John Boyd, gespeelt door Guy Pearce, is een kapitein die promotie maakt en wordt overgeplaatst naar een Fort omdat de daad die hij heeft gedaan toch niet zo heldhaftig was. Op een gegeven moment komt er een gewonde schotse man, gespeelt door Robert Carlyle, aan bij het fort die na een bad bijna direct genezen is. Deze man verteld een verschrikkelijk verhaal over zijn commandant die zijn medemensen opat om te overleven. Boyd is vanuit zijn functie verplicht om het verhaal te onderzoeken..
Ik weet niet of je t echt een horrorfilm kan noemen, zo heb ik hem in ieder geval wel ervaren toen ik hem voor t eerst zag. Een hele enge film met een goeie setting.
imdb waardering: 6.6
Vanavond op tv BBC2 00:45
[Dit bericht is gewijzigd door Atreidez op 17-01-2004 23:06]
quote:Ik kan me wel wat walgelijkere films voor de geest halen. Dit is gewoon leuk kijkvoer (
Op zaterdag 17 januari 2004 23:57 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik kan me nog maar 2 dingen herinneren van de film. ik had m gehuurd omdat damon albarn de soundtrack gemaakt heeft en dat mn vader het een walgelijke film vond en meestal is ie nooit zo emotioneel als het films betreft.
De eerste keer dat ik de film zag vond ik de muziek wat uit de toon vallen. Achteraf was dit echter wel een van de dingen die me goed was bijgebleven. Inmiddels vind ik het toch wel goed bij de belachelijke sfeer van de film passen. Een hele aparte soundtrack in ieder geval.
Een film die niet geschikt is voor iedereen denk ik, maar als je van een beetje bizarre films houdt met een goed neergezette, naargeestige sfeer(met een komisch randje ), dan is dit je film.
quote:me too.
Op zondag 18 januari 2004 00:32 schreef -Wepeel2- het volgende:
Erg vreemde, maar leuke film. Ik heb hem hier op dvd.
quote:Ik val zeker in die categorie, maar ik vond Ravenous geen superinteressante film. Ik vond 'm wel aardig, maar meer ook niet.
Een film die niet geschikt is voor iedereen denk ik, maar als je van een beetje bizarre films houdt met een goed neergezette, naargeestige sfeer(met een komisch randje), dan is dit je film.
Soms best spannend, en af en toe erg grappig .
En nu, ontbijt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |