veur den mensen den ut nummer brommerskieken neet kennen hieronder den songtekst
quote:tevens organiseerd jovink elk joar un feest, den zwarte cross.
Ze was net zeuventien
Moar ze woog al hondertien
En ze wol met mien
Buuten brommers kieken
Al bun ik getrouwd met een ander
Ik hol vannacht van owOh die gekke vrommes
Trok mien oaver de brommers
In de berm wol zi-j
Keihard bloemen plukken
Ik hol vannacht van owrefr.:
En ze vroeg an mien:
"Laat je piemeltje eens zien"
Ik dacht ik nem de benenZi-j is charmant as een beer
Ik kreeg geen oasem meer
Toen ze mien
Op 't gezicht ging zitten
Ik hol vannacht van owrefr.
Dus keals bedenk ow goed
As ze ow 't veurstel doet
Goa niet met
Buuten brommers kieken
Ze wilt toch moar een ding
Joa, ze wilt toch moar een ding
Joa, ze wilt alleen moar ow!
quote:dit is boerenrock en vol bier zuupn
Op vrijdag 16 januari 2004 20:58 schreef JaWi het volgende:
A wel, wat is dit dan.
quote:Okay
Op vrijdag 16 januari 2004 20:59 schreef Doede het volgende:[..]
dit is boerenrock en vol bier zuupn
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:59 schreef Doede het volgende:[..]
dit is boerenrock en vol bier zuupn
Dat is wel humor altijd.
quote:whehe ik ook
Op zaterdag 17 januari 2004 11:33 schreef pascalheister het volgende:
JovinkHeb al weer zin in Zwarte Cross
quote:Wat bezielt je
Op zaterdag 17 januari 2004 14:06 schreef Tiemie het volgende:[..]
whehe ik ook
maar als je het toch leuk vind, er zijn zat mensen die deze mening delen...je moet ze alleen even vinden
quote:ga voor de gein is keer naar Zwarte Cross
Op zondag 18 januari 2004 00:01 schreef parterrepact het volgende:
Heb ze afgelopen zomer gezien als naprogramma van Normaal, en ik moet eerlijk zeggen dat het me een beetje tegenviel.
De muziek was wel goed, en er viel ook wel op te hoken, maar er waren me wat teveel liflafjes tussendoor.
Maar zeker niet onaardig...
quote:
Op zondag 18 januari 2004 00:06 schreef pascalheister het volgende:[..]
ga voor de gein is keer naar Zwarte Cross
tuurlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:34 schreef n00fer het volgende:
haahah, ga voor de gein eens naar de zwarte cross. De zwarte cross is 1 groot gepruts geworden vergeleken met 4 jaar geleden. Veel te druk en nog meer volk dat gewoon lekker thuis blijven moet. Terug naar de tijd van 2000 bezoekers op de zwarte cross en een optreden van Jovink waarbij het podium net 1 meter hoog was.
Jovink is in mijn opinie veel te commercieel geworden, hun goedrecht natuurlijk, maar het is wel enigzins jammer. Zo waren de teksten van de 1e 3 cd's humoristisch en lekker platvloers, maar tegenwoordig is het al zoeken naar 1 regel plat, laat staan iets van schunnigheid.
Leuk voor de massa, minder voor de echte fan.
zeg flappie, hoeveel optredens heb je al bezocht en hoelang ken je ze alquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
![]()
jaaaaa hemelbed , hemelbed , hemelbed POLKA !!! tralalalaquote:Op zaterdag 17 januari 2004 10:22 schreef Demol het volgende:
Het enigste wat ik van hun leuk vond was het nummer samen met Jopie Vogelvang: Hemelbed
Wow, niet alleen bij alternatieve muziek en punk heb je van die losers die er niet tegn kunnen als hun favoriete band door mensen mensen wordt ontdekt. :')quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:34 schreef n00fer het volgende:
haahah, ga voor de gein eens naar de zwarte cross. De zwarte cross is 1 groot gepruts geworden vergeleken met 4 jaar geleden. Veel te druk en nog meer volk dat gewoon lekker thuis blijven moet. Terug naar de tijd van 2000 bezoekers op de zwarte cross en een optreden van Jovink waarbij het podium net 1 meter hoog was.
Jovink is in mijn opinie veel te commercieel geworden, hun goedrecht natuurlijk, maar het is wel enigzins jammer. Zo waren de teksten van de 1e 3 cd's humoristisch en lekker platvloers, maar tegenwoordig is het al zoeken naar 1 regel plat, laat staan iets van schunnigheid.
Leuk voor de massa, minder voor de echte fan.
zo, en wat is jou favo jovink nummer?quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:44 schreef Doede het volgende:!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |