Johquote:Op zondag 4 april 2004 17:49 schreef Keios het volgende:
[..]
Ik woon op 20 km van Ieper en ik ken dit plein, deze lakenhallen en die winkel. Dit is Ieper in België, provincie west-Vlaanderen.
O?quote:Op zondag 4 april 2004 18:41 schreef Gajus het volgende:
[..]
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat je tussen 14 februari en 4 april verhuisd bent naar de omgeving van Ieper?
Je laatste constatering bevestigt mijn constatering van 12 februari over deze godvergeten uithoek van België. Ikzelf heb ook een deel van leven beleefd in de directe omgeving van Ieper, namelijk in Belle / Bailleul.
Nee hoor, ik woon hier al gans mn leven. (Nu deeltijds hier = Wevelgem en in Gent) Ik ben namelijk Belgische.quote:Op zondag 4 april 2004 18:41 schreef Gajus het volgende:
[..]
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat je tussen 14 februari en 4 april verhuisd bent naar de omgeving van Ieper?
Je laatste constatering bevestigt mijn constatering van 12 februari over deze godvergeten uithoek van België. Ikzelf heb ook een deel van leven beleefd in de directe omgeving van Ieper, namelijk in Belle / Bailleul.
Een Westhoekse op FOK!quote:Op zondag 4 april 2004 19:22 schreef Keios het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon hier al gans mn leven. Ik ben namelijk Belgische. Bailleul ligt toch net over de grens in Frankrijk, nee?...
Inderdaad, een rare vraag voor iemand die geen geloof hecht aan reïncarnatie. Had jij graag willen horen dat ik mijn vorige leven als soldaat in de loopgraven had doorgebracht? Neen, dat twijfelachtige genoegen had mijn moederskant-grootvader, in dienst van het Franse leger.quote:Op zondag 4 april 2004 18:54 schreef yvonne het volgende:
O?
rare vraag misschien, in dit leven of een vorig leven
:0quote:Op zondag 4 april 2004 21:28 schreef Stali het volgende:
Terugvind-post![]()
Nee ben maar een blaagje. Maar Ryan wel!quote:Op zondag 4 april 2004 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
:0
Vertel, heb jij een verleden op de WW1 slagvelden?
Ik probeer hier een boeiende discussie te starten jah
Uit jouw C&H-bijdragen ken ik jouw belangstelling voor deze streek. Als ik tijdig geweten had van jouw Fok-expeditie dan had ik mij beslist aangemeld. Via mijn familie heb ik uiteenlopende verhalen over de rijke historie van deze streek gehoord, nochtans besef ik dat dit slechts het topje van de ijsberg vormt. Komt er nog eens een expeditie?quote:Op zondag 4 april 2004 21:21 schreef yvonne het volgende:
Zo verwonderlijk is mijn vraag niet gezien de sterke historie van de streek..
Of je nu wel of niet in reincarnatie gelooft...
Waar vind ik die topics terug? Ben wel in voor een expeditie trouwens.quote:Op zondag 4 april 2004 21:45 schreef Gajus het volgende:
[..]
Uit jouw C&H-bijdragen ken ik jouw belangstelling voor deze streek. Als ik tijdig geweten had van jouw Fok-expeditie dan had ik mij beslist aangemeld. Via mijn familie heb ik uiteenlopende verhalen over de rijke historie van deze streek gehoord, nochtans besef ik dat dit slechts het topje van de ijsberg vormt. Komt er nog eens een expeditie?
Jazeker, we komen met zeer grote regelmaat in het iepersequote:Op zondag 4 april 2004 21:45 schreef Gajus het volgende:
[..]
Uit jouw C&H-bijdragen ken ik jouw belangstelling voor deze streek. Als ik tijdig geweten had van jouw Fok-expeditie dan had ik mij beslist aangemeld. Via mijn familie heb ik uiteenlopende verhalen over de rijke historie van deze streek gehoord, nochtans besef ik dat dit slechts het topje van de ijsberg vormt. Komt er nog eens een expeditie?
Ik zal Ryan vragen de foto's volgende week te plaatsen. We ziijn in de eerste week van Lila Pauze naar de Hema gegaan. Zoals je weet hadden we uiteindelijk alleen een wegwerpcamera en hebben de meest gekke capriolen moeten uithalen om het ding niet te verliezen. En dat is gelukt!quote:Op zondag 4 april 2004 19:32 schreef Keios het volgende:
off topic: Er zitten er nog hoor maar ik ben dat meisje haar naam vergeten. Ze komt uit Dadizele.
Ontopic: Zijn er foto's van R&S terwijl ze wel op Corfu zijn?
Ik heb hun topic op LIT (half) gelezen maar ik weet nu niet meer hoe het zit. Schrijven ze gewoon hun dagboek of is het allemaal bs van een/twee auteurs?
In het Paas-weekend?quote:Op zondag 4 april 2004 21:51 schreef yvonne het volgende:
...
Zal binnenkort zijn
Vermoedelijk dit weekend al
Doe ik, is je mailadres correct?quote:Op zondag 4 april 2004 22:27 schreef Gajus het volgende:
[..]
In het Paas-weekend?
Hou mij op de hoogte!
Ja, mijn mailadres is correct, maar in jouw mailbox vind je mijn mailbericht met meer details.quote:Op maandag 5 april 2004 07:42 schreef yvonne het volgende:
Doe ik, is je mailadres correct?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |