abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16959045
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 23:10 schreef D.Rose het volgende:

[..]

nooit afgevraagd waarom ze beide verkopen?

Ik ben een scholier, met een sociaal leven.

Veel tijd om bij dit soort dingen stil te staan heb ik dus niet

Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  Donald Duck held vrijdag 6 februari 2004 @ 23:13:18 #227
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_16959079
Dat de aarde de andere kant op draait dan ik altijd dacht.
Ik was het nieuws aan het kijken, twee jaar geleden ofzo, en keek naar die draaiende wereldbol. Ik dacht 'domme mensen, ze laten die bol de verkeerde kant op draaien'. Maar ik bleek het dus verkeerd te hebben
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Redactie Frontpage vrijdag 6 februari 2004 @ 23:13:22 #228
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_16959082
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 23:10 schreef D.Rose het volgende:

[..]

nooit afgevraagd waarom ze beide verkopen?

Da's ronduit belachelijk. Je hebt ook wel tig soorten boontjes, appelmoes, cola, chips etc etc etc, alleen het merk verschilt .....
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_16959106
Ik had ooit op de radio gehoord dat Syb van de Kast een omgebouwde vrouw zou zijn.. ( het was midden in een grap maar wist ik veel).

Sinds een jaartje of 6 weet ik dat Syb een gewone man is maar het blijft vreemd om hem te zien en niet te denken 'goh, wat hebben ze dat goed gedaan zeg, in het ziekenhuis'....

Что было, то прошло..
pi_16959185
mijn vader was vroeger zeeman en bij ons thuis circuleerden allerlei vreemde uitdrukkingen die ze op zee bezigden. zo heette onder de douche gaan 'je kloten bikken'.
als kind had ik geen idee wat dat eigenlijk betekende, en ik snapte dan ook niet waarom de moeder van een vriendinnetje -waar ik logeerde - verschrikt reageerde toen ik 's avonds meldde dat ik m'n kloten ging bikken.
toen ik een jaar of 14 was zag ik opeens het woordbeeld en heb me helemaal suf gelachen.
't had net zo goed andersom kunnen zijn
pi_16959471
Zo'n liedje van een jaar of 10 geleden met een spaanse/Italiaanse tekst. Het ging zoiets als "viel o la lei" ofzo, ik dacht altijd dat ze zong "vier op een rij" ! (toen was ik dus een jaar of 10).
  vrijdag 6 februari 2004 @ 23:33:09 #232
17960 trpetine
Poing Poing...
pi_16959622
dat de bullebak helemaal niet bestond.....

En ik was me toch bang voor dat beest!!!

De truc is dansen op de gulden middenweg
  zaterdag 7 februari 2004 @ 00:27:02 #233
13616 majic
Stijl is een keuze
pi_16961244
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 00:42 schreef bondgirl het volgende:

[..]

!
Dat had ik dus ook. Geen flauw idee meer wat ik vroeger dacht dat het was, maar het klonk beslist een stuk leuker dan 'Schanulleke'.

Toevallig bedacht ik het me laatst : Ik dacht dus dat ze "Schulleke" heette ...:/
En ik ben er pas achter gekomen dat dat niet zo was toen ik al 10 was oid en ik bandjes had van suske en wiske - en wis en waarachtig...daar spraken ze het dus verkeerd uit! ik de boeken er bij gepakt...letter voor letter gelezen...MILJAAR (Om maar even met een ouderwetse lambik term te smijten)
Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk hier voor deel II
pi_16961498
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat de aarde de andere kant op draait dan ik altijd dacht.
Ik was het nieuws aan het kijken, twee jaar geleden ofzo, en keek naar die draaiende wereldbol. Ik dacht 'domme mensen, ze laten die bol de verkeerde kant op draaien'. Maar ik bleek het dus verkeerd te hebben
Tegen de klok in toch?
pi_16963687
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 23:06 schreef DarkElf het volgende:
mijn zus had mij wijs gemaakt dat je via de roosters in zwembaden verdwijnt/ erin getrokken/gezogen wordt als je te dichtbij komt, heb altijd heel veel moeite gedaan om die dingen te ontwijken.

Dat zei mijn moeder ook altijd, en bang dat ik was . Ze vertelde ook dat er in een bepaalde hoek ergens haaien zwemden, daar durfde ik dan ook niet te komen .

pi_16965703
Vroeger, toen ik nog heel klein was, dacht ik dat neuken met je neus langs elkaar wrijven was (datgene dat de eskimo's doen..) Slechts 1 letter verschil met het woord 'neuzen'; vandaar.....

pi_16967047
Ik zei altijd auto nieuw ipv oud en nieuw
Learn the rules and break them.
pi_16968537
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 03:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Dat zei mijn moeder ook altijd, en bang dat ik was . Ze vertelde ook dat er in een bepaalde hoek ergens haaien zwemden, daar durfde ik dan ook niet te komen .

herkenbaar. alleen waren het bij mij draaikolken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_16969662
Super topic dit!!
If i stopped lying i'd just dissapoint you....
  zaterdag 7 februari 2004 @ 14:59:11 #240
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_16971187
niet zo zeer iets wat ik jaren later begreep, maar een collega wel:
Vandaag op het werk waren we in een flauwe bui, en ja dan komen de flauwe moppen toch ook altijd wel hé, dus collega & ik zeggen tegen andere jongen(de jongen waar het om draait) hoelang is een chinees?! die jongen zegt: ja hoelang...

Wij van ja heb je goed hé, wij van maar snap je de mop?! hij zo nee begrijp hem eigenlijk niet.. toen hebben we het maar ff uitgelegd dat hoelang zijn naam was.

I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
pi_16975915
Dat poep bruin is
  zaterdag 7 februari 2004 @ 18:17:11 #242
83376 liethorp
www.fotojessica.tk
pi_16976400
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 23:27 schreef Supaaah het volgende:
Zo'n liedje van een jaar of 10 geleden met een spaanse/Italiaanse tekst. Het ging zoiets als "viel o la lei" ofzo, ik dacht altijd dat ze zong "vier op een rij" ! (toen was ik dus een jaar of 10).
vivo per lei?
pi_16978429
LOL ik lees echt veel dingen die ik ook altijd dacht

Maar een wat ik nog niet heb gelezen, is dat ik vroeger dacht dat als je in het zwembad van zo'n dichte glijbaan ging, er nooit meer uitkwam. Iedereen zag je wel boven bij het plafond die buis ingaan maar ik snapte nooit waar ze dan bleven...

zaterdag 7 februari 2004 @ 19:48:06 #244
58200 Breemz
pi_16978935
Vroegâh toen ik nog een klein mannetje was, vertelde papa me altijd dat ik geen andere dingen dan je plas & poep (en toilet papier) door het toilet mocht spoelen omdat de boel dan verstopt raakte,
ik zo slim als ik toen was, nadenken hoe ze er nou achter kwamen dan dat ik iets door de toilet spoelde.
mijn conclusie was dat er onder de grond een lange lopende band was met mensen erachter die per huishouden het spul wat er naar beneden kwam controleerde, en wat er niet inhoorde terug stuurde.
I love to be in charge
  zaterdag 7 februari 2004 @ 19:52:37 #245
58200 Breemz
pi_16979078
heb ook heel tijdje gelooft dat sinas aan de sinasboom groeide, met fles en al..
I love to be in charge
pi_16979525
In groep 1 en 2 was ik er heilig van overtuigd (dat is het enige wat ik er nog van weet) dat, als je ruzie had, 'even' het leger erbij riep om die problemen aan te pakken. Bush heeft dat trekje ook nog geloof ik.

Wat later was ik ervan overtuigd dat je maximaal tot 6 ontelbaar kon tellen

Ontelbaar kan je niet halen trouwens...kan je nagaan! 6ontelbaar

pi_16984690
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:17 schreef pirke het volgende:
(...)
En heb heel lang gedacht dat je geen wortel kon trekken uit een negatief getal (bleek dus dat ze me op de middelbare school altijd voorgelogen hadden)...
Nee hoor; omdat I2 = -1, wil dat nog niet zeggen dat I de wortel is uit -1.
De wortel van een negatief getal bestaat per definitie NIET.
Da's namelijk het eerste wat je leert als je met complexe getallen in de weer gaat. Beweren dat I de wortel is uit -1 kon je bij ons op school bijna een draai om je oren opleveren...
  zaterdag 7 februari 2004 @ 23:20:35 #248
36311 Pinobot
Te lui voor een echte religie.
pi_16985592
Ok, ik kende dit leuke meisje. Op een dag ben ik op visite en we praten over ditjes en datjes, begint ze ineens over dat alles zo duur is en dat ze dr moeder heeft moeten wegbrengen met de auto en dat ze een volle tank benzine heeft leeggereden en dat ze nog eten moet kopen en ... bla bla bla.
Echt jaaaren later zit ik zo apathisch voor me uit te staren zoals alleen ik dat kan en schiet HET door me heen...Ze wou of ik r vroeg of ze geld nodig had.
Tja, het verschil tussen mannen en vrouwen hè.

[Dit bericht is gewijzigd door Pinobot op 07-02-2004 23:24]

Het leven is als een pisvlek in de zwarte pantalon van de eeuwigheid.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 23:22:53 #249
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_16985681
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:50 schreef liethorp het volgende:

[..]

godver, ik ben 21 en voor mij is dat nog steeds hetzelfde

friet·saus (de ~)
1 op mayonaise lijkende dikvloeibare koude oliesaus voor bij de friet

Frietsaus is dus dikvloeibaar en mayonaise niet.

hou je rustig, rustig, rustig.... hou je rustig, kalm en stil.
pi_16986140
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:54 schreef Rolex het volgende:
Dacht altijd dat 'S-gravenhage een plaatsje in een gat was, later wist ik pas dat ze Den-Haag ermee bedoelde
Toen ik net mijn rijbewijs had ben ik eens meer dan een uur omgereden omdat ik het bordje "Goorkum" (volgens de aanwijzingen) nog niet had gezien.

Ik zag onderweg wel "Dordrecht", "Gorinchem" en "Breda".

't gaat om hoe je ermee omgaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')