quote:Sure .. net als afgelopen keer in de Kuip
Op zaterdag 17 januari 2004 15:54 schreef Maarten_GuiRo het volgende:
Bedoel je Utrecht gaat eraan?
quote:
Ik las dat het ongeveer zou gaan lijken als het in engeland ging, maar hoe is het daar geregeld dan?
Ik snap echt niet door welke bril de TD van Feyenoord kijkt, maar ze zijn zeker toe aan een oogcorrectie...
Ik word hier zoooooo moe van. Het lijkt wel alsof iedereen weet hoe het beleid moet zijn, behalve de mensen met de macht inhanden. Maar ja, daar waren we geloof ik al vaker achter gekomen.
quote:Maar we hebben toch geen goede rechtsback of wel?
Op zondag 18 januari 2004 11:44 schreef mister_popcorn het volgende:
kew jaliens zou in de interesse staan van feyenoord. Als rechtsback. GODVERDOMME DOMME *ZIEKTE*FIGUREN DAAAAAR!
tering zeg. is toch niet te geloven? we hebben swerts, song en als liefste Collen daar. Die jaliens is echt gewoon kut. Ik moet niet van die halfzachte teringmongolen.Ik snap echt niet door welke bril de TD van Feyenoord kijkt, maar ze zijn zeker toe aan een oogcorrectie...
Ik word hier zoooooo moe van. Het lijkt wel alsof iedereen weet hoe het beleid moet zijn, behalve de mensen met de macht inhanden. Maar ja, daar waren we geloof ik al vaker achter gekomen.
quote:Whaha, een goed begin van Wotte...
Op zondag 18 januari 2004 11:44 schreef mister_popcorn het volgende:
kew jaliens zou in de interesse staan van feyenoord. Als rechtsback. GODVERDOMME DOMME *ZIEKTE*FIGUREN DAAAAAR!
tering zeg. is toch niet te geloven? we hebben swerts, song en als liefste Collen daar. Die jaliens is echt gewoon kut. Ik moet niet van die halfzachte teringmongolen.Ik snap echt niet door welke bril de TD van Feyenoord kijkt, maar ze zijn zeker toe aan een oogcorrectie...
quote:Alleen Bosschaart graag.
Op zondag 18 januari 2004 13:31 schreef jpzegthallo het volgende:
Gaan we volgend jaar Utrecht nog leegkopen eigenlijk?
quote:van welk geld
Op zondag 18 januari 2004 14:20 schreef Viper-X het volgende:[..]
Alleen Bosschaart graag.
.
quote:Elk jaar komt wel geld vrij hoor?
Op zondag 18 januari 2004 14:22 schreef F1Bas het volgende:[..]
van welk geld
En Babos wordt/is gratis, die Utrechters hoeven ook niets te kosten
En ja, een paar bijna talenten verkopen, en ook hun salaris komt vrij!
quote:Dan vraag ik me echt serieus af wie jullie naast Bosschaart op het oog hebben
Op zondag 18 januari 2004 13:31 schreef jpzegthallo het volgende:
Gaan we volgend jaar Utrecht nog leegkopen eigenlijk?
quote:Van het extra geld dat we van Fortis krijgen.
van welk geld
quote:Bassie van den Brink natuurlijk!
Op zondag 18 januari 2004 14:43 schreef Eilanden het volgende:[..]
Dan vraag ik me echt serieus af wie jullie naast Bosschaart op het oog hebben
al is ie net ff geblesseerd
quote:van Loen wilde weer gaan voetballen toch?
Op zondag 18 januari 2004 14:43 schreef Eilanden het volgende:[..]
Dan vraag ik me echt serieus af wie jullie naast Bosschaart op het oog hebben
past wel in hun veteranen team
quote:Fortis betaalt nu 6 miljoen per jaar. Ben benieuwd hoeveel ze bij gaan leggen
Op zondag 18 januari 2004 15:10 schreef Viper-X het volgende:[..]
Van het extra geld dat we van Fortis krijgen.
.
[Dit bericht is gewijzigd door F1Bas op 18-01-2004 18:24]
'Feyenoorder Snoyl ging in Ajax-trainingspak naar training' - 18 januari 2004
Feyenoord-verdediger Ferne Snoyl heeft twee jaar geleden als jeugdspeler van de Rotterdamse club gehuld in Ajax-trainingspak een training bezocht, zo meldt een voormalig jeugdspeler van Feyenoord ons exclusief. Volgens deze betrouwbare bron, die graag anoniem wil blijven, stak Snoyl - momenteel als linksback basisspeler in De Kuip - in de Feyenoord-kleedkamer zijn liefde voor Ajax nooit onder stoelen of banken.
André Stafleu, toenmalig trainer van Snoyl, moest lachen om de manier waarop zijn pupil was uitgedost. De ploeggenoten van de in Leidschendam geboren speler, waaronder ook onze bron, konden echter weinig waardering opbrengen voor de ludieke actie van het nu achttienjarige talent. Volgens onze bron is het altijd Snoyls grootste droom geweest om nog eens bij Ajax terecht te komen.
quote:bron?
Op zondag 18 januari 2004 18:22 schreef F1Bas het volgende:
zal wel onzin zijn maar ik lag in een deuk'Feyenoorder Snoyl ging in Ajax-trainingspak naar training' - 18 januari 2004
Feyenoord-verdediger Ferne Snoyl heeft twee jaar geleden als jeugdspeler van de Rotterdamse club gehuld in Ajax-trainingspak een training bezocht, zo meldt een voormalig jeugdspeler van Feyenoord ons exclusief. Volgens deze betrouwbare bron, die graag anoniem wil blijven, stak Snoyl - momenteel als linksback basisspeler in De Kuip - in de Feyenoord-kleedkamer zijn liefde voor Ajax nooit onder stoelen of banken.
André Stafleu, toenmalig trainer van Snoyl, moest lachen om de manier waarop zijn pupil was uitgedost. De ploeggenoten van de in Leidschendam geboren speler, waaronder ook onze bron, konden echter weinig waardering opbrengen voor de ludieke actie van het nu achttienjarige talent. Volgens onze bron is het altijd Snoyls grootste droom geweest om nog eens bij Ajax terecht te komen.
quote:een ajax site met vage bron zoals je ziet, zal wel onzin zijn maar wel om te lachen
Op zondag 18 januari 2004 18:23 schreef Vikingo het volgende:[..]
bron?
quote:
Op zondag 18 januari 2004 18:03 schreef F1Bas het volgende:
Feyenoord weer terug op aarde met een 1-0 zege op excelsior
quote:doe ik ook, daarom moet je tegenwoordig toch ergens anders je plezier uithalen.
Op zondag 18 januari 2004 18:26 schreef Vikingo het volgende:[..]
Ik zou me maar meer druk maken om de oefenresultaten van je eigen ellendige clubje als ik jou was.
quote:Van die 2,9 miljoen euro winst, waar op geen enkele manier rekening mee was gehouden..
van welk geld
quote:Ik zag die Koreaan in een heerlijke slow motion het bos in gaan, ai ai ai
Op zondag 18 januari 2004 21:33 schreef enkay het volgende:
wat was er met song?
Dat is toch overduidelijk een teken van progressie...
quote:Lees maar ff terug in het vorige topic.
Op zondag 18 januari 2004 17:08 schreef twi het volgende:[..]
Fortis betaalt nu 6 miljoen per jaar. Ben benieuwd hoeveel ze bij gaan leggen
Een tonnetje?
quote:Hoi Bert.
Op maandag 19 januari 2004 00:08 schreef Vikingo het volgende:
Wat zeuren jullie nou?
Vorige wedstrijd wonnen we met 2-1, nu winnen we en houden we de nul.Dat is toch overduidelijk een teken van progressie...
quote:Hij stond in de basis.
Op zondag 18 januari 2004 21:33 schreef enkay het volgende:
wat was er met song?
Oh en nog goed nieuws:
quote:
UITKOMSTEN ENQUÊTE STOELNUMMERING BEKENDBezoekers van Feyenoord die gebruik maken van ongenummerde zitplaatsen willen ook in de toekomst graag ongenummerd zitten. Supporters in genummerde vakken willen juist graag in een genummerd vak blijven zitten. Dat is de uitkomst van een enquête die Feyenoord onlangs heeft gehouden onder seizoen- en clubcardhouders van de Rotterdamse club. Feyenoord zal zich richting de gemeente hard maken voor de situatie zoals de supporters willen: ongenummerd blijft ongenummerd en genummerd blijft genummerd.
De gemeente Rotterdam heeft in juli 2003 samen met de ketenpartners (Feyenoord, de politie, Stadion Feyenoord en het Openbaar Ministerie) een convenant gesloten. Een van de speerpunten daarin is dat de politie-inzet in de stadions wordt teruggebracht. Daarbij is één van de voorwaarden van de gemeente en de politie om uiteindelijk tot een stadion met genummerde zitplaatsen te komen.Feyenoord wilde eerst de mening van haar supporters weten over dit onderwerp voordat hierover een definitief besluit werd genomen. De club heeft daarom in december 2002 een eerste enquête gehouden onder seizoenkaarthouders, maar de resultaten daarvan waren niet duidelijk genoeg. Daarop is besloten een tweede vragenlijst op te stellen waarvan dus nu de resultaten bekend zijn.
Feyenoord heeft per vak gevraagd wat de wens van de supporters is. Twaalf procent van de aangeschrevenen heeft hierop gereageerd. De vraag was: bent u voor of tegen genummerde zitplaatsen in uw vak?
De vakken behoren tot een sector (groen, oranje, geel, blauw). De resultaten van de enquête zijn hieronder per sector bij benadering weergegeven.
ORANJE SECTOR (Maastribune)
Houders van SCC met:
Genummerde plaatsen: ongeveer 75% is voor.
Ongenummerde plaatsen: ongeveer 11% is voor.GROENE SECTOR (Marathontribune)
Houders van SCC met:
Ongenummerde plaatsen: ongeveer 12% is voor.GELE SECTOR (Stadiontribune)
Houders van SCC met:
Ongenummerde plaatsen: ongeveer 10% is voor.BLAUWE SECTOR (Olympiatribune)
Houders van SCC met:
Genummerde plaatsen: ongeveer 86% is voor.
Ongenummerde plaatsen: ongeveer 11% is voor.
Gepubliceerd op: 19 januari 2004
Bron: Feyenoord Supportersvereniging
Van Persie is echt een typisch voorbeeld van een speler die door van Marwijk totaal is verkankerd.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 12:45 schreef Vikingo het volgende:
Van Persie is echt een typisch voorbeeld van een speler die door z'n eigen karakter totaal is verkankerd.
Op zich heeft Feyenoord genoeg aanvallende middenvelders, zeker op de linkerkant, maar daar is van Persie dus echt wel de beste van.
Feyenoord verkoopt zijn grootste talent en misschien wel beste speler.... daar moeten dan wel heel wat miljoenen tegenover staan.
Gullit zal er iig niet blij mee zijn.
Hoop voor jullie alleen dat ie niet voor een Bosvelt prijsje weggaat...
quote:Denk 't ook niet idd. Van Persie zou onder Gullit wel eens kunnen opbloeien tot het talent wat hij tracht te zijn!
Op dinsdag 20 januari 2004 12:55 schreef Misanthroopia het volgende:Gullit zal er iig niet blij mee zijn.
die vlag die Lazovic aan het Legioen heeft gegeven? Wat staat er op?
quote:Helemaal mee eens.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:05 schreef -F- het volgende:
Ik had Van Persie wel eens willen zien groeien onder leiding van Gullit. Een seizoen zonder van Marwijk had al wonderen gedaan voor van Persie. Jammer dat een niet volgroeid Rotterdams talent de Kuip verlaat, zonder dat hij heeft kunnen schitteren. Want zo vaak hebben we niet een talent zoals Van Persie.
we zullen het nu moeten doen met:
smolarek-----------------------kuyt-------------------------Lurling
-----------------------------------Buffel-----------------------------------
quote:2005
Op dinsdag 20 januari 2004 13:53 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer loopt Persies contract af? Na dit jaar of na volgend jaar?
Niet doen als je het mij vraagt!
quote:Ok dat kan, neemt niet weg dat die personen niet voor niks worden genoemd, wat waarschijnlijk inhoudt dat die voetbaltechnisch en sociaal gezien een probleem vormen. Die drie zijn na verloop van tijd weg(gegaan).
Op dinsdag 20 januari 2004 14:23 schreef Vikingo het volgende:[..]
Dan heb je niet goed gelezen.
De reden is het smerige spelletje wat er met hem gespeeld is, zowel binnen de selectie(waar ik die 3 figuren als voorbeeld gaf) als in ergere mate door het bestuur.
Het bestuur is een ander verhaal. Van Persie heeft hart voor de club, neem ik aan. Hij zou niet voor Ajax kunnen spelen, zei 'ie in een interview. Als je er zakelijk met een redelijke deal uit zou kunnen komen met het bestuur (zonder pa/moe/vriend/broer de zaken te laten regelen), dan moet je als speler met oog op de toekomst en het EK toch vertrouwen hebben als de gehele technische staf en een groot deel van de oude garde gaat worden vervangen voor het komende seizoen?
quote:Ik begrijp het ook met al het gedoe, maar dan had ik een andere club uitgekozen. En een ander moment. Hij wil naar het EK, hij is een goede aanvulling voor Oranje, dan moet je niet halverwege het seizoen gaan bankzitten in London.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:26 schreef Vikingo het volgende:
Ik zeg ook niet dat hij al klaar is voor Arsenal.
Ik begrijp waarom hij weg bij Feyenoord wil.
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/a/arsenal/3413095.stm
Arsenal move for Dutch ace
Arsenal have made a move for Feyenoord winger Robin van Persie, according to the Dutch club.
External affairs manager Jan D Swart said that Arsenal were keen to sign the 20-year-old during the transfer window.
"They have made a serious opening offer and our president, Jorien van den Herik, has responded - it is a base for further negotiations" said Swart.
Van Persie has made it known that he plans to leave Feyenoord at the end of his contract, which ends in 2005.
"Robin has informed Feyenoord that he will not extend his contract," said Van Persie's advisor and spokesman, Erwin Boonacker.
"For Robin it is a dream to continue his career abroad with a top team.
"In December, Robin was visited by an Arsenal representative and we informed Feyenoord about the interest from London.
"At the moment we are not negotiating but when Feyenoord and Arsenal reach an agreement, we will start negotiations with Arsenal."
Van Persie is a left-sided player, who made his Feyenoord debut in the 2001-02 campaign when he made 10 appearances, before emerging last season with eight goals.
Als die nu naar Arsenal vertrekt, verknalt ie én z'n eigen carierre (hij belandt daar toch op de bank), én Feyenoord verliest nóg meer kwaliteit.
Ik hoop echt dat ie nog een jaartje blijft, en dat Gullit hem nog een seizoen kan laten schitteren bij Feyenoord.
Maar Jori¤n kennende zal v. Persie wel voor een kut-fooitje vertrekken... .
Helaas laat dit het verschil tussen het bestuur van ajax en Feyenoord wel weer duidelijk zien : ajax probeert kost wat het kost spelers als vd Vaart zo lang mogelijk te behouden, en Feyenoord wordt al gek als een grote club met een paar briefjes van duizend staat te zwaaien voor een speler.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 20-01-2004 16:21]
quote:Uiteraard, Jorien wil z'n 10 miljoen euro snel terugverdienen zodat 'ie lekker permanent naar de Caraiben kan vertrekken. Dus er moeten nog een stuk of veertien spelers verkocht worden
Op dinsdag 20 januari 2004 15:57 schreef Viper-X het volgende:
v. Persie is een rotjoch, maar hij moet nog minstens 1 seizoen blijven...Als die nu naar Arsenal vertrekt, verknalt ie én z'n eigen carierre (hij belandt daar toch op de bank), én Feyenoord verliest nóg meer kwaliteit.
Ik hoop echt dat ie nog een jaartje blijft, en dat Gullit hem nog een seizoen kan laten schitteren bij Feyenoord.
Maar Jori¤n kennende zal v. Persie wel voor een kut-fooitje vertrekken...
.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 16:00 schreef twi het volgende:[..]
Uiteraard, Jorien wil z'n 10 miljoen euro snel terugverdienen zodat 'ie lekker permanent naar de Caraiben kan vertrekken. Dus er moeten nog een stuk of veertien spelers verkocht worden
quote:Om Jori¤ns vakantie te financieren en een stuk of 4 subtoppers van 30+ aan te kopen?
Op dinsdag 20 januari 2004 12:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Tsjaaa, als Feyenoord leuk kan vangen voor Van Persie, laten ze het dan maar doen denk ik zo.
quote:Zijn relatie met het bestuur en met name met van de Herik is na de contractbesprekingen dusdanig verstoord dat zo een redelijkke deal al heel moeilijk zal worden.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:33 schreef twi het volgende:[..]
Het bestuur is een ander verhaal. Van Persie heeft hart voor de club, neem ik aan. Hij zou niet voor Ajax kunnen spelen, zei 'ie in een interview. Als je er zakelijk met een redelijke deal uit zou kunnen komen met het bestuur (zonder pa/moe/vriend/broer de zaken te laten regelen), dan moet je als speler met oog op de toekomst en het EK toch vertrouwen hebben als de gehele technische staf en een groot deel van de oude garde gaat worden vervangen voor het komende seizoen?
quote:van Persie mag natuurlijk niet voor een appel en een ei vertrekken en het is voor Feyenoord belangrijk dat van Persie zo snel mogelijk verkocht word omdat het anders dezelfde kant opgaat als met Tomasson.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:33 schreef twi het volgende:
Ik begrijp het ook met al het gedoe, maar dan had ik een andere club uitgekozen. En een ander moment. Hij wil naar het EK, hij is een goede aanvulling voor Oranje, dan moet je niet halverwege het seizoen gaan bankzitten in London.
Of dat hem op korte termijn zal lukken moet ik ook nog maar eens zien, maar je kan het hem in mijn ogen niet echt kwalijk nemen dat hij het wil proberen.
quote:Volgens mij snap je het niet helemaal, hij heeft na dit seizoen nog een contract voor 1 jaar, als dat afloopt vangt Feyenoord geen cent meer voor hem.
Op dinsdag 20 januari 2004 15:57 schreef Viper-X het volgende:
v. Persie is een rotjoch, maar hij moet nog minstens 1 seizoen blijven...Als die nu naar Arsenal vertrekt, verknalt ie én z'n eigen carierre (hij belandt daar toch op de bank), én Feyenoord verliest nóg meer kwaliteit.
Maar Jori¤n kennende zal v. Persie wel voor een kut-fooitje vertrekken...
.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 16:19 schreef Cart_man het volgende:
Ik zal hem niet missen.
quote:Lijkt me ook logisch. Bergkamp loopt op zijn laatste benen en Kanu vertrekt hoogstwaarschijnlijk.
Op dinsdag 20 januari 2004 16:08 schreef Vikingo het volgende:
En volgens het Rotterdams Dagblad heeft Wenger hem aangegeven dat hij de kans krijgt om achter de spitsen te spelen.
quote:Je mist de 1e plek in de competitie blijkbaar ook niet dan? We kúnnen zulke spelers niet missen als we nog met ajax en PSV mee willen doen!
Op dinsdag 20 januari 2004 16:19 schreef Cart_man het volgende:
Ik zal hem niet missen.
quote:Alsof ze dat uberhaupt zouden halen...
Op dinsdag 20 januari 2004 16:23 schreef Viper-X het volgende:[..]
Je mist het de 1e competitie-plek blijkbaar ook niet dan?
Moet nog zien of ie aan spelen toekomt bij Arsenal, maar het zou me niet verbazen als ie vriend en vijand verrast.
quote:Ik snap het zeker wel : die paar miljoen die v. Persie op zou leveren, loop je ook sowieso mis als je wéér is de CL misloopt...
Op dinsdag 20 januari 2004 16:23 schreef Viper-X het volgende:
Volgens mij snap je het niet helemaal, hij heeft na dit seizoen nog een contract voor 1 jaar, als dat afloopt vangt Feyenoord geen cent meer voor hem.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 20-01-2004 16:29]
quote:Net of dat alleen van hem afhangt.
Op dinsdag 20 januari 2004 16:27 schreef Viper-X het volgende:[..]
Ik snap het zeker wel : die paar miljoen die v. Persie op zou leveren, loop je ook sowieso mis als je wéér is de CL misloopt...
quote:Van Persie is geen dragende kracht in dit elftal, eerder een lastpak.
Op dinsdag 20 januari 2004 16:23 schreef Viper-X het volgende:[..]
Je mist de 1e plek in de competitie blijkbaar ook niet dan? We kúnnen zulke spelers niet missen als we nog met ajax en PSV mee willen doen!
Feijenoord zal eerst orde op zaken moeten stellen voordat ze in staat zijn weer mee te doen om de eerste plaats.
quote:Onder Gullit zou die dat misschien wel kunnen worden; het talent heeft ie wel denk ik.
Op dinsdag 20 januari 2004 16:31 schreef Cart_man het volgende:[..]
Van Persie is geen dragende kracht in dit elftal, eerder een lastpak.
quote:Juist, en niet je grootste talent verkopen en er (waarschijnlijk) weer wat bejaarden uit de subtop bij gaan kopen.
Feijenoord zal eerst orde op zaken moeten stellen voordat ze in staat zijn weer mee te doen om de eerste plaats.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 20-01-2004 16:38]
quote:Idd, dat denk ik ook...
Op dinsdag 20 januari 2004 16:37 schreef Vikingo het volgende:
Dat van Persie geen dragende kracht is ligt meer aan van Marwijk dan aan van Persie.
Doe a.u.b die Song ofzo weg, maar laat spelers waar je straks nog wat aan hebt onder Gullit staan, anders kan Ruud zelf ook niks beginnen!
quote:De keuze:
Op dinsdag 20 januari 2004 16:37 schreef Viper-X het volgende:
Da_Sandman, Luni en Eilanden : dit seizoen halen we die 1e plek zeker niet meer nee... En als we die volgend seizoen wel zouden halen, dan hing dat natuurlijk niet alleen van v. Persie af, maar zoals Cart_man al zei : orde op zaken stellen. En dat doe je door aan een goed team te bouwen, en niet door je talenten te verkopen.
Van P. behouden: geen cent vangen, misschien iets hogere kans op een kampioensschap/CL-plek
Van P. verkopen: tussen de 3 en 5m. pond vangen (3m=bod Arsenal; 5m=vraagprijs F'noord*) vangen, en daar goede spelers voor de verdediging van kopen waardoor misschien ECHT iets hogere kans op een kampioensschap/CL-plek
Is niet moeilijk lijkt me ...
* BBC site: "It has been reported that Arsenal's initial offer was in the region of £3m, but the Dutch club are expected to hold out for £5m."
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 20-01-2004 16:44]
Die gast heeft wel wat leuke dingen laten zien maar om nu te zeggen dat het allemaal zo hoogstaand was, ik ben er iig nooit van onder de indruk geweest...en dat van Marwijk een van Persie naar de kanker helpt wil niet zeggen dat Bert de enige schuldige is in dit geval.
En wat hierboven al ergens gezegd is, de hele affaire van Persie was al gedoemd te mislukken vanaf het moment dat er contractbesprekingen waren tussen hem en het bestuur. Zullen beide partijen schuld aan hebben gehad.
Nogmaals, ik zal van Persie niet missen...
quote:Voor die 2e optie had ik gekozen als Feyenoord een goed bestuur had gehad. Maar ik weet toch al dat ze met die 3 a 5 m. het team zeker NIET zullen gaan verbeteren.
Op dinsdag 20 januari 2004 16:42 schreef Doc het volgende:[..]
De keuze:
Van P. behouden: geen cent vangen, misschien iets hogere kans op een kampioensschap/CL-plek
Van P. verkopen: tussen de 3 en 5m. pond vangen (3m=bod Arsenal; 5m=vraagprijs F'noord) vangen, en daar goede spelers voor de verdediging van kopen waardoor misschien ECHT iets hogere kans op een kampioensschap/CL-plek
Is niet moeilijk lijkt me ...
quote:Maar misschien kan je juist door het verkopen van 1 speler juist dat goede team van jou bouwen .....
Op dinsdag 20 januari 2004 16:37 schreef Viper-X het volgende:
Da_Sandman, Luni en Eilanden : dit seizoen halen we die 1e plek zeker niet meer nee... En als we die volgend seizoen wel zouden halen, dan hing dat natuurlijk niet alleen van v. Persie af, maar zoals Cart_man al zei : orde op zaken stellen. En dat doe je door aan een [b]goed[/s] team te bouwen, en niet door je talenten te verkopen.
1 stapje achteruit om er komend seizoen misschien weer 2 vooruit te doen...
quote:Als ze het met dat geld niet kunnen verbeteren zullen ze het nooit verbeteren...
Op dinsdag 20 januari 2004 16:44 schreef Viper-X het volgende:[..]
Voor die 2e optie had ik gekozen als Feyenoord een goed bestuur had gehad. Maar ik weet toch al dat ze met die 3 a 5 m. het team zeker NIET zullen gaan verbeteren.
quote:We hebben idd nog niet veel aan hem gehad, maar een speler waar Arsenal geintresseerd in is, moet toch wel een speler met hele grote kwaliteiten zijn. Ik weet gewoon bijna zeker dat Gullit v. Persie wel kan laten groeien.
Op dinsdag 20 januari 2004 16:44 schreef Cart_man het volgende:
Wat heb je dan aan van Persie gehad joh?Die gast heeft wel wat leuke dingen laten zien maar om nu te zeggen dat het allemaal zo hoogstaand was, ik ben er iig nooit van onder de indruk geweest...en dat van Marwijk een van Persie naar de kanker helpt wil niet zeggen dat Bert de enige schuldige is in dit geval.
En wat hierboven al ergens gezegd is, de hele affaire van Persie was al gedoemd te mislukken vanaf het moment dat er contractbesprekingen waren tussen hem en het bestuur. Zullen beide partijen schuld aan hebben gehad.
Ik zal hem persoonlijk ook niet missen nee, maar wel als speler. Nogmaals : wie zou v. Persie moeten gaan vervangen? Lurling? .
En dat die onderhandelingen waren gedoemd te mislukken ligt ook voor een groot deel aan Feyenoord zelf, dat geen cent uit wil geven.
Waarom verkopen ze Lurling en Song e.d. niet gewoon, die worden toch niet meer beter.
quote:Ja, die brengen geen zak op.
Op dinsdag 20 januari 2004 16:53 schreef Viper-X het volgende:
Waarom verkopen ze Lurling en Song e.d. niet gewoon, die worden toch niet meer beter.
quote:Rob Baan is weg, hij was verantwoordelijk voor al die aankopen, denk dat Gullit en Wotte met die pak hem beet ¤ 6.000.000 toch wel wat leuks kunnen kopen.
Op dinsdag 20 januari 2004 16:44 schreef Viper-X het volgende:[..]
Voor die 2e optie had ik gekozen als Feyenoord een goed bestuur had gehad. Maar ik weet toch al dat ze met die 3 a 5 m. het team zeker NIET zullen gaan verbeteren.
Ben het ook wel met Staanplaats eens, had Van Persie graag onder Gullit gezien, kijken hoe hij dan had gepresteerd.
quote:Idd, en dat vind ik dus ook... v. Persie kán echt groot gaan worden, met de juist mensen om hem heen. En als er nou een geweldige vervanger voor hem klaarstond : ok. Maar die heeft Feyenoord niet, dus ik zie hem liever nog even blijven.
Op dinsdag 20 januari 2004 16:45 schreef Staanplaats het volgende:
Ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met Van Persie, soms kan ik hem niet uitstaan, en andere keren geniet ik volop van die gozer.
Ik had (en zie nog steeds) graag Gullit met van Persie willen zien samenwerken. De stap naar een grote club lijkt me voor hem te vroeg, daarvoor moet ie leren constanter te voetballen, iets wat ik onder leiding van Gullit hem wel zie lukken.
quote:Ach, dat is het bekende verhaal met grote clubs...als we Feijenoord mochten geloven dan werd de helft van de spelers begeerd door alle grote clubs, dus echt veel waarde hecht ik niet aan het vermogen van veel clubs om het talent te herkennen van spelers.
Op dinsdag 20 januari 2004 16:53 schreef Viper-X het volgende:[..]
We hebben idd nog niet veel aan hem gehad, maar een speler waar Arsenal geintresseerd in is, moet toch wel een speler met hele grote kwaliteiten zijn. Ik weet gewoon bijna zeker dat Gullit v. Persie wel kan laten groeien.
quote:Iedereen die bereid is te voetballen totdat hij erbij dood valt.
Ik zal hem persoonlijk ook niet missen nee, maar wel als speler. Nogmaals : wie zou v. Persie moeten gaan vervangen? Lurling?.
quote:Mwoah...is moeilijk om daar een oordeel over te geven. Je hebt immers geen inzicht in de financiën van Feijenoord.
En dat die onderhandelingen waren gedoemd te mislukken ligt ook voor een groot deel aan Feyenoord zelf, dat geen cent uit wil geven.
quote:Song = commercieel wonder, Lurling = Bossche onverzettelijkheid.
quote:oeh, boefje.
Op dinsdag 20 januari 2004 17:05 schreef antipuntschoenen het volgende:
[afbeelding]
quote:Anders rot je ff op hier?
Op dinsdag 20 januari 2004 17:05 schreef antipuntschoenen het volgende:
[afbeelding]
quote:Idd, maar dit schijnt toch serieus te zijn, anders waren de onderhandelingen niet zo ver, en melde BBC het niet.
Op dinsdag 20 januari 2004 17:05 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ach, dat is het bekende verhaal met grote clubs...als we Feijenoord mochten geloven dan werd de helft van de spelers begeerd door alle grote clubs, dus echt veel waarde hecht ik niet aan het vermogen van veel clubs om het talent te herkennen van spelers.
quote:En die heb je op dit moment helaas niet zoveel bij Feyenoord.
Iedereen die bereid is te voetballen totdat hij erbij dood valt.
quote:Nope, maar om een voorbeeldje te noemen : ik vind het niet echt eerlijk dat Lazovic bijna het dubbele verdiend als v. Persie, en vind het logisch dat v. Persie daar niet mee eens ging.
Mwoah...is moeilijk om daar een oordeel over te geven. Je hebt immers geen inzicht in de financiën van Feijenoord.
quote:Koop dan een commercieel wonder dat ook nog kan voetballen.
Song = commercieel wonder, Lurling = Bossche onverzettelijkheid.
quote:Dat is nou juist het ergste wat ik vind als hij weg gaat, dat we niet veel aan hem hebben gehad terwijl we heel veel aan hem hadden kunnen hebben.
Op dinsdag 20 januari 2004 16:44 schreef Cart_man het volgende:
Wat heb je dan aan van Persie gehad joh?Die gast heeft wel wat leuke dingen laten zien maar om nu te zeggen dat het allemaal zo hoogstaand was, ik ben er iig nooit van onder de indruk geweest...en dat van Marwijk een van Persie naar de kanker helpt wil niet zeggen dat Bert de enige schuldige is in dit geval.
En dat van Persie niet altijd juist is geweest is waar, maar ik vind het onbegrijpelijk en typerend hoe er door Feyenoord (ook door het zogenaamde publiek) met een Rotterdammer uit de eigen jeugdopleiding met zoveel talent wordt omgegaan.
quote:Hoop dat van persie nog even blijft..maar dat zit er denk ik niet in.
Op dinsdag 20 januari 2004 17:27 schreef Viper-X het volgende:
Overigens ben ik iemand vergeten op te noemen : Leonardo. Die doet zeker niet onder aan v. Persie, en hij zou misschien de 'klap' op kunnen vangen wanneer hij terugkeert. Maar stel je is voor : onder Gullit met v. Persie, Buffel en Leonardo werken..
ONO DRIE TOT VIER WEKEN AAN DE KANT
Feyenoord kan drie tot vier weken geen beroep doen op Shinji Ono. De enkelblessure die de Japanner zondag in het Unicef-duel tegen Excelsior opliep blijkt toch zo ernstig dat hij lange tijd niet inzetbaar is. 'Het is absoluut uitgesloten dat Shinji zondag tegen FC Utrecht kan spelen', zegt dokter Van Linschoten. De komende tijd zal Ono in De Kuip aan zijn revalidatie werken.
Ono moest opgeven nadat hij van de aan Excelsior verhuurde Glenn Loovens een tik op zijn enkel kreeg te verduren. In eerste instantie gingen de artsen er van uit dat de middenvelder slechts lichtgeblesseerd was en zondag tegen Utrecht zou kunnen voetballen.
quote:Damn dat is wel een domper..
Op dinsdag 20 januari 2004 17:34 schreef Luni het volgende:
Kutkankerzooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ONO DRIE TOT VIER WEKEN AAN DE KANT
Feyenoord kan drie tot vier weken geen beroep doen op Shinji Ono. De enkelblessure die de Japanner zondag in het Unicef-duel tegen Excelsior opliep blijkt toch zo ernstig dat hij lange tijd niet inzetbaar is. 'Het is absoluut uitgesloten dat Shinji zondag tegen FC Utrecht kan spelen', zegt dokter Van Linschoten. De komende tijd zal Ono in De Kuip aan zijn revalidatie werken.
Ono moest opgeven nadat hij van de aan Excelsior verhuurde Glenn Loovens een tik op zijn enkel kreeg te verduren. In eerste instantie gingen de artsen er van uit dat de middenvelder slechts lichtgeblesseerd was en zondag tegen Utrecht zou kunnen voetballen.
quote:en daar komt Wiltord waarschijnlijk ook bij
Op dinsdag 20 januari 2004 16:22 schreef zjroentje het volgende:[..]
Lijkt me ook logisch. Bergkamp loopt op zijn laatste benen en Kanu vertrekt hoogstwaarschijnlijk.
He maar Vikingo, de schuld ligt echt niet helemaal bij Feyenoord. Robin is er door de coach van Jong Oranje ook uitgezet, nietwaar? Het is echt niet zo dat het een gemakkelijke jongen is en hij wordt echt niet zomaar uit de groep gezet omdat de grote boze Pierre, Kees, Paul, Patrick en Bert 'm pestten.
quote:Onder Gullit?
Overigens ben ik iemand vergeten op te noemen : Leonardo. Die doet zeker niet onder aan v. Persie, en hij zou misschien de 'klap' op kunnen vangen wanneer hij terugkeert. Maar stel je is voor : onder Gullit met v. Persie, Buffel en Leonardo werken..
Wat is daar zo bijzonder aan dan?
Wat heeft gullit als trainer tot zoverre gepresteerd dan?
Ik had het eerder andersom verwacht. Verhoog dat salaris maar met 50%!
quote:Wilde ook iets in die trant posten alleen kreeg ik een stroomstoring te verduren van maar liefst 2 en een half uur.
Op dinsdag 20 januari 2004 19:41 schreef twi het volgende:
He maar Vikingo, de schuld ligt echt niet helemaal bij Feyenoord. Robin is er door de coach van Jong Oranje ook uitgezet, nietwaar? Het is echt niet zo dat het een gemakkelijke jongen is en hij wordt echt niet zomaar uit de groep gezet omdat de grote boze Pierre, Kees, Paul, Patrick en Bert 'm pestten.
Naast dit hoor ik van verschillende kanten verhalen dat hij op de dag voor wedstrijddagen tot vroeg in de ochtend de clubs in Rotterdam onveilig maakt en dat hij ook wel van een pilletje houdt op zijn tijd. (niet mijn woorden, ik hoor wel eens wat).
Op mij komt van Persie echt over als een onhandelbaar joch dat zeker wel het talent heeft maar absoluut niet het karakter om zich te ontwikkelen tot een speler van een zwaar kaliber.
Ik begrijp de hele verering van Robin ook niet echt. Ja, het is een Rotterdammer en ik weet dat veel supporters daar mee weg lopen maar dat wil niet gelijk betekenen dat hij ook als een god moet worden gezien. Dat heeft hem volgens mij gevormd tot de jongen die hij nu is.
Maar het is wat Staanplaats zegt. Ook ik heb een haat/liefde relatie met van Persie. Al moet ik zeggen dat het meer "haat" (is een groot woord) is dan liefde... Hij heeft leuke dingen laten zien maar ook niet meer dan dat. Het is geen speler waar Feijenoord beter van geworden is en de schuld alleen maar bij van Marwijk leggen is naar mijn mening niet geheel terecht.
quote:Smolarek?
quote:Mwoah, weet niet of die nog veel beter kan worden...
Op dinsdag 20 januari 2004 21:18 schreef Sloggi het volgende:[..]
Smolarek?
quote:Smolarek
Op dinsdag 20 januari 2004 21:18 schreef Sloggi het volgende:[..]
Smolarek?
Dat gaat een grote worden
quote:Bij FC Lutjebroek ja.
Op dinsdag 20 januari 2004 22:34 schreef jpzegthallo het volgende:[..]
Smolarek
Dat gaat een grote worden
En die verhalen over het uitgaan kloppen ook, ik heb hem vorig jaar persoonlijk s'nachts om 4 uur bijna letterlijk uit discotheek Las Palmas getrapt omdat hij de volgende dag moest voetballen(Hij zat toendertijd op de bank maar dat maakt niet uit). Ook was hij altijd op de lunapark feesten (waar hij wel altijd een praatje kwam maken) en weleens op de back2school feesten.
Maar hij is zeker niet de enige. Er zijn nog wel meer gevallen binnen de Feyenoordselectie. Ook een jongen als Buffel stond een keer doodleuk na een verloren wedstrijd in de Baja met een biertje in zijn hand, die is toen wel letterlijk naar buiten gegooid.
Maar bij mij heeft van Persie gewoon een streepje voor omdat hij een Rotterdammer uit de eigen jeugdopleiding is met uitzonderlijke kwaliteiten.Hij is de enige uit die talentvolle generatie die echt is doorgebroken.In mijn ogen hoor je anders met zulke mensen om te gaan. Daarom vind ik het ook schandalig hoe er met Boutahar en Bosvelt is omgegaan en hoe Mario Been waarschijnlijk bij het grof vuil gezet gaat worden.
En natuurlijk ligt het ook aan van Persie dat hij niet heeft gebracht wat hij had moeten brengen. Maar in mijn ogen is van Marwijk hier toch grotendeels schuldig aan. Hij heeft zoiezo de kwaliteiten niet om zulke spelers wat bij te leren, kijk maar naar Ono die staat ook alleen maar stil in zijn ontwikkeling. En ook heeft hij van Persie totaal verkeerd gebruikt, die man hoort met zijn capaciteiten gewoon centraal achter de spitsen. De keren dat hij daar speelde speelde hij goed en scoorde hij ook regelmatig maar om onduidelijke redenen heeft hij daar nooit een echte kans gekregen. Terwijl een Lurling,Leonardo,Buffel en weet ik veel wie allemaal nog meer het wel allemaal op die positie mochten proberen. Ik vrees dat ik dalijk met dezelfde gedachten naar hem zal kijken zoals bij Larsson
En daarnaast is van Marwijk gewoon een engerd van een vent wat ook niet echt een positieve invloed heeft op spelers. Bosvelt heeft niet voor niets tegen een bekende Feyenoordsupporter bij zijn vertrek gezegd dat als hij nog langer bij Feyenoord had gebleven dat hij dan van Marwijk voor zn muil had gestompt.
Het ergste vind ik gewoon dat hij veel meer waarde had moeten hebben voor Feyenoord en wie zijn schuld dat is daar kan je over blijven discuseren.
Ook binnen mijn eigen kennissenkring is hij vaak onderwerp van hevige discussies geweest en zijn er heel veel mensen die hem niet kunnen uitstaan.
Bij mij heeft hij gewoon een streepje voor
quote:Hoe krijg jij toch altijd zo netjes verteld wat ik probeer uit te leggen?
Op dinsdag 20 januari 2004 23:16 schreef Vikingo het volgende:
van Persie zal inderdaad geen makkelijke jongen zijn en hij heeft zich niet altijd professioneel gedragen. Aan de andere kant kun je je ook afvragen of de begeleiding van dit soort jonge spelers bij Feyenoord wel goed is aangezien Feyenoord vaker problemen heeft gehad met dit soort jongens.En die verhalen over het uitgaan kloppen ook, ik heb hem vorig jaar persoonlijk s'nachts om 4 uur bijna letterlijk uit discotheek Las Palmas getrapt omdat hij de volgende dag moest voetballen(Hij zat toendertijd op de bank maar dat maakt niet uit). Ook was hij altijd op de lunapark feesten (waar hij wel altijd een praatje kwam maken) en weleens op de back2school feesten.
Maar hij is zeker niet de enige. Er zijn nog wel meer gevallen binnen de Feyenoordselectie. Ook een jongen als Buffel stond een keer doodleuk na een verloren wedstrijd in de Baja met een biertje in zijn hand, die is toen wel letterlijk naar buiten gegooid.Maar bij mij heeft van Persie gewoon een streepje voor omdat hij een Rotterdammer uit de eigen jeugdopleiding is met uitzonderlijke kwaliteiten.Hij is de enige uit die talentvolle generatie die echt is doorgebroken.In mijn ogen hoor je anders met zulke mensen om te gaan. Daarom vind ik het ook schandalig hoe er met Boutahar en Bosvelt is omgegaan en hoe Mario Been waarschijnlijk bij het grof vuil gezet gaat worden.
En natuurlijk ligt het ook aan van Persie dat hij niet heeft gebracht wat hij had moeten brengen. Maar in mijn ogen is van Marwijk hier toch grotendeels schuldig aan. Hij heeft zoiezo de kwaliteiten niet om zulke spelers wat bij te leren, kijk maar naar Ono die staat ook alleen maar stil in zijn ontwikkeling. En ook heeft hij van Persie totaal verkeerd gebruikt, die man hoort met zijn capaciteiten gewoon centraal achter de spitsen. De keren dat hij daar speelde speelde hij goed en scoorde hij ook regelmatig maar om onduidelijke redenen heeft hij daar nooit een echte kans gekregen. Terwijl een Lurling,Leonardo,Buffel en weet ik veel wie allemaal nog meer het wel allemaal op die positie mochten proberen. Ik vrees dat ik dalijk met dezelfde gedachten naar hem zal kijken zoals bij Larsson
En daarnaast is van Marwijk gewoon een engerd van een vent wat ook niet echt een positieve invloed heeft op spelers. Bosvelt heeft niet voor niets tegen een bekende Feyenoordsupporter bij zijn vertrek gezegd dat als hij nog langer bij Feyenoord had gebleven dat hij dan van Marwijk voor zn muil had gestompt.Het ergste vind ik gewoon dat hij veel meer waarde had moeten hebben voor Feyenoord en wie zijn schuld dat is daar kan je over blijven discuseren.
Ook binnen mijn eigen kennissenkring is hij vaak onderwerp van hevige discussies geweest en zijn er heel veel mensen die hem niet kunnen uitstaan.
Bij mij heeft hij gewoon een streepje voor
quote:Moet ik je dat echt gaan uitleggen
Op woensdag 21 januari 2004 00:33 schreef Viper-X het volgende:[..]
Hoe krijg jij toch altijd zo netjes verteld wat ik probeer uit te leggen?
.
.
-van Persie-
Schandalig als Feyenoord hem laat gaan. Echt heel dom. Hebben ze eindelijk eens een talentvolle speler uit de eigen kweek, doen ze dit met hem. Niet om lullig te doen maar dit is dus nou het grote verschil tussen Ajax en Feyenoord. Feyenoord is gewoon te snel tevreden. vd Herik denkt hoppa die paar miljoen euro is binnen. Leiden ze hem echter nog een jaar of 2 verder op kunnen ze hem voor het dubbele weg doen. Ik bedoel, die gozer heeft amper een heel seizoen in het eerste gespeeld
Echt zonde
Als ie naar de Gunners zou gaan, voorzie ik een stagnatie in zijn ontwikkeling, omdat ie nauwelijks aan spelen zal toe komen.
Laat hij zich eerst nog maar eens wat verder ontwikkelen in Nederland, alvorens zo een stap te zetten.
Wat betreft van Marwijk heb je wel een punt maar denk niet dat je als trainer een voorkeursbehandeling kan geven aan een speler. Als trainer moet je de sterkste in het veld zetten en dan kan je geen spelers op de bank laten, omdat een ander liever op die positie speelt. Nu kan je allemaal analyses loslaten op de speelwijze van Feijenoord maar dat is allemaal achteraf en te laat. Feit is dat van Persie vertrekt en daar kan je blij mee zijn of niet.
De werkwijze van Feijenoord betreffende van Persie vind ik wel schandalig door een grote kop op de voorpagina van de Feijenoordpravda te plaatsen, met het bericht dat hij weg wil. Je kan op de donder zeggen dat hij wordt uitgefloten zondag.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:21 schreef Viper-X het volgende:
Het AD meldt dat het transfer-bedrag ws rond de ¤ 7,5 miljoen gaat liggen.
Lodewijks tekent voor een jaar bij en Zoetebier kan vertrekken!
quote:7,5 miljoen en van Bronckhorst, dan heb je toch een mooie deal!
Op woensdag 21 januari 2004 12:24 schreef Viper-X het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 21-01-2004 12:33]
quote:Ja toch?
Op woensdag 21 januari 2004 12:32 schreef Speed1971 het volgende:
Franky je sig!
quote:Volgens mij heb Franky ook gewoon een Loesje kalender op de WC hangen hehe
Op woensdag 21 januari 2004 12:33 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ja toch?
quote:Ik heb 'm ooit een keer voor mijn verjaardag gehad als kaart (van Loesje) en ik vond 'm laatst weer!
Op woensdag 21 januari 2004 12:33 schreef Staanplaats het volgende:Volgens mij heb Franky ook gewoon een Loesje kalender op de WC hangen hehe
quote:En Babos tekent morgen.
Op woensdag 21 januari 2004 12:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Positief nieuws:Lodewijks tekent voor een jaar bij en Zoetebier kan vertrekken!
quote:Lodewijks had geloof ik aangegeven dat hij graag een jaar extra bleef om Babos in te leren! Dus ik denk dat ie er geen problemen mee heeft.
Op woensdag 21 januari 2004 12:39 schreef Viper-X het volgende:En Babos tekent morgen.
. Wel lullig voor Lodewijks dat ie dan hoogst ws 2e keeper wordt, maar misschien een mooi rustig einde van z'n carierre...
Maar ja, dan raakt Babos geblesseerd, en dan staat ie er wel weer!
quote:nou uh als die collen nou eens mag doorgroeien. Ik kan die wedstrijd van hem tegen bayern munchen in de kuip maar niet vergeten. Hij vrat alles en iedereen op, een echte Feyenoorder, knallen.
Op zondag 18 januari 2004 11:50 schreef jpzegthallo het volgende:[..]
Maar we hebben toch geen goede rechtsback of wel?
En over Meneer Van Persie, als Zijne Hoogheid denkt dat Zijne Hoogheid het wel FF doet daar in London, dan Denkt Zijne Hoogheid wel FF verkeerd. Dit is het eerste seizoen dat Zijne Hoogheid een basisplaats heeft, en meteen denkt Zijne Hoogheid dat hij God is en als gevolg tussen de Internationale Prinsen van Arsenal kan acteren.
Misschien dat iemand Zijne Hoogheid wakker kan maken?
En prima wat Gullit zei, ik ga hem niet smeken, je hoeft niemand te smeken om bij Feyenoord te spelen. Das alvast een klein-pluspuntje voor 'm.
quote:Das waar.
Op woensdag 21 januari 2004 12:40 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Lodewijks had geloof ik aangegeven dat hij graag een jaar extra bleef om Babos in te leren! Dus ik denk dat ie er geen problemen mee heeft.
Maar ja, dan raakt Babos geblesseerd, en dan staat ie er wel weer!
quote:En daar gaan we weer
Weer problemen rond Vitesse-FeyenoordDe besprekingen rond de competitiewedstrijd Vitesse-Feyenoord op zondag 8 februari a.s. zijn wederom in een impasse geraakt. Tijdens het vooroverleg werd door de Gemeente Arnhem gemeld dat deze wedstrijd in de categorie C valt, en derhalve het predikaart hoog risico met zich meedraagt, en dat Feyenoord-supporters verplicht worden om met een buscombi naar Arnhem te reizen. Feyenoord en Legioen hebben tijdens het vooroverleg meteen te kennen gegeven onder geen enkele voorwaarde aan een verplichte buscombiregeling te willen meewerken.
Vorig seizoen werd de wedstrijd om dezelfde reden door Feyenoord en de supportersvereniging geboycot. Het bezoekersvak bleef toen leeg. Elders in het stadion bevonden zich wel enkele honderden Feyenoord-supporters. Voor de Gemeente Arnhem vormt dit het belangrijkste argument om voor de komende editie een combiregeling verplicht te stellen.
Feyenoord heeft inmiddels via de KNVB haar onvrede over de gang van zaken uitgesproken, en zal middels een brief aan de burgemeester van Arnhem trachten alsnog een alternatief uit het vuur te slepen. Voor Legioen zou een regeling als in de afgelopen twee seizoenen bij FC Zwolle geldt het enige bespreekbare alternatief zijn.
Op basis van alle bestaande richtlijnen is er geen enkel argument om de wedstrijd Vitesse-Feyenoord als hoog-risico wedstrijd te categoriseren, en Feyenoord-supporters te verplichten met de bus naar Arnhem te reizen. Rond de recente wedstrijden tussen Feyenoord en Vitesse is ook vanuit het Arnhemse bevestigd dat tussen beide clubs geen sprake is van een ongezonde rivaliteit. Vitesse-supporters mochten gewoon met eigen vervoer naar Rotterdam komen, maar de clubleiding zelf gaf de voorkeur aan een combiregeling.
Wat Legioen betreft wordt de wedstrijd Vitesse-Feyenoord desnoods niet in Arnhem gespeeld. De Gemeente Arnhem trekt zich niets aan van richtlijnen en afspraken die alle betrokken partijen vorige seizoen middels o.a. het beleidskader hebben vastgelegd. Vitesse-Feyenoord is geen hoog-risico wedstrijd, dus er is geen enkele reden om aan Feyenoord-supporters verregaande beperkingen op te leggen. Als de Gemeente Arnhem alle afspraken aan haar laars lapt zou de KNVB maar eens serieus moeten overwegen om deze wedstrijd ergens anders te spelen. We weten zeker dat onze supporters op basis van de ervaringen van de laatste jaren in diverse steden en stadions in Nederland met open armen ontvangen zullen worden aldus een woordvoerder van Legioen.
Gisteren kwam het onderwerp tevens ter sprake in de bijeenkomst van de Legioen Klankbordgroep. Alle aanwezigen waren het er unaniem over eens dat Feyenoord niet meer dient te werken aan een buscombiregeling, en de aangeboden kaarten derhalve dient te weigeren. In tegenstelling tot vorig seizoen zullen de supporters niet worden opgeroepen om de wedstrijd te boycotten en dus thuis te blijven.
Die lui leren het ook nooit volgens mij.
Tjah..je kan de problemen natuurlijk ook gewoon opzoeken als gemeente.
quote:Zie je wel Cart_man dat niet alle feijenoorders negatief over de uitwedstrijd tegen Zwolle zijn!
Feyenoord heeft inmiddels via de KNVB haar onvrede over de gang van zaken uitgesproken, en zal middels een brief aan de burgemeester van Arnhem trachten alsnog een alternatief uit het vuur te slepen. Voor Legioen zou een regeling als in de afgelopen twee seizoenen bij FC Zwolle geldt het enige bespreekbare alternatief zijn.
quote:Dat was een autocombi...ik doe niet aan combi's en ik zit ook nooit in het uitvak. Zelfs een autocombi is al zwaar overdreven voor wedstrijden als tegen Zwolle of Vitesse.
Op woensdag 21 januari 2004 13:19 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Zie je wel Cart_man dat niet alle feijenoorders negatief over de uitwedstrijd tegen Zwolle zijn!
quote:idd die collen is een goeie
Op woensdag 21 januari 2004 12:41 schreef mister_popcorn het volgende:[..]
nou uh als die collen nou eens mag doorgroeien. Ik kan die wedstrijd van hem tegen bayern munchen in de kuip maar niet vergeten. Hij vrat alles en iedereen op, een echte Feyenoorder, knallen.
En natuurlijk speelde iedereen goed toen, maar toch. Ik wil nog steeds collen 's 5 of 10 wedstrijden achter elkaar zien.En over Meneer Van Persie, als Zijne Hoogheid denkt dat Zijne Hoogheid het wel FF doet daar in London, dan Denkt Zijne Hoogheid wel FF verkeerd. Dit is het eerste seizoen dat Zijne Hoogheid een basisplaats heeft, en meteen denkt Zijne Hoogheid dat hij God is en als gevolg tussen de Internationale Prinsen van Arsenal kan acteren.
Misschien dat iemand Zijne Hoogheid wakker kan maken?
En prima wat Gullit zei, ik ga hem niet smeken, je hoeft niemand te smeken om bij Feyenoord te spelen. Das alvast een klein-pluspuntje voor 'm.
quote:Sowieso zou het het mooiste zijn als je net zoals in Engeland gewoon overal zou kunnen zitten. Helaas is het 100% zeker dat het in Nederland uit de hand loopt. Ook bij Zwolle of Vitesse.
Op woensdag 21 januari 2004 13:35 schreef Cart_man het volgende:[..]
Dat was een autocombi...ik doe niet aan combi's en ik zit ook nooit in het uitvak. Zelfs een autocombi is al zwaar overdreven voor wedstrijden als tegen Zwolle of Vitesse.
quote:Zwolle komt ook naar de Kuip met 600 man op EV, en er gebeurt niks.
Op woensdag 21 januari 2004 14:04 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Sowieso zou het het mooiste zijn als je net zoals in Engeland gewoon overal zou kunnen zitten. Helaas is het 100% zeker dat het in Nederland uit de hand loopt. Ook bij Zwolle of Vitesse.
Bij Zwolle is dit nu al enkele malen verkeerd gegaan, met als absoluut dieptepunt het springen op het hoofd van een supporter van FcGroningen. Zo lang dit niet kan moeten er maatregelen zijn om excessen te voorkomen. Het kan 1 keer goed gaan en een 2e keer ook nog wel, maar het gaat helaas altijd een keer fout. En dan is het ineens wel een autocombi waard vermoed ik.
Ik ben het wel met je eens dat het soms wat overdreven wordt, maar de tijden dat je er met een blauw oog vanaf komt zijn voorbij. Vandaar dat ik wel begrip voor dit soort maatregelen kan opbrengen.
quote:Ik gaf al aan dat het vaker goed dan fout gaat, maar dat er altijd weer excessen optreden. Als gemeentelijke overheid ben je daarvoor verantwoordelijk, dus kan ik me wel indenken dat ze er voorzichtig mee omgaan. Zeker gezien de incidenten in het verleden.
Op woensdag 21 januari 2004 14:14 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Zwolle komt ook naar de Kuip met 600 man op EV, en er gebeurt niks.
Bij Zwolle uit, zaten er ook gewoon supporters buiten het uitvak om, zonder problemen. Dus waarom zo krampachtig doen?
Overigens is het onzin om te denken dat er in Engeland niks meer voorvalt.
In de Premier League is het aantal incidenten zeer beperkt en is het bewezen dat je daar wel veilig als uitsupporter tussen de thuissupporters kunt zitten. Zelf meegemaakt bij ManU - Leeds. In mijn vak zaten een aantal Leedssupporters, maar die werden enkel wat meewarig aangekeken. En dat soort verhalen hoor je wel meer.
Voor mij is het echt een optelsom bij hem, zn arrogante gedrag, accent, jodenvriendjes, marrokanenvriendjes, wegwerpgebaren, wel erg op geld belust, spugen richting het uitvak, gerucht dat ie op een klassenfoto van een paar jaar geleden in een jodenshirt staat, zeiken over zn positie, warmlopen bij Fenerbahce uit en ga zo maar door.
Inderdaad allemaal dingen buiten het veld en dat zou op zich niks moeten uitmaken, zo lang die zn grote mond in het veld maar eens rechtvaardigt. Wat heeft dat mannetje nou gepresteerd, behalve een mooie voorzet en een bal op de paal in het UEFA-cup seizoen? In totaal heeft ie misschien 40-50 wedstrijden gespeeld, waarvan de helft als invaller.
Technisch beperkte buitenlanders als Gyan of Rzasa hebben tig x meer Feyenoordgevoel dan onze Robin. Ik had m best een kans willen geven de rest van het seizoen op zn favoriete plekkie, omdat er ook genoeg fouten door Jorien, Rob en Bert zijn gemaakt, maar als ie zn contract niet wil verlengen houdt het voor mij op.
Op LN-forum stond nog een leuke herinnering wat de meesten al lijken te zijn vergeten: Toen Paauwe vorig jaar niet zo tevreden was met zn linksback positie, moest ie volgens iedereen niet zo zeiken en er maar gewoon het beste van maken.
quote:Die verhalen hoor je in Nederland ook vaak genoeg, tis maar net welke wedstrijden je neemt. Je wil toch niet beweren dat je de Feijenoord-vlaggen over het hoofd heb gezien op de RKC-tribunes?
Op woensdag 21 januari 2004 14:27 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Ik gaf al aan dat het vaker goed dan fout gaat, maar dat er altijd weer excessen optreden. Als gemeentelijke overheid ben je daarvoor verantwoordelijk, dus kan ik me wel indenken dat ze er voorzichtig mee omgaan. Zeker gezien de incidenten in het verleden.
In de Premier League is het aantal incidenten zeer beperkt en is het bewezen dat je daar wel veilig als uitsupporter tussen de thuissupporters kunt zitten. Zelf meegemaakt bij ManU - Leeds. In mijn vak zaten een aantal Leedssupporters, maar die werden enkel wat meewarig aangekeken. En dat soort verhalen hoor je wel meer.
Het aantal incidenten in Nederland is ook vrij beperkt (*en neem volgens het laatste CIV-rapport zelfs af!), en staat nauwelijks nog in verhouding met de vechtpartijen van zo'n 10-15 jaar geleden. De meeste incidenten doen zich in Nederland dan ook voor buiten het voetbalstadion, dan daar binnen omdat de pakkans enorm is.
Zwolle - Feijenoord, als risicowedstrijd bestempelen is klinklare onzin. Het is ook niet onbekend dat er juist in de regio zich ook veel Feijenoordsupporters wonen. Maar aan het einde van het jaar zullen de verantwoordelijke weer met z'n alle bijelkaar gaan zitten huilen, dat het aantal politiemanuren rondom voetbalwedstrijden veel beter besteed had kunnen worden. En inderdaad ze hebben nog gelijk ook, maar die fout ligt mijn inziens niet bij de (bezoekende) supporters..
quote:Iets zegt me dat jij wat gefrustreerd bent....
Op woensdag 21 januari 2004 14:41 schreef Erasmusch het volgende:
Van Persie mag lekker opkankeren.Voor mij is het echt een optelsom bij hem, zn arrogante gedrag, accent, jodenvriendjes, marrokanenvriendjes, wegwerpgebaren, wel erg op geld belust, spugen richting het uitvak, gerucht dat ie op een klassenfoto van een paar jaar geleden in een jodenshirt staat, zeiken over zn positie, warmlopen bij Fenerbahce uit en ga zo maar door.
quote:Zwolle heeft in het recente verleden helaas wel degelijk te maken gehad met excessief supportersgeweld. Zelfs op een opendag meenden utregsupporters de boel kort en klein te moeten slaan. Dit is echt geen 10 - 15 jaar geleden kan ik je melden.
Op woensdag 21 januari 2004 14:42 schreef Staanplaats het volgende:Zwolle - Feijenoord, als risicowedstrijd bestempelen is klinklare onzin. Het is ook niet onbekend dat er juist in de regio zich ook veel Feijenoordsupporters wonen. Maar aan het einde van het jaar zullen de verantwoordelijke weer met z'n alle bijelkaar gaan zitten huilen, dat het aantal politiemanuren rondom voetbalwedstrijden veel beter besteed had kunnen worden. En inderdaad ze hebben nog gelijk ook, maar die fout ligt mijn inziens niet bij de (bezoekende) supporters..
quote:Valt het zo op?
Op woensdag 21 januari 2004 14:43 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Iets zegt me dat jij wat gefrustreerd bent....
Ben vorig jaar naar zwolle - GAE geweest en ik kon me dr wel iets bij voorstellen dat het een buscombi was... Een nieuw stadion vind ik wel overbodig.
quote:Tering, daar noem je me wat, hahaha...Feijenoord - ajax in het klein.
Op woensdag 21 januari 2004 15:02 schreef Erasmusch het volgende:[..]
Ben vorig jaar naar zwolle - GAE geweest en ik kon me dr wel iets bij voorstellen dat het een buscombi was... Een nieuw stadion vind ik wel overbodig.
quote:Niet als het regelmatig in jouw vak inregent....
Op woensdag 21 januari 2004 15:02 schreef Erasmusch het volgende:
Een nieuw stadion vind ik wel overbodig.
quote:Klopt idd... D'r wonen hier ontzettend veel Feyenoord-supporters en je kunt ook gewoon tussen de Zwolle-supporters gaan zitten tijdens Zwolle - Feyenoord, zo lang je niet gaat overdrijven. Ajax daarentegen is helemaal anders, zou niet proberen als ajacied daar te gaan zitten.
Op woensdag 21 januari 2004 14:56 schreef sqlsmurft het volgende:
Ja het is bekend dat de meeste Zwolle supporters (ikke nie gelukkig) feijenoord een warm hart toedragen
quote:maar dat ligt meer aan de Eagles supporters...
Op woensdag 21 januari 2004 15:13 schreef Cart_man het volgende:[..]
Tering, daar noem je me wat, hahaha...Feijenoord - ajax in het klein.
quote:O nee? Zwolle - Ajax heb ik anders op mijn vaste plekkie gevolgd met mijn Ajaxshirt aan. Niks aan het handje alleen wat vervelende opmerkingen, maar goed dat kon ik verwachten. En wat zenuwachtige stewards
Op woensdag 21 januari 2004 15:30 schreef Viper-X het volgende:[..]
Klopt idd... D'r wonen hier ontzettend veel Feyenoord-supporters en je kunt ook gewoon tussen de Zwolle-supporters gaan zitten tijdens Zwolle - Feyenoord, zo lang je niet gaat overdrijven. Ajax daarentegen is helemaal anders, zou niet proberen als ajacied daar te gaan zitten.
.
ik iig wel, alleen vanavond nog ff kaartje hale
quote:Was het van plan maar heb geen zin...beetje lui vandaag
Op woensdag 21 januari 2004 15:40 schreef Elmotje het volgende:
Nog mensen die vanavond naar delta sport - feyenoord gaan?
quote:Ik kan dat niet begrijpen...
Op woensdag 21 januari 2004 15:40 schreef sqlsmurft het volgende:
O nee? Zwolle - Ajax heb ik anders op mijn vaste plekkie gevolgd met mijn Ajaxshirt aan. Niks aan het handje alleen wat vervelende opmerkingen, maar goed dat kon ik verwachten. En wat zenuwachtige stewardsAch als ze je maar kennen en het was voor de meesten nou niet echt een verrassing dat ik in eerste plaats een ajacied ben.
alhoewel ik nou niet echt lekker zit. Zwolle is toch ook je club en het knaagt behoorlijk.
quote:simpel ajax zit van geboorte al in het hart en zwolle is zo in de loop der tijd gegroeid. Ben dan ook niet een geboren zwollenaar en wel een geboren zaankanter.
Op woensdag 21 januari 2004 15:42 schreef Cart_man het volgende:Ik kan dat niet begrijpen...
quote:Ga ook niet, kon vrijkaarten krijgen, maar heb geen zin, ga lekker lui op de bank hangen, met een dikkke vette blow en kom mijn huis niet meer uit.
Nog mensen die vanavond naar delta sport - feyenoord gaan?ik iig wel, alleen vanavond nog ff kaartje hale
quote:Het leven
Op woensdag 21 januari 2004 15:46 schreef Luni het volgende:[..]
Ga ook niet, kon vrijkaarten krijgen, maar heb geen zin, ga lekker lui op de bank hangen, met een dikkke vette blow en kom mijn huis niet meer uit.
Lees ik net gewoon op LN dat Gullit aan Bogarde denkt als mogelijke verdediger
quote:Als die kuthekken er toen niet stonden, had je idd een nieuw stadion nodig gehad
Op woensdag 21 januari 2004 15:15 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Niet als het regelmatig in jouw vak inregent....
En die kuthekken zouden overal verboden moeten worden!
bogarde...tsja dat gerucht/ziek grapje doet elk jaar wel de ronde. Dat neem ik niet meer serieus.
quote:Waar heb je het over?
Op woensdag 21 januari 2004 16:33 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen toen ik de headline:SHINJI ONO NAAR ENGELAND
zag, dat ik ff schrok
quote:stond op www.feyenoord.nl Ono speelt een oefenwedstrijd met Japan tegen Engeland
Op woensdag 21 januari 2004 16:47 schreef Cart_man het volgende:[..]
Waar heb je het over?
The Manchester City boss has been under fire for his reliance on ageing players, with critics pointing to the retirement of David Seaman, 40, and the poor form of Steve McManaman, 31.
Now two more old timers are poised to leave the club as City have no plans to open talks over new contracts.
Dutch midfielder Bosvelt, 33, arrived on a free last summer from Feyenoord on a 12-month £30,000-a-week contract.
German defender Tarnat, 34, negotiated a similar deal after arriving from Bayern Munich.
Both men have seen their chances restricted by injuries but despite their desire to stay on, cash-strapped City are keen to reduce their wage bill.
Bron: The Sun
Helaas heeft Bosvelt vorige week in het Rotterdams Dagblad nog gezgd dat een terugkeer naar Feyenoord moeilijk wordt.
Gullit polst Jaap Stam en Philip Cocu
Terwijl het Feyenoord van Bert van Marwijk zich opmaakt voor het tweede deel van de competitie, bouwt Ruud Gullit op de achtergrond aan een ploeg die volgend seizoen moet meedoen om de strijd om het kampioenschap. De nieuwe hoofdtrainer van de stadionclub denkt groot en heeft voor de stap naar de top inmiddels Jaap Stam (Lazio Roma) en Philip Cocu (Barcelona ) gepolst......
bron: VI 21/1/04
quote:Yup, 'k ga wel ff kijken
Nog mensen die vanavond naar delta sport - feyenoord gaan?ik iig wel, alleen vanavond nog ff kaartje hale
quote:Tjah, als jij al het rapport van het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme niet gelooft, heb deze discussie dan überhaupt wel zin?
Op woensdag 21 januari 2004 14:56 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Zwolle heeft in het recente verleden helaas wel degelijk te maken gehad met excessief supportersgeweld. Zelfs op een opendag meenden utregsupporters de boel kort en klein te moeten slaan. Dit is echt geen 10 - 15 jaar geleden kan ik je melden.
Ja het is bekend dat de meeste Zwolle supporters (ikke nie gelukkig) feijenoord een warm hart toedragen, maar omdat het uitvak veel te klein is kan zwolle maar een heel beperkt aantal supporters daarin opvangen. Gezien de geruchten dat de feijenoordsupporters op eigen gelegenheid zouden komen met alle gevolgen van dien is het een risicowedstrijd geworden. Dit heeft meer met de accommodatie te maken dan met spanningen tussen supporters. Dit geldt overigens voor alle top3 clubs en clubs waarvan bekend is dat ze veel uitsupporters meenemen.
In het Centrale Zwolle topic kun je het nieuws over het nieuwe stadion lezen![]()
Verder is er tijdens het bekerduel van Ajax en Utreg ook het 1 en ander voorgevallen. Ik geloof dus niet zo in jouw rapport. En zeker niet in die 10 a 15 jaar.
quote:Doet echt gewoon pijn om dit te lezen hoor, dit verdient Bosvelt absoluut niet, had hem een waardiger einde gegund. Ik zie hem ook niet terugkeren, daar is teveel voor gebeurd.
Op woensdag 21 januari 2004 16:58 schreef Vikingo het volgende:
KEVIN KEEGAN is ready to dump Paul Bosvelt and Michael Tarnat at the end of the season writes PHIL THOMAS.The Manchester City boss has been under fire for his reliance on ageing players, with critics pointing to the retirement of David Seaman, 40, and the poor form of Steve McManaman, 31.
Now two more old timers are poised to leave the club as City have no plans to open talks over new contracts.
Dutch midfielder Bosvelt, 33, arrived on a free last summer from Feyenoord on a 12-month £30,000-a-week contract.
German defender Tarnat, 34, negotiated a similar deal after arriving from Bayern Munich.
Both men have seen their chances restricted by injuries but despite their desire to stay on, cash-strapped City are keen to reduce their wage bill.
Helaas heeft Bosvelt vorige week in het Rotterdams Dagblad nog gezgd dat een terugkeer naar Feyenoord moeilijk wordt.
quote:Cocu en Bogarde
Op woensdag 21 januari 2004 17:04 schreef Vikingo het volgende:
en last but not least...Gullit polst Jaap Stam en Philip Cocu
Terwijl het Feyenoord van Bert van Marwijk zich opmaakt voor het tweede deel van de competitie, bouwt Ruud Gullit op de achtergrond aan een ploeg die volgend seizoen moet meedoen om de strijd om het kampioenschap. De nieuwe hoofdtrainer van de stadionclub denkt groot en heeft voor de stap naar de top inmiddels Jaap Stam (Lazio Roma) en Philip Cocu (Barcelona ) gepolst......
bron: VI 21/1/04
En Staanplaats, er is idd veel gebeurd, maar Feyenoord heeft een compleet ander team en bestuur na dit seizoen, dus wie weet... .
quote:Bestuur? Je bedoelt neem ik aan technische staf.
Op woensdag 21 januari 2004 17:50 schreef Viper-X het volgende:[..]
Cocu en Bogarde
hoef ik niet, maar ik zou echt een gat in de lucht springen als Stam zou komen.
. Gullit.
. En Bosschaart er dan nog bij, en ik zou helemaal blij zijn.
En Staanplaats, er is idd veel gebeurd, maar Feyenoord heeft een compleet ander team en bestuur na dit seizoen, dus wie weet...
.
quote:De Sun is nog te smerig om je reet mee af te vegen. Volgens mij is dit ook weer een ongefundeerd bla-bla stukje. "Journalist" ziet dat ManCity niet goed draait, veel oude spelers heeft, welke oude spelers niet spelen en draait z'n drol.
Op woensdag 21 januari 2004 16:58 schreef Vikingo het volgende:
KEVIN KEEGAN is ready to dump Paul Bosvelt and Michael Tarnat at the end of the season writes PHIL THOMAS.The Manchester City boss has been under fire for his reliance on ageing players, with critics pointing to the retirement of David Seaman, 40, and the poor form of Steve McManaman, 31.
En ik vind Gyan ook nog altijd een hele leuke speler als rechts-back Wrom zetten ze hem er niet in... alles beter dan Song.
quote:Niks mis met Cocu (die kots-smiley was voor Bogarde). Maakt niet uit dat het een ex-PSVer is, en Cocu wás een topspeler, maar ik denk dat ie over z'n hoogtepunt heen is.
Op woensdag 21 januari 2004 17:56 schreef Sloggi het volgende:
Wat is er mis met Cocu? Hele goede voetballer hoor, of het nou een ex-PSV'er is of niet.En ik vind Gyan ook nog altijd een hele leuke speler als rechts-back
Wrom zetten ze hem er niet in... alles beter dan Song.
Gyan is idd beter dan Song maar vind het geen topspeler...
Staanplaats, sorry TS bedoel ik ja. .
quote:Over Cocu: Eens. Maar hij is nog steeds een goede voetballer.
Op woensdag 21 januari 2004 18:00 schreef Viper-X het volgende:[..]
Niks mis met Cocu (die kots-smiley was voor Bogarde). Maakt niet uit dat het een ex-PSVer is, en Cocu wás een topspeler, maar ik denk dat ie over z'n hoogtepunt heen is.
Gyan is idd beter dan Song
maar vind het geen topspeler...
Staanplaats, sorry TS bedoel ik ja.
.
quote:Maar, maar, wat als ie nou moet koppen?
Op woensdag 21 januari 2004 18:10 schreef Cart_man het volgende:
Idd, laten we Gyan eens een keer een kans geven.
quote:Hij heeft in de UEFA Cup finale ballen voor Koller weg gekopt, dus dat zit wel goed.
Op woensdag 21 januari 2004 18:56 schreef jpzegthallo het volgende:[..]
Maar, maar, wat als ie nou moet koppen?
quote:Blablabla, wat een jankerd.
Arsene Wenger, de Franse coach van Arsenal, ergert zich aan de publiciteit rond de mogelijke transfer van Feyenoorder Robin van Persie naar de Londense club. Wenger geeft Feyenoord de schuld van alle commotie die (ook) in Engeland is ontstaan."Wij praten nooit over transfers, alleen als de deal rond is", bromde de Fransman. "Al het commentaar in deze zaak is afkomstig van Feyenoord. Wij willen daar niets mee te maken
Volgens berichten in de Engelse media heeft Feyenoord een bedrag van 5 miljoen pond (ruim 7 miljoen euro) voor Van Persie gevraagd. Het eerste bod van Arsenal op de 20-jarige Rotterdammer bedroeg 3 miljoen pond. Dat heeft voorzitter Jorien van den Herik afgewezen.Feyenoord bracht het nieuws over een mogelijke transfer van Van Persie, nog voor de sluitingstermijn van 31 januari, dinsdag zelf naar buiten met prominente verhalen in de eigen Feyenoord-krant.
Ohja stond 1-13 toen ik wegging, was net voor het eind..
quote:Blij dat ik niet ben gegaan...voor de wedstrijd zou ik toch niet komen
Op woensdag 21 januari 2004 21:12 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff..wat een beleid joh in Vlaardingen, geen bier tijdens de wedstrijd, alleen in de rust ofzo en pas een uur na de wedstrijdOhja stond 1-13 toen ik wegging, was net voor het eind..
Heb nog wel sfeerfoto's
quote:ik hoorde kwartier voor het eind dat het 1-13 was geloof ik, toen zijn we ook weggegaan.
Op woensdag 21 januari 2004 21:12 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff..wat een beleid joh in Vlaardingen, geen bier tijdens de wedstrijd, alleen in de rust ofzo en pas een uur na de wedstrijdOhja stond 1-13 toen ik wegging, was net voor het eind..
cartman heb jij nog antwerp fotows van afgelope zondag?
quote:Kijk ff in Jupiler league topic...
Op woensdag 21 januari 2004 22:16 schreef Elmotje het volgende:
cartman heb jij nog antwerp fotows van afgelope zondag?
Delta Sport Feyenoord 1-14 (1-5)
7 Smolarek 0-1, 8 Korczak 1-1, 16 Lazovic 1-2, 25 Lazovic 1-3, 39 Schreuder 1-4, 45 Van Persie 1-5, 48 Smolarek 1-6, 57 Van Persie 1-7, 65 Lazovic 1-8, 69 Lazovic 1-9, 71 Kuyt 1-10, 74 Smolarek 1-11, 78 Van Persie 1-12, 83 Kuyt 1-13, 90 Kuyt (pen) 1-14.
Opstelling Feyenoord:
Lodewijks (46 Zoetebier); Song, Van Wonderen (75 Van den Berg), Paauwe, Jean; Smolarek, Pardo (68 Swerts), Schreuder, Van Persie; Buffel (68 Kuyt) en Lazovic (75 Bombarda).
Voor de mensen die geweest zijn en niks gezien hebben hier een impressie, we hebben van het grote Delta Sport gewonnen en zijn er helemaal klaar voor!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Kan je wel lachen, maar als er iemand kopsterk is, is het Gyan wel!!!
Op woensdag 21 januari 2004 18:56 schreef jpzegthallo het volgende:[..]
Maar, maar, wat als ie nou moet koppen?
Snap ook totaal niet dat hij helemaal geen kans meer krijgt, hij stond er altijd als hij opgesteld werd.
quote:Inderdaad blij dat ik ook niet geweest ben.
Op woensdag 21 januari 2004 21:13 schreef Cart_man het volgende:[..]
Blij dat ik niet ben gegaan...voor de wedstrijd zou ik toch niet komen
quote:Babos en Lodewijks zijn imho goede berichten!
Op donderdag 22 januari 2004 15:46 schreef Luni het volgende:
Petrovic en Babos definitief. Lodewijks blijft nog een jaar.
Petrovic heb ik niet echt een mening over, vind 'm een mooie persoonlijkheid, maar verder......
quote:Dat snap ik ff niet.
Op donderdag 22 januari 2004 16:22 schreef Viper-X het volgende:
En toch wel leuk dat Feyenoord met Gullit en Petrovic nu 2 mensen naar zich heeft gehaald die onder de ajacieden behoorlijk populair zijn.
quote:Ik ook niet echt, snap niet wat daar 'leuk' aan is.
Op donderdag 22 januari 2004 16:38 schreef Sloggi het volgende:
En nog snap ik 't ook niet
Moet ik me daardoor beroerd voelen dan?
quote:*Zucht* laat maar.
Op donderdag 22 januari 2004 16:39 schreef zjroentje het volgende:[..]
Ik ook niet echt, snap niet wat daar 'leuk' aan is.
Moet ik me daardoor beroerd voelen dan?
Ik bedoel alleen dat minderwaardige reacties zoals Bertje die nu krijgt, dat Gullit en Petrovic die niet zo gauw zullen krijgen. Onder het motto van 'het blijft Gullit'. Die 2 krijgen gewoon meer respect.
quote:
PARDO TERUG IN DE PICTURE
Tijdens het trainingskamp in Turkije deed hij al van zich spreken en ook zondag tegen FC Utrecht lijkt hij verzekerd van een basisplaats: Sebastián Pardo is weer helemaal terug. Bovendien gebruikt Bert van Marwijk de Chileen tegenwoordig op een positie waar hij zich thuisvoelt: centraal op het middenveld. Dit kan een heel belangrijke periode voor mijn carrière worden, weet Pardo daarom.
quote:dat denk ik niet.
Op donderdag 22 januari 2004 16:43 schreef Viper-X het volgende:[..]
Onder het motto van 'het blijft Gullit'. Die 2 krijgen gewoon meer respect.
Als ik naar mijzelf kijk vond ik Koeman als speler een sympatiek persoon maar als trainer van die joden kan ik hem wel schieten
quote:En als je nou een teringhekel aan Koeman als persoon had gehad? Dan had je een nóg grotere hekel aan hem als ajax-trainer gehad.
Op donderdag 22 januari 2004 16:45 schreef DutchGooner het volgende:[..]
dat denk ik niet.
Als ik naar mijzelf kijk vond ik Koeman als speler een sympatiek persoon maar als trainer van die joden kan ik hem wel schieten
Ik heb toch iets meer respect voor iemand als hem dan voor v. Gaal. .
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 22-01-2004 16:48]
quote:De laatste maanden wel ja.
Op donderdag 22 januari 2004 16:49 schreef Sloggi het volgende:
Vroeger was ik Koeman-fan.Nu vind ik 'm een eikel
quote:Voor Koeman heb ik evenveel respect als voor blaaskaak,namelijk 0,0
Op donderdag 22 januari 2004 16:48 schreef Viper-X het volgende:[..]
En als je nou een teringhekel aan Koeman als persoon had gehad? Dan had je een nóg grotere hekel aan hem als ajax-trainer gehad.
Ik heb toch iets meer respect voor iemand als hem dan voor v. Gaal.
.
quote:Ehm...volgens mij werd ie kampioen en won ie de beker. Wij noemen dat "de dubbel"...
Op donderdag 22 januari 2004 16:53 schreef Sloggi het volgende:
Voor V. Gaal als trainer heb ik meer respect dan voor Koeman als trainer. V. Gaal heeft tenminste wat gepresteerd. Koeman dus nix, behalve een aantal kutspelers kopen
Ik heb het net van de man persoonlijk gehoord ... de nieuwe feyenoord leiding wilde heel graag dat ie het tweede zou blijven trainen en heeft er voor volgend seizoen de A1 bijgekregen, MITS hij bij tekent voor 2 jaar.
Ook is aan hem voorgesteld dat, mocht Van Stee naar Feyenoord terug gaan, dan zou hij in the picture zijn om Van Stee's plek over te nemen bij Excelsior.
Ik ben persoonlijk heel blij dat de feyenoord leiding zijn vertrouwen heeft uitgesproken in Mario "Jezus" Been. En hij was er zelf ook heel tevreden mee dat het bestuur toch zijn vertrouwen in hem heeft uitgesproken.
Ik wou hier een nieuw topic over openen, maar werd direct dichtgedaan ... ik vond het best wel een nieuw topic waard!
Hopelijk wordt dit snel bevestigd.
quote:Volgens Mario zou dit snel op de site gezet worden.
Op donderdag 22 januari 2004 17:30 schreef Staanplaats het volgende:
Hoop inderdaad dat dit waar is, Mario hoort bij de club!Hopelijk wordt dit snel bevestigd.
De kans dat Van Persie nu naar Arsenal komt (voor 31-01) is 20% volgens Wenger.
quote:
Terugkeer van de Tuiman?
Bron: Lunatic News
Het zijn bewogen tijden bij Internazionale, waar voorzitter Massimo Moratti afgelopen week opstapte en de fans in rep en roer raakten over een mogelijk afscheid van Christian Vieri. Helaas voor de tifosi was er donderdagavond weer slecht nieuws in het Giuseppe Meazza. Oud-Feyenoorder Julio Cruz wil namelijk terug naar zijn oude club. De Argentijn, die Inter woensdagavond ten koste van Udinese naar de halve finale van de Copa Italia schoot, heeft het niet meer naar zijn zin bij deze club. Hij verlangt hevig terug naar de tijd in Rotterdam. "De stad, supporters en de club zijn gewoon weg geweldig" zo deed hij zijn verhaal in de meest befaamde voetbalkrant van Italie. Of Feyenoord het ook zo ziet, is komende tijd nog maar even afwachten.
Ben ook benieuwd wat voor een tactiek Gullit in gedachten heeft.
Artikel over Wenger.
quote:
Wenger: 'Tachtig procent nee, twintig ja'
Arsenal mag dan in gesprek zijn met Feyenoord over de directe overname van Robin van Persie, coach Arsène Wenger blijft voorzichtig. Op de website van The Gunners schat hij de kans, dat de Londense club deze winter alsnog een speler aantrekt, in op twintig procent. Wenger zag de laatste dagen zijn arsenaal aanvallers flink uitdunnen door verschillende omstandigheden. 'Wiltord en Aliadiere zijn geblesseerd en kunnen enige weken zijn uitgeschakeld. En Kanu is ook al afwezig, omdat hij naar de Afrika Cup is vertrokken. Dat alles is een reden dat ik, mocht de mogelijkheid zich voordoen, een kans zou kunnen nemen.' Helemaal overtuigd van de noodzaak een aanvallend ingestelde speler aan te trekken, klinkt de Franse professeur niet. 'Op dit moment is het tachtig procent Nee en twintig procent Ja. Ik moet snel een beslissing nemen, want ik heb nog maar tien dagen' verwees de coach van de koploper van het Premiership naar het naderende sluiten van de transfermarkt op 31 januari. Wenger had eerder deze week al laten weten ontstemd te zijn over de handelwijze van Feyenoord, dat dinsdag de onderhandelingen over Van Persie publiek maakte. 'Wij praten nooit over transfers, alleen als de deal rond is. Al het commentaar in deze zaak is afkomstig van Feyenoord. Wij willen daar niets mee te maken hebben.'
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Mario Been kan blijven volgens FeyenoordNet, hij zou dan de Beloftes blijven trainen, hij heeft het aanbod in beraad!De kans dat Van Persie nu naar Arsenal komt (voor 31-01) is 20% volgens Wenger.
[..]
Van mij mag die komen, zolang die maar niks kost
quote:Vergelijk dat eens met wat Van Gaal heeft gepresteerd...
Op donderdag 22 januari 2004 17:04 schreef HeerlijkHelder het volgende:[..]
Ehm...volgens mij werd ie kampioen en won ie de beker. Wij noemen dat "de dubbel"...
quote:Idd, maar dan krijg je wel een gezonde concurrentie onderling en dat motiveert weer.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:19 schreef Cart_man het volgende:
Wat mij betreft is de Tuinman welkom, hij is gegroeid sinds zijn tijd bij Feijenoord en kan best een goede aanvulling zijn in de aanval. Alleen zit je dan met het probleem dat je met drie spitsen zit die allemaal willen spelen.
Maar ik denk niet dat Cruz terugkomt, het zal wel zo'n half verkloot intervieuw geweest zijn...
quote:Idd. De voetbalmedia schrijft een hoop bullshit!
Op vrijdag 23 januari 2004 13:33 schreef Viper-X het volgende:het zal wel zo'n half verkloot interview geweest zijn...
Denk eerder dat Cruz gewoon heeft gezegd dat hij Feyenoord & Co. mist, maar niet dat hij weg wil bij Inter.
Ben benieuwd wat de wedstrijd zal brengen, verwacht er weinig van, en hoe zou het publiek reageren op Van Persie?
quote:Veel bier zuipen, heb je minder last van de kou.
Op vrijdag 23 januari 2004 17:30 schreef Luni het volgende:
Ja ja, zondag gaat de competitie weer van start, heb er toch wel weer zin in al heb ik liever een lange winterstop en een kortere zomerstop, zit toch liever in mijn t-shirt in de Kuip, en je loopt niet zo te tobben om een blow te draaien en das ook belangrijk!
Morgen eerst het voetbaltoernooi in de Topsporthallen, wordt ook lache. Moet je ff kijken op www.ebismolarek.nl/FST
quote:Das een kopie van het KKG zaalvoetbaltoernooi
Op vrijdag 23 januari 2004 17:38 schreef Cart_man het volgende:[..]
Veel bier zuipen, heb je minder last van de kou.
Morgen eerst het voetbaltoernooi in de Topsporthallen, wordt ook lache. Moet je ff kijken op www.ebismolarek.nl/FST
quote:Hoelang bestaat die al, hehe..
Op vrijdag 23 januari 2004 18:08 schreef Luni het volgende:[..]
Das een kopie van het KKG zaalvoetbaltoernooi
Deze was vorig jaar voor het eerst..
quote:Het KKG toernooi ook.
Op vrijdag 23 januari 2004 18:14 schreef Cart_man het volgende:[..]
Hoelang bestaat die al, hehe..
Deze was vorig jaar voor het eerst..
quote:toch waren wij eerde.r
Op vrijdag 23 januari 2004 19:18 schreef Luni het volgende:[..]
Het KKG toernooi ook.
quote:o.k jij heb gewonnen. voetbal je zelf morgen ook
Op vrijdag 23 januari 2004 20:09 schreef Cart_man het volgende:[..]
toch waren wij eerde.r
september / oktober (ja dan al) is het KKG toernooi weer, is ook zeer de moeite waard om een biertje te komen drinken.
quote:Wat denk jij nou, hahaha. Vorig jaar meegedaan als keeper van een ploeg. De laatste twee wedstrijden stond ik bezopen onder de lat.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:57 schreef Luni het volgende:[..]
o.k jij heb gewonnen. voetbal je zelf morgen ook
september / oktober (ja dan al) is het KKG toernooi weer, is ook zeer de moeite waard om een biertje te komen drinken.
Nu kom ik voor de gezelligheid. Had wel wat gelezen over dat KKG toernooi ja, zal eens kijken of ik daar mijn gezicht ken laten zien...
quote:
24-01-2004: 'Philip Cocu heeft aanbod Gullit in beraad'
Bron: FR-Fans.nlZoals bekend heeft Ruud Gullit de afgelopen week drie ervaren Nederlandse spelers, te weten Jaap Stam, Philip Cocu en Winston Bogarde, gepolst voor een eventuele overgang naar Feyenoord. Stam liet meteen weten geen trek te hebben in een avontuur in Rotterdam, maar via een zeer betrouwbare bron (redactielid van weekblad Voetbal International) hebben wij vernomen dat Philip Cocu het aanbod van Ruud Gullit wel serieus heeft genomen. De speler van Fc Barcelona heeft het aanbod in beraad. Cocu is aan het einde van dit seizoen transfervrij.
quote:Jottem!
Op zaterdag 24 januari 2004 16:54 schreef Sloggi het volgende:
Van Persie gaat heeeeel erg uitgefloten worden
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:52 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
quote:Ja, dat zal z'n spel ten goede kome.
Op zaterdag 24 januari 2004 16:54 schreef Sloggi het volgende:
Van Persie gaat heeeeel erg uitgefloten worden
Nu kan Pardo zich in de basis spelen!
quote:Ik heb toch echt liever Schreuder samen met Pardo en Ono. Dan maar een aanvaller minder. Het middenveld blijft het belangrijkst.
Op zaterdag 24 januari 2004 16:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Pardo moet trouwens de komende weken de spelverdeler zijn bij Feyenoord omdat Ono geblesseerd is en Schreuder op scherp staat!Nu kan Pardo zich in de basis spelen!
En ik verwacht nu ook dat Been weg gaat nu er geen plek voor hem is als assistent. !
quote:Het is al bevestigd dat been blijft hoor
Op zaterdag 24 januari 2004 18:34 schreef RedGuy het volgende:[..]
Ik heb toch echt liever Schreuder samen met Pardo en Ono. Dan maar een aanvaller minder. Het middenveld blijft het belangrijkst.
En ik verwacht nu ook dat Been weg gaat nu er geen plek voor hem is als assistent.
!
quote:Voorspel heb je met je vriendin!
Op zaterdag 24 januari 2004 19:23 schreef RijstNatie het volgende:
Ik voorspel dat feyenoord nog zwakker zal presteren na deze winsterstop
quote:loek uit alkmaar?
Op zaterdag 24 januari 2004 20:20 schreef Cart_man het volgende:
HoiLoek, kankerjong.
quote:Nee, Raalte....
Op zaterdag 24 januari 2004 20:23 schreef RijstNatie het volgende:[..]
loek uit alkmaar?
Hahahaha, lache dat voetbaltoernooi
quote:Schijnbaar heeft ie het toch goed voorspeld
Op zaterdag 24 januari 2004 19:25 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Voorspel heb je met je vriendin!
quote:
Op zondag 25 januari 2004 15:18 schreef Kremers het volgende:[..]
Schijnbaar heeft ie het toch goed voorspeld
quote:Cocu in Rotterdam zou goed nieuws zijn
Op zaterdag 24 januari 2004 12:52 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
quote:Zeer goed nieuws!!
Op zondag 25 januari 2004 19:10 schreef BVO het volgende:[..]
Cocu in Rotterdam zou goed nieuws zijn
het lijkt me alleen niet erg waarschijnlijk
Ik zie hem graag komen, maar liever van Persie houden, dan Cocu. Beide is natuurlijk het beste
Was trouwens weer veel actie buiten het veld, ook in het uitvak. Voor de rest uiteraard weer genoten vandaag, vooral van dhr. Song, die kunnen vermoedelijk alleen nog lozen bij een afhaal Chinees op de Binnenweg..
De sfeer wordt wel steeds erger imho:
* Vent achter me vraagt me of "we" nog in de Amstel cup zitten en, tegen wie we moeten spelen.
* Diezelfde vent loopt na de 0-2 weg, komt na de 1-2 weer terug.
* En uiteraard staat hij bij de 3-2 op de stoelen om Helemaal Niets te zingen!
Over de wedstrijd zelf; eerste helft was Feyenoord slap en ongeinspireerd. Tweede helft was beter. Pardo en Buffel vielen in positieve zin op, en Lazovic was de gevierde man na de 90 minuten. O ja, en Ponk van Utreg had een paar mooie reddingen (zeker op die vrije trap van Van Persie!)
en nooit meer over lucky Ajax zingen want die penalty was wel een heel mooi verpakt kadootje
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:26 schreef FrankyMcG het volgende:
De sfeer wordt wel steeds erger imho:* Vent achter me vraagt me of "we" nog in de Amstel cup zitten en, tegen wie we moeten spelen.
* En uiteraard staat hij bij de 3-2 op de stoelen om Helemaal Niets te zingen!
Zou Loek van zo'n vent gekloond zijn?
quote:Je moet wel wat over hebben, voor een tribune waar ze shoarma en beenham verkopen, hehe
Op zondag 25 januari 2004 20:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik schrok me vandaag de pleuris toen Song zowaar enkele mooie aanvallende acties maakte, maar toch heeft ie ons niet teleurgesteld 99% van de tijd was hij weer KUT, als vanouds!De sfeer wordt wel steeds erger imho:
* Vent achter me vraagt me of "we" nog in de Amstel cup zitten en, tegen wie we moeten spelen.
* En uiteraard staat hij bij de 3-2 op de stoelen om Helemaal Niets te zingen!Over de wedstrijd zelf; eerste helft was Feyenoord slap en ongeinspireerd. Tweede helft was beter. Pardo en Buffel vielen in positieve zin op, en Lazovic was de gevierde man na de 90 minuten. O ja, en Ponk van Utreg had een paar mooie reddingen (zeker op die vrije trap van Van Persie!)
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:47 schreef Staanplaats het volgende:Je moet wel wat over hebben, voor een tribune waar ze shoarma en beenham verkopen, hehe
quote:Ik vraag me af waarom, volgens LN was ie ergens boos over!
Op zondag 25 januari 2004 21:27 schreef Butra het volgende:
Lazovic was trouwens wel snel weg na het einde.
quote:Ja dat viel mij ook op. Hij sprinten zowat de tunnel in
Op zondag 25 januari 2004 21:27 schreef Butra het volgende:
Lazovic was trouwens wel snel weg na het einde.
quote:Ik denk omdat hij zo belachelijk lang moest warmlopen.
Op zondag 25 januari 2004 21:28 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik vraag me af waarom, volgens LN was ie ergens boos over!
Ik kan me wel indenken dat hij het erg frustrerend vindt om steeds maar hooguit een kwartiertje te mogen voetballen terwijl er aanleidingen genoeg zijn om veel eerder ingebracht te worden.
En ondanks dat hij Feyenoord vandaag de 3 punten bezorgt zal hij ook wel het vemoeden hebben dat hij er de volgende wedstrijd gewoon weer naast staat.
quote:Denk het ook, hij moest inderdaad langdurig warmlopen, en dan de wissel Lazovic voor Van Persie, belachelijk, je wisselt toch geen aanvaller voor een aanvaller als je 2 - 1 achter staat! Hetliep gelukkig goed af, maar ik vond het een vreemde wissel, en Kuijt mocht weer blijven staan, die vond ik ronduit slecht.
Op zondag 25 januari 2004 21:53 schreef Vikingo het volgende:[..]
Ik denk omdat hij zo belachelijk lang moest warmlopen.
Ik kan me wel indenken dat hij het erg frustrerend vindt om steeds maar hooguit een kwartiertje te mogen voetballen terwijl er aanleidingen genoeg zijn om veel eerder ingebracht te worden.
En ondanks dat hij Feyenoord vandaag de 3 punten bezorgt zal hij ook wel het vemoeden hebben dat hij er de volgende wedstrijd gewoon weer naast staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |