lees hier wat Liam Howlett heeft te zeggen over het nieuw uit te komen Prodigy album, "Always Outnumbered, never Outgunned"
Komt waarschijnlijk uit in juni-juli dit jaar.
quote:Cool! ben benieuwd.
Op vrijdag 16 januari 2004 18:27 schreef Doomspreader het volgende:
http://www.nekozine.co.uk/int.htmllees hier wat Liam Howlett heeft te zeggen over het nieuw uit te komen Prodigy album, "Always Outnumbered, never Outgunned"
quote:Jezus wat een oud nieuws zeg ! Dat album zou eigenlijk al in december uitkomen, maar toen is pas het maken van het album begonnen!
http://www.nekozine.co.uk/int.htmllees hier wat Liam Howlett heeft te zeggen over het nieuw uit te komen Prodigy album, "Always Outnumbered, never Outgunned"
iig....oud nieuw = kuttopic
Dannem, weet ik niet zo zeker of hij deze keer gelijk heeft.
Echter, ben ik wel benieuwd...
*I'm prodigy diehard fan :p*
quote:Is dit geen bericht van 2000 ?? Want toen zou er in de zomer ook al een album uitkomen van Prodigy..
Zover ik weet zit alleen Liam nog in Prodigy. Maxim is solo en zit Keith in een punkband ofzo.
Maar evengoed, we geven de hoop niet op en wachten rustig af.
Die laatste single, waarbij er alleen maar samples uit hun eigen nummers kwamen was wel goed.
quote:klopt
Op vrijdag 16 januari 2004 19:06 schreef SoNoS het volgende:[..]
Is dit geen bericht van 2000 ?? Want toen zou er in de zomer ook al een album uitkomen van Prodigy..
Zover ik weet zit alleen Liam nog in Prodigy. Maxim is solo en zit Keith in een punkband ofzo.
Die laatste single, waarbij er alleen maar samples uit hun eigen nummers kwamen was wel goed.
quote:"Baby's got a temper" zou er alvast op staan. En nog eentje, waarvan ik de naam helemaal vergeten ben. Maar het was ook best een goed nummer.
Op vrijdag 16 januari 2004 18:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Hopelijk geen tegenvaller
quote:Ik weet niet of die track er op komt. Liam heeft die track namelijk verworpen, zei hij in een eerder interview. Hij wilde een compleet nieuwe sound op het album.
Op vrijdag 16 januari 2004 19:20 schreef Rex_Everything het volgende:
"Baby's got a temper" zou er alvast op staan. En nog eentje, waarvan ik de naam helemaal vergeten ben. Maar het was ook best een goed nummer.
quote:Dit is een interview van december 2003, Liam heeft zelf gevraagd om het interview met Neko (beheerster van de website en mega prodigy fan) omdat hij het nu tijd vond om aan de fans te vertellen hoe het er voor staat. Dat album wat in 2000/2001 uit zou komen ligt bij Liam in de prullenbak, hij is na de laatste singleBaby's got a temper helemaal overnieuw begonnen. Maar dit keer is het dus echt, juni/juli komt het album eindelijk uit.
Op vrijdag 16 januari 2004 19:06 schreef SoNoS het volgende:[..]
Is dit geen bericht van 2000 ?? Want toen zou er in de zomer ook al een album uitkomen van Prodigy..
Prodigy is trouwens nogsteeds Liam, Keith en Maxim.
quote:Als je het interview leest dan zie dat BGAT er zeker niet op komt, dat nummer was juist de reden dat het nog 2 jaar geduurd heeft. Liam haat dat nummer nu ongeveer en heeft alle nummer die hij gemaakt had tot BGAT uit kwam in de prullenbak gegooid of helemaal veranderd. Hij vond dat teveel op het oude werk lijken.
Op vrijdag 16 januari 2004 19:20 schreef Rex_Everything het volgende:[..]
"Baby's got a temper" zou er alvast op staan. En nog eentje, waarvan ik de naam helemaal vergeten ben. Maar het was ook best een goed nummer.
In het interview staan een paar titels van nummers die waarschijnlijk op de cd komen. Geen enkel nummer daarvan is tot nu toe uitgelekt of live gespeeld. Volgens Liam is het meer te vergelijken met Jilted Generation dan met FOTL, minder gitaren meer beats en 50% vocalen.
In ieder geval belooft het interview heel veel goeds!
quote:Scheisse. Merde. Shit. Kak.
Op vrijdag 16 januari 2004 19:29 schreef mouzzer het volgende:[..]
Als je het interview leest dan zie dat BGAT er zeker niet op komt, dat nummer was juist de reden dat het nog 2 jaar geduurd heeft. Liam haat dat nummer nu ongeveer en heeft alle nummer die hij gemaakt had tot BGAT uit kwam in de prullenbak gegooid of helemaal veranderd. Hij vond dat teveel op het oude werk lijken.
In het interview staan een paar titels van nummers die waarschijnlijk op de cd komen. Geen enkel nummer daarvan is tot nu toe uitgelekt of live gespeeld. Volgens Liam is het meer te vergelijken met Jilted Generation dan met FOTL, minder gitaren meer beats en 50% vocalen.
In ieder geval belooft het interview heel veel goeds!
quote:Al een jaar of 6 hier...
Op vrijdag 16 januari 2004 19:29 schreef rheingold het volgende:
zit er nog iemand te wachten op een nieuw prodigy album???
quote:edit
Op vrijdag 16 januari 2004 19:47 schreef SoNoS het volgende:[..]
Al een jaar of 6 hier...
Hoewel het nu wel een heel goed album moet worden. Als het zoiets wordt als the Jilted generation, belooft het wel wat..
Maar we zullen zien...
[Dit bericht is gewijzigd door Lucyfurr op 16-01-2004 20:33]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |