zou oud is hij toch niet... had meteen even een minder leuk beeld van Mickey Mouse, alsof het een oude vent was. Maarja, het karakter is natuurlijk tijdloos en blijft altijd jong
Zodoende was ik geregeld aan het graven in de tuin om te zien waar ik uit zou komen
quote:Herkenbaar
Op zaterdag 24 januari 2004 19:27 schreef Riekba het volgende:
En k snapte het hele concept van faxen niet. Hoe dat a4tje nou precies door dat dunne lijntje snapte k echt geen hol van.
quote:draken bestaan
Op zaterdag 24 januari 2004 13:18 schreef Rahja het volgende:
Dacht dat Carlo & Irene echt iets met mekaar hadden...Tot een week geleden dacht ik dat draken echt hadden bestaan...
2 jaar geleden vertelde iemand mij dat Wagner geen rip-off van het broekenmerk Wrangler was, maar een componist...
& nog VEEL MEER!
stoute oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |