abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16340134
Vervolg van Zwangerschap en Geboorte deel 23

A.s. papa's en mama's:

12 januari 2004: 70four (papa)
18 januari 2004: kimpiedimpie
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 01 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
05 april 2004: ezzi
07 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
21 april 2004: Tan
14 mei 2004 : Noukie
25 mei 2004: Psyche2003 (papa)
21 juni 2004: dutchie
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
* 27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger
02 juli 2004: Xeliana
* 03 juli 2004: pluisje en rickmans
07 juli 2004: bop
13 juli 2004: LadyS
16 juli 2004: Moots
27 juli 2004: snoopy
5 augustus 2004: Little-Angel
06 augustus 2004: Sjeen en to_Davy
15 augustus 2004: Tinkepink
27 augustus 2004: Sugar
02 september 2004: Loena-tik-
* 08 september 2004: Knorretje en Danny
13 september 2004: Girly
17 september 2004: piglet
20 september 2004: Xanthe

* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's

De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie

En nu wil ik babies

[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 19-01-2004 22:24]

zaterdag 17 januari 2004 @ 14:14:58 #2
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16340468
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 13:59 schreef Karin het volgende:

En nu wil ik babies

Ik ook....Doe maar van elk merk eentje Horen jullie dat, Belana en Kimpie?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  zaterdag 17 januari 2004 @ 14:20:01 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_16340568
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 13:59 schreef Karin het volgende:

En nu wil ik babies

Ik ook.. En ook meteen die van mezelf erbij
Kan niet iemand het zwangerzijn even een paar dagen overnemen? (en dan vooral 's nachts?)

Bleh, wat slaap ik slecht.. Eerste keer inslapen gaat meestal wel.. Dan wordt ik zo'n 2,5 uur later wakker, moet plassen... kruip terug in bed.. En kan niet meer slapen!
Als ik zus lig zit mijn neus dicht, als ik zo lig, doet mijn bekken pijn, weer anders en mijn maag zit in de verdrukking.. En dan begin ik eindelijk en beetje weg te doezelen en dan begint Swets te snurken
Echt, al die tijd is hij stil... totdat ik bijna slaap..

Gevolg, ik lig 3 uur te woelen (omdraaien in een waterbed als je zwanger bent is niet handig).. en ga er dan maar ff uit.. Even doorkoud worden beneden, en dan gaat het wel weer..
Maar goed dat mijn verlof is begonnen.. Kan ik overdag bijslapen

moest ff klagen hoor..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_16340652
ET, wat mij echt in dromenland helpt: van beneden naar boven je lijf aftasten...hoe liggen mijn voeten.....hoe liggen mijn onderbenen..hoooeeee...*gaap* Ik dacht dat het niet zou helpen maar ik knor me suf (nu ben ik altijd al een marmot geweest...je kunt het ook positief zien: jij bent straks echt goed vorobereid op de gebroken nachten )

Ikzelf word af en toe heel erg opgenaaid van de nestdrang: alels moet af en wel vandaag en dat halen we niet en hoe moet dat nu en alles is stuk of niet mooi of niet goed genoeg of....dat gevoel. en moooeeeeee!!!

Zo. Doe nu maar wat babies.

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_16341698
En dan zit ik nu al te klagen dat ik slecht geslapen heb????
Denk dat ik nog even weg kruip in een hoekje
  zaterdag 17 januari 2004 @ 16:03:08 #6
3011 E.T.
pi_16342749
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 14:23 schreef Catootje het volgende:
ET, wat mij echt in dromenland helpt: van beneden naar boven je lijf aftasten...hoe liggen mijn voeten.....hoe liggen mijn onderbenen..hoooeeee...*gaap* Ik dacht dat het niet zou helpen maar ik knor me suf (nu ben ik altijd al een marmot geweest...je kunt het ook positief zien: jij bent straks echt goed vorobereid op de gebroken nachten )
quote:
Ikzelf word af en toe heel erg opgenaaid van de nestdrang: alels moet af en wel vandaag en dat halen we niet en hoe moet dat nu en alles is stuk of niet mooi of niet goed genoeg of....dat gevoel. en moooeeeeee!!!

Zo. Doe nu maar wat babies.

hier ook wel nesteldrang.. Maar net als vandaag kan ik me gewoon echt nergens toe zetten, terwijl in m'n hoofd ik al drie keer de zolder opgeruimd heb
Ik ben gewoon echt te moe om ook maar IETS te doen..

Enneh.. Xanthe.. Bereid je maar vast voor

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_16343801
He Catoot knal er weer eens een buikenfoto tegenaan!!!!! Zo'n tijd geleden.
Een kussen tussen je benen is ook lekker dan liggen je bekken rechter.
En kimpiedimpie en Belana doe maar alvast beginnen met bevallen joh. Dan hebben jullie straks allebei een zondagskindje.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 17 januari 2004 @ 16:54:06 #8
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16343973
Voor de echt slechte slapers heb ik een klein tipje die misschien helpt. Je moet zelf maar kijken of het wat voor je is of niet.

Die goede nachtrustthee van Zonnatura, ik sliep daar zo vast van dat ik er niet eens uithoefde om te plassen. Nadeel is wel dat je 's ochtends met een zeer pijnlijke blaas wakker wordt als je al een beetje ver in de zwangerschap bent.

Als dat niet helpt nog een paardemiddel: Dormeasan van dr. Vogel of VSM, dat weet ik niet meer, dacht de eerste. Dat is een homeopatisch middel op basis van Valeriaan (zit ook in Valium), maar dan zo licht dat je het tijdens de zwangerschap zonder enig gevaar kunt innemen, het werkt ook niet verslavend maar je valt er wel goed van in slaap en wordt ook voor een paar uur niet meer wakker.

Ik ben zelf niet zo'n slikker qua medicijnen, maar had wel baat bij laatsgenoemde toen ik zoveel pijn had dat ik niet meer sliep.

pi_16344412
HAHA, ik wist het wel, een nieuw deeltje!

Voor alles rondom katoenen luiers: kijk eens rond op www.katoenenluiers.pagina.nl of wordt lid van de Yahoo group via de link die je daar ook op de pagina vindt.
Ik ben daar zelf lid van en het heeft me enorm veel wijzer gemaakt. Katoen lekt net zo erg door als papier, het hangt er alleen vanaf of ze gewoon goed passen en of je genoeg verschoningen doet (en dat geldt ook voor luieruitslag). Daarbij stinkt papier ook erg (chemicalien tegen beebies huid) en als je de luiers gescheiden bewaart naargelang de inhoud, dan valt het wel mee met de stank zolang je natuurlijk een afsluitbare emmer ofzo hebt. Er zijn een hoop voors en tegens over katoen, maar de belangrijkste voors voor mij zijn toch wel: stukken goedkoper, milieuvriendelijker (en nee, je hoeft niet ineens op 90 graden te wassen, max 60 is o.k.), beter voor de ontwikkeling van de heupjes, en je hebt ze altijd in huis en hoeft dus niet steeds met joekels van pakken te sjouwen. Daarbij heb je tegenwoordig hele gave luiers te koop die net zo makkelijk zijn als Pampers enzo en is er een enorm aanbod in 2e hands. De tegens: je moet even alles uitproberen om te kijken hoe en wat het beste werkt voor jou en de baby, je hebt een grotere was (kan na een spoelbeurt gewoon bij de andere (wit)was) dus het is wel iets meer werk.

Zo, het wordt steeds als ik het hierover heb een heel verhaal...
en nu wil ik ook een beebie...

Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
pi_16344432
Toch wil ik waarschuwen voor kruiden theetjes , sommige zijn nl. niet zo onschuldig als je zou denken en het zou toch zonde zijn als daardoor iets zou gebeuren in je buik waar je niet echt blij mee bent.
Ik ben nu in elk geval nog voorzichtiger geworden en probeer ook regelmatiger wat te eten en dan ook dingen die echt gezond zijn.
Werd trouwens vandaag al beroerd van de geur van een mandarijn die ik aan het pellen was....
Is dat niet wat vroeg om al misselijk te worden?
Zeker gezien de waarde van de HCG die was slechts 100....
  zaterdag 17 januari 2004 @ 17:19:29 #11
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16344682
Klopt wel wat je zegt met kruidenthee, Xanthe. Thee met kamille erin moet je bijv. niet te veel van drinken, dat kan weeėn veroorzaken. Saliethee veroorzaakt vroeggeboorte enz.

Maar deze goede nachtrustthee kan volgens zowel mijn huisarts als VK zonder bezwaar worden gedronken. Natuurlijk zijn zij ook niet alwetend, maar ik denk dat er meer is wat niet goed is voor zwangeren dan wij weten. Je hebt ook maar een kopje thee nodig voor het slapen en niet hele liters.

zaterdag 17 januari 2004 @ 17:32:31 #12
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16345039
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:10 schreef Xanthe het volgende:
Werd trouwens vandaag al beroerd van de geur van een mandarijn die ik aan het pellen was....
Is dat niet wat vroeg om al misselijk te worden?
Zeker gezien de waarde van de HCG die was slechts 100....
Kan goed hoor, ik was ook altijd al vrij snel misselijk( soms al voor dat ik getest had op mijn NOD)
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zaterdag 17 januari 2004 @ 17:33:41 #13
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16345065
Loen loopt trouwens al een paar dagen met de rits van mijn broek open Beetje vroeg toch bij 7 weken
Hyves!
  zaterdag 17 januari 2004 @ 17:41:36 #14
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16345247
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:33 schreef Loena-tik- het volgende:
Loen loopt trouwens al een paar dagen met de rits van mijn broek open Beetje vroeg toch bij 7 weken
Toch niet ook een drieling hč? Op een ander forum meldde iemand vandaag zwanger te zijn van een drieling Die paste ook al snel niet meer in haar broeken

Maar even serieus, het is niet je eerste toch, dus dan is het wel normaal hoor.

zaterdag 17 januari 2004 @ 17:42:33 #15
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16345277
quote:
Had ik ook, bij 7 weken kreeg ik meerdere broeken al niet meer dicht, waren de hormonen, aldus de VK

Vandaag naar een verjaardag geweest, waar maar liefst 2 mensen ongevraagd aan mijn buik zaten
Dat brengt de eindstand van deze week op 3

pi_16345482
quote:
dat dacht ik ook, bij alicia begon dat pas bij de 5e maand, maar heb toch een aantal broeken die al minder lekker zitten (gaan gelukkig nog wel dicht, maar zitten strakker)

En ik heb in een woede aanval tussentijds dus alle grotere maten weggegeven of weggepleurd (zou ze toch niet meer nodig hebben dacht ik toen pissig)

Angel: ik wou ik je winkeltje snuffelen, kon me nml wel wat kleren herinneren wat betreft positie enzo, maar hij bestaat niet meer

zaterdag 17 januari 2004 @ 17:53:44 #17
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16345558
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:42 schreef pluisje het volgende:

Vandaag naar een verjaardag geweest, waar maar liefst 2 mensen ongevraagd aan mijn buik zaten
Dat brengt de eindstand van deze week op 3

Oh ja dat was ik weer ff vergeten, DAT krijgen we straks ook weer
Hyves!
pi_16345629
Kon het niet laten... nieuw fotootje in grote buik topic gezet...
Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
  zaterdag 17 januari 2004 @ 18:05:54 #19
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16345853
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:56 schreef kimpiedimpie het volgende:
Kon het niet laten... nieuw fotootje in grote buik topic gezet...
LEUK, ga gelijk ff kijken.
Hyves!
  zaterdag 17 januari 2004 @ 20:01:27 #20
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_16348776
Hallo allemaal! Loena, je bent nog niet uit de lucht, zie ik?! Mooi!!!!!
Enne, mijn broekies zitten ook strakker, hoor, nu al! Vervelend, zeker omdat ik het nog aan niemand mag laten merken!

Net waren mijn zus en man met hun twee kinderen op bezoek, even snel gegeten met z'n allen. Zij weten wel van onze kinderwens, maar dus niet dat het nu gelukt is! Laatst vroeg ze wel hoe het ermee stond, en heb ik weer het grootste leugenverhaal ooit op zitten dreunen. Wat zullen ze over twee weken verbaasd zijn!

En gisteren was ik bij mijn ouders en vroeg mijn moeder die dus echt van NIKS weet nota bene of ik al zwangeren in mijn omgeving heb...!!!
"Ehm, nee, dat speelt nog niet zo..."

Dadelijk weer gezellig een vriendin voorliegen (samen Idols kijken) en dan ga ik mijn zonden overdenken (al die leugens! ) en naar bed!

Kimpie en Belana, al geworpen?

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 17 januari 2004 @ 20:08:29 #21
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16348927
Nee Sugar gelukkig vandaag nog niet, weet ook niet hoe dat kan maar goed, profiteer er nog even van

Goed van je joh, dat je je mond zo goed kan houden!!! Ik heb het al op m`n werk verteld, ik trok elke keer wit weg en was echt heel beroerd, toen vroeg een collega dus doodleuk aan me of ik zwanger was...Nou enne Loena is heeeeeeel slecht in liegen, dus maar gewoon verteld.

Hyves!
  zaterdag 17 januari 2004 @ 20:35:06 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_16349524
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 14:20 schreef E.T. het volgende:

[..]

Kan niet iemand het zwangerzijn even een paar dagen overnemen? (en dan vooral 's nachts?)

Bleh, wat slaap ik slecht.. Eerste keer inslapen gaat meestal wel.. Dan wordt ik zo'n 2,5 uur later wakker, moet plassen... kruip terug in bed.. En kan niet meer slapen!
Als ik zus lig zit mijn neus dicht, als ik zo lig, doet mijn bekken pijn, weer anders en mijn maag zit in de verdrukking.. En dan begin ik eindelijk en beetje weg te doezelen en dan begint Swets te snurken
Echt, al die tijd is hij stil... totdat ik bijna slaap..

Gevolg, ik lig 3 uur te woelen (omdraaien in een waterbed als je zwanger bent is niet handig).. en ga er dan maar ff uit.. Even doorkoud worden beneden, en dan gaat het wel weer..
Maar goed dat mijn verlof is begonnen.. Kan ik overdag bijslapen

moest ff klagen hoor..

Ow ET, wat vreselijk herkenbaar! Vanacht had ik ook weer een nacht...nog erger dan de andere....echt ieder uur wakker, pfffff. Dat is idd echt niet leuk! Vandaag heb ik ook extreem veel pijn in mijn bekken, ik kan echt bijna niet meer bewegen. Ik vind het heel bewonderenswaardig dat je zo lang gewerkt hebt!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2004 @ 22:23:13 #23
43556 miss_dynastie
pi_16352275
Sugar, wat lijkt het me vreselijk moeilijk om je mond dicht te moeten houden over zoiets moois...

Belana, heb je je al bedacht over dat drie weken over tijd lopen ??? Zo ja, dan mag hij/zij (maar het is hij) van mij wel komen, hoor... ik zal je dan niet meer pesten morgen, doe jij dan

zaterdag 17 januari 2004 @ 23:24:23 #24
3011 E.T.
pi_16354029
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 20:35 schreef Belana het volgende:

[..]

Ow ET, wat vreselijk herkenbaar! Vanacht had ik ook weer een nacht...nog erger dan de andere....echt ieder uur wakker, pfffff. Dat is idd echt niet leuk! Vandaag heb ik ook extreem veel pijn in mijn bekken, ik kan echt bijna niet meer bewegen. Ik vind het heel bewonderenswaardig dat je zo lang gewerkt hebt!

sinds begin december was dat wel hooguit tot 2 uur hoor.. Daarna moest ik echt gaan liggen.. Zo was en is 't nog redelijk vol te houden

Helaas ben ik er nog steeds niet achter wat de pijn 'triggert'.. De ene keer voel ik me geweldig als ik even gelopen heb en ook de dag erna ga ik dan bijna pijnloos door het leven.. De volgende keer kan dat weer hartstikke fout uitpakken..
Gelukkig nog maar max. 2 maanden (ik moet er echt ff niet aan denken dat 't twee weken te laat komt... *paniek* )

Maar ik ga iig ff op jacht naar die thee die Tan noemde, alle beetje helpen.. Moet tenslotte wel een beetje uitgerust aan die bevalling beginnen

Nou nog iets voor die akelige verstopte neus..

zaterdag 17 januari 2004 @ 23:35:13 #25
24188 Belana
kloon van belana
pi_16354276
Nou ET, je hebt het toch maar gedaan!
Ik weet wat je bedoelt, dat het onduidelijk is wat de pijn triggert. Ik heb eigenlijk altijd wel last, maar toch is er verschil. De ene nacht kom ik vrij pijnloos door en dan ben ik dus ook beter uitgerust en de nacht erop is het een ramp, zoals vanacht en dus ook vandaag de hele dag behoorlijke pijn. Ach, ik hou me maar voor dat het nog hooguit 3 weken duurt, alhoewel de vk me al waarschuwde dat het niet meteen over zou zijn.
Ik hoop voor jou dat die thee die Tan aanraadde idd helpt. Ik moet zeggen dat ik geen probleem heb met inslapen, ik slaap binnen een paar minuten, maar 2 uur later ben ik wakker en vervolgens dus ieder uur, weinig aan te doen.
Maar voor mij is dus het einde redelijk in zicht. Probeer jij maar zoveel mogelijk overdag te slapen ook, als het je lukt! Ik wens je veel sterkte!

Die verstopte neus heb ik ook trouwens, ben bang dat er niks tegen te doen is...

ik vind het wel weer gezellig hoor dat je er weer bent

stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')