abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1129197
Lijkt me best leuk.. indien er nu wel genoeg users zijn die echt actief mee willen doen!..

Heb je ideetjes bladediebla whatever...gewoon ff posten a.u.b!

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1129236
waarom geen deltaforce landwarrior???
  maandag 2 juli 2001 @ 18:22:18 #3
12226 TheFarmer
"I'm back..."
pi_1129271
Goed plan...
Joblo "The Farmer" has returned...
  maandag 2 juli 2001 @ 18:25:42 #4
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_1129289
Zolang het niets met CS te maken heeft vind ik het best
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_1129302
Ik vind het ook een goed plan zelf ben ik

[Username]: Pinokia_NL
[Gametype]: Instagib CTF
[Favomaps]: Coret / External Caves

zo.

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1129342
Voor zo af en toe vind ik ut best...
b o a r d e n : k i t e / s n o w / w a k e
pi_1129379
Wat is Unreal Tournament
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
  maandag 2 juli 2001 @ 22:43:23 #8
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_1130848
quote:
Op maandag 02 juli 2001 18:40 schreef Guus het volgende:
Wat is Unreal Tournament
:D:D

Guus rulezzz

dinsdag 3 juli 2001 @ 00:29:31 #9
2646 webber
Enough already
pi_1131557
My house

* webber is ook wel te porren voor een partijtje slachtwerk

pi_1131578
Zodra ik UT eindelijk weer eens aan de gang krijg, zal ik me weer gaan inspelen...
.
  dinsdag 3 juli 2001 @ 00:38:50 #11
11818 torsoboy
MegaDance!
pi_1131631
quote:
Op maandag 02 juli 2001 18:25 schreef HighLander het volgende:
Zolang het niets met CS te maken heeft vind ik het best
hehe
[url=http://www.xs4all.nl/~dzlng/stuff/kitty_fly.gif]Vliegend poesje[/url]
  dinsdag 3 juli 2001 @ 03:22:35 #12
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1132526
( * MacBeth is actief lid van de [FoK!] Counter-Strike clan )

Allereerst heb ik het vriendelijke verzoek om jullie clantag iets anders dan de onze te maken. De onze is [FoK!]. Nu willen jullie natuurlijk FoK! of Fok! behouden, maar zouden jullie zo aardig willen zijn om die met andere leestekens in te kleden? Bv *FoK* of -FoK!- ofzo? Kan veel verwarring voorkomen...

En aangezien de CS clan zelf net een beetje stabiliseert, kan ik wel wat advies geven over hoe je het clangebeuren aanpakt. Uiteraard is dit niet De Waarheid, maar de manier die bij ons goed werkte.

Het is heel belangrijk dat je veel samen speelt; anders heb je niets aan een clan. Iedereen willekeurig laten spelen en hopen op een toevalstreffer schiet dan ook niet op.

Wij maken daarom gebruik van een irc kanaal (gewoon op de fokzine server), waar de clanleden die zin hebben om te spelen bij elkaar komen. Wanneer we een server hebben mikken we het ip-adres in het topic en gaan we er met z'n allen heen.

Daarnaast kan je ook een player search doen. Bij CS kan dit via een website en waarschijnlijk ook gamespy; hoe dit zit bij UT weet ik niet, maar het kan vast wel. Dan search je gewoon op je eigen clantag, en vind je zo clanleden die aan het spelen zijn, waarna je mee kan doen (als de server niet vol is).

Als je eenmaal een beetje samen speelt kan je tijden af gaan spreken om met een behoorlijke groep bij elkaar te komen, om zo het echte clanwerk te doen.

Een ander punt, 'voice communication' draagt veel bij aan het clangevoel. Gewoon dat je dmv microfoon met elkaar praat tijdens het spelen. Daar moet je wel behoorlijke bandbreedte voor hebben, 56k en ISDN valt dus af. Wij gebruikten veel BattleCom, maar hebben daar de laatste tijd wat configuratieproblemen mee. TeamSound is een kwalitatief iets minder, maar naar behoren werkend alternatief.

Down[br]Under
pi_1132599
CS zuigt... Gaat veel te sloom...

Helaas, ik zit al in een UT clan we stonden lang op nr 1 van NL. Maar nu 2e op 4 puntjes na allemaal wat inactive, vooral ik nu. Kut we staan 7e international

pi_1133033
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 03:22 schreef MacBeth het volgende:

Allereerst heb ik het vriendelijke verzoek om jullie clantag iets anders dan de onze te maken. De onze is [FoK!]. Nu willen jullie natuurlijk FoK! of Fok! behouden, maar zouden jullie zo aardig willen zijn om die met andere leestekens in te kleden? Bv *FoK* of -FoK!- ofzo? Kan veel verwarring voorkomen...

En aangezien de CS clan zelf net een beetje stabiliseert, kan ik wel wat advies geven over hoe je het clangebeuren aanpakt. Uiteraard is dit niet De Waarheid, maar de manier die bij ons goed werkte.

Het is heel belangrijk dat je veel samen speelt; anders heb je niets aan een clan. Iedereen willekeurig laten spelen en hopen op een toevalstreffer schiet dan ook niet op.

Wij maken daarom gebruik van een irc kanaal (gewoon op de fokzine server), waar de clanleden die zin hebben om te spelen bij elkaar komen. Wanneer we een server hebben mikken we het ip-adres in het topic en gaan we er met z'n allen heen.

Daarnaast kan je ook een player search doen. Bij CS kan dit via een website en waarschijnlijk ook gamespy; hoe dit zit bij UT weet ik niet, maar het kan vast wel. Dan search je gewoon op je eigen clantag, en vind je zo clanleden die aan het spelen zijn, waarna je mee kan doen (als de server niet vol is).

Als je eenmaal een beetje samen speelt kan je tijden af gaan spreken om met een behoorlijke groep bij elkaar te komen, om zo het echte clanwerk te doen.

Een ander punt, 'voice communication' draagt veel bij aan het clangevoel. Gewoon dat je dmv microfoon met elkaar praat tijdens het spelen. Daar moet je wel behoorlijke bandbreedte voor hebben, 56k en ISDN valt dus af. Wij gebruikten veel BattleCom, maar hebben daar de laatste tijd wat configuratieproblemen mee. TeamSound is een kwalitatief iets minder, maar naar behoren werkend alternatief.

[FoK!-U]Pinokia_NL

Like trump...
pi_1133081
goed plan, iamin
muziek, m'n lust en mijn leven
  dinsdag 3 juli 2001 @ 13:46:42 #16
12226 TheFarmer
"I'm back..."
pi_1134566
Roger Wilco is ook altijd goed!
Joblo "The Farmer" has returned...
pi_1135304
q2 fok! clan
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  dinsdag 3 juli 2001 @ 20:52:17 #18
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1137138
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 13:46 schreef TheFarmer het volgende:
Roger Wilco is ook altijd goed!
Wij hebben het getest, maar gaf vele seconden vertraging, vonden wie iets teveel. BC doet ut VEEEEEL beter, teamsound ook.
Down[br]Under
pi_1138354
als het weer zou werken vind ik het prima...
maar mijn computer is nogal brak enzo
pi_1157823
nou laten we dan eens een afspraakje maken...zodat we elkaar's skills kunnen zien en testen!
Like trump...
  vrijdag 6 juli 2001 @ 21:08:51 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_1157839
Klans zuigen, I work alone

Alhoewel ik eigenlijk wel te porren ben voor een UT Fok! Clan

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1157899
en da bedoel'k nou...

ik ben normaal ook clanlooooooz maar een uitzondering is FoK!

Like trump...
pi_1157951
quote:
Op maandag 02 juli 2001 18:40 schreef Guus het volgende:
Wat is Unreal Tournament
Dat is toch een bordspel
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_1157962
ook
Like trump...
  vrijdag 6 juli 2001 @ 21:33:24 #25
11818 torsoboy
MegaDance!
pi_1157974
.
  vrijdag 6 juli 2001 @ 21:51:20 #26
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1158085
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 16:00 schreef Realzm het volgende:
q2 fok! clan
als het instateam is join ik meteen
[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_1158113
Counter strike is voor mensen die te traag zijn om UT of Quake te spelen.

Die vallen af en hebben niets te zeggen verder.

Ik speel alleen assault bij UT , dat is het probleem bij Unreal dus. Spelers genoeg maar ze doen allemaal teveel verschillende opties.

CS bv is een soort assault voor beginners , maar er is er maar 1 van !

[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
  vrijdag 6 juli 2001 @ 22:50:54 #28
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1158412
quote:
Op vrijdag 06 juli 2001 21:54 schreef Guus het volgende:
Vreemd toch dat diehard CSers meestal ook erg goed kunnen UTen, maar andersom vaak niet...

UT is gewoon snel reactievermogen, concentratie, enig fysieke vermogens (goed mikken) en bekendheid met de wapens en levels. Bij bv assault en teamgame ook nog teamwork. Allen dingen die een goede CSer ook kan. Echter, in CS doet ook nog tactiek en een groot speloverzicht ertoe, en dat leren UTers niet.

quote:
CS bv is een soort assault voor beginners , maar er is er maar 1 van !
LOL

Als jullie zo goed zijn, lijkt het me wel leuk om 2 vs. 2 de UT clan vs de CS clan te doen, zowel een pot CS als een pot UT en dan de relatieve scores vergelijken. In CS maken we jullie dik in, in UT ook of het zal weinig schelen.

UT heb ik veel gespeeld en verveelt me. CS heb ik veel gespeeld en verveelt me niet.

Down[br]Under
  vrijdag 6 juli 2001 @ 23:20:40 #29
11818 torsoboy
MegaDance!
pi_1158569
quote:
rockets in een game zijn voor mensen die niet kunnen mikken.
pi_1158837
quote:
Op vrijdag 06 juli 2001 23:20 schreef torsoboy het volgende:

[..]

rockets in een game zijn voor mensen die niet kunnen mikken.

daarom speel ik alleen maar Instagib....

nix met dat KUT gespam van rockets/flag cannon/ripper

ik zit al in een clan, anders deed ik wel mee met FoK

* Vision zit in in [EoF] (Elements of Fire)

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_1160439
En deze clan komt niet van de grond
[b]Ik duw liever een Renault, dan dat ik in een Golf stap![/b]
pi_1162306
quote:
Op zaterdag 07 juli 2001 11:47 schreef PocketRocket het volgende:
dat gevoel heb ik ook
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zaterdag 7 juli 2001 @ 18:02:00 #33
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1162319
quote:
Op zaterdag 07 juli 2001 11:47 schreef PocketRocket het volgende:
hehe... gna gna gna...
Down[br]Under
  zaterdag 7 juli 2001 @ 19:13:39 #34
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_1162782
quote:
Op zaterdag 07 juli 2001 18:02 schreef MacBeth het volgende:

[..]

hehe... gna gna gna...

blij dat je niet hoeft te verliezen
  maandag 9 juli 2001 @ 08:43:09 #35
11489 PocketRocket
R5GTT piloot
pi_1172396
quote:
Op zaterdag 07 juli 2001 19:13 schreef Vleermuis het volgende:

[..]

blij dat je niet hoeft te verliezen

Nee, hij vindt t grappig dat ik in dit vroege stadium reeds gelijk heb
pi_1173809
ik heb gister op een lan UT, CS, Q3 en Quake2 gespeeld (Q2 had ik wel vaker gespeeld) en ik moet zeggen dat ik UT een newbiespel vind.

ik speelde het voor de 1e keer in my whole life, en ik werd gewoon meteen 1e in een FFA.
CS heb ik maar heel ff gespeeld, omdat ik het na een kwartier zo saai vond dat ik erbij in slaap val
Q3 heeft hele domme mappen, de wapens zijn... anders als je veel Q2 speelt
Quake2 heeft gewoon goeie wapens, sensatie, snelheid en als je het het een beetje kent, ERIG KEWL

[FOK!] Q2 clan zou wel DM moeten zijn, omdat instagib heel mun computer verneukt

maandag 9 juli 2001 @ 13:44:19 #37
11489 PocketRocket
R5GTT piloot
pi_1173854
quote:
Op maandag 09 juli 2001 13:37 schreef Realzm het volgende:
ik heb gister op een lan UT, CS, Q3 en Quake2 gespeeld (Q2 had ik wel vaker gespeeld) en ik moet zeggen dat ik UT een newbiespel vind.

ik speelde het voor de 1e keer in my whole life, en ik werd gewoon meteen 1e in een FFA.
CS heb ik maar heel ff gespeeld, omdat ik het na een kwartier zo saai vond dat ik erbij in slaap val
Quake2 heeft gewoon goeie wapens, sensatie, snelheid en als je het het een beetje kent, ERIG KEWL

[FOK!] Q2 clan zou wel DM moeten zijn, omdat instagib heel mun computer verneukt

In slaap vallen bij CounterStrike?
Zeker omdat je de hele tijd het verloop van de ronde af moest wachten als dooie Dat kan idd slaapverwekkend zijn, minutenlang niks doen na 20 seconde actie.

Nee, dan zo'n arcadespelletje als quake, wha! Net of je in een computerspelletje zit ...

* PocketRocket wacht nu op de voorspelbare reactie: "IK BEN ECHT VERSCHRIKKELIJK GOED, KOM MAAR EENS TEGEN MIJ KWEEK SPELEN! IK ZIT NIET VOOR NIKS ZO OP TE SCHEPPEN"

maandag 9 juli 2001 @ 14:18:45 #38
11489 PocketRocket
R5GTT piloot
pi_1174058
Btw, volgens mij ging dit topic over het oprichten van een Unrealclan

Dus...iemand?

maandag 9 juli 2001 @ 14:55:58 #39
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_1174318
quote:
Ik speel alleen assault bij UT , dat is het probleem bij Unreal dus. Spelers genoeg maar ze doen allemaal teveel verschillende opties.
Ej koel, ik speel ook UT assault : TripleM_)FJS(

Trouwens beetje onzin dat mensen hard gaan lopen roepen dat CS spelers beter of slechter zouden zijn dan UT-ers. Het is en blijft gewoon een heel ander spel. Mijn ervaring is dat UT een wat snellere gameplay heeft, CS leunt meer op de tactische en strategische kant, maar dat betekent imo zeker niet dat strategie en tactiek in UT minder ontwikkeld zijn.

Ik zou bijna vergeten om on topic te reageren :
Ik zit dus in een assault clan. Het zou dus geen assault clan mogen zijn, al betwijfel ik of ik nog meer tijd kan vrijmaken (en of ik dat wel wil) om in nog een clan te spelen..

pi_1174678
quote:
Op maandag 09 juli 2001 13:37 schreef Realzm het volgende:

triest hoor om andere spellen af te kraken alleen omdat jij 't niet leuk vindt.. en als jij 1e wordt in een FFA zegt dat meer over je maten dan over jouw
  maandag 9 juli 2001 @ 15:46:46 #41
3744 Kleintje
op en top!
pi_1174730
Chandler, ik wil je wel een keer online afmaken met UT, maar een complete clan... no way.
Zo af en toe een potje knallen is meer dan genoeg.
pi_1175128
quote:
Op maandag 09 juli 2001 15:40 schreef Vision het volgende:

[..]

triest hoor om andere spellen af te kraken alleen omdat jij 't niet leuk vindt.. en als jij 1e wordt in een FFA zegt dat meer over je maten dan over jouw

ik kraak die andere spellen niet af, ik geef alleen mijn mening erover die ik op dit moment er over heb (1 keer gespeeld dus)
en de spelers waartegen ik speelde bij UT waren dus echt geen newbies meer, dat zeiden ze zelf ook
pi_1175372
quote:
Op maandag 09 juli 2001 16:36 schreef Realzm het volgende:

en de spelers waartegen ik speelde bij UT waren dus echt geen newbies meer, dat zeiden ze zelf ook

ja dat zegt veel idd
pi_1176644
quote:
Op vrijdag 06 juli 2001 22:50 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Vreemd toch dat diehard CSers meestal ook erg goed kunnen UTen, maar andersom vaak niet...

UT is concentratie

Op school maak ik die sufferd altijd in met CS, terwijl ik nooit CS speel.
Als ik UT speel, dan concentreer ik mij nooit. Bekendheid met de wapens maakt geen ene zak uit.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_1176667
heeej, count me in!
pi_1176742
quote:
Op maandag 09 juli 2001 15:46 schreef Kleintje het volgende:
Chandler, ik wil je wel een keer online afmaken met UT, maar een complete clan... no way.
Zo af en toe een potje knallen is meer dan genoeg.
Wil je dan samen met mijn knallen
Like trump...
pi_1176750
quote:
Op maandag 09 juli 2001 19:41 schreef DeF2K het volgende:
heeej, count me in!
ok!
Like trump...
  maandag 9 juli 2001 @ 23:35:03 #48
11489 PocketRocket
R5GTT piloot
pi_1178630
quote:
Op maandag 09 juli 2001 19:38 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Op school maak ik die sufferd altijd in met CS, terwijl ik nooit CS speel.
Als ik UT speel, dan concentreer ik mij nooit. Bekendheid met de wapens maakt geen ene zak uit.

Je hebt dus gewoon helemaal niks nodig (skills, kennis) om net zo goed te zijn in UT als jij...

Tenminste, uit de negatieve toon van je post maak ik op dat ook jaaj verschrikkelijk goed bent

pi_1180234
mochten jullie het toch van de grond krijgen en jullie gaan instagib spelen, daag mijn clan een keer uit

(we zijn 2e geworden met de vorige clanbase cup)

pi_1181141
Als jullie de FOK ut clan hebben opgericht mogen jullie wel op onze clanserver tegen ons oefenen. we need some practise! Noghri [grendel] out
-----GrendelClan for live-----
pi_1186308
quote:
Op dinsdag 10 juli 2001 13:35 schreef Noghri het volgende:
Als jullie de FOK ut clan hebben opgericht mogen jullie wel op onze clanserver tegen ons oefenen. we need some practise! Noghri [grendel] out
-----GrendelClan for live-----
zo zo nog bekende UT'ers op Fok! ook nog
pi_1194824
quote:
Op maandag 09 juli 2001 13:44 schreef PocketRocket het volgende:

[..]

In slaap vallen bij CounterStrike?
Zeker omdat je de hele tijd het verloop van de ronde af moest wachten als dooie Dat kan idd slaapverwekkend zijn, minutenlang niks doen na 20 seconde actie.

Nee, dan zo'n arcadespelletje als quake, wha! Net of je in een computerspelletje zit ...

* PocketRocket wacht nu op de voorspelbare reactie: \"IK BEN ECHT VERSCHRIKKELIJK GOED, KOM MAAR EENS TEGEN MIJ KWEEK SPELEN! IK ZIT NIET VOOR NIKS ZO OP TE SCHEPPEN\"

nee ik ben niet zo newbish dat ik denk dat ik de beste van iedereen ben, ik kom alleen uit voor mijn mening over de spellen
maar als je persee wil speel ik je wel hoor
pi_1194893
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 12:57 schreef Realzm het volgende:

[..]

nee ik ben niet zo newbish dat ik denk dat ik de beste van iedereen ben, ik kom alleen uit voor mijn mening over de spellen

Sja, k heb geen kweek of unreal, alleen maar CS
  donderdag 12 juli 2001 @ 13:43:03 #54
3485 kavorka
lure of the animal
pi_1195022
ik doe mee

kavorka@dds.nl

animal magnetism sexual attractive state
pi_1196202
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 13:43 schreef kavorka het volgende:

ik doe mee

Met wat ?
pi_1196316
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 17:10 schreef Guus het volgende:

[..]

Met wat ?

Kijk, dat vind ik nou een mooie reactie in dit topic
  donderdag 12 juli 2001 @ 18:41:42 #57
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1196617
Smots wil ook wel een keer met UT meedoen.
Maar wel een beetje voorzichtig doen, hoor.

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_1196675
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 17:37 schreef PocketRocket het volgende:

Kijk, dat vind ik nou een mooie reactie in dit topic

Dat is nu net het hele probleem van een UT clan oprichten.

Te veel opties. CS is gewoon een flauwe trage variant op assault van UT maar UT is meer. Domination , CTF , Death match , Rocket arena , assault , instagib. En dan nog de team/clan versies van dat alles.

Dus wat wil ie meedoen ?

Wat gaat de UT Fok! clan doen trouwens ? Als mensen dat weten reageren ze misschien wat eerder.

pi_1221931
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 01:51 schreef Vision het volgende:

[..]

zo zo nog bekende UT'ers op Fok! ook nog

Zo bekend is onze clan toch ook weer niet?? al hebben we nog heel lang in de top 10 van NL gestaan met CTF...
  dinsdag 17 juli 2001 @ 14:20:39 #60
8369 speknek
Another day another slay
pi_1221966
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 18:55 schreef Guus het volgende:
Dat is nu net het hele probleem van een UT clan oprichten.

Te veel opties. CS is gewoon een flauwe trage variant op assault van UT maar UT is meer. Domination , CTF , Death match , Rocket arena , assault , instagib. En dan nog de team/clan versies van dat alles.

Dus wat wil ie meedoen ?

Wat gaat de UT Fok! clan doen trouwens ? Als mensen dat weten reageren ze misschien wat eerder.

Nah ik stel voor dat we niet als grote clan ons gaan specialiseren en een gooi doen naar de eerste plaats van de clans. Ik vind clans namelijk zuigen en ik zuig zelf ook, dus dan doe ik niet mee. Lijkt me alleen wel leuk om met wat Fok! vrienden wat te gaan fraggen. En dan elk soort variant.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 17 juli 2001 @ 18:16:05 #61
13147 drop__saus
ik denk ,zo ik leef.
pi_1223468
* drop__saus ook in clan /me goed
Ik Fok! ,zo ik denk -=-=- ik denk ,zo ik leef.
pi_1226752
ik wil voor de gein ook wel es meedoen, kunnen we onze server wel gebruiken. CTF en Instagib zijn mijn specialiteiten, ben goed te gebruiken als defender of backup voor de flagcarrier. Ik hoor het wel als het initatief door gaat, wel cool!
pi_1226784
count me in...
pi_1226988
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 18:55 schreef Guus het volgende:

[..]
Te veel opties. CS is gewoon een flauwe trage variant op assault van UT maar UT is meer.

beetje rare opmerking aangezien Counter-Strike in 99 uitkwam en Unreal Tournament in 2000.

Maar ik snap het wel, je moet natuurlijk iets de grond instampen zodat je je niet hoeft te ergeren aan de feit dat Unreal Tournament maar een spinoff (net als alle andere fps) is van Quake en voorgangers

* torsoboy houdt hiermee op, hier gaat de thread niet over / maar jouw opmerkingen over CS roepen natuurlijk wel reacties op zich af

pi_1227093
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 03:22 schreef MacBeth het volgende:

Euh? Er is toch nix mis met een [Fok!]-CS-Clan én een [Fok!]-UT-Clan?

* MrBig vindt dit een beetje onzinnig. Noem het allemaal lekker Fok!

pi_1227258
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 10:28 schreef MrBig het volgende:

[..]

Euh? Er is toch nix mis met een [Fok!]-CS-Clan én een [Fok!]-UT-Clan?

* MrBig vindt dit een beetje onzinnig. Noem het allemaal lekker Fok!

dan Maken we er toch -!*[FoK]*!- van
Like trump...
pi_1231431
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 11:02 schreef Chandler het volgende:

[..]

dan Maken we er toch -!*[FoK]*!- van

daar kan ik wel mee leven
  woensdag 18 juli 2001 @ 21:52:10 #68
13147 drop__saus
ik denk ,zo ik leef.
pi_1231435
UT Clan *meld
Ik Fok! ,zo ik denk -=-=- ik denk ,zo ik leef.
  woensdag 18 juli 2001 @ 22:12:24 #69
8369 speknek
Another day another slay
pi_1231577
Nou doe maar gewoon [Fok!] hoor. MacBeth moet niet zeiken. Het gaat er gewoon om dat we Fok! vertegenwoordigen. En okee, het is geen goede vertegenwoordiging, maar toch.
pi_1492764
Count me in as wellll

Nick: Venkeroz
Favo: CtF/Assault (af en toe)

Ben geen fantastische speler, maar ut gaat om het idee

Gebruik zelf als wapens wanneer mogelijk puur sniper, echt heerlijk als je ineens van 3 meter afstand 3 headschots hebt

"There is no reason anyone would want a computer in their home." - Ken Olson, Digital Equipment Corp. (1977)
  donderdag 30 augustus 2001 @ 12:42:06 #71
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1523105
* Myster_E meldt, en is voor alles in: cs/ut
  donderdag 30 augustus 2001 @ 18:52:48 #72
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_1525832
iemand die wil spelen straks

hier melden om 19.30

spreken we server af en ,-> loginnaam : [fOK!]Usernaam

pi_1526044
Ik ben wel te porren voor wat UT DM of Cs, zet maar een server neer.
pi_1526232
Ehm, zit er waarschijnlijk niet in dan, jammer
  donderdag 30 augustus 2001 @ 19:58:59 #75
8369 speknek
Another day another slay
pi_1526312
Oh ik wil ook wel
pi_1526403
* Chandler meld af, zou graag willen spelen maar me maag gaat voor
Like trump...
  vrijdag 29 november 2002 @ 16:39:47 #77
37444 SMOOGY
Ja ik wel..(ook doordeweeks)
pi_7062453
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 12:57 schreef Realzm het volgende:

[..]

Ik wil wel rocket arena tegen je spelen..
als je denk van wel..?? dan wat of.?
pi_7062473
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 16:39 schreef SMOOGY het volgende:

[..]

Ik wil wel rocket arena tegen je spelen..

Gelukkig is het maar een jaar geleden
  vrijdag 29 november 2002 @ 16:42:48 #79
37444 SMOOGY
Ja ik wel..(ook doordeweeks)
pi_7062506
Achja..
Moet toch wat...
als je denk van wel..?? dan wat of.?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: