Dat lijkt me duidelijk toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:39 schreef mrcool het volgende:
Waarom kan ik die velden waarop ik de tijdsduur van de nummers in moet vullen blank houden terwijl het volgende in de Add Release Form staat?: Duration -- This is optional. The only accepted format is 0:00. Beetje vewarrend dus!
Als hij van 4 moderators een Yes-vote heeft ontvangenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:15 schreef mrcool het volgende:
Jape, wanneer word zo'n release nou volledig goedgekeurt?
Daar gaat het er dus om dat er eerder platen op het label waren met BAR001 en BAR002. Voor de consistentie vragen we dan om het cat# licht aan te passen. Je kunt hem dus even editen en weer resubmitten met de aangepaste informatie, dan kan ie er zo inquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:12 schreef H4ze het volgende:
Discogs is heel handig en leuk, maar ik ben er een beetje van afgestapt, omdat er constant een door mij toegevoegde release is afgekeurd. Ik had het catalogusnummer fout, dat moest namelijk BAR003 zijn volgens hun. Maar op de plaat staat toch echt BAR03. Ik weet dat 2 cijfers na de letters anders is dan normaal, maar toch...als het zo op de plaat staatVerder nog wel wat problemen enzo.
Ja, daar weet ik meer van ja. Normaal duurt dat dus wel wat langer. Maar de mods werken af en toe met een hitlist, dat er een wat users of labels opgeeft die hij net gemodereerd heeft, zodat 3 andere mods hem kunnen volgen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:57 schreef mrcool het volgende:
Mijn release is iig in 2 dagen toegevoegd, of weet jij daar soms meer van Jape?
Je rank is gebaseerd op hoeveel informatie je hebt ingevoerd. Een release levert je 3 punten op, een update 1 punt. Hoe hoger je rank, hoe meer releases je tegelijk kunt invoerenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 06:38 schreef mrcool het volgende:
Wat houd die ranking in?
Ze zijn daar niet zo snel mee he?quote:Op maandag 13 december 2004 17:43 schreef Jape het volgende:
Ik had gestemd geloof ik he?
Is Discogs nou vandaag al de hele dag down?
Hij doet het inmiddels weer!quote:Op maandag 13 december 2004 18:12 schreef Jape het volgende:
Tja, wat is snel? Er staan 9000+ releases en 10000+ updates in de queue op het moment...
En als de site het niet doet kan ik er ook niks aan doen he
Zijn trouwens gister weer wat aanpassingen aan de software doorgevoerd, misschien dat er vandaag ook een of andere upgrade plaats vindt. We zullen het wel merken he..
Alleen op je eigen ontvangen commentaar kun je reageren, door je submission te editen en te resubmitten. Als je ergens anders iets over te melden hebt kun je een topic openen op het forum, of eventueel de submitter of betreffende moderator een emailtje sturen via hun profiel..quote:Op maandag 13 december 2004 19:25 schreef mrcool het volgende:
Jape, kan ik ook nog reageren op die comments van die moderators? Sommige dingen kloppen namelijk totaal niet, zoals dat er gezegd word dat er een release tussen staat die volgend jaar pas word uitgebracht, terwijl ik hem hier al een paar weken op vinyl heb liggen.
Kwestie van lang wachten... (maandje of 2), dan zal hij er vast wel in staan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:04 schreef HAL9000S het volgende:
Jape, heb een LP gesubmit onder de naam HAL9000S
2 maanden is te fucking langquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:35 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Kwestie van lang wachten... (maandje of 2), dan zal hij er vast wel in staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |