Wat mij betreft kunnen we weer over op de orde van de dag en kan Oudkerk aan de slag. Ik zit te wachten op de GVB-cijfers na twee jaar Oudkerk en op politiek nieuws rondom Oudkerk. Het Story-gehalte van de huidige rel voegt niets toe aan de kennis over het functioneren van Oudkerk als wethouder. Het maakt slechts duidelijk dat er binnen de PvdA een clubje mensen zit die wel erg gebrand lijkt op behoud van de status quo middels het publiek afbranden van Oudkerk. Misschien dat onze pers er eens wat werk van kan maken om daar een vinger achter te krijgen.
quote:Heeft iemand ook een bron waar staat dat hij daadwerkelijk naar tippelzones ging?
Op zondag 18 januari 2004 06:20 schreef Sanseveria het volgende:
Ik vind dit wel heel veel zeggen over vooral zijn integriteit. Hij bezoekt geen prostituees die vanuit een nog enigzins comfortabele positie en naar ik hoop uit eigen vrije keuze dit beroep uitoefenen. Het gaat naar tippelzones. En dat vind ik toch wel een heel groot verschil.Hoe kan ik dit het best uitleggen wat ik daarbij voel. Prostituees die hun eigen baas zijn, een eigen plek hebben, zelf bepalen wat er gebeurt, zitten met de mannen die ze bezoeken nog in een enigzins gelijke machtsverhouding. Jij wilt wat, ik kan het je geven. Klaar, gewone business.
Vrouwen die op een tippelzone staan zijn over het algemeen aan heroine verslaafde vrouwen die gewoon niet anders kunnen. Al heel veel shit hebben meegemaakt, totaal niet meer in staat zijn nog een gevoel van eigenwaarde te hebben (uberhaupt niet meer voelen door het heroinegbruik) en daar maakt hij gebruik van. Hij weet dat. Hij weet dat deze vrouwen (bijna) altijd een ontzettende rotjeugd achter de rug hebben waardoor zij op deze plek terecht gekomen zijn. En daar kruipt hij nog eens even bovenop.
En dat is dan iemand die zogenaamd het beste met de kwetsbare mensen in de stad Amsterdam voor heeft. Grote hypocriet. Geilen op macht over meiden die niet anders kunnen en de grote meneer uithangen met blahblah verhalen over achterstandswijken. Walgelijk EN bovendien wat mij betreft dus totaal ongeschikt voor zijn positie als wethouder. Omdat ik WEL vind dat je een bepaalde integriteit moet hebben als je zo een functie vervult en wat mij betreft heeft hij die doordat dit nu naar buiten komt volledig verloren.
Gadverdamme, betrokken bij de onderkant van de maatschappij, maar wel gaan liggen op een vrouw die hoogstwaarschijnlijk in d'r jeugd seksueel misbruikt is en daarom aan de heroine is gegaan en daarom op die tippelzone staat. Vuile klootzak! Niets meer en niets minder! Aftreden!
quote:By the way, hoi Sanseveria!
Enkele jaren geleden wordt hij door de toenmalige burgemeester Patijn apart genomen. De politie heeft Tweede-Kamerlid Oudkerk verschillende keren gesignaleerd op de tippelzone aan de Theemsweg. Patijn waarschuwt Oudkerk: blijf daar weg.[..]
Op 13 april 2000 doet Oudkerk in Amsterdam officieel aangifte van de bedreigingen. Hij verklaart dat de dreigbrief ook naar fractievoorzitter Ad Melkert is gestuurd. Daarna gebeurt iets wonderlijks. Binnen een uur na zijn aangifte wordt het kamerlid door de politie op de Theemsweg gesignaleerd.
http://www.planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=437580/sc=8fa09c
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 18-01-2004 12:17]
quote:
Op zondag 18 januari 2004 11:30 schreef sjun het volgende:
Tevens kwam eruit dat Oudkerk veel vijanden moet hebben binnen de PvdA, dat kennelijk overheidsdiensten gewoon private gegevens gaan lekken (PvdA-ambtenaren?) en dat er goed beschouwd niets aan de hand is behalve dat de wehouder er een moraal op na houdt die weliswaar binnen de wet past doch niet door ieder wordt gedeeld.[...]
Het maakt slechts duidelijk dat er binnen de PvdA een clubje mensen zit die wel erg gebrand lijkt op behoud van de status quo middels het publiek afbranden van Oudkerk.
quote:Andere mensen beginnen meteen de PvdA af te branden als organisator van een complot om Oudkerk ten val te brengen.
Sommige mensen beginnen nog een emotioneel betoog over misdaden die zij zelf aan Oudkerk toeschrijven...
quote:Ik heb alleen Klaas de Vries echt negatief gehoord over Oudkerk.
Op zondag 18 januari 2004 12:11 schreef Kozzmic het volgende:[..]
[..]Andere mensen beginnen meteen de PvdA af te branden als organisator van een complot om Oudkerk ten val te brengen.
Ook ff wat peilingen van wat de mensen nu eigenlijk vinden.
Deze peiling is wel van 13 januari trouwens...
quote:Bron: Maurice de Hond
Gelooft u Heleen van Royen?
in procenten van Allen
Ja 39
Nee 26
Weet niet/geen antwoord 35
Vindt u dat een wethouder zich zo mag gedragen?
in procenten van Allen
Ja hij is ook maar een mens 32
Nee hij heeft een voorbeeldfunctie 61
Weet niet/geen antwoord 7
Gelooft u dat Oudkerk cocaïne heeft gebruikt?
in procenten van Allen
Ja 30
Nee 27
Weet niet/geen antwoord 43
Stel dat de beweringen van Van Royen waar zijn en Oudkerk inderdaad o.a. cocaïne heeft gebruikt wat voor gevolgen zou dat moeten hebben voor zijn politieke carrière?
in procenten van Allen
Hij moet gelijk stoppen / ontslagen worden 34
Hij moet een berisping krijgen 30
Geen invloed hij mag gewoon wethouder blijven 27
Iets anders 4
Weet niet/geen antwoord 5
Oudkerk verklaarde in een brief die hij maandag aan burgemeester Cohen stuurde zich altijd aan de wet te hebben gehouden. Gelooft u hem?
in procenten van Allen
Ja 31
Nee 31
Weet niet/geen antwoord 38
De columniste had de ontboezemingen van de wethouder opgeschreven in een café toen zij samenwat gingen drinken na deelname aan het Groot Dictee eind vorig jaar. Aangezien dit een privé-gesprek was vindt u het terecht dat Van Royen hier een column over gemaakt heeft?
in procenten van Allen
Ja 19
Nee 71
Weet niet/geen antwoord 9
Hoeveel vertrouwen heeft u in Rob Oudkerk?
in procenten van Allen
1 = Heel weinig 9
2 3
3 6
4 5
5 9
6 20
7 16
8 6
9 0
10 = Heel veel 1
Weet niet/geen antwoord 25
quote:Het maakt wat mij betreft voor de politieke toekomst van Oudkerk wel uit of hij de tippelzone als wethouder of als kamerlid heeft bezocht. De tippelzone is politiek omstreden in Amsterdam (en vorig jaar gesloten), en als lokaal bestuurder moet je je daar gewoon in ieder geval niet vertonen.
Cohen: Oudkerk was niet chantabelAMSTERDAM - Wethouder Rob Oudkerk is niet chantabel geweest. Job Cohen zei dat zondag in het tv-programma Buitenhof. De burgemeester van Amsterdam zei dat het artikel in de Volkskrant niet juist is.
In een interview noemde Cohen dat Oudkerk 'kwetsbaar' was, maar zegt dat hij niet chantabel was. "De AIVD heeft dat ook nooit gezegd." De Volkskrant plaatste zaterdag een artikel waarin stond dat de wethouder zich in een chantabele positie heeft gebracht.
'Schadelijk'
Cohen vindt de situatie met Oudkerk 'schadelijk'. De wethouder heeft nu een 'handicap'. "Oudkerk moet kijken of hij daar overheen kan komen. Hij heeft het aan zichzelf te wijten."
Burgemeester Cohen laat uitzoeken hoe politiegegevens over Oudkerk in de publiciteit zijn gekomen. Volgens Cohen ligt er in de affaire-Oudkerk 'onevenredig veel' privé-informatie op straat. Hij sluit niet uit dat de gegevens afkomstig zijn van andere politiekorpsen dan dat van Amsterdam. Cohen heeft maandag een gesprek met zijn eigen korpschef Kuiper.
Aanhangers en vijanden
Cohen sluit niet uit dat er sprake is van een gerichte beschadigingsactie tegen Oudkerk. "Hij is een uitgesproken man, met grote aanhangers en grote vijanden." Cohen zei verder dat hij 'vorig najaar' vernam dat Oudkerk prostituees bezocht, op de tippelzone aan de Theemsweg. Hij heeft tegen de wethouder gezegd dat hij zich daarmee kwetsbaar maakte. Oudkerk zelf vond het een privé-kwestie, aldus Cohen.
De Amsterdamse PvdA zal de commotie over Oudkerk maandag bespreken. Vermoedelijk zal ook de Amsterdamse gemeenteraad nogmaals over de zaak praten. Een debat na de eerste onthulling liep goed af voor Oudkerk.
http://nu.nl/news.jsp?n=261792&c=10
Maar het is sowieso erg ranzig, ik ben het wel eens met degenen die hem als 'sociaal bewogen' politicus (en nota bene dokter!!) niet meer serieus kunnen nemen na deze onthulling. Ik denk dat dit het einde is van de politieke carriere van Rob Oudkerk.
quote:Oudkerk was door politieagenten op de tippelzone aan de Theemsweg gezien, die het aan hun chef meldden, die vervolgens korpsbeheerder/burgemeester Cohen inlichtten. Dit gebeurde ironisch genoeg een uur nadat Oudkerk aangifte had gedaan van de 'dreigbrief' waarin hem werd medegedeeld dat hij gefotografeerd en gefilmd was in de hoerenbuurt bij Hollands Spoor in Den Haag.
Op zondag 18 januari 2004 12:08 schreef Kozzmic het volgende:
De beschuldiging dat Oudkerk de Amsterdamse tippelzone aan de Theemsweg zou hebben bezocht komt vooralsnog alleen van Heleen van Royen. Zij geeft niet aan van welke bron ze daarbij gebruik maakt.
Naar de uitzending van Buitenhof heb ik met verbazing zitten kijken. Witteman en Cohen bespraken of Oudkerk met zijn privé-uitspattingen zijn professionele integriteit niet op het spel heeft gezet. Een legitiem onderwerp, maar nog geen jaar geleden stonden de boulevardblaadjes vol over Witteman's affaire met een wel heel jonge blom, en voor wie geloof hecht aan beweringen op de site van Theo van Gogh, is het geen geheim meer dat burgervader Job "iedereen doet wel eens wat" Cohen zelf schuinsmarcheert met Judith Belinfante. Ik vraag me af hoeveel kijkers ook met die insteek naar het programma gekeken hebben.
quote:Patijn was toen nog de burgemeester van Amsterdam.
Op zondag 18 januari 2004 14:36 schreef dvr het volgende:[..]
Oudkerk was door politieagenten op de tippelzone aan de Theemsweg gezien, die het aan hun chef meldden, die vervolgens korpsbeheerder/burgemeester Cohen inlichtten. Dit gebeurde ironisch genoeg een uur nadat Oudkerk aangifte had gedaan van de 'dreigbrief' waarin hem werd medegedeeld dat hij gefotografeerd en gefilmd was in de hoerenbuurt bij Hollands Spoor in Den Haag.
quote:Vreemdgaan (al dan niet waar) is van een geheel andere orde dan cokegebruik en bordeel- en tippelzonebezoek.
Naar de uitzending van Buitenhof heb ik met verbazing zitten kijken. Witteman en Cohen bespraken of Oudkerk met zijn privé-uitspattingen zijn professionele integriteit niet op het spel heeft gezet. Een legitiem onderwerp, maar nog geen jaar geleden stonden de boulevardblaadjes vol over Witteman's affaire met een wel heel jonge blom, en voor wie geloof hecht aan beweringen op de site van Theo van Gogh, is het geen geheim meer dat burgervader Job "iedereen doet wel eens wat" Cohen zelf schuinsmarcheert met Judith Belinfante. Ik vraag me af hoeveel kijkers ook met die insteek naar het programma gekeken hebben.
quote:Het lijkt mij niet in het belang van de partij PvdA om Rob Oudkerk ten val te brengen. Hooguit het belang van enkele dinosaurussen binnen de PvdA wiens positie door Oudkerk werd bevraagd.
Op zondag 18 januari 2004 12:11 schreef Kozzmic het volgende:[..]
[..]Andere mensen beginnen meteen de PvdA af te branden als organisator van een complot om Oudkerk ten val te brengen.
De Amsterdamee fractievoorzitter van de PvdA liet gisteren helder zien wat voor type politici wij in ons land nodig hebben. Wat ter zake is wordt benoemd, wat niet ter zake doet wordt genegeerd of even fijntjes aan de kaak gesteld. Daar zouden sommige mensen binnen de Amsterdamse PvdA-fractie een voorbeeld aan kunnen nemen zoals bijvoorbeeld dat raadslid van de PvdA die het bestond om de strapatsen rondom Oudkerk in verband te brengen met de opvoeding van zjin dochter en dat als argument aan te voeren waarom Oudkerk zou dienen te vertrekken.
Bouwe Olij wordt natuurlijk gebruikt door de dinosaurussen binnen de PvdA die van Rob Oudkerk afwillen. Die mensen hebben ook hun netwerkjes binnen de pers en dat verklaart voor mi aardig waarom er een hetze ontstaat om nauwelijks iets, ongeveer gelijk aan de hetze die er ontstond om Pim Fortuyn ergens mee om de oren te kunnen slaan.
Andries Knevel dacht ook nog even een eigen duit bij in het zakje te kunnen doen maar hij werd zeer keurig in gareel gehouden door zijn gast. Meer van dergelijke politici.
quote:Ik bedacht me dat'ie misschien Van Royen eigenlijk graag wilde neuken en zijn sexdrift even wilde tentoonspreiden aan haar.
Op zondag 18 januari 2004 00:03 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Misschien was ie zo lam als een konijn. En onder de sos.
quote:Och, Bouwe Olij staat sowieso bekend als linkse luis in de pels van de Amsterdamse gemeenteraadsfractie, en neemt normaal gesproken geen blad voor de mond op het moment dat hem om commentaar gevraagd wordt. Waarom denk je dat hij gestuurd wordt door 'partijdinosaurussen'?
Op zondag 18 januari 2004 14:40 schreef sjun het volgende:Bouwe Olij wordt natuurlijk gebruikt door de dinosaurussen binnen de PvdA die van Rob Oudkerk afwillen.
quote:Hij had de mond wel erg vol van Jan Pronk en Klaas de Vries en hun verdiensten voor de PvdA. Laat ik wat vriendelijker duiden dat hij zich laat gebruiken om lokaal in Amsterdam alvast een voorsprong te nemen op de landelijke koers die de PvdA moet gaan inslaan onder Bos. Ik heb het idee dat er in Amsterdam een voorhoedegevecht van een richtingenstrijd binnen de PvdA plaatsvindt.
Op zondag 18 januari 2004 14:46 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Och, Bouwe Olij staat sowieso bekend als linkse luis in de pels van de Amsterdamse gemeenteraadsfractie, en neemt normaal gesproken geen blad voor de mond op het moment dat hem om commentaar gevraagd wordt. Waarom denk je dat hij gestuurd wordt door 'partijdinosaurussen'?
Voor een deel van de club passen Rob Oudkerk en Willem Vermeend niet in die koers. Wat is er dan eenvoudiger om over beiden verhalen in de wereld te helpen en/of te houden.
Waar binnen het CDA de bloedgroepen langzaam aan betekenis lijken te gaan verliezen lijken ze binnen de PvdA te ontstaan en te worden gecultiveerd. Het zal Bos nog niet licht vallen om hier een heldere lijn in te brengen.
quote:Het zou mij niet verbazen als een gedeelte van de toestanden rond Oudkerk uit de koker van de linkse vleugel van PvdA komt.
Op zondag 18 januari 2004 15:12 schreef sjun het volgende: Voor een deel van de club passen Rob Oudkerk en Willem Vermeend niet in die koers. Wat is er dan eenvoudiger om over beiden verhalen in de wereld te helpen en/of te houden.
quote:Dezelfde club die nu weer een discussie opvoert over de overstap van Vermeend naar VNO-NCW die notabene onbezoldigd werk gaat verrichten.
Op zondag 18 januari 2004 15:21 schreef rroloff het volgende:[..]
Het zou mij niet verbazen als een gedeelte van de toestanden rond Oudkerk uit de koker van de linkse vleugel van PvdA komt.
quote:
PvdA-er Vermeend bestuurslid VNO-NCW
Gepubliceerd op maandag 12 januari 2004
DEN HAAG (ANP) - Voormalig PvdA-minister Willem Vermeend gaat deel uitmaken van het bestuur van VNO-NCW. Dat heeft de werkgeversorganisatie maandag bevestigd. Het is voor het eerst dat een voormalig bewindsman bestuurslid wordt van VNO-NCW.De benoeming zal op korte termijn plaatsvinden. Vermeend was minister van Sociale Zaken en staatssecretaris van Financiën. De oud-bewindsman gaat zich bezighouden met het algemene bestuur van VNO-NCW. Daarnaast zal hij aanschuiven in een commissie over de toekomst van de pensioenen.
De directie van de werkgeverorganisatie is tevreden over de benoeming van Vermeend. ,,We hebben nooit problemen gehad met hem als minister,'' aldus de organisatie.
De oud-minister gaat zijn bestuursfunctie combineren met een fulltime baan als bestuursvoorzitter van adviesbureau Meeus. Verder bezit Vermeend enkele commissariaten, onder meer bij de Free Record Shop, en enkele functies bij universiteiten.
We zullen zien welke strontkar er volgende week weer wordt uitgestort.
Bij de 1e , maakt hij zichzelf opnieuw kwetsbaar, en kan hij echt niet meer naar de hoeren, anders is hij wel heel onbetrouwbaar. Hij zal dan vast snel worden verlinkt.
Bij de 2e , interesseert hem zijn gezin en familie dus niets, en dan mag je je af vragen of we zo,n type nog wel willen als wethouder.
Het hele excuus aanbieden vind ik een hele zwakke actie.
Z,n vertrouwen krijgt hij er niet mee terug, en hij verhoogt zijn kwetsbaarheid.
Dan dat cocaine gedoe.
heeft hij gebruikt of niet? Neem een dna proef van z,n haar en we weten het. (net als met die duitse coach).
Hij heeft niet zulk heel lang haar, maar over de laatste 4 mnd geeft het zeker duidelijkheid.
Van mij mag hij blijven zitten, dat wel.
Maar of hij nog door Amsterdam kan fietsen zonder nageroepen te worden voor hoerenloper weet ik niet.Hij heeft de "kut-marokkanen" een goede smoes gegeven om het te doen.
En als dat gebeurt is het de vraag of je zo.,n man serieus neemt op andere plaatsen, in de raad kunnen ze hem vragen stellen in de trent van "waar heb je die ervaring opgedaan"
Al met al denk ik dat zijn uiterste houdbaarheidsdatum snel nadert.
Maar wettelijk hoeft hij niet weg.
quote:Gatverdamme, how low can you go
Op zondag 18 januari 2004 14:36 schreef dvr het volgende:
en voor wie geloof hecht aan beweringen op de site van Theo van Gogh, is het geen geheim meer dat burgervader Job "iedereen doet wel eens wat" Cohen zelf schuinsmarcheert met Judith Belinfante. Ik vraag me af hoeveel kijkers ook met die insteek naar het programma gekeken hebben.
quote:Ik vond het wl een goede post, waarom edit je het nou?
Op zondag 18 januari 2004 18:29 schreef NorthernStar het volgende:
-NM-
quote:Mwah, ik denk dat Olij gewoon een beetje voor z'n beurt heeft gesproken. In een opzetje of complot geloof ik niet. Het is wel zo dat de uitspraken van Oudkerk over De Vries en Pronk bij veel PvdA-ers in verkeerde aarde vielen, en het speelt ongetwijfeld op de achtergrond wel mee op het moment dat Oudkerk steun van zijn partij nodig heeft. Oudkerk zal minder snel het voordeel van de twijfel krijgen.
Op zondag 18 januari 2004 15:12 schreef sjun het volgende:Hij had de mond wel erg vol van Jan Pronk en Klaas de Vries en hun verdiensten voor de PvdA. Laat ik wat vriendelijker duiden dat hij zich laat gebruiken om lokaal in Amsterdam alvast een voorsprong te nemen op de landelijke koers die de PvdA moet gaan inslaan onder Bos. Ik heb het idee dat er in Amsterdam een voorhoedegevecht van een richtingenstrijd binnen de PvdA plaatsvindt.
quote:Wat is er mis met Vermeend? Wat voor verhalen zijn er over hem in de wereld geholpen?
Voor een deel van de club passen Rob Oudkerk en Willem Vermeend niet in die koers. Wat is er dan eenvoudiger om over beiden verhalen in de wereld te helpen en/of te houden.
quote:Ik heb het stukje opgezocht, het is niet van Theo vG zelf maar van ene Aad Hulscher. Onder het mom van "ik ben totaal niet geïnteresseerd in het liefdesleven van de politicus" worden er terloops wel even allemaal verdachtmakingen en roddels genoemd, en uiteraard betreft het voornamelijk PvdA-ers, wat verwacht je anders op de site van Van Gogh.
Op zondag 18 januari 2004 21:40 schreef SCH het volgende:[..]
Gatverdamme, how low can you go
![]()
Laat die mensen toch met rust.
Eén gedeelte uit het artikel is wel interessant i.v.m. het onderwerp hier...
quote:Grappig, die beschuldiging van Hillen...
Een pleidooi voor het openbaar maken van liefdesaffaires van politici komt verrassend genoeg van het CDA. Verrassend want de christen-democraten stonden enkele decennia geleden niet bepaald te juichen als er aan 'onthullende erotiserende journalistiek' werd gedaan. Hans Hillen wil dat de parlementaire pers meer schrijft over het promiscue gedrag van politici. Dit met naam en toenaam, vooral als het om mensen gaat die in het openbaar hoog opgeven van het gezin als hoeksteen van de samenleving. Je zou het de Hillen-norm kunnen noemen; wie de huwelijkstrouw propageert als publieke maatstaf in het kader van de christelijke gezinspolitiek, mag op schending van die norm worden aangesproken. In dat geval zou alleen het overspel van de kleine christelijke partijen en CDA politici journalistiek relevant zijn.Overspel komt het meeste voor bij de PvdA en D66, weet Hillen, maar ook in het CDA kunnen de hormonen flink opspelen. Volgens Hillen zou het liefdesleven van iedere politicus, van welke partij dan ook, onderwerp moeten zijn van onthullingsjournalistiek. Kernpunt vindt hij de verleiding. 'Mensen die op dit vlak gemakkelijk te verleiden zijn, zwichten ook op een ander gebied.'
Voor wat betreft de vrijdenkende liberalen of socialisten die er prat op gaan een wild en onstuimig (liefdes-)leven te leiden, wars van alle conventies en zich storen aan God noch Gebod.., waarom horen wij hier helemaal niets van? Hebben zij hun bestaan buiten de Kamer zo luchtdicht afgekit en dichtgetimmerd of houden zij er een imago-ondermijnend doodsaai leven op na? Ik denk eerder het laatste als het eerste.
http://www.theovangogh.nl/hulscher_1.html
quote:Omdat ik hier voor mijn plezier wil komen.
Op zondag 18 januari 2004 21:43 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik vond het wl een goede post, waarom edit je het nou?
quote:Idd Cohen gaf het toe dat het wel degelijk om de tippelzone (waar idd veel te doen is in A'dam) en die in Den Haag ging. Ik heb ook met toenemende verbazing en kwaadheid naar buitenhof zitten kijken. Vond het echt heel raar dat een burgervader geen moreel oordeel koppelt aan het gaan naar herioinehoeren van een van zijn wethouders!! Echt ongelooflijk!
Op zondag 18 januari 2004 14:36 schreef dvr het volgende:[..]
Oudkerk was door politieagenten op de tippelzone aan de Theemsweg gezien, die het aan hun chef meldden, die vervolgens korpsbeheerder/burgemeester Cohen inlichtten. Dit gebeurde ironisch genoeg een uur nadat Oudkerk aangifte had gedaan van de 'dreigbrief' waarin hem werd medegedeeld dat hij gefotografeerd en gefilmd was in de hoerenbuurt bij Hollands Spoor in Den Haag.
[offtopic]Hoi Kozzmic! Soms als ik echt boos word wil ik nog wel weer eens opduiken, zoals je ziet [/offtopic]
quote:Volgens mij heeft hij alleen maar z'n excuus aangeboden over het feit dat hij op een werkcomputer (onder werktijd, hiervan ben ik niet zeker) pornosites heeft bezocht.
Op zondag 18 januari 2004 17:22 schreef gtotep het volgende:
Nu heeft hij een excuusbrief gestuurd aan mede PvdA-ers.
Bedoelt hij , ik heb er spijt van en ga niet weer naar de hoeren.
Of bedoelt hij , ik vind het jammer dat het zo negatief in de media komt.
quote:Hans Hillen denkt zeker nieuw CDA-electoraat aan te boren door klakkeloos de ene verleiding met de andere te verbinden en de mensen die ooit een scheve schaats reden politiek af te serveren. Tevens gebruikt hij nog even de gelegenheid door en passant het gezin als ideale samenlevingsvorm te promoten.
Op maandag 19 januari 2004 00:06 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik heb het stukje opgezocht, het is niet van Theo vG zelf maar van ene Aad Hulscher. Onder het mom van "ik ben totaal niet geïnteresseerd in het liefdesleven van de politicus" worden er terloops wel even allemaal verdachtmakingen en roddels genoemd, en uiteraard betreft het voornamelijk PvdA-ers, wat verwacht je anders op de site van Van Gogh.
Eén gedeelte uit het artikel is wel interessant i.v.m. het onderwerp hier...
[..]Grappig, die beschuldiging van Hillen...
De tijd van Hans Hillen als politicus met reële macht is reeds voorbij. Hij had vast wat media-aandacht nodig.
Van Gogh ergert zich waarschijnlijk aan dezelfde bevoogdende PvdA-toon in de hoofdstad waaraan ik me erger. Hij biedt een een webstek vol om de wijzende vingertjes zelf aan de schandpaal te nagelen. Mijn ergernis is daarvoor niet groot genoeg.
Oudkerk doet tenminste zijn best om zich niet als voortdurende betweter op te stellen. Affaires als deze helpen de man om in zijn schoenen te blijven lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |