Het is kermis in etten leur en vandaag ( maandag ) zou bassie van bassie en adriaan een live optreden geven voor de kinderen
affen me vriendin en een vriendin van haar met haar 2 kids ( 4 en 2 jaar oud ) naar bassie toe
krijg ik net me vriendin aan de phone: wat is bassie een eikel zeg dus ik van hoezo dan??
Nou: al die kinderen stonden te roepen hij smijt ze opzij terwijltie richting podium komt en loopt te schelden en te vloeken
eenmaal op het podium worden er vrijkaartjes voor de wildste atracties op de kermis rondgestrooid voor kleine kinderen
Vervolgens gaattie het publiek buttons geven en ja hoor een van de kids krijgt een button vraagt me vriendin netjes van: mogen we alsjeblieft nog een button heb nog een kind anders hebben ze weer ruzie
zegtie van: Rot op
En zo is dat dus heel de tijd door gegaan met flink vloeken en tieren
en dat is dan een show voor kleine kinderen
BELACHELIJK
hij zal wel niet voor niks van die 2 meter hoog en breed klerenkasten om zich heen hebben hangen
't is goed dat ik en rob en niet bijwaren want anders zou ut nie goed komen denk ik
maar das gewoon praten over iets wat niet plaats vindt
maar 't is toch belachelijk dat je zo opkomt bij een show voor kinderen
BASSIE
quote:alles is voor bassie!
Op maandag 02 juli 2001 22:24 schreef Lompe_Boer het volgende:
en hij heeft ookal gefraudeerd met de belasting
quote:
Op maandag 02 juli 2001 22:29 schreef links234 het volgende:[..]
alles is voor bassie!
bassie en adriaan zijn zwaar stoer. Als ik op mijn werk zit kijk ik er zelfs nog weleens naar. gewoon die oude herinneringen van vroeger op doen.
Zij zijn stof. Boeien als zoeiets gebeurt. Zij zijn ook maar mensen, stappen soms ook met het goeie been uit het verkeerde bed!! >:P
quote:Ze zijn cool idd. Ik wil wel eens een biertje met ze drinken. Lagge.
Op maandag 02 juli 2001 22:59 schreef mightyspawn het volgende:
nee!!!!!!!!!bassie en adriaan zijn zwaar stoer. Als ik op mijn werk zit kijk ik er zelfs nog weleens naar. gewoon die oude herinneringen van vroeger op doen.
Zij zijn stof. Boeien als zoeiets gebeurt. Zij zijn ook maar mensen, stappen soms ook met het goeie been uit het verkeerde bed!! >:P
quote:
Op maandag 02 juli 2001 22:29 schreef links234 het volgende:[..]
alles is voor bassie!
Maar nu even serieus, het schijnt dat Swiebertje het met PIPO deed.
Bassie was bijna constant beneveld en helemaal niet aardig altijd aan het snauwen.
Hij is een tijdje niet meer op kermissen kunnen kopen omdat hij een neefje van me een klap heeft verkocht. Dat is hem duur komen te staan toen...
Bassie is een klootzak.
Adriaan was er bijna nooit bij.
Op TV is vrijwel niemand zichzelf.
Linda de Mol was laatst minder preuts dan een rel nicht als Willem Oltmans, en Harmen Siezen is de grootste humorist van Nederland. André van Duin zal je in het openbaar zelden op een grap kunnen betrappen.
't is net Fok! er worden imago's gecreëerd die niet corresponderen met de werkelijkheid.
Je zou me moeten zien als grafdelver.
harmen siezen en humor?
[edit]
moet idd wel zeggen dat je meestal dingen niet van iemand verwacht, zo zat laatst hanneke groenteman bij dit was het nieuws, van tevoren denk je.. hoe kunnen ze zo iemand voor het programma uitnodigen. en wat bleek ze had een flinke dosis humor en maakte het tot een van de leukste uitzendingen dit seizoen.
[/edit]
quote:Ja, dat kan wel wezen, maar dan moet je dus dit werk niet gaan doen.
Op maandag 02 juli 2001 22:59 schreef mightyspawn het volgende:
Zij zijn ook maar mensen, stappen soms ook met het goeie been uit het verkeerde bed!!
Vergelijkend voorbeeld:
Die zure muts achter de kassa in de supermarkt.
"Mja, maar het is dan ook wel supersaai en vervelend werk!"
DAN MOET JE HET NIET GAAN DOEN!
Zelf heb ik ook een nare aanvaring gehad, maar dan met Adriaan. Hij trad voor de verandering alleen op, omdat Bassie weigerde uit zijn caravan te komen. Dat was in de tijd dat Pompy de Robodol een populair tv-programma was. Nu hadden Bassie en Adriaan ook een robot gemaakt van een oude wekker en ze konden het niet verkroppen dat de kindertjes in het publiek maar bleven roepen om Pompy.
Omdat Bassie het vertikte om op te treden had Adriaan een rode neus op gezet en deed hij Bassie's gekke stemmetje na. Alle kindertjes raakten in de war en renden huilend naar hun moeders. Adriaan schreeuwde ze na: "Bekijk het toch, stelletje rotkoters!" en hij smeet zijn rode neus het resterende publiek (vooral onthutste moeders) in.
Ik heb de Tros nog een brief geschreven en ze vriendelijk verzocht een verklaring af te leggen voor dit wangedrag. Niets meer van gehoord natuurlijk.
Liefs,
Helga
quote:ha ha ha ha
Op dinsdag 03 juli 2001 00:04 schreef Helga het volgende:
Zó grappig dit, wisten jullie dat de broer van Bassie en Adriaan ooit is opgepakt omdat hij bij zijn moeder op zolder een illegale hennepkwekerij had? Die arme mevrouw wist van niets!Zelf heb ik ook een nare aanvaring gehad, maar dan met Adriaan. Hij trad voor de verandering alleen op, omdat Bassie weigerde uit zijn caravan te komen. Dat was in de tijd dat Pompy de Robodol een populair tv-programma was. Nu hadden Bassie en Adriaan ook een robot gemaakt van een oude wekker en ze konden het niet verkroppen dat de kindertjes in het publiek maar bleven roepen om Pompy.
Omdat Bassie het vertikte om op te treden had Adriaan een rode neus op gezet en deed hij Bassie's gekke stemmetje na. Alle kindertjes raakten in de war en renden huilend naar hun moeders. Adriaan schreeuwde ze na: "Bekijk het toch, stelletje rotkoters!" en hij smeet zijn rode neus het resterende publiek (vooral onthutste moeders) in.
Ik heb de Tros nog een brief geschreven en ze vriendelijk verzocht een verklaring af te leggen voor dit wangedrag. Niets meer van gehoord natuurlijk.
Liefs,
Helga
HUMOR
Liefs,
tong80
Volgens mij zijn het gewoon een stel kinderlokkers met te grote rolexen en foute mercedessen.
Maar ik vind de programma's die ze maakten nog steeds leuk op tv.
quote:Jawel! Af en toe moet ie zich inhouden om geen grappige opmerking te maken na een reportage (wat de commerciële zenders wel schijnen te mogen doen), maar dan flapt ie er toch even wat uit. Ben eik wel benieuwd hoe het zou zijn als ie wel zijn mond open deed.
Op maandag 02 juli 2001 23:44 schreef the_undertaker het volgende:
is dat echt zo?harmen siezen en humor?
En Bassie... Die zal wel constant dronken zijn, anders speelt ie met een nuchtere kop na zoveel jaar echt geen clown meer.
quote:In mijn oude stamkroeg kwam Bassie ook altijd, omdat hij daar vlakbij woonde. Vervelende ouwe zak, die veel zuipt en alleen maar staat te gokken. Echt helemaal niks gezelligs aan !
Op maandag 02 juli 2001 23:27 schreef Arjeninho het volgende:Ze zijn cool idd. Ik wil wel eens een biertje met ze drinken. Lagge.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |