quote:Sure .. net als afgelopen keer in de Kuip
Op zaterdag 17 januari 2004 15:54 schreef Maarten_GuiRo het volgende:
Bedoel je Utrecht gaat eraan?
quote:
Ik las dat het ongeveer zou gaan lijken als het in engeland ging, maar hoe is het daar geregeld dan?
Ik snap echt niet door welke bril de TD van Feyenoord kijkt, maar ze zijn zeker toe aan een oogcorrectie...
Ik word hier zoooooo moe van. Het lijkt wel alsof iedereen weet hoe het beleid moet zijn, behalve de mensen met de macht inhanden. Maar ja, daar waren we geloof ik al vaker achter gekomen.
quote:Maar we hebben toch geen goede rechtsback of wel?
Op zondag 18 januari 2004 11:44 schreef mister_popcorn het volgende:
kew jaliens zou in de interesse staan van feyenoord. Als rechtsback. GODVERDOMME DOMME *ZIEKTE*FIGUREN DAAAAAR!
tering zeg. is toch niet te geloven? we hebben swerts, song en als liefste Collen daar. Die jaliens is echt gewoon kut. Ik moet niet van die halfzachte teringmongolen.Ik snap echt niet door welke bril de TD van Feyenoord kijkt, maar ze zijn zeker toe aan een oogcorrectie...
Ik word hier zoooooo moe van. Het lijkt wel alsof iedereen weet hoe het beleid moet zijn, behalve de mensen met de macht inhanden. Maar ja, daar waren we geloof ik al vaker achter gekomen.
quote:Whaha, een goed begin van Wotte...
Op zondag 18 januari 2004 11:44 schreef mister_popcorn het volgende:
kew jaliens zou in de interesse staan van feyenoord. Als rechtsback. GODVERDOMME DOMME *ZIEKTE*FIGUREN DAAAAAR!
tering zeg. is toch niet te geloven? we hebben swerts, song en als liefste Collen daar. Die jaliens is echt gewoon kut. Ik moet niet van die halfzachte teringmongolen.Ik snap echt niet door welke bril de TD van Feyenoord kijkt, maar ze zijn zeker toe aan een oogcorrectie...
quote:Alleen Bosschaart graag.
Op zondag 18 januari 2004 13:31 schreef jpzegthallo het volgende:
Gaan we volgend jaar Utrecht nog leegkopen eigenlijk?
quote:van welk geld
Op zondag 18 januari 2004 14:20 schreef Viper-X het volgende:[..]
Alleen Bosschaart graag.
.
quote:Elk jaar komt wel geld vrij hoor?
Op zondag 18 januari 2004 14:22 schreef F1Bas het volgende:[..]
van welk geld
En Babos wordt/is gratis, die Utrechters hoeven ook niets te kosten
En ja, een paar bijna talenten verkopen, en ook hun salaris komt vrij!
quote:Dan vraag ik me echt serieus af wie jullie naast Bosschaart op het oog hebben
Op zondag 18 januari 2004 13:31 schreef jpzegthallo het volgende:
Gaan we volgend jaar Utrecht nog leegkopen eigenlijk?
quote:Van het extra geld dat we van Fortis krijgen.
Op zondag 18 januari 2004 14:22 schreef F1Bas het volgende:[..]
van welk geld
quote:Bassie van den Brink natuurlijk!
Op zondag 18 januari 2004 14:43 schreef Eilanden het volgende:[..]
Dan vraag ik me echt serieus af wie jullie naast Bosschaart op het oog hebben
al is ie net ff geblesseerd
quote:van Loen wilde weer gaan voetballen toch?
Op zondag 18 januari 2004 14:43 schreef Eilanden het volgende:[..]
Dan vraag ik me echt serieus af wie jullie naast Bosschaart op het oog hebben
past wel in hun veteranen team
quote:Fortis betaalt nu 6 miljoen per jaar. Ben benieuwd hoeveel ze bij gaan leggen
Op zondag 18 januari 2004 15:10 schreef Viper-X het volgende:[..]
Van het extra geld dat we van Fortis krijgen.
.
[Dit bericht is gewijzigd door F1Bas op 18-01-2004 18:24]
'Feyenoorder Snoyl ging in Ajax-trainingspak naar training' - 18 januari 2004
Feyenoord-verdediger Ferne Snoyl heeft twee jaar geleden als jeugdspeler van de Rotterdamse club gehuld in Ajax-trainingspak een training bezocht, zo meldt een voormalig jeugdspeler van Feyenoord ons exclusief. Volgens deze betrouwbare bron, die graag anoniem wil blijven, stak Snoyl - momenteel als linksback basisspeler in De Kuip - in de Feyenoord-kleedkamer zijn liefde voor Ajax nooit onder stoelen of banken.
André Stafleu, toenmalig trainer van Snoyl, moest lachen om de manier waarop zijn pupil was uitgedost. De ploeggenoten van de in Leidschendam geboren speler, waaronder ook onze bron, konden echter weinig waardering opbrengen voor de ludieke actie van het nu achttienjarige talent. Volgens onze bron is het altijd Snoyls grootste droom geweest om nog eens bij Ajax terecht te komen.
quote:bron?
Op zondag 18 januari 2004 18:22 schreef F1Bas het volgende:
zal wel onzin zijn maar ik lag in een deuk'Feyenoorder Snoyl ging in Ajax-trainingspak naar training' - 18 januari 2004
Feyenoord-verdediger Ferne Snoyl heeft twee jaar geleden als jeugdspeler van de Rotterdamse club gehuld in Ajax-trainingspak een training bezocht, zo meldt een voormalig jeugdspeler van Feyenoord ons exclusief. Volgens deze betrouwbare bron, die graag anoniem wil blijven, stak Snoyl - momenteel als linksback basisspeler in De Kuip - in de Feyenoord-kleedkamer zijn liefde voor Ajax nooit onder stoelen of banken.
André Stafleu, toenmalig trainer van Snoyl, moest lachen om de manier waarop zijn pupil was uitgedost. De ploeggenoten van de in Leidschendam geboren speler, waaronder ook onze bron, konden echter weinig waardering opbrengen voor de ludieke actie van het nu achttienjarige talent. Volgens onze bron is het altijd Snoyls grootste droom geweest om nog eens bij Ajax terecht te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |