abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16662056
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:02 schreef MrAbagnale het volgende:

[..]

het 'probleem' is dat ik 'bang' ben voor de reactie van de dame in kwestie over mijn prestaties.

Maak er gewoon een leuke tijd ervan. Echte dames die iets voor jou voelen, denken er anders over de prestaties van mannen dan onszelf.
Doe niks geforceerds, dankomt het vanzelf wel goed.
Tis een beetje lastig uit te leggen.
なんだっけ
pi_16662487
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:27 schreef Crashcat het volgende:

[..]

[quote]Op dinsdag 27 januari 2004 17:36 schreef JosBoes het volgende:
de eerste keer duurde wel een paar uur geloof ik.[/qoute]

nou zo lang duurde het wel.
ik noem het geen topprestatie. het leek nergens naar.
hoop gepiel en gedoe zoals ik al zei.

toen ik eenmaal de handigheid te pakken had allemaal veel korter natuurlijk. maar het gaat om de fun natuurlijk. geen kookwekker naast zetten.

woensdag 28 januari 2004 @ 18:11:24 #128
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_16663164
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:43 schreef Troel het volgende:
Wat is het probleem??

Voor de meeste mensen is zo'n eerste keer gewoon spannend en ja dan loopt het soms wel anders dan je gehoopt had.

De ene die komt na drie keer stoten klaar en de ander die maakt er gewoon een goede vrijpartij van... Maar ik heb echt nog nooit met een horloge ofzo zitten timen!

Inderdaad.. Het is sowieso een tijdloos gebeuren toch? Voor je het weet ben je een uur verder...
mijn wereld is jouw wereld
pi_16663904
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:02 schreef MrAbagnale het volgende:

[..]

het 'probleem' is dat ik 'bang' ben voor de reactie van de dame in kwestie over mijn prestaties.

Daar hoef je echt niet bang voor te zijn, een eerst keer mag wat minder gaan, mag klungelig zijn, je mag onzeker zijn, dat geeft echt helemaal niets en een dame die daar moeilijk over zal doen is gewoon een eerste klas bitch die jou toch niet verdient.

En kom je de eerste keer te snel klaar, dan is er altijd nog ronde 2 enz...

Dat stukje neuken is, vooral de eerste keer, echt zo belangerijk niet, richt je nu maar lekker op elkaars lichamen ontdekken, lekker strelen, lekker knuffelen, het hele lichaam zoenen, innig tongzoenen enz enz enz, oftewel gewoon lief voor elkaar zijn en elkaars lichamen ontdekken.

Ook al kom je dan na 3 stoten klaar dan is het nog een ontzettend geslaagde vrijpartij geweest.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:15:56 #130
55133 OrganicIron
while !asleep() sheep++;
pi_16671065
helemaal eens met erodome! de eerste keer is waarschijnlijk toch voor beide partijen nieuw, je gaat elkaar ontdekken en het is allemaal spannend. Hoe meer zorgen je je nu maakt hoe moeilijker het is terwijl het juist iets heel fijns is! Helemaal als het je aller eerste keer is dan vind de meid die jij het op het oog hebt waarschijnlijk toch alleen maar leuk, "spelend leren"
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:24:29 #131
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_16671362
maar het punt is dat het voor diegene helemaal niet nieuw is.
I'm running out of time
pi_16671524
laat ik ff alle fabeltjes uit de lucht helpen: size does matter en dames vinden het NIET leuk als je snel komt. Al die goedmakertjes: het gaat om de dikte, of ja je kunt toch erna nog een keer enzo werken alleen in op mensen die zich niet in reel perspectief willen zien.
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:32:38 #133
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_16671627
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:29 schreef LoveHenk het volgende:
laat ik ff alle fabeltjes uit de lucht helpen: size does matter en dames vinden het NIET leuk als je snel komt. Al die goedmakertjes: het gaat om de dikte, of ja je kunt toch erna nog een keer enzo werken alleen in op mensen die zich niet in reel perspectief willen zien.
....tsja...

Ik zie het zo: Er zijn mannen met een kortere en mannen met een langere... Er zijn vrouwen die gemaakt zijn voor een kortere en vrouwen die gemaakt zijn voor een langere... Er zijn mannen die sneller klaarkomen en mannen die langzamer klaarkomen... er zijn vrouwen die ... enz. enz....

pi_16671882
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:29 schreef LoveHenk het volgende:
Mooi, laat ik nog even een fabeltje uit de wereld helpen want jij creëert ze.

De lengte van een penis maakt vrij weinig uit, je hebt maar 10cm nodig om een vrouw te bevruchten en de techniek zorgt ervoor dat het vrijen een aangename bezigheid is. Waarom is de dikte van een penis niet belangrijk? Een dikke penis stimuleert de binnenkant van de vagina meer dan een dunne penis, als je dat ontkent of niet weet dan moet je nog flink wat lezen. Er zijn vrouwen die een lange penis lekker vinden maar dat is echt niet bij alle vrouwen zo, de meesten houden meer van een penis die ruim in omtrek is (ook weer niet te).

Maar goed, je bent zo zeker van jouw zaak, jij zal het wel weten.

pi_16672050
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:39 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Mooi, laat ik nog even een fabeltje uit de wereld helpen want jij creëert ze.

De lengte van een penis maakt vrij weinig uit, je hebt maar 10cm nodig om een vrouw te bevruchten en de techniek zorgt ervoor dat het vrijen een aangename bezigheid is. Waarom is de dikte van een penis niet belangrijk? Een dikke penis stimuleert de binnenkant van de vagina meer dan een dunne penis, als je dat ontkent of niet weet dan moet je nog flink wat lezen. Er zijn vrouwen die een lange penis lekker vinden maar dat is echt niet bij alle vrouwen zo, de meesten houden meer van een penis die ruim in omtrek is (ook weer niet te).

Maar goed, je bent zo zeker van jouw zaak, jij zal het wel weten.

ik ken je maar 1 minuuut en ik weet nu aldat jij een kleine pik hebt.

elke pik is normaal in dikte, er zit niet veel variatie tussen, wel in de lengtes. duw twee pikken door een glory hole en vraag aan je vriendind welke ze wil pijpen de korte of de lange.

pi_16674372
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:44 schreef LoveHenk het volgende:
ik ken je maar 1 minuuut en ik weet nu aldat jij een kleine pik hebt.
Daar ben je goed in ja, generaliseren. Ik heb een uitgesproken mening over rechts, maakt mij dat meteen links? Jij mag het zeggen maar soms is iets gebaseerd op feiten. Maarja, jij schopt liever mensen tegen het verkeerde been. In dat geval bied ik mijn been met alle liefde aan.
quote:
elke pik is normaal in dikte, er zit niet veel variatie tussen, wel in de lengtes. duw twee pikken door een glory hole en vraag aan je vriendind welke ze wil pijpen de korte of de lange.
Elke pik is normaal in dikte? Ten eerste:

Wat is jouw definitie van normaal?

En ten tweede:

Ken je de grillen van moeder natuur? Nee? Mooi, kijk eens wat rond op het internet en zoek eens de verschillen in de geslachtsdelen van het mannelijk lichaam en er zal (ja echt) een wereld voor je open gaan. Jij zit nu vanachter jouw pc lekker jouw mening in de rondte te strooien maar met feiten over de brug komen ho maar.

Nee, je zegt liever tegen iemand dat hij bij voorbaat al een kleine penis heeft endat je niet weet waar je het over hebt dan dat je de moeite neemt om iets uit te zoeken. Maarja, ook die mensen moeten er zijn zullen wij dan maar zeggen.

donderdag 29 januari 2004 @ 00:02:12 #137
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_16674459
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:58 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Daar ben je goed in ja, generaliseren. Ik heb een uitgesproken mening over rechts, maakt mij dat meteen links? Jij mag het zeggen maar soms is iets gebaseerd op feiten. Maarja, jij schopt liever mensen tegen het verkeerde been. In dat geval bied ik mijn been met alle liefde aan.
[..]

Elke pik is normaal in dikte? Ten eerste:

Wat is jouw definitie van normaal?

En ten tweede:

Ken je de grillen van moeder natuur? Nee? Mooi, kijk eens wat rond op het internet en zoek eens de verschillen in de geslachtsdelen van het mannelijk lichaam en er zal (ja echt) een wereld voor je open gaan. Jij zit nu vanachter jouw pc lekker jouw mening in de rondte te strooien maar met feiten over de brug komen ho maar.

Nee, je zegt liever tegen iemand dat hij bij voorbaat al een kleine penis heeft endat je niet weet waar je het over hebt dan dat je de moeite neemt om iets uit te zoeken. Maarja, ook die mensen moeten er zijn zullen wij dan maar zeggen.

Over de lengte van een penis discussieren is net zoiets als over wat er buiten het heelal is discussieren... Er komt geen eind aan! Dit blijft de mensen toch wel eeuwig bezighouden! Zonder klein is groot niet groot en zonder groot is klein niet klein
pi_16674558
ja het zal wel
pi_16674564
Je hebt volkomen gelijk maar ik word een beetje simpel van sommige opmerkingen die er worden gemaakt zuiver en alleen om iemand uit zijn tent te lokken. Maakt mij verders weinig uit maar waarom moet iemand persé laten zien dat hij het niet weet? Zo kan ik ook van alles beargumenteren.

Persoon X zegt dat de lengte er niet toe doet dus moet hij wel een kleine snikkel hebben. Kom op, dat slaat als een tang op een varken.

donderdag 29 januari 2004 @ 00:07:47 #140
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_16674605
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:06 schreef bazs2000 het volgende:
Je hebt volkomen gelijk maar ik word een beetje simpel van sommige opmerkingen die er worden gemaakt zuiver en alleen om iemand uit zijn tent te lokken. Maakt mij verders weinig uit maar waarom moet iemand persé laten zien dat hij het niet weet? Zo kan ik ook van alles beargumenteren.

Persoon X zegt dat de lengte er niet toe doet dus moet hij wel een kleine snikkel hebben. Kom op, dat slaat als een tang op een varken.

Mensen moeten altijd maar dualistisch denken vandaar dat het zo'n eindeloze discussie is.... ik heb meer ik ben beter... iets wat de mensheid al heeft sinds jagers verzamelaars werden...jammer
pi_16674707
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:06 schreef bazs2000 het volgende:

dat is natuurlijk niet altijd zo, maar ben je wereld vreemd ofzo? afgezonderd op een eiland? de meeste mensen die zeggen dat de lengte er niet toe doet hebben en kleine lul.
pi_16674756
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:07 schreef Chup het volgende:

[..]

Mensen moeten altijd maar dualistisch denken vandaar dat het zo'n eindeloze discussie is.... ik heb meer ik ben beter... iets wat de mensheid al heeft sinds jagers verzamelaars werden...jammer

dus meer is niet beter? het is gewoon zo. en jij accepteert het blijkbaar niet omdat je daar te zwak voor bent.
pi_16674760
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:11 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

dat is natuurlijk niet altijd zo, maar ben je wereld vreemd ofzo? afgezonderd op een eiland? de meeste mensen die zeggen dat de lengte er niet toe doet hebben en kleine lul.

je zit er wel erg mee he?
je hebt vast een lineaal op je pik getekend.
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:16:15 #144
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_16674797
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:14 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

dus meer is niet beter? het is gewoon zo. en jij accepteert het blijkbaar niet omdat je daar te zwak voor bent.

Het draait juist om accepteren en respecteren. Mensen kunnen het niet hebben dat anderen meer hebben. Meer is wel beter maar als een ander dat dan heeft accepteer dat dan gewoon! Wat boeit mij dat nou hoe lang jouw lul of die van iemand anders is! Ik heb er een gekregen en daar zal ik het mee moeten doen. Het is trouwens ook totaaaaaal offtopic...
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:17:12 #145
8369 speknek
Another day another slay
pi_16674810
Picture de meest oversekste persoon die er bestaat, die weet dat ie die avond seks gaat hebben met het meisje waar hij al drie jaar van droomt en verwacht dat ie na 2 seconden haar helemaal vol gaat spuiten...

En die heeft dan zoveel gezopen dat hij een half uur echt heel stevig z'n best moet doen om er een miezerig hoeveelheidje uit te persen.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_16674874
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:17 schreef speknek het volgende:
Picture de meest oversekste persoon die er bestaat, die weet dat ie die avond seks gaat hebben met het meisje waar hij al drie jaar van droomt en verwacht dat ie na 2 seconden haar helemaal vol gaat spuiten...

En die heeft dan zoveel gezopen dat hij een half uur echt heel stevig z'n best moet doen om er een miezerig hoeveelheidje uit te persen.

zo ging mijn eerste keer dus. al droomde ik er maar een week van. 2 uur gepiel, lamlazerus en of er wat uit is geperst weet ik geeneens meer.

(ik mocht het gelukkig overdoen)

pi_16674913
[knip]
Dubbel.
[/knip]

[Dit bericht is gewijzigd door bazs2000 op 29-01-2004 00:24]

pi_16674944
Laatste off-topic post van mijn kant.

Nee, ik ben zeker niet wereldvreemd, ik zou anders niet eens met zo'n opmerking gekomen zijn. Het valt mij alleen op dat het altijd zo zwart/wit moet gaan bij sommige zaken terwijl daar niet altijd sprake van is. Er zullen wel mensen zijn die onzeker zijn over hun geslachtsdeel en gefrustreerd reageren maar dat is niet altijd zo. Nee, ik ben niet wereldvreemd in de zin van: Ik lees veel en ben gek op sommige onderzoeken, vandaar dat ik er het één en ander over weet.

Voorkeuren van mensen zullen altijd uiteen lopen en dat is maar goed ook maar het is zo dat de 'schede' maar een beperkte lengte heeft en niet doorloopt tot in de baarmoeder, het is minder diep dan je denkt.

Maar goed, ik wil zelf ook niet de rust verstoren want het is een leuk topic en van mijn kant laat ik het ook zo.

Edit:

quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:14 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

Waar ben ik voor aan het typen?
Je bent er alleen maar op uit om anderen te beledigen.

[Dit bericht is gewijzigd door bazs2000 op 29-01-2004 00:25]

pi_16674951
5 sec
Nothing to see here, carry on
pi_16682490
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:24 schreef RijstNatie het volgende:
5 sec
nee je moet net als alle anderen doen: tel de tijd erbij vanaf het moment dat je binnen kwam in t huis en weer naar buiten liep. 1 uur dus. dat moet je typen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')