Hmmm.... page 5 is ineens 10 geworden. Maar goed, mijn e-mailadres is: -quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:06 schreef PizzaPoes het volgende:
check bottom of page 5
Ja, de pagina's zijn weer is veranderd. En ik zal je het instaleer bestandje effe mailen, ik zet wel gunbound instal als onderwerp van de mail.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:51 schreef PizzaPoes het volgende:
[..]
Hmmm.... page 5 is ineens 10 geworden. Maar goed, mijn e-mailadres is: -
Maakt niet uit, ik heb het al via m'n neefje gekregen. Maar ik kom nog steeds niet op de site, egt gek.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:40 schreef Sealnova het volgende:
sorry het mailen werkt niet
Probeer hun site nog eens een keer
Mij is hetzelfde opgevallen. Vrienden van mij, die ook gebruik maken van @home, hebben hetzelfde probleem. Ik heb een mail naar ze gestuurd en wacht nu op antwoord.quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:45 schreef requestline het volgende:
hellup!
ik heb hetzelfde probleem met Gunbound! Al sinds 05-06 kan ik niet meer op de site, en dus ook geen automatische patches downloaden. weet iemand waar ik misschien online kan kijken voor de benodigde patches?? btw, het valt me op dat alleen de @home-users niet meer op gunbound(+site) kunnen! (of zie ik dit verkeerd?).
mzls,
requestline
Op tweakers zijn er ook mensen met problemen. 6Bit heeft met @home gebeld en zegt:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:26 schreef PizzaPoes het volgende:
Dit is wat ik heb gekregen:
Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u als volgt informeren.
Wij zullen de problemen met het bezoeken van www.gunbound.net gaan onderzoeken.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home,
Afdeling Klachtafhandeling
Wat is dit voor bullshit?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:29 schreef WasQ het volgende:
[..]
Op tweakers zijn er ook mensen met problemen. 6Bit heeft met @home gebeld en zegt:
"Goed half uur met @home aan de lijn gehangen, komt het volgens hun er op neer dat de server van Gunbound.net een bepaalde range ip adressen blokkeerd, en daarom kan ik er dus niet op."
Die mensen bij @home kwamen er zelf ook niet op... Vervelend
Das idd lullig vanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:30 schreef PizzaPoes het volgende:
[..]
Wat is dit voor bullshit?![]()
Hoera! Ik krijg weer toegang tot de site en Gunbound zelf!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:11 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Das idd lullig van@home
![]()
misschien ken je iemand die effe dat instalatie programma op een cd'tje kan zetten voor je?
Gunbound is bezig met t stabiliseren van het spel en is vanaf 28/29 juni weer te spelen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:25 schreef mschol het volgende:
*zucht* de site lijkt verdachte te zijn:
ik heb vanmiddag kunnen spelen (grappig spel overigens)
en nu kom ik er niet op ik krijg nu bij een tracert het volgende:
1 <10ms <10ms <10ms 10.0.0.138
2 * * * timed out.
3 * * * timed out.
wtf??
het zou er dus op neerkomen dat de isp em blockt...
gelukkig kan ik ter vervanging nog Worms world party spelenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:19 schreef thaduck het volgende:
Hier is het momenteel dus ook weer k#t. Probleem komt door een aantal 'grappige' teringlijers die constant zitten te scriptkiddien. Er schijnt dus een scriptje te zijn nu wat problemen op de servers veroorzaakt. Hoe en wat precies weet ik niet.
Khoop wel dat ze het snel op kunnen lossen, want zo schiet het niet opVanmiddag juist nog ff lekker geknald
De server is weer een keer aangevallen door een stel trieste figuren en gebruikers die dat onbewust aan deelgenomen hebben dmv van dat scriptje. Vandaar dat Gunbound de users gevraagd hebben om het spel opnieuw te installeren.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:19 schreef thaduck het volgende:
Hier is het momenteel dus ook weer k#t. Probleem komt door een aantal 'grappige' teringlijers die constant zitten te scriptkiddien. Er schijnt dus een scriptje te zijn nu wat problemen op de servers veroorzaakt. Hoe en wat precies weet ik niet.
Khoop wel dat ze het snel op kunnen lossen, want zo schiet het niet opVanmiddag juist nog ff lekker geknald
Hahaha, ik speel nog diablo IIquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig kan ik ter vervanging nog Worms world party spelen
ik kan de link niet openen.(alles met gunbound.net niet) misschien dat er een stuk gequote kan worden?quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:09 schreef mschol het volgende:
de laatste status:
http://www.gunbound.net/fetch_note/note.htm
deze url pakt hetr programma ook als je em opent..
Het is als het goed is weer te spelenquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:07 schreef requestline het volgende:
[..]
ik kan de link niet openen.(alles met gunbound.net niet) misschien dat er een stuk gequote kan worden?
a ha dus zo zit dat... Thnx!quote:Op zondag 11 juli 2004 13:14 schreef DarkClouD het volgende:
Avatars kan je niet kwijt raken als je verliest. Avatars koop je van het gold wat je verdiend met het spelen. Je hebt twee soorten servers btw. Servers waar de avaters hun werking hebben (extra kracht, defense, delay etc.) en twee servers waar de avatars grotendeels uit staan. Op die twee aparte servers werken alleen de avatars die je extra gold kunnen bezorgen. Ik speel het meeste op die servers omdat daar de teams meestal een stuk meer in balans zijn. Bovendien heb ik nu een goldsuit waarbij ik 150% gold verdien. Bijv als je wint in een 4v4 krijg je 300 gold. Ik krijg in dat geval 450 gold. Zo gaat het lekker hard.
dat is niet waar, de items die je koopt kunnen weer invloed hebben op healing, damage, shield etc.. dus avatar is niet alleen voor de sier...quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:52 schreef PizzaPoes het volgende:
OOOOOOOh, FREE GOLD!
de avatars zijn helaas alleen voor de sier...........
Hij doelt op de avatars die de users gratis gekregen hebben nadat de server zo'n tijd down was.quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:54 schreef Insjah het volgende:
[..]
dat is niet waar, de items die je koopt kunnen weer invloed hebben op healing, damage, shield etc.. dus avatar is niet alleen voor de sier...
quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:38 schreef GotC het volgende:
Ik doe ook aan GB!
Heet daarzo GreenGrace, dusse, als iemand wil gamen, ik ben dr wel vaak
gewoon eff een account aanmaken, kost nks en je krijg geen spam...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:23 schreef luciferist het volgende:
heeft iemand die dit ooit gespeeld heeft een account over voor mij?
quote:Op zondag 23 januari 2005 10:04 schreef luciferist het volgende:
[..]
ja.. maar ik speel al 2 weken en nog steeds kuikentje enzo >_< voor die avatars doe ik het dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |