abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf zaterdag 17 januari 2004 @ 01:30:40 #1
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16332294
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:25 schreef Mr-Mackey het volgende:

[..]

Sorry, maar ik kan niet ruiken dat jij dyslexie hebt.
Het barst hiet an de figuren die een dermate brakke beheersing van de Nederlandse taal tentoon spreiden, dat ik er misselijk van wordt.

Zonder je te willen beledigen!!!
Hoe kun jij, als dyslectisch persoon modereren
Kost het jou meer tijd dan een ander om een bericht goed te kunnen lezen, of begrijp je doorgaans snel wat er staat?
Ben nieuwsgierig, want ik ben een beetje taalpurist (en goddank zelf niet dyslectisch).

waarom zou ik niet kunnen modden als ik dislexie heb?

ik ben niet zwaar dislecties (?) maar moet soms wel iets twee keer lezen voordat ik begrijp wat er staat

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 01:33:59 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16332381
Taalpurist zijn is vechten tegen de bierkaai. Het gaat erom dat je begrijpt wat een ander bedoeld. En dat is soms met en zonder slecht taalgebruik al moeilijk genoeg. Gewoon door gaan Nikky. Trek je het niet aan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 01:34:03 #3
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_16332389

ze vragen aan mij als stotteraar weleens hoe ik kan praten

gewoon doorgaan Nikky!! geen gezeik aan de Nederlandse dijk

Milf zaterdag 17 januari 2004 @ 01:35:17 #4
16000 nikky
pi_16332415
voor beiden
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 01:39:33 #5
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16332519
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:30 schreef nikky het volgende:

[..]

ik ben niet zwaar dislecties (?) maar moet soms wel iets twee keer lezen voordat ik begrijp wat er staat

Wat is nou je punt ?

Mens, ga gewoon door met posten en trek je niks aan van die Urkelkneuzen die je op spelling proberen te pakken.

Milf zaterdag 17 januari 2004 @ 01:41:37 #6
16000 nikky
pi_16332568
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:39 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Wat is nou je punt ?

Mens, ga gewoon door met posten en trek je niks aan van die Urkelkneuzen die je op spelling proberen te pakken.

hij wil toch gewoon wat vragen en wat meer info? dat kan
misschien dat mensen zich dan misschien eerst gaan nadenken voordat ze taalpurist gaan spelen
pi_16332581
ik ben ook dislectie maar dan qua speling en ik vind het geen excuus om geen modder eter te woorden
Was getekend:,
  zaterdag 17 januari 2004 @ 01:44:22 #8
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_16332619
ze mod, niet fok grammaticaal foutloos maken....

niks van aantrekken hoor nikky

♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  zaterdag 17 januari 2004 @ 01:44:42 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16332627
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:42 schreef Remizon het volgende:
ik ben ook dislectie maar dan qua speling en ik vind het geen excuus om geen modder eter te woorden
Volgens mij snap jij het niet helemaal.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_16332646
nikky for president
pi_16332649
* NiteSpeed roept Bolivian erbij en vormt een front.

Ach, modereren moet kunnen, en aan de aandoening kan je niets doen.
Luie mensen die brak nederlands schrijven zijn 10 keer erger.

We'll keep on whispering our mantras.
  Milf zaterdag 17 januari 2004 @ 01:46:19 #12
16000 nikky
pi_16332660
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:42 schreef Remizon het volgende:
goh
quote:
Op zondag 11 januari 2004 23:49 schreef Remizon het volgende:
de ontsluitertijd van sony camera's is meestal erg lang dus je moet je handen erg stil kunnen houden wil je een strake foto kunnen maken ik heb zelf een p72
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 13:13 schreef Remizon het volgende:
ehm... wat is daar nou zo erg aan?
zijn der geen andere dingen waar je je energie in kan steken?
en denk aan je bloed druk.

(Ik vermoed een hoop kracht en vloek termen als antwoord dus bespaar je de moeite)

zaterdag 17 januari 2004 @ 01:48:22 #13
80328 BFSkinner
give me childeren
pi_16332703
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:30 schreef nikky het volgende:

[..]Op zaterdag 17 januari 2004 01:25 schreef Mr-Mackey het volgende:

[quote]Het barst hiet an de figuren die een dermate brakke beheersing van de Nederlandse taal tentoon spreiden, dat ik er misselijk van wordt.

Gefeliciteerd Mr. Mackey, de domste zin ooit op FOK!

[Dit bericht is gewijzigd door BFSkinner op 17-01-2004 01:49]

-Shrink-
  Milf zaterdag 17 januari 2004 @ 01:49:24 #14
16000 nikky
pi_16332724
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:48 schreef BFSkinner het volgende:

[..]

Gefliciteerd Mr. Mackey, de domste zin ooit op FOK!
[/quote]
er staan wel meer foutjes in dat stukje
  zaterdag 17 januari 2004 @ 01:50:41 #15
80328 BFSkinner
give me childeren
pi_16332753
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:49 schreef nikky het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Mr. Mackey, de domste zin ooit op FOK!

er staan wel meer foutjes in dat stukje
[/quote]

Wehehe I know, maar dit was wel heel stupid

-Shrink-
  Milf zaterdag 17 januari 2004 @ 01:51:52 #16
16000 nikky
pi_16332782
maar goed.. genoeg gedolt.

ik denk niet dat hij me nog wat wou vragen.... ook al heb ik deze link in het topic geplaatst waar hij die reactie neerzette.

pi_16332983
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:41 schreef nikky het volgende:

[..]

hij wil toch gewoon wat vragen en wat meer info? dat kan
misschien dat mensen zich dan misschien eerst gaan nadenken voordat ze taalpurist gaan spelen

Er zijn genoeg users met hetzelfde probleem, die geen last hebben van taalpurisme... Puur omdat ze even kenbaar maken dat ze dyslectisch zijn. Scheelt echt een héle hoop onbegrip...

En ik doe het zelf ook, hoor... zeiken om spelling (hoewel ik wel door begin te krijgen dat het geen doen is), omdat ik het belachelijk vind dat sommige mensen hier typen zoals ze met MSN doen. Alsof de tekst na drie seconden vervliegt, ofzo...
Maar dat zijn juist de mensen met de kleine "dommige" foutjes... Bij Remizon-achtige posts zal ik alleen 'ns zeiken of 'ie misschien 'ns een keertje z'n post wil doorlezen voordat 'ie 'm plaatst (verbeteren is me dan ook eigenlijk te veel werk).

Maar dyslectie hoeft je absoluut niet te belemmeren in je werk als moderator. Joh, ik ken zelfs basisschoolmeesters met dyslectie...

Dus dat was een belachelijke opmerking van Mr-Mackey... En na het briljante

quote:
Het barst hiet van de figuren die een dermate brakke beheersing van de Nederlandse taal tentoon_spreiden (één woord), dat ik er misselijk van wordt.
is het jammer dat je mod bent, want ik had hem compleet tot op z'n tenen afgefikt als ik jou was...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_16333019
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:34 schreef giovan het volgende:

ze vragen aan mij als stotteraar weleens hoe ik kan praten
Mijn Del Ferro topic al gelezen?
  zaterdag 17 januari 2004 @ 02:03:11 #19
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_16333102
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:00 schreef michiel- het volgende:

[..]

Mijn Del Ferro topic al gelezen?

Nee, krijg volgende week het defstut apparaat uit Belgie,
Dat werkt kewl die defstut (www.laytec.be)!
  Milf zaterdag 17 januari 2004 @ 02:03:53 #20
16000 nikky
pi_16333128
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:58 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Er zijn genoeg users met hetzelfde probleem, die geen last hebben van taalpurisme... Puur omdat ze even kenbaar maken dat ze dyslectisch zijn. Scheelt echt een héle hoop onbegrip...

ik heb het maar weer bij mijn signature gezet
quote:
En ik doe het zelf ook, hoor... zeiken om spelling (hoewel ik wel door begin te krijgen dat het geen doen is), omdat ik het belachelijk vind dat sommige mensen hier typen zoals ze met MSN doen. Alsof de tekst na drie seconden vervliegt, ofzo...
Maar dat zijn juist de mensen met de kleine "dommige" foutjes... Bij Remizon-achtige posts zal ik alleen 'ns zeiken of 'ie misschien 'ns een keertje z'n post wil doorlezen voordat 'ie 'm plaatst (verbeteren is me dan ook eigenlijk te veel werk).

Maar dyslectie hoeft je absoluut niet te belemmeren in je werk als moderator. Joh, ik ken zelfs basisschoolmeesters met dyslectie...

zo is dat
quote:
Dus dat was een belachelijke opmerking van Mr-Mackey... En na het briljante
[..]

is het jammer dat je mod bent, want ik had hem compleet tot op z'n tenen afgefikt als ik jou was...

zaterdag 17 januari 2004 @ 02:11:02 #21
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_16333299
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:03 schreef nikky het volgende:

ik heb het maar weer bij mijn signature gezet
[..]

Ja, goeie zet! het is en blijft een jongerenforum en dan krijg je vaak kinderlijk gezeur over een d of t.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 02:38:23 #22
49281 MadTaz
Mad 0wn3z Taz!
pi_16333983
Hier ook een persoon met dyslexie

Er zijn veel bekende mensen die ook dyslexie hebben/hadden zoals:
Albert Einstein
Wubbo Ockels
Jan de Bouvrie
Whoopi Goodberg
Amadeus Wolfgang
en nog veeeeeeeeeeel meeer

This misschien leuk om te weten

Onzin is ook zin want onweer is ook weer! www.tuppies.tk
pi_16334144
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:11 schreef giovan het volgende:

[..]

Ja, goeie zet! het is en blijft een jongerenforum en dan krijg je vaak kinderlijk gezeur over een d of t.

een d of een t vind ik niet zo heel erg, daar zit ik zelf soms ook wel eens mee , maar er worden hier (= op Fok! in het algemeen dus) vaak fouten gemaakt, dat ik mezelf weleens afvraag of diegene wel Nederlands gehad heeft op de basisschool of daarna...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 02:51:19 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_16334245
Ach ik vind dat je het nog best goed doet hoor Nikky! Het gaat er om dat je begrijpt wat er staat, niet hoe het geschreven staat. Dit vormt bij de user Dovenwereld nogal eens een probleem, maar niet bij jou dus.

Ikzelf verbeter heel vaak mensen, maar dan puur omdat ik de kwaliteit van hun posts wil verbeteren

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_16334317
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:51 schreef Maanvis het volgende:
Ach ik vind dat je het nog best goed doet hoor Nikky! Het gaat er om dat je begrijpt wat er staat, niet hoe het geschreven staat. Dit vormt bij de user Dovenwereld nogal eens een probleem, maar niet bij jou dus.

Ikzelf verbeter heel vaak mensen, maar dan puur omdat ik de kwaliteit van hun posts wil verbeteren

dan had ik de laatste zin zo neergezet, dat loopt imo lekkerder

Zelf verbeter ik heel vaak mensen, maar dan puur omdat ik de kwaliteit van hun posts wil verbeteren

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')