Afgelopen dagen zijn redelijk hectisch geweest voor veel users en het lijkt erop dat een echt waardige afsluiting een beetje weggedrukt wordt. daarom wilde ik vragen of de geintereseerde Eilanders een mailtje naar me willen sturen met daarin beschreven hoe zij het Eiland zien, hoe ze zich de leefwijze en de gebouwtjes voorstellen en hoe ze het Eiland als community zien.
Uit deze informatie wil ik een tekening/poster maken, die die gevoelens bij elkaar en die beelden samenvat. Klinkt misschien stom dat ik dat als buitenstaander wel wil doen, maar misschien is het een leuke houvast voor de mensen die er tijd in hebben gestoken om van het Eiland iets te maken, en ik vind het gewoonweg leuk om op die manier tekeningen te maken...
Ideetje?
eindelijk een mod die medelijden heeft en iets goeds probeerd te doen! (sorry als ik je beledig of andere mods )
quote:zekers !
Op vrijdag 16 januari 2004 17:32 schreef Faat het volgende:
Ik vind het een topvoorstel
Ik weet niet wat we naderhand ermee kunnen doen, maar het leukste zou zijn als eventueel alle geinteresseerden een poster zouden kunnen krijgen, of evt. een klein boekje met tekeningen..
Ideeen en tips zijn iig altijd welkom..
quote:Hij schrijft toch dat hij het leuk vindt om te doen, staat toch nergens ik doe dit uit medelijden
Op vrijdag 16 januari 2004 17:34 schreef Guusie het volgende:
Vind ik ook!eindelijk een mod die medelijden heeft en iets goeds probeerd te doen! (sorry als ik je beledig of andere mods
)
*zucht*
quote:*Faat een rbc-tje geeft om te relaxen...*
Op vrijdag 16 januari 2004 17:37 schreef Faat het volgende:[..]
Hij schrijft toch dat hij het leuk vindt om te doen, staat toch nergens ik doe dit uit medelijden
*zucht*
komop Faat, dan gaan we sjak begluren...
die ligt nu net met haarzelf te spelen
quote:Lekker
Op vrijdag 16 januari 2004 17:39 schreef superbam het volgende:
*Faat een rbc-tje geeft om te relaxen...*
quote:Euhm......jij hebt die grote pop van sjak zeker nooit gezien?!
komop Faat, dan gaan we sjak begluren...
die ligt nu net met haarzelf te spelen
quote:nee idd, nooit gezien
Op vrijdag 16 januari 2004 17:44 schreef Faat het volgende:[..]
Lekker
[..]Euhm......jij hebt die grote kop van sjak zeker nooit gezien?!
quote:dit komt voornamelijk door een post van jou...
Op vrijdag 16 januari 2004 17:43 schreef pluisje het volgende:
Jerruh, je was al een schat, maar nu ben je echt mijn heldIk ga je dit weekend even mailen
quote:
Verder denk ik dat jullie hadden kunnen inschatten dat er heftig gereageerd ging worden. Net zoals voor veel mensen Fok een deel van hun leven is, is voor een groepje mensen het Eiland een deel van hun leven. Als dat wegvalt roept dat heftige reacties op. Ik zal eerlijk zeggen dat ik in mijn begintijd niet Fok in mijn favorieten had staan, maar een directe link naar het eiland: dat was voor mij Fok. Later ben ik op de rest van de site rond gaan kijken, maar er zijn mensen bij wie dat niet het geval was. Hun vaste internetstekje is nu weg, en daar reageren zij op. Misschien overtrokken, misschien extreem, misschien emotioneel, maar enkel en alleen omdat ze het zo ontzettend zullen missen.En nee, ook ik ben de afgelopen maanden nauwelijks op het eiland geweest. Ik heb het op het eiland zelf ook gezegd: het eiland is er al 4 jaar, de meeste mensen hebben na 1 a 2 jaar wel zo'n beetje alles beleefd wat ze konden verzinnen, en gaan verder. Daar is niks mis mee, zolang er maar nieuwe aanwas blijft komen. Omdat dat niet het geval was, gaat het eiland dicht, en daar kan ik mee leven. Maar ik, en velen met mij, willen wel in stijl afscheid nemen, en komen op de laatste dagen dat dat kan, nog 1 keer om de hoek kijken. Die mensen moet je geen verwijten gaan maken, het moet je juist doen inzien wat een uniek stukje Fok het eiland is/was.
quote:Je lekt
Op vrijdag 16 januari 2004 17:45 schreef Jerruh het volgende:[..]
dit komt voornamelijk door een post van jou...
.
[..]
quote:daarom, een gedenkwaardig stukje was dat in mijn ogen!
Op vrijdag 16 januari 2004 17:48 schreef pluisje het volgende:[..]
Je lekt
Maar dat is in dit geval wel ok, want die post had net zo goed hier kunnen staan
quote:Wat een mooie post
Op vrijdag 16 januari 2004 17:45 schreef Jerruh het volgende:
dit komt voornamelijk door een post van jou....
Ik dacht dat ik alles had bijgelezen, waar stond deze?
quote:Achter de schermen
Op vrijdag 16 januari 2004 17:49 schreef Faat het volgende:[..]
Wat een mooie post
Ik dacht dat ik alles had bijgelezen, waar stond deze?
quote:Aha, ik dacht al hoe kon ik die post over het hoofd gezien hebben?
Op vrijdag 16 januari 2004 17:53 schreef pluisje het volgende:
Achter de schermen
Jammer dat zulke posts achter de schermen geplaatst worden eigenlijk,
maar goed, dat is hierbij goed gemaakt
quote:Ook direct een stukje uitleg, waarom het dicht gaat staat erin, Pluisje verwoord het prachtig
Op vrijdag 16 januari 2004 18:00 schreef Faat het volgende:[..]
Aha, ik dacht al hoe kon ik die post over het hoofd gezien hebben?
Jammer dat zulke posts achter de schermen geplaatst worden eigenlijk,
maar goed, dat is hierbij goed gemaakt
quote:Ik herkende mezelf in de overtrokken extreme emotionele user die haar eilandje gaat missen
Op vrijdag 16 januari 2004 18:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ook direct een stukje uitleg, waarom het dicht gaat staat erin, Pluisje verwoord het prachtig
Niet dat ik de betrokkenen nu wel veel goeds wens ofzo, maar vooruit wakker worden mag weer
quote:hehe en vooral:
Op vrijdag 16 januari 2004 18:15 schreef superbam het volgende:
ik stuur wel een foto...
stel dat ie van mij ineens een ontzettend lelijk jong maakt
WAT IS IEDERS ROL OP HET EILAND?
ik zag pluisje met haar ranjakraampje, faat met haar villa! die rol is belangrijk .
quote:ik was/ben een nietsnut, groot innemer, en seksidool voor zusters
Op vrijdag 16 januari 2004 18:31 schreef Jerruh het volgende:[..]
hehe en vooral:
WAT IS IEDERS ROL OP HET EILAND?
ik zag pluisje met haar ranjakraampje, faat met haar villa! die rol is belangrijk
.
*zich al helemaal creatief inleeft haha*
quote:Eigenlijk zijn jullie de beroerdsten ook niet.
Op vrijdag 16 januari 2004 18:12 schreef Faat het volgende:
...maar vooruit wakker worden mag weer
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:23 schreef Khadgar het volgende:
Echt vroeger was er een kaart van Fok!Eiland (toen was ik nog newbie)
quote:Misschien heb ik die nog hier ergens staan
Op vrijdag 16 januari 2004 19:23 schreef Khadgar het volgende:
Echt vroeger was er een kaart van Fok!Eiland (toen was ik nog newbie)
quote:Jawel vroeger was hij onze vliegende reporter
Op vrijdag 16 januari 2004 19:24 schreef Abbadon het volgende:ben jij al zo oud?
quote:maar onderhand te oud om te vliegen zeker?
Op vrijdag 16 januari 2004 19:29 schreef Faat het volgende:Jawel vroeger was hij onze vliegende reporter
quote:Dat was heel kort. Daarna me toegelegd op shoarma maken, tosti's hawaii bakken en later het managen van het Dagotel (toen Dago het niet meer zag zitten)
Op vrijdag 16 januari 2004 19:29 schreef Faat het volgende:[..]
Jawel vroeger was hij onze vliegende reporter
quote:Op een gegeven moment was ik klaar met het eiland. Geen tijd meer, andere bezigheden, andere hobbies, je kent het wel. Maar het eiland heeft altijd een speciale plek in m'n hart gehouden. Het is hier zo... zo ... warm. Ja, zo kun je het het beste noemen. Direct geaccepteerd in de groep, leuk meedoen, geen problemen. Probeer dat maar es in Onzin of een ander subforum.
Op vrijdag 16 januari 2004 19:31 schreef Abbadon het volgende:[..]
maar onderhand te oud om te vliegen zeker?
quote:precies waarom ik hier ben blijven hangen idd....
Op vrijdag 16 januari 2004 19:34 schreef Khadgar het volgende:
Op een gegeven moment was ik klaar met het eiland. Geen tijd meer, andere bezigheden, andere hobbies, je kent het wel. Maar het eiland heeft altijd een speciale plek in m'n hart gehouden. Het is hier zo... zo ... warm. Ja, zo kun je het het beste noemen. Direct geaccepteerd in de groep, leuk meedoen, geen problemen. Probeer dat maar es in Onzin of een ander subforum.
Ik herinner je voornamelijk als vliegende reporter
Maar dat kan zijn omdat je altijd zo lovend over mijn kookkunsten schreef
quote:Vliegende reporter? Was niet iemand anders de krantenmaker? DJ Koster ofzo deed dat geloof ik...
Op vrijdag 16 januari 2004 19:36 schreef Faat het volgende:
Ja maar dat eten van jou was niet te vretenIk herinner je voornamelijk als vliegende reporter
Maar dat kan zijn omdat je altijd zo lovend over mijn kookkunsten schreef [afbeelding]
EDIT!!
Ik weet het alweer. Door de big crash ben ik een hoop posts/topics kwijtgeraakt. Daarom kon ik niks meer vinden...
De strijd tegen Mombi is geloof ik zelfs weg...
quote:Oh my god, moet ik je nu gaan herinneren aan de rollen die jezelf hier op het eiland hebt gehad?
Op vrijdag 16 januari 2004 19:39 schreef Khadgar het volgende:
Vliegende reporter? Was niet iemand anders de krantenmaker? DJ Koster ofzo deed dat geloof ik...EDIT!!
Ik weet het alweer. Door de big crash ben ik een hoop posts/topics kwijtgeraakt. Daarom kon ik niks meer vinden...
De strijd tegen Mombi is geloof ik zelfs weg...
Weet je misschien wat ik was, door een interne crash is er ook wat van mijn geheugen kwijtgeraakt
quote:Jemig zeg, ik ken jou alleen van Villa Faat en de tosti's!
Op vrijdag 16 januari 2004 20:05 schreef Faat het volgende:[..]
Oh my god, moet ik je nu gaan herinneren aan de rollen die jezelf hier op het eiland hebt gehad?
Weet je misschien wat ik was, door een interne crash is er ook wat van mijn geheugen kwijtgeraakt
quote:wij niet idd
Op vrijdag 16 januari 2004 19:23 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Eigenlijk zijn jullie de beroerdsten ook niet.
quote:Die Villa maakt meer indruk op iedereen dan mijn jarenlange chefkokreputatie
Op vrijdag 16 januari 2004 20:09 schreef Khadgar het volgende:
Jemig zeg, ik ken jou alleen van Villa Faat en de tosti's!
En dan tosti's!!!! tosti's!!!!!
Van alle culinaire hoogstandjes die ik hier heb gemaakt herinnert men alleen mijn tosti's
quote:Och, ik ben het gewend,
Op vrijdag 16 januari 2004 18:12 schreef Faat het volgende:[..]
Niet dat ik de betrokkenen nu wel veel goeds wens ofzo, maar vooruit wakker worden mag weer
Maar goed,
ik heb al spittende nog wat gevonden:
quote:Doodverwensen vind ik nou ook weer te ver gaan. Pissig zijn dat je forum dichtgaat ok, ik ben er ook pissig over (en tis geeneens meer 'mijn' forum). Maar wat er onderhand is geroepen (ja ook door mij, één keer schoot ik uit m'n slof en heb er spijt van) is niet leuk meer.
Op vrijdag 16 januari 2004 20:17 schreef yvonne het volgende:[..]
Och, ik ben het gewend,
geloof ik,
het is maar goed dat jullie me niet kennen en weten waar je me wel en niet mee raakt,
ik vind het alleen zo lullig voor Brechtje, tis moeilijk uit te leggen waarom iemand haar moeder dood wenst, en dat alleen op EIL nu al een keer of 4.Maar goed,
ik heb al spittende nog wat gevonden:http://home.zonnet.nl/breuls/fok/register.htm
Jemig, het bevolkingsregister! En ik sta er in! COOL!
quote:Dat is dan ook not done, ik ben het niet altijd met je/jullie eens maar dit doe je niet.
Och, ik ben het gewend,
geloof ik,
het is maar goed dat jullie me niet kennen en weten waar je me wel en niet mee raakt,
ik vind het alleen zo lullig voor Brechtje, tis moeilijk uit te leggen waarom iemand haar moeder dood wenst, en dat alleen op EIL nu al een keer of 4.
Wennen? kan dat dan?
quote:Uw rekenen laat te wensen over......
Och, ik ben het gewend,
geloof ik,
ik vind het alleen zo lullig voor Brechtje, tis moeilijk uit te leggen waarom iemand haar moeder dood wenst, en dat alleen op EIL nu al een keer of 4.Maar goed,
ik heb al spittende nog wat gevonden:http://home.zonnet.nl/breuls/fok/register.htm
quote:Nee,
Op vrijdag 16 januari 2004 20:23 schreef Kbot2000 het volgende:[..]
Dat is dan ook not done, ik ben het niet altijd met je/jullie eens maar dit doe je niet.
Wennen? kan dat dan?
O, Faat das niet tegen jou hoor, tis een antwoord
quote:Klopt 204.
Op vrijdag 16 januari 2004 20:24 schreef Omnifit het volgende:[..]
Uw rekenen laat te wensen over......
quote:idd
Op vrijdag 16 januari 2004 20:27 schreef yvonne het volgende:[..]
Klopt 204.
quote:Mijn smurfje is zich hier ook het rambam geschrokken van een huilende compleet
Op vrijdag 16 januari 2004 20:17 schreef yvonne het volgende:
Och, ik ben het gewend,
geloof ik,
ik vind het alleen zo lullig voor Brechtje, tis moeilijk uit te leggen waarom iemand haar moeder dood wenst, en dat alleen op EIL nu al een keer of 4.
Hij snapt het nog steeds niet, waarom jullie dat nu doen?
Alhoewel hij het geloof ik erger vond dat ik geen appeltje voor hem wilde schillen
quote:Leuk, ik word sentimenteel, lijkt net alsof al die mensen er gisteren nog waren
Maar goed,
quote:Dan kan ik alleen maar zwijgend dankbaar knikken.
Op vrijdag 16 januari 2004 20:29 schreef yvonne het volgende:
En nu ontopic, Jerruh's tekeningen ken ik, ik ben een van de weinige die ze gezien heeft, ze zijn beeldschoon en idd erg "ëilanderig"ik weet niet hoe ik ze anders moet beschrijven.
De jongen stikt van het talent en jullie krijgen niet zomaar iets, jullie krijgen iets van een zeer getalenteerd jongmens en ik ben trots op hem dat hij spontaan met dit initiatief komt.
quote:ah ik ben iig niet de enige die een paar traantjes had gelaten ook al zat ik er nog maar zo kort
Op vrijdag 16 januari 2004 20:30 schreef Faat het volgende:[..]
Mijn smurfje is zich hier ook het rambam geschrokken van een huilende compleet
oversture Faat en moest ik hem uitleggen dat mijn eiland om zeep geholpen werdHij snapt het nog steeds niet, waarom jullie dat nu doen?
Alhoewel hij het geloof ik erger vond dat ik geen appeltje voor hem wilde schillen
[..]Leuk, ik word sentimenteel, lijkt net alsof al die mensen er gisteren nog waren
Maar de resultaten post je dan niet
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 16-01-2004 20:57]
quote:Fondaco...
Op vrijdag 16 januari 2004 20:54 schreef yvonne het volgende:
Hier, de topics over de stambomen, maar Breuls had toch ooit ook een stambomen iets?
quote:Ik heb al een linkje naar de FokEiland geschiedenis (het jaar 2000 !!) van Breuls naar Jerruh gemaild!
Op vrijdag 16 januari 2004 20:54 schreef yvonne het volgende:
Hier, de topics over de stambomen, maar Breuls had toch ooit ook een stambomen iets?
quote:Ik vergeet het linkje
Op vrijdag 16 januari 2004 20:58 schreef Phoenixx het volgende:[..]
Ik heb al een linkje naar de FokEiland geschiedenis (het jaar 2000 !!) van Breuls naar Jerruh gemaild!
Maar als je hem gevonden hebt hoef ik niet meer te zoeken
quote:De registratie van het FOK! Familieplan deel 9
Op vrijdag 16 januari 2004 20:56 schreef Khadgar het volgende:
jij bent goed in zoeken zeg!Maar de resultaten post je dan niet
En ik zie nu net dat het zelfs nog uit De Bus periode was
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:59 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik vergeet het linkje
Maar als je hem gevonden hebt hoef ik niet meer te zoeken
quote:CU in a next life.......
Op vrijdag 16 januari 2004 21:00 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
quote:Nee, geadopteerd door mij
Op vrijdag 16 januari 2004 21:31 schreef Ali Salami het volgende:Leuk die stambomen. Was ik geadopteerd door Tara?
Iig een heel mooi plan Jerruh!
Tiswat
quote:Maar ik weet niet meer waar dat ontstaan is
Op vrijdag 16 januari 2004 21:35 schreef Ali Salami het volgende:
Ik let ook weer niet op.
Niet best
In het rollenspel met sanshine, otaku-san, en alle anderen?
Ik kom zometeen met leuke dingetjes, ben nu aan het uploaden en inventariseren
De website met een deel van de historie:
http://f1manager.fok.nl/frontpage/historie/index.htm
We wilden ooit een website maken, echt veel is dat niet geworden
Meeting, mooie herinneringen...
----Hier stond een groepsfoto van een meeting, die is bij mij op te vragen ----
Een filmpje waarin over FOkeiland wordt gevlogen
http://f1manager.fok.nl/frontpage/fok_eiland.avi
De kaart van FOKeiland, weliswaar niet supergedetaileerd
Wil je over FOKeiland vliegen? Hiermee kun je dat doen! Erg leuk!
http://f1manager.fok.nl/frontpage/demo(256x256).zip
http://f1manager.fok.nl/frontpage/demo(1024x1024).zip
laatste 4 links zijn gemaakt door Num
Wie wat bewaart heeft wat
[Dit bericht is gewijzigd door Ali Salami op 16-01-2004 22:08]
quote:Niks, waren wat nep-headlines van toen we met de eilandsite bezig waren.
Op vrijdag 16 januari 2004 22:11 schreef Broekie het volgende:
Ali, wat was dat "Broekie spoelt aan: bewoners geëvacueerd" als ik vragen mag?
Deze zijn van het "eerste eiland":
Het Eiland zelf, met het vliegveld-eilandje en de haven aangegeven.
Het donkergroene gebied was natuurgebied, waar niet gebouwd mocht worden.
Dit eiland heeft veel mee gemaakt: enkele atoombommen, het is gezonken en weer omhoog gepompt, en vandaar dat het er later anders uit zag
Een impressie van het vliegveldeiland
De oude haven met de boulevard
[Dit bericht is gewijzigd door Broekie op 16-01-2004 22:19]
quote:LOL. Oke, vroeg ik me gewoon even af
Op vrijdag 16 januari 2004 22:13 schreef Breuls het volgende:
Niks, waren wat nep-headlines van toen we met de eilandsite bezig waren.
quote:Ja hoi
Op vrijdag 16 januari 2004 22:19 schreef Ali Salami het volgende:
Ik heb op aanvraag voor de mensen die toen meewaren ook nog de foto's van de meets in Rotterdam en Amsterdam.
quote:Jaaaaaaaaa, daar wil ik er nog een paar van
Op vrijdag 16 januari 2004 22:19 schreef Ali Salami het volgende:
Ik heb op aanvraag voor de mensen die toen meewaren ook nog de foto's van de meets in Rotterdam en Amsterdam.
De beroemde deegroller en craziest foto ben ik kwijt en een solo foto in het Vondelpark
stiekem van opzij genomen door Dagobert met het toestel van Ali Salami, please heb je die nog?
Misschien wil ik er nog wel meer, maar deze schieten me zo te binnen
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 22:16 schreef Broekie het volgende:
Laat ik dan trouwens ook even de plaatjes die ik nog heb even posten.Deze zijn van het "eerste eiland":
[afbeelding]
Het Eiland zelf, met het vliegveld-eilandje en de haven aangegeven.
Het donkergroene gebied was natuurgebied, waar niet gebouwd mocht worden.
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 22:33 schreef Loedertje het volgende:Broekie, wat ben je groot geworden!!
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 22:46 schreef pluisje het volgende:
De Amsterdam meet! Daar was ik niet echt bij, maar wel aan de telefoon. Zo kon het dus ook gebeuren dat ik met Breuls in de bosjes belandde
quote:Va de Rotterdammeeting heb ik alles, van de Amsterdam meeting heb ik, ontdek ik net, alleen kleine versies van de foto's waar je weinig op kan zien. Ik laat mijn pc straks een zoeken naar grotere versies
Op vrijdag 16 januari 2004 22:32 schreef Faat het volgende:[..]
Jaaaaaaaaa, daar wil ik er nog een paar van
De beroemde deegroller en craziest foto ben ik kwijt en een solo foto in het Vondelpark
stiekem van opzij genomen door Dagobert met het toestel van Ali Salami, please heb je die nog?Misschien wil ik er nog wel meer, maar deze schieten me zo te binnen
quote:Spookvrouw
Op vrijdag 16 januari 2004 22:48 schreef spookvrouw het volgende:
* Gerritje is dan wel geen 'echte' eilander, maar wil toch ook wel het resultaat van Jerruh's tekenkunsten zien!!
Wat voor tekening kunnen we eigenlijk verwachten? Is het een soort karikatuurtekening, of echt op een fantasy-manier getekend?
quote:Jij bent óók een echte Eilander, Gerritje!!
Op zaterdag 17 januari 2004 00:14 schreef Gerritje het volgende:
Klinkt gaaf die tekening!* Gerritje is dan wel geen 'echte' eilander, maar wil toch ook wel het resultaat van Jerruh's tekenkunsten zien!!
Wat voor tekening kunnen we eigenlijk verwachten? Is het een soort karikatuurtekening, of echt op een fantasy-manier getekend?
quote:[serieus-mode]
Op zaterdag 17 januari 2004 00:19 schreef Phoenixx het volgende:[..]
Jij bent óók een echte Eilander, Gerritje!!
En als je het nou heel lief aan Jerruh vraagt, dan wil hij er vast wel voor zorgen dat ook Gerritjes Speeltuin op de kaart komt!
Ik zou dus met 'mijn' speeltuin dan ook zeker geen plaats op de tekening willen wanneer daarvoor een ander eiland-beeld moet wijken. Aangezien mijn speeltuin slechts enkele weken voor het ter ziele gaan van het eiland-forum werd geopend verdient het die eer simpelweg niet!
[/serieus-mode]
* Neemt natuurlijk niet weg dat ik en mijn crossfiets ook een plaatsje op die kleurplaat eisen!!
Maar kwam nog wel dit tegen:
quote:Aangezien FokEiland van een soort rekbaar materiaal gemaakt is, moet toch elk torentje, speelplaatsje, bordeel, winkeltje, hotel, restaurant, villa, huis, casino, stadion, grot of wat dan ook er op kunnen passen als het getekend word
Op zaterdag 17 januari 2004 00:29 schreef Gerritje het volgende:[..]
[serieus-mode]
Ik vind niet dat ik een echte eilander ben. Mensen als Faat, Dagobert, Lord Dreamer, en voor mij tijd o.a. pluisje en Ali Salami, die verdienen die titel! Niet een toevallige passant als Gerritje die een paar weken rondfietst in PG en verder in weinig verhaallijnen heeft meegespeeld.Ik zou dus met 'mijn' speeltuin dan ook zeker geen plaats op de tekening willen wanneer daarvoor een ander eiland-beeld moet wijken. Aangezien mijn speeltuin slechts enkele weken voor het ter ziele gaan van het eiland-forum werd geopend verdient het die eer simpelweg niet!
[/serieus-mode]* Neemt natuurlijk niet weg dat ik en mijn crossfiets ook een plaatsje op die kleurplaat eisen!!
quote:Oh, dus het wordt zo'n tekening?
Op zaterdag 17 januari 2004 00:49 schreef Khadgar het volgende:[..]
Aangezien FokEiland van een soort rekbaar materiaal gemaakt is, moet toch elk torentje, speelplaatsje, bordeel, winkeltje, hotel, restaurant, villa, huis, casino, stadion, grot of wat dan ook er op kunnen passen als het getekend word
(zie Mijn Tekening )
quote:Geen idee, maar Jerruh regelt het wel
Op zaterdag 17 januari 2004 00:52 schreef Gerritje het volgende:[..]
Oh, dus het wordt zo'n tekening?
(zie Mijn Tekening )
quote:Pas op, pluis!
Op zaterdag 17 januari 2004 00:39 schreef Dagobert het volgende:
Mn zonnetsite lijkt weg te zijnNon-actief verklaard ofzo
Maar kwam nog wel dit tegen:
Snelle schets van mijn vrouwlief Equilan, die bij deze vrij is van haar huishoudelijke werken, niet langer geboeid in de kelder om mijn vloeren te schrobben met een nat zakdoekje, en niet langer meer verplicht om de plees schoon te schrobben met een wattenstaafje en haar eigen tandenborstel.
quote:Wat je ook doet, laat je niet beinvloeden door de kaarten! Maak je eigen, eeeh wat maak je eigenlijk?
Op vrijdag 16 januari 2004 23:42 schreef Jerruh het volgende:
woei alvast bedankt diegenen die mail met wat links hebben gestuurd!! Ik weet alleen niet in hoeverre jullie mijn eigen fantasie toelaten haha.
Maar ik kan gewoon niets inbrengen
Indigo's thuis
Zilea, Abdij van de Verborgen Waarheid
*brandende bramenstruik* SATANISTENKERK
De Tuinen van Fok
De Tuinen van Fok II
De Tuinen Van Fok!
Kerk van de Universele Waarheid
De Tuinen Van Fok!
De Mir -- (Xrated 16+)
Een nieuwe bewoner.
quote:Ik zou wachten tot later, en anders kan een FA hem zo voor je uit het archief over zetten.
Op zondag 18 januari 2004 15:16 schreef Jerruh het volgende:
Is het goed als ik zo direct alvast dit topic richting een ander forum trap? Ik vind de ideeen en topics die veel mensen aandragen behoorlijk tof om te lezen (damnit, had ik maar eerder met EIL kennis gemaakt...)
quote:Ik heb eerlijk gezegd hetzelfde. Ik zou niet weten waar te beginnen. Nou ja, misschien toch een beetje. Het topic Dwarf Mountain heb ik altijd met veel plezier in geschreven en mijn kloon Tarran zal altijd een apart plaatsje behouden.
Op zondag 18 januari 2004 14:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
Jerruh, het idee is echt prachtig en ik ben blij dat zoveel mensen al wat insturen of hints geven..Maar ik kan gewoon niets inbrengen
quote:Misschien een Serieus forum Lit of UVT.. je gaat zoiets als dit toch niet in onz/gc zetten.. dan nog eerder naar de crewfora waar Jerruh het op z'n gemak kan lezen en er wat moois van maken !
Op zondag 18 januari 2004 15:19 schreef Dagobert het volgende:
*gemaild heeft*Waar moetie dan heen? ONZ / GC ofzo?
quote:Crewforum heeft beperkt nut, kan je het net zo goed hier laten staan, is het ook leesbaar.
Op zondag 18 januari 2004 15:34 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Misschien een Serieus forum Lit of UVT.. je gaat zoiets als dit toch niet in onz/gc zetten.. dan nog eerder naar de crewfora waar Jerruh het op z'n gemak kan lezen en er wat moois van maken !
LIT zou idd ook best kunnen, UVT lijkt me weer minder geschikt
quote:Dan gaat het naar Lit vannacht, maar niet eerder tot het eiland echt weg is.
Op zondag 18 januari 2004 15:36 schreef Dagobert het volgende:[..]
Crewforum heeft beperkt nut, kan je het net zo goed hier laten staan, is het ook leesbaar.
LIT zou idd ook best kunnen, UVT lijkt me weer minder geschikt
in deze stijl moet je een beetje denken. Ik heb me hier uitgeleefd op de grot der mijmeringen (dankje portier . ) waarin ik me een soort kerngrot voorstelde met daarin een kapelletje van waaruit je de grot overziet...
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 18-01-2004 17:52]
quote:Hmmm, dit geeft wel inspiratie moet ik eerlijk bekennen.
Op zondag 18 januari 2004 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]in deze stijl moet je een beetje denken. Ik heb me hier uitgeleefd op de grot der mijmeringen (dankje portier
. ) waarin ik me een soort kerngrot voorstelde met daarin een kapelletje van waaruit je de grot overziet...
Uitstekend gedaan.
ook wel leuke dingetjuhs
een paar zijn vast al wel door iemand genoemd maarja
Zoja, heb je misschien nog ruimte voor een gevallen engel met zwarte vleugels en het lichaam van een jonge god?
zoniet, zou ik je graag op Chaos Mountain willen wijzen, mijn persoonlijke hoofdkwartier (althans, van mijn kloon Samaell)
quote:ja hoor
Op zondag 18 januari 2004 20:19 schreef Abbadon het volgende:
Zeg, jerruh? komen er eigenlijk ook personen op die tekening? ik heb nl niet echt een persoonlijk topic...Zoja, heb je misschien nog ruimte voor een gevallen engel met zwarte vleugels en het lichaam van een jonge god?
zoniet, zou ik je graag op Chaos Mountain willen wijzen, mijn persoonlijke hoofdkwartier (althans, van mijn kloon Samaell)
maakt daar maar iets van
quote:da's duidelijk...het eiland is een stuk groter dan het lijkt
Op zondag 18 januari 2004 20:24 schreef Jerruh het volgende:ja hoor
. k heb wel veel te doen iig
!
de vuurtoren, van waaruit Phoenixx de golf aan ziet komen..
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 18-01-2004 22:43]
Amin harmuva onalle e' cormamin
I shall treasure your gift in my heart
Het enige topic/idee dat ik zou willen toedragen is deze
maar ja...
quote:Second That
Op vrijdag 23 januari 2004 17:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
kick to remember ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |