abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16320689
http://www.nekozine.co.uk/int.html

lees hier wat Liam Howlett heeft te zeggen over het nieuw uit te komen Prodigy album, "Always Outnumbered, never Outgunned"

Komt waarschijnlijk uit in juni-juli dit jaar.

mug·gen·zif·ter (de ~ (m.), ~s)
1 kleingeestige vitter => beuzelaar, criticaster, criticus, haarklover, kommaneuker, mierenneuker, peuteraar, pezewever, pietjesneuker, pietlut, scherpslijper
pi_16320721
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 18:27 schreef Doomspreader het volgende:

lees hier wat Liam Howlett heeft te zeggen over het nieuw uit te komen Prodigy album, "Always Outnumbered, never Outgunned"

Cool! ben benieuwd.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:47:22 #3
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16321097
quote:

Jezus wat een oud nieuws zeg ! Dat album zou eigenlijk al in december uitkomen, maar toen is pas het maken van het album begonnen!

iig....oud nieuw = kuttopic

I got a problem solver, and his name is Revolver.
pi_16321114
COOL

thanks voor de info !

vrijdag 16 januari 2004 @ 18:48:25 #5
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_16321121
Ik ben benieuwd of het er dan daadwerkelijk is.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_16321203
hmm maaster
Prodigy pwnage
pi_16321276
Hopelijk geen tegenvaller
٩๏̯͡๏)۶
pi_16321302
PFF
Wahahha!
En als je ook weet wat Liam Howlett zei in 2002..........., dat ie in september 2002 uit zou komen.....

Dannem, weet ik niet zo zeker of hij deze keer gelijk heeft.

Echter, ben ik wel benieuwd...

*I'm prodigy diehard fan :p*

pi_16321348
ben benieuwd
  vrijdag 16 januari 2004 @ 19:06:18 #10
12208 SoNoS
Vaoclan 92
pi_16321521
quote:

Is dit geen bericht van 2000 ?? Want toen zou er in de zomer ook al een album uitkomen van Prodigy..

Zover ik weet zit alleen Liam nog in Prodigy. Maxim is solo en zit Keith in een punkband ofzo.

Maar evengoed, we geven de hoop niet op en wachten rustig af.
Die laatste single, waarbij er alleen maar samples uit hun eigen nummers kwamen was wel goed.

I will rule the universe and you all gonna die !!!!!!
  vrijdag 16 januari 2004 @ 19:07:03 #11
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16321548
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:06 schreef SoNoS het volgende:

[..]

Is dit geen bericht van 2000 ?? Want toen zou er in de zomer ook al een album uitkomen van Prodigy..

Zover ik weet zit alleen Liam nog in Prodigy. Maxim is solo en zit Keith in een punkband ofzo.

Die laatste single, waarbij er alleen maar samples uit hun eigen nummers kwamen was wel goed.

klopt
I got a problem solver, and his name is Revolver.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 19:20:35 #12
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_16321873
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 18:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Hopelijk geen tegenvaller
"Baby's got a temper" zou er alvast op staan. En nog eentje, waarvan ik de naam helemaal vergeten ben. Maar het was ook best een goed nummer.
You don't seem to understand the deal.
I don't give two shits on how you feel.
pi_16321902
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:20 schreef Rex_Everything het volgende:
"Baby's got a temper" zou er alvast op staan. En nog eentje, waarvan ik de naam helemaal vergeten ben. Maar het was ook best een goed nummer.
Ik weet niet of die track er op komt. Liam heeft die track namelijk verworpen, zei hij in een eerder interview. Hij wilde een compleet nieuwe sound op het album.
pi_16321925
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:06 schreef SoNoS het volgende:

[..]

Dit is een interview van december 2003, Liam heeft zelf gevraagd om het interview met Neko (beheerster van de website en mega prodigy fan) omdat hij het nu tijd vond om aan de fans te vertellen hoe het er voor staat. Dat album wat in 2000/2001 uit zou komen ligt bij Liam in de prullenbak, hij is na de laatste singleBaby's got a temper helemaal overnieuw begonnen. Maar dit keer is het dus echt, juni/juli komt het album eindelijk uit.

Prodigy is trouwens nogsteeds Liam, Keith en Maxim.

pi_16322064
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:20 schreef Rex_Everything het volgende:

[..]

Als je het interview leest dan zie dat BGAT er zeker niet op komt, dat nummer was juist de reden dat het nog 2 jaar geduurd heeft. Liam haat dat nummer nu ongeveer en heeft alle nummer die hij gemaakt had tot BGAT uit kwam in de prullenbak gegooid of helemaal veranderd. Hij vond dat teveel op het oude werk lijken.

In het interview staan een paar titels van nummers die waarschijnlijk op de cd komen. Geen enkel nummer daarvan is tot nu toe uitgelekt of live gespeeld. Volgens Liam is het meer te vergelijken met Jilted Generation dan met FOTL, minder gitaren meer beats en 50% vocalen.

In ieder geval belooft het interview heel veel goeds!

pi_16322080
zit er nog iemand te wachten op een nieuw prodigy album???
  vrijdag 16 januari 2004 @ 19:39:46 #17
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_16322344
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:29 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Als je het interview leest dan zie dat BGAT er zeker niet op komt, dat nummer was juist de reden dat het nog 2 jaar geduurd heeft. Liam haat dat nummer nu ongeveer en heeft alle nummer die hij gemaakt had tot BGAT uit kwam in de prullenbak gegooid of helemaal veranderd. Hij vond dat teveel op het oude werk lijken.

In het interview staan een paar titels van nummers die waarschijnlijk op de cd komen. Geen enkel nummer daarvan is tot nu toe uitgelekt of live gespeeld. Volgens Liam is het meer te vergelijken met Jilted Generation dan met FOTL, minder gitaren meer beats en 50% vocalen.

In ieder geval belooft het interview heel veel goeds!

Scheisse. Merde. Shit. Kak.
Waar moet ik die nummers nu gaan vinden?
You don't seem to understand the deal.
I don't give two shits on how you feel.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 19:47:59 #18
12208 SoNoS
Vaoclan 92
pi_16322576
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:29 schreef rheingold het volgende:
zit er nog iemand te wachten op een nieuw prodigy album???
Al een jaar of 6 hier...
Hoewel het nu wel een heel goed album moet worden. Als het zoiets wordt als the Jilted generation, belooft het wel wat..
Maar we zullen zien...
  vrijdag 16 januari 2004 @ 19:54:37 #19
12208 SoNoS
Vaoclan 92
pi_16322784
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:47 schreef SoNoS het volgende:

[..]

Al een jaar of 6 hier...
Hoewel het nu wel een heel goed album moet worden. Als het zoiets wordt als the Jilted generation, belooft het wel wat..
Maar we zullen zien...

edit
Het lijkt allemaal serieus zeg... Zou het dan toch ?
Hier nog een link:
[url]
http://www.thebeatsurrender.co.uk/archives/000236.php
[/url]
Als je wat nummers in google intikt, komen er inderdaad meer sites naar boven met bevestiging van het nieuwe album.
BETER !!
/edit
pi_16323411
Erg relaxed idd, er staat ook dat ze misschien gaan touren, zou ook niet onaardig zijn
Ik ben er erg benieuwd naar, alle andere albums zijn zeer te pruimen
Vage site van de prodigy trouwens...
mug·gen·zif·ter (de ~ (m.), ~s)
1 kleingeestige vitter => beuzelaar, criticaster, criticus, haarklover, kommaneuker, mierenneuker, peuteraar, pezewever, pietjesneuker, pietlut, scherpslijper
pi_16323540
Hoop dat ze er gelijk hun Europese tour achteraan plakken..
Heb ze al veel te lang niet meer live gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door Lucyfurr op 16-01-2004 20:33]

vrijdag 16 januari 2004 @ 20:44:59 #22
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_16324246
Hier graag verder:

Nieuwe Prodigy album

Of in het centrale Prodigy topic, waar ook al uitgebreid over het nieuwe album gespeculeerd is:

The Prodigy

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')