quote:<-- Ondertitel
Op maandag 16 juli 2001 10:26 schreef _NosferAtu_ het volgende:
een ijzersterke quote van Nine inch nails - The perfect drug (ja das muziek ja)
|
| Signature
\/
quote:
Op maandag 16 juli 2001 20:11 schreef speknek het volgende:
<-- Ondertitel|
| Signature
\/
quote:Wat wil je hier nou mee zeggen?
Op maandag 16 juli 2001 20:25 schreef speknek het volgende:[..]
Mijn ondertitel? Ik weet niet, als het maar een vreemde taal is en iets geleerds uitstraalt.
quote:
Op maandag 16 juli 2001 20:29 schreef speknek het volgende:
*hap*
Ik wil zeggen dat je je signature aan het verklaren bent
Sig: Een jaar of tien geleden wilde er nog wel eens zo een late night infomercial langs komen over een soort turbokrultang. In het "toneelstukje" vooraf jammerde een vrouw aan een kaptafel deze onsterfelijk belachelijke zin.
Mijn userpic is een combinatie van een Monitor, of eerder een TV (Zie de antennes) en een duik bril (Zie de ogen) Aangezien mijn twee grote hobbies Duiken en Puteren zijn lijkt mijn userpic wel op z'n plek.
En dan nu de ware aard van de ondertitel. Wat doe je onderwater met een PC op je nek? Prcies, verzuipen........ BLUB
qoute van een held uit de filmgeschiedenis: ELmer J Fudd.
quote:Ik kan me een leukere van jou herinneren.
Op donderdag 02 augustus 2001 15:00 schreef Atrimar het volgende:
Inmiddels weer eens veranderd.qoute van een held uit de filmgeschiedenis: ELmer J Fudd.
Sig: Een songtitel van een song uit de tekenfilmserie Generation O!. En hoe waar (ben zelf man, dus )
Nirvana - Very Ape ("In Utero")
quote:Dit is natuurlijk mijn Sig....
Op donderdag 02 augustus 2001 15:20 schreef FooFighters het volgende:
Mijn ondertitel is een stukje waanzinnig goeie tekst uit:Nirvana - Very Ape ("In Utero")
Mijn ondertitel slaat op Dave Grohl (drummer van Nirvana) die nu frontman is van FooFighters !!!!
en ja....... Hij rocked verder!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |