quote:Ik ben een scholier, met een sociaal leven.
Op vrijdag 6 februari 2004 23:10 schreef D.Rose het volgende:[..]
nooit afgevraagd waarom ze beide verkopen?
Veel tijd om bij dit soort dingen stil te staan heb ik dus niet
quote:Da's ronduit belachelijk. Je hebt ook wel tig soorten boontjes, appelmoes, cola, chips etc etc etc, alleen het merk verschilt .....
Op vrijdag 6 februari 2004 23:10 schreef D.Rose het volgende:[..]
nooit afgevraagd waarom ze beide verkopen?
Sinds een jaartje of 6 weet ik dat Syb een gewone man is maar het blijft vreemd om hem te zien en niet te denken 'goh, wat hebben ze dat goed gedaan zeg, in het ziekenhuis'....
En ik was me toch bang voor dat beest!!!
quote:Toevallig bedacht ik het me laatst : Ik dacht dus dat ze "Schulleke" heette ...:/
Op vrijdag 30 januari 2004 00:42 schreef bondgirl het volgende:[..]
!
Dat had ik dus ook. Geen flauw idee meer wat ik vroeger dacht dat het was, maar het klonk beslist een stuk leuker dan 'Schanulleke'.
quote:Tegen de klok in toch?
Op vrijdag 6 februari 2004 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat de aarde de andere kant op draait dan ik altijd dacht.
Ik was het nieuws aan het kijken, twee jaar geleden ofzo, en keek naar die draaiende wereldbol. Ik dacht 'domme mensen, ze laten die bol de verkeerde kant op draaien'. Maar ik bleek het dus verkeerd te hebben
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 23:06 schreef DarkElf het volgende:
mijn zus had mij wijs gemaakt dat je via de roosters in zwembaden verdwijnt/ erin getrokken/gezogen wordt als je te dichtbij komt, heb altijd heel veel moeite gedaan om die dingen te ontwijken.
Dat zei mijn moeder ook altijd, en bang dat ik was . Ze vertelde ook dat er in een bepaalde hoek ergens haaien zwemden, daar durfde ik dan ook niet te komen
.
quote:herkenbaar. alleen waren het bij mij draaikolken
Op zaterdag 7 februari 2004 03:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:[..]
Dat zei mijn moeder ook altijd, en bang dat ik was
. Ze vertelde ook dat er in een bepaalde hoek ergens haaien zwemden, daar durfde ik dan ook niet te komen
.
Wij van ja heb je goed hé, wij van maar snap je de mop?! hij zo nee begrijp hem eigenlijk niet.. toen hebben we het maar ff uitgelegd dat hoelang zijn naam was.
quote:vivo per lei?
Op vrijdag 6 februari 2004 23:27 schreef Supaaah het volgende:
Zo'n liedje van een jaar of 10 geleden met een spaanse/Italiaanse tekst. Het ging zoiets als "viel o la lei" ofzo, ik dacht altijd dat ze zong "vier op een rij"! (toen was ik dus een jaar of 10).
Maar een wat ik nog niet heb gelezen, is dat ik vroeger dacht dat als je in het zwembad van zo'n dichte glijbaan ging, er nooit meer uitkwam. Iedereen zag je wel boven bij het plafond die buis ingaan maar ik snapte nooit waar ze dan bleven...
Wat later was ik ervan overtuigd dat je maximaal tot 6 ontelbaar kon tellen
Ontelbaar kan je niet halen trouwens...kan je nagaan! 6ontelbaar
quote:Nee hoor; omdat I2 = -1, wil dat nog niet zeggen dat I de wortel is uit -1.
Op woensdag 28 januari 2004 23:17 schreef pirke het volgende:
(...)
En heb heel lang gedacht dat je geen wortel kon trekken uit een negatief getal (bleek dus dat ze me op de middelbare school altijd voorgelogen hadden)...
[Dit bericht is gewijzigd door Pinobot op 07-02-2004 23:24]
quote:friet·saus (de ~)
Op vrijdag 6 februari 2004 21:50 schreef liethorp het volgende:[..]
godver, ik ben 21 en voor mij is dat nog steeds hetzelfde
Frietsaus is dus dikvloeibaar en mayonaise niet.
quote:Toen ik net mijn rijbewijs had ben ik eens meer dan een uur omgereden omdat ik het bordje "Goorkum" (volgens de aanwijzingen) nog niet had gezien.
Op donderdag 29 januari 2004 11:54 schreef Rolex het volgende:
Dacht altijd dat 'S-gravenhage een plaatsje in een gat was, later wist ik pas dat ze Den-Haag ermee bedoelde
Ik zag onderweg wel "Dordrecht", "Gorinchem" en "Breda".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |