En laat je club maar in de steek! En laat je club maar in de steek!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zal het Zondag afgelast zijn? Door de wedstrijd Ajax - Feyenoord zal ik helaas de topper van mijn eigen elftal moeten missen
Had het al verwacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:34 schreef Maja het volgende:
[ afbeelding ]
Oost is inmiddels afgelast voor zaterdag...
Zal vooral de vorst zijn denk ik (paar nachten -5 is niet echt bevorderlijk). En op een half bevroren veld komen de druppels ook harder aan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Zuid II natuurlijk ook weer, die zijn echt bij twee druppels al in paniek...
's middags kan de vorst best uit de grond zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:11 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Zal vooral de vorst zijn denk ik (paar nachten -5 is niet echt bevorderlijk). En op een half bevroren veld komen de druppels ook harder aan.
Maar de jeugd en lagere senioren spelen soms best vroeg (beginnen tussen 9 en 10). Bovendien gaat de vorst met +3 niet zo snel uit de grond. En als 't een keer harder dooit valt er meteen en plensbui op 't half ontdooide veld.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:14 schreef Maja het volgende:
[..]
's middags kan de vorst best uit de grond zijn.
Soms snap ik die algehele afgelastingen niet. Genoeg clubs zouden door kunstgras gewoon kunnen voetballen. Enige reden die ik dan kan verzinnen is dat ze het aantal gespeelde wedstrijden redelijk gelijk willen houden...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe weet je welke club welke categorie is?
Meestal is selectie A en de rest categorie B.quote:Meer informatie over categorie A en B
bij de wedstrijdsecretaris van uw club.
Ze moeten de winterstop naar voren plaatsen. Vaak is de winterstop al begonnen terwijl de velden nog gewoon goed bespeelbaar zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wauw, dit is wel alweer erg snel hoor.
Hopelijk gaan ze dan ook gewoon die winterstop verlengen, elk jaar hetzelfde liedje.
Kon ff geen duidelijkere kaart vinden, maar:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Regio bedoelde ik eigenlijk. En wedstrijdsecretaris snap ik zelf ook nog wel
Dat is juist elk jaar weer anders. Voorheen was het de hele maand januari winterstop, terwijl het in januari toen soms prima voetbalweer was en het juist in maart sneeuwde en nat was.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:27 schreef BliksemSchigt het volgende:Hopelijk gaan ze dan ook gewoon die winterstop verlengen, elk jaar hetzelfde liedje.
Laatste wedstrijd voor de korte winterstop was 21 december 2008. Wanneer wil je de winterstop dan laten beginnen...?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze moeten de winterstop naar voren plaatsen. Vaak is de winterstop al begonnen terwijl de velden nog gewoon goed bespeelbaar zijn.
eensquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:45 schreef Maja het volgende:
[..]
Dat is juist elk jaar weer anders. Voorheen was het de hele maand januari winterstop, terwijl het in januari toen soms prima voetbalweer was en het juist in maart sneeuwde en nat was.
Zo extreem als nu is het al 10 jaar niet geweest. Er zijn in april nog 2 inhaalweekenden, dus zo'n probleem is het vooralsnog niet (al moet er de komende niet nog meer afgelast gaan worden, want dan zal er doordeweeks gespeeld moeten worden...)
[..]
Laatste wedstrijd voor de korte winterstop was 21 december 2008. Wanneer wil je de winterstop dan laten beginnen...?
Bij ons was de winterstop al heel laat, op 21 december hadden we onze laatste wedstrijd. Op papier dan, want het was natuurlijk afgelast.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze moeten de winterstop naar voren plaatsen. Vaak is de winterstop al begonnen terwijl de velden nog gewoon goed bespeelbaar zijn.
Bij ons in de regio werd er volop gevoetbald die dagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:49 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Bij ons was de winterstop al heel laat, op 21 december hadden we onze laatste wedstrijd. Op papier dan, want het was natuurlijk afgelast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |